Skip to main content
Beantwoord

Multisim Apple Watch 10 en zakelijk Odido

• 6 februari 2025
  • 2 reacties
  • 45 Bekeken

Hallo

ik krijg het maar niet voor elkaar om de watch te koppelen met mijn zakelijk odido nummer.

ik kan via de watch app inloggen de multisim aanklikken en dan op het laatst krijg ik in beeld oeps 

wij zijn met ons bedrijf overgestapt van kpn ( enorm veel problemen mee gehad) naar Odido ik hoop niet dat hier de problemen nu ook al beginnen te komen.

Beste antwoord door eric

Voor een watch is bij consumenten producten,  waar we hier op het forum alleen over praten, een apart add-on abonnement nodig.  Dat zal bij zakelijk denk ik niet anders zijn. Heb je dat inderdaad besteld en heb je support nodig, dan is er (alleen) de zakelijke helpdesk. 0800-7112.

Bekijk origineel

2 reacties

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8583 reacties
  • Antwoord
  • 6 februari 2025

Voor een watch is bij consumenten producten,  waar we hier op het forum alleen over praten, een apart add-on abonnement nodig.  Dat zal bij zakelijk denk ik niet anders zijn. Heb je dat inderdaad besteld en heb je support nodig, dan is er (alleen) de zakelijke helpdesk. 0800-7112.

soepkip67
Super User
Forum|alt.badge.img+9
  • Odido Superuser
  • 1284 reacties
  • 6 februari 2025

Hallo ​@Arnehth ,

Voor deze vraag moet je bij Odido zakelijk zijn. Zij zijn te bereiken op : 0800 -7112

De moderators kunnen hier alleen de gegevens van particuliere klanten inzien.

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen