Ik heb een Odido (T-Mobile) mobiel abonnement welke ik recent heb uitgebreid met multisim voor een Apple Watch 9 Cellular (watchOS 10.0.2). Via de Watch app op mijn iPhone 14 Pro (iOS 17.0.2) heb ik de stappen doorlopen bij ‘Mobiel netwerk’ om deze te activeren. Aan het einde van deze stappen krijg ik onderstaande scherm te zien met daarop de melding “Multisim wordt overgezet”. Keer ik even later terug naar ‘Mobiel netwerk’ in de Watch app, dan is de link ‘Configureer mobiel netwerk’ disabled (grayed out) zoals te zien op onderste afbeelding. Ga ik vervolgens op de Apple Watch naar Netwerk, dan staat daar nog steeds ‘Geen simkaart’ en ‘Geen verbinding’. Inmiddels heb ik meerdere keren gesproken met ODIDO medewerkers en in de tussentijd heb ik nog steeds geen bereik met mijn Apple Wacht. HELP! Hoe los ik dit op? Hoe krijg ik de multisim werkend op mijn Apple Watch 9?