Beantwoord

MultiSim aanvragen bij Sim Only met eigen Samsung Galaxy Watch 6

  • 22 August 2023
  • 6 reacties
  • 914 Bekeken

Ik heb sinds vandaag een sim only abo bij T-Mobile.

Mij was gezegd dat ik in de online omgeving een MultiSim zou kunnen aanvragen.

Deze optie ontbreekt echter.

Er is alleen de optie om een eSIM aan te vragen maar die vervangt dan de SIM in mijn telefoon.
Dat wil ik niet, ik wil een MultiSim.
eSIM voor de smart watch, fysieke SIM voor de telefoon.
 

Iemand een idee hoe ik dit kan doen?

icon

Beste antwoord door geronimo2023 23 August 2023, 06:29

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Het staat inderdaad bij de informatie:

" Heb jij al een smartwatch en wil je graag verbonden blijven ook zonder telefoon in de buurt? Bestel dan heel eenvoudig Multisim via My T-Mobile."

Kun je niet een nieuw product bijbestellen in die omgeving? Het is niet echt een uitbreiding van een mobiel.

Het staat inderdaad bij de informatie:

" Heb jij al een smartwatch en wil je graag verbonden blijven ook zonder telefoon in de buurt? Bestel dan heel eenvoudig Multisim via My T-Mobile."

Kun je niet een nieuw product bijbestellen in die omgeving? Het is niet echt een uitbreiding van een mobiel.

Nee, precies op die pagina staat dus niet de optie “MultiSim bestellen” enkel “eSIM bestellen”.
Dat nieuwe product kan ik ook niet vinden helaas.

Het staat inderdaad bij de informatie:

" Heb jij al een smartwatch en wil je graag verbonden blijven ook zonder telefoon in de buurt? Bestel dan heel eenvoudig Multisim via My T-Mobile."

Kun je niet een nieuw product bijbestellen in die omgeving? Het is niet echt een uitbreiding van een mobiel.

Nee, precies op die pagina staat dus niet de optie “MultiSim bestellen” enkel “eSIM bestellen”.
Dat nieuwe product kan ik ook niet vinden helaas.

Citaat:

 

Hoe kan ik Multisim kopen/koppelen aan mijn Samsung Watch?


Multisim werkt alleen met de volgende Android Watches:

 

  • Samsung Galaxy Watch4 LTE
  • Samsung Galaxy Watch4 Classic LTE
  • Samsung Galaxy Watch5 LTE
  • Samsung Galaxy Watch5 Pro LTE


Koppelen (start)

 

  1. Log in op het My T-Mobile account van het mobiele nummer waar je Multisim aan wilt toevoegen.
  2. Klik op het telefoonnummer waarmee je Multisim wilt gaan gebruiken. Dat gaat zo:
    • a. My T-Mobile web: klik in de menubalk op Meer (drie puntjes) en vervolgens op Sim, Toestel en Smartwatch.
    • b. My T-Mobile app: klik rechts onderin op Meer (drie streepjes) en vervolgens op Simkaart.

  3. Heb je je Samsung Watch bij T-Mobile gekocht? Of heb je zelf al een Multisim gekocht? Dan staat je Multisim al klaar onder ‘Extra Simkaarten’. Je ziet dit doordat ‘Mijn smartwatch’ zichtbaar is onder ‘Extra simkaarten’.
    Heb je je Samsung Watch ergens anders gekocht? Dan kun je Multisim eerst bestellen onderaan de pagina. Na je aankoop zie je ‘Mijn smartwatch’ verschijnen onder ‘Extra Simkaarten’.

Koppelen (vervolg)

  1. Klik op ‘Mijn Smartwatch’.
  2. Voor de veiligheid volgt nu een verificatiestap: je krijgt op je telefoon een cijfercode. Die voer je in om je identiteit te bevestigen.
  3. Na deze bevestiging zie je een QR-code. Die heb je nodig om Multisim te activeren.
  4. Open nu de ‘Wear’ app (Galaxy Wearable) op je telefoon.
  5. Maak verbinding tussen je telefoon en Samsung Watch.
  6. Gekoppeld? Klik in de app op ‘Instellingen horloge’ en daarna op ‘mobiele abonnementen’.
  7. Er verschijnt een knop ‘code gebruiken’. Nu kun je de QR-code van het scherm van je computer of tablet scannen.
  8. Klik op ‘mobiel abonnement gebruiken’. Je Samsung Watch wordt nu geconfigureerd. Daarna is Multisim klaar voor gebruik!

Of bekijk hier hoe je jouw T-Mobile Multisim kunt koppelen met je Samsung Galaxy Watch5 LTE

Het staat inderdaad bij de informatie:

" Heb jij al een smartwatch en wil je graag verbonden blijven ook zonder telefoon in de buurt? Bestel dan heel eenvoudig Multisim via My T-Mobile."

Kun je niet een nieuw product bijbestellen in die omgeving? Het is niet echt een uitbreiding van een mobiel.

Nee, precies op die pagina staat dus niet de optie “MultiSim bestellen” enkel “eSIM bestellen”.
Dat nieuwe product kan ik ook niet vinden helaas.

Citaat:

 

Hoe kan ik Multisim kopen/koppelen aan mijn Samsung Watch?


Multisim werkt alleen met de volgende Android Watches:

 

  • Samsung Galaxy Watch4 LTE
  • Samsung Galaxy Watch4 Classic LTE
  • Samsung Galaxy Watch5 LTE
  • Samsung Galaxy Watch5 Pro LTE


Koppelen (start)

 

  1. Log in op het My T-Mobile account van het mobiele nummer waar je Multisim aan wilt toevoegen.
  2. Klik op het telefoonnummer waarmee je Multisim wilt gaan gebruiken. Dat gaat zo:
    • a. My T-Mobile web: klik in de menubalk op Meer (drie puntjes) en vervolgens op Sim, Toestel en Smartwatch.
    • b. My T-Mobile app: klik rechts onderin op Meer (drie streepjes) en vervolgens op Simkaart.
  3. Heb je je Samsung Watch bij T-Mobile gekocht? Of heb je zelf al een Multisim gekocht? Dan staat je Multisim al klaar onder ‘Extra Simkaarten’. Je ziet dit doordat ‘Mijn smartwatch’ zichtbaar is onder ‘Extra simkaarten’.
    Heb je je Samsung Watch ergens anders gekocht? Dan kun je Multisim eerst bestellen onderaan de pagina. Na je aankoop zie je ‘Mijn smartwatch’ verschijnen onder ‘Extra Simkaarten’.

Koppelen (vervolg)

  1. Klik op ‘Mijn Smartwatch’.
  2. Voor de veiligheid volgt nu een verificatiestap: je krijgt op je telefoon een cijfercode. Die voer je in om je identiteit te bevestigen.
  3. Na deze bevestiging zie je een QR-code. Die heb je nodig om Multisim te activeren.
  4. Open nu de ‘Wear’ app (Galaxy Wearable) op je telefoon.
  5. Maak verbinding tussen je telefoon en Samsung Watch.
  6. Gekoppeld? Klik in de app op ‘Instellingen horloge’ en daarna op ‘mobiele abonnementen’.
  7. Er verschijnt een knop ‘code gebruiken’. Nu kun je de QR-code van het scherm van je computer of tablet scannen.
  8. Klik op ‘mobiel abonnement gebruiken’. Je Samsung Watch wordt nu geconfigureerd. Daarna is Multisim klaar voor gebruik!

Of bekijk hier hoe je jouw T-Mobile Multisim kunt koppelen met je Samsung Galaxy Watch5 LTE

Maar zowel de website als de app stemmen niet overeen met wat hier staat.

En plotsklaps staat de optie er WEL bij!

 

 

Reputatie 7
Badge +14

Misschien duurde het tot een dag na start nieuw abonnement.  Maar fijn dat je het nu gevonden hebt.

Reageer