Skip to main content

Topic nav uw reactie op trustpilot.. Werd gebeld om mijn 1 jarig contract te verlengen. Aanbod 22 gb en unlimited bellen. Kosten € 17,50. Na enig doorvragen bleek dat dan om een 2 jarig abonnement te gaan wat men even vergeten was te vermelden. Aangegeven een 1 jarig contract te willen. Dat kost dan ineens € 18,50.. Bevestig per sms ontvangen. Daarna volgde nog een sms. Mijn vaste klant korting was nog niet geactiveerd dus kreeg geen 22 gb maar slechts 20 gb en daarvoor moest ik € 21,- betalen. Vaste klanten korting alleen als ik 2 abonnementen afneem. Had men met geen woord over gerept tijdens telefonische verkoop. Kennelijk ben je geen vaste klant als je al jaren een mobiel abonnement hebt en ook alle telefoons via jullie aanschaft. Inmiddels dit contract weer ontbonden.

Hallo @mtmmetje 

Het beste is eigenlijk om een nieuwe abonnement of verlenging online te regelen zodat je zelf een compleet overzicht hebt van de kosten en details. Mocht je meer informatie willen of hulp bij het bestellen dan kan je ook bellen.

Hallo @mtmmetje 

Het beste is eigenlijk om een nieuwe abonnement of verlenging online te regelen zodat je zelf een compleet overzicht hebt van de kosten en details. Mocht je meer informatie willen of hulp bij het bestellen dan kan je ook bellen.

Dank voor je reactie. Normaal gesproken doe ik dit ook online maar werd nu gebeld door T-Mobile. Topic geplaatst op verzoek geplaatst om te bezien of we tot een oplossing kunnen komen.

Als je gebeld wordt is dat meestal alleen voordelig voor de provisie van de telefonische verkoper. Online of op eigen initiatief is bijna altijd beter voor je eigen portemonnee. 

Reageer