Skip to main content

Melding bij bestellen Iphone 14: Het betaalverzoek is in behandeling of afgebroken.

  • 5 May 2023
  • 1 reactie
  • 43 Bekeken

Het ging super goed met verlengen maar ik kreeg vervolgens een mail dat ik €6.41 euro moest betalen maar als ik dat wil staat er: Het betaalverzoek is in behandeling of afgebroken. Vandaag weer een herinnering mail maar nog steeds niet kunnen betalen. Kan ik dit omzetten naar betalen aan de deur?  

1 reactie

Reputatie 4

Het ging super goed met verlengen maar ik kreeg vervolgens een mail dat ik €6.41 euro moest betalen maar als ik dat wil staat er: Het betaalverzoek is in behandeling of afgebroken. Vandaag weer een herinnering mail maar nog steeds niet kunnen betalen. Kan ik dit omzetten naar betalen aan de deur?  

 

Hoi @Jayden den Brave, welkom op de Community! Super dat je het hier laat weten. Je kunt het niet omzetten naar betalen aan de deur. Als je niet betaalt, wordt de bestelling automatisch afgebroken. Je kunt vooral even proberen om de link in een andere webbrowser te openen om te kijken of die het daar wél in doet. Zoniet, dan kunnen en willen we dit natuurlijk ook intern voor je uitzoeken en oplossen! Daarvoor kun je het beste even een privébericht sturen met daarin je postcode, huisnummer en bestelnummer. Dankjewel alvast, fingers crossed! 🤞

Reageer