Skip to main content

Weet iemand welke maat het bandje heeft wat bij de series 10 wordt geleverd?

Op de Apple site kan ik kiezen tussen s/m en m/l, maar op de Odido site zie ik geen keuzemogelijkheid.

Uiteraard gebeld met de klantenservice, maar die wisten het mij ook niet te vertellen.

Gisteren mijn AW10 ontvangen. Bandje is volgens mij m/l. In ieder geval vrij groot. 

Gisteren mijn AW10 ontvangen. Bandje is volgens mij m/l. In ieder geval vrij groot. 

Dank voor je reactie. Erg jammer vind het persoonlijk minder mooi als er nog een groot deel bandje dubbel onder zit.

Hoi Maussie, gaaf dat je voor de Apple Watch 10 gaat! Het bandje is inderdaad M/L en is geschikt voor een pols van 130-200 mm. 

Dank voor jullie reacties.

@Marciano van Odido is er toch een mogelijkheid om het s/m bandje te krijgen? Heeft wel mijn voorkeur.

Hoi Maussie, geen dank! Voor zover ik weet hebben wij geen andere bandjes in S/M. Ik heb meteen zitten zoeken en mocht je een Siliconen bandje willen, dan heb je deze al vanaf € 12 euro op Bol😊

Hoi Maussie, geen dank! Voor zover ik weet hebben wij geen andere bandjes in S/M. Ik heb meteen zitten zoeken en mocht je een Siliconen bandje willen, dan heb je deze al vanaf € 12 euro op Bol😊

Ik heb de bandjes al gekocht maar mijn Watch nog steeds niet ontvangen 🙈
Ook bij Amazone mooie bandjes in allerlei  kleuren 

Reageer