Skip to main content
Beantwoord

ligt mijn toestel al in de winkel

Hi, zou iemand voor mij kunnen checken of mijn toestel al in de winkel ligt. Het gaat om ordernummer 231991147. Ik heb namelijk nog steeds geen sms ontvangen terwijl mij is verteld dat ik het binnen 2 werkdagen kan komen ophalen. Alvast bedankt! 

Beste antwoord door Pharwin van Odido

Goedemorgen ​@Basicvanillaa ik snap heel goed dat je je nieuwe toestel zo snel mogelijk wilt ophalen, ik kijk graag voor je na wat de status van je bestelling is! Ik heb de order er gelijk bijgepakt en ik zie dat je hebt gekozen voor de Apple iPhone 16 Pro Max 256GB in de kleur Desert Titanium, goede keus! Goed nieuws: ik zie dat gister de sms naar je is verstuurd en dat je bestelling voor je klaarligt om op te halen in onze winkel. Je kunt 'm dus al ophalen! Vergeet niet om een geldig legitimatiebewijs mee te nemen, zodat mijn collega's kunnen verifiëren dat jij de juiste persoon bent en je het toestel wel kunt meenemen. 

Mocht je nog andere vragen hebben, stel ze gerust. Ik wens je alvast heel veel plezier met je nieuwe iPhone! 😁

Bekijk origineel

5 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21013 reacties
  • 3 april 2025

Hallo ​@Basicvanillaa 

Bestellingen die je in de winkel wilt ophalen kunnen niet getraceerd worden. Wanneer had je het toestel besteld en kijk nog eens op de website of er bij het toestel nog steeds staat direct leverbaar of niet.

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 8 reacties
  • 3 april 2025

Hi, ik weet dat ik zelf de order niet kan traceren. Er staat online nog steeds direct leverbaar. Ik heb gezien dat moderators kunnen zien of het al in de winkel ligt, dus vandaar mijn vraag. 

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21013 reacties
  • 3 april 2025

@Basicvanillaa 

Vul daarvoor alle privé velden in je community profiel in.

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 8 reacties
  • 3 april 2025

Hi, die zijn allemaal al ingevuld. 

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator | Mobiel
  • 3767 reacties
  • Antwoord
  • 4 april 2025

Goedemorgen ​@Basicvanillaa ik snap heel goed dat je je nieuwe toestel zo snel mogelijk wilt ophalen, ik kijk graag voor je na wat de status van je bestelling is! Ik heb de order er gelijk bijgepakt en ik zie dat je hebt gekozen voor de Apple iPhone 16 Pro Max 256GB in de kleur Desert Titanium, goede keus! Goed nieuws: ik zie dat gister de sms naar je is verstuurd en dat je bestelling voor je klaarligt om op te halen in onze winkel. Je kunt 'm dus al ophalen! Vergeet niet om een geldig legitimatiebewijs mee te nemen, zodat mijn collega's kunnen verifiëren dat jij de juiste persoon bent en je het toestel wel kunt meenemen. 

Mocht je nog andere vragen hebben, stel ze gerust. Ik wens je alvast heel veel plezier met je nieuwe iPhone! 😁

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen