Skip to main content

Goedemorgen,

Wat zijn de huidige levertijden van de Samsung Galaxy S21 128GB grijs? Ik heb gisteren (6-1-2022) mijn abonnement verlengd.

Alvast bedankt!

Goedemorgen @BrittvG Welkom,

Heb je nog geen mail gekregen om een bezorg afspraak te maken?

TM maakt momenteel gebruik van de bezorgdiensten AMP en PostNL. . Kijk ook in je spambox 

Er staat dat hij op voorraad is, het hangt dus een beetje af van de bezorging.

Vergeet ook niet zelf je korting te claimen.

Volg de onderstaande stappen om de €100 euro cashback bij Samsung te claimen:

Deze promotie loopt van 3 t/m 23 januari 2022 (aankoopdatum).

Het claimen van de cashback is mogelijk tot en met 7 maart 2022.

Veel plezier met je nieuwe gsm.

Groetjes


Good morning, 

I have the same question about the delivery time. I ordered Samsung Galaxy S21 paars on 13-01-22, it said it was directly available. I received the confirmation from T-mobile. In the “Bestelstatus” site it says “Je bestelling is overgedragen aan onze koerier”, but I have no email from the courier (not spam either). The delivery time is not very clear to me, in some place it is stated that if ordered before 10 it is delivered the next day. But then, and as in every website, it mentions about delays due to Covid, which is understandable but still unclear on what it means. And I am now worried after the post in this community from last year were phones (S21) were delivered way later than expected and without clear information during the process. 

 

Thank you in advance!