Skip to main content
Beantwoord

levertijd apple watch ultra 3

• October 12, 2025
  • 5 reacties
  • 99 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Hoi, ik heb 14-09-2025 een Apple Watch Ultra 3 besteld om op te halen in de winkel. Nog niets vernomen, wanneer kan ik de watch verwachten? Bestelnummer 241216841

Beste antwoord door Pharwin van Odido

Hey ​@Ams30 wat leuk dat je bij ons een Apple Watch Ultra 3 hebt besteld, ik geef je graag meer duidelijkheid over je order. Ik heb meteen gekeken en ik zie dat je hebt gekozen voor de Apple Watch Ultra 3 Titanium Case 49mm Naturel Titanium - Ocean-Band Blauw. Ik zie dat deze op een tijdelijke phaseout staat. Dit betekent dat we niet weten of we dit product nog op voorraad gaan krijgen en zo ja, ook niet wanneer we deze weer kunnen leveren. Dat is afhankelijk van Apple. Op het moment dat je dit product hebt besteld konden we nog leveren uit voorraad, maar zodra deze op was, hebben we deze Watch offline gehaald. Excuses voor dit ongemak. Bel direct met mijn collega's van Telesales op 0800-7123. Zij kunnen je bestelling annuleren of je helpen aan een andere Apple Watch-variant mochten we er 1 aanbieden die je zou willen. Ik kan eventueel de order ook voor je annuleren, zodat je daarna zelf kunt kiezen voor een ander. 

Laat je weten waar je voorkeur naar uit gaat? Ik hoor het graag! 

5 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 23253 reacties
  • October 12, 2025

Hallo ​@Ams30 

Voor deze watch staat er op dit moment 2-3 weken levertijd op de Odido website dus hij is niet op voorraad.

• Auteur
  • 2 reacties
  • October 12, 2025

Hoi, ik heb 14-09-2025 een Apple Watch Ultra 3 besteld om op te halen in de winkel. Nog niets vernomen, wanneer kan ik de watch verwachten? Bestelnummer 241216841

Ok, de besteldatum is 14 sept, dus 5 weken geleden?

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 23253 reacties
  • October 12, 2025

@Ams30 

Vul alvast alle privé velden in je community profiel in zodat een moderator kan meekijken.

• Auteur
  • 2 reacties
  • October 12, 2025

dank voor de snelle reactie en tip, ik heb het profiel aangevuld, dank

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Mobiel
  • 5294 reacties
  • Antwoord
  • October 14, 2025

Hey ​@Ams30 wat leuk dat je bij ons een Apple Watch Ultra 3 hebt besteld, ik geef je graag meer duidelijkheid over je order. Ik heb meteen gekeken en ik zie dat je hebt gekozen voor de Apple Watch Ultra 3 Titanium Case 49mm Naturel Titanium - Ocean-Band Blauw. Ik zie dat deze op een tijdelijke phaseout staat. Dit betekent dat we niet weten of we dit product nog op voorraad gaan krijgen en zo ja, ook niet wanneer we deze weer kunnen leveren. Dat is afhankelijk van Apple. Op het moment dat je dit product hebt besteld konden we nog leveren uit voorraad, maar zodra deze op was, hebben we deze Watch offline gehaald. Excuses voor dit ongemak. Bel direct met mijn collega's van Telesales op 0800-7123. Zij kunnen je bestelling annuleren of je helpen aan een andere Apple Watch-variant mochten we er 1 aanbieden die je zou willen. Ik kan eventueel de order ook voor je annuleren, zodat je daarna zelf kunt kiezen voor een ander. 

Laat je weten waar je voorkeur naar uit gaat? Ik hoor het graag!