Skip to main content

ik heb een Apple watch ultra 2 besteld dat direct leverbaar zou moeten zijn volgens de site. Echter krijg ik een mail dat de status “wachten op voorraad” is. Wat is de levertijd van de Apple watch ultra 2?

Hi ​@TPI77, welkom op onze Community! Wat leuk dat je voor de Apple Watch Ultra 2 hebt gekozen, goede keus! Heb je gekozen voor ophalen in onze winkel? Dan kan het maximaal een paar dagen in beslag nemen. Prijzige toestellen en watches hebben we namelijk niet in onze winkels liggen. Deze worden verstuurd vanuit onze logistieke center naar de betreffende winkel. Als je hebt gekozen voor thuislevering, zal deze zo snel mogelijk worden verstuurd naar onze bezorgdienst. Zodra zij deze hebben ontvangen en verwerkt, zul je een e-mail ontvangen met daarin meer informatie over wanneer je je bestelling thuis kunt verwachten. Meestal gebeuren beide opties binnen 2-3 dagen! 

Kun je je volledige naam, telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer vermelden in je profiel? Dan kan ik voor de zekerheid even meekijken naar je bestelling! 

Dank voor de uitleg! Ik heb zojuist mijn profiel bijgewerkt met de gevraagde informatie. Ik verneem weer graag van je.

@TPI77 Thanks! Ik heb je bestelling erbij gepakt en ik zie inderdaad dat het gaat om het bovenstaande. Je Watch zal worden geleverd via AMP. Zodra deze naar hun is verstuurd, zul je van hen een e-mail ontvangen om een bezorgafspraak te maken. Ik verwacht dat het dit weekend zal gaan gebeuren. Mocht je maandag nog niets hebben vernomen, laat het dan even weten in dit topic. Dan kan ik nogmaals je order checken en het desnoods voor je navragen. 

Voor nu wens ik je alvast een heel fijn weekend!

Reageer