Hoi @Gelukkeling, oei, dat is natuurlijk niet de bedoeling! Wat gek dat ze je niet van te voren hebben geïnformeerd over de bezorgdatum. Het is ook de bedoeling dat de contractant zich altijd moet legitimeren bij de levering. Zo weten we zeker dat de juiste persoon de telefoon ontvangt. Dat dit niet is gebeurd, ben ik zelf ook in shock van. Excuses dat dit niet is gebeurd! Ik vermoed dat dit te maken heeft met de bezorger zelf. Wel fijn dat je nu kunt genieten van je nieuwe iPhone en ik wens je veel plezier ermee!
Groetjes,
Pharwin
Maar het feit dat jullie werken met een partij die telefoons zonder bescherming meegeeft aan postNL vindt je zelf niet zo schokkend? Ik had serieus meer van jullie verwacht. Bij aanschaf geven jullie aan dat je zelf je bezorgmoment kan afspreken met de koerier, ben dan meteen open en geef aan dat het gewoon in een doos gefrot, met postNL komt. Dan had ik nooit voor deze manier van levering gekozen.
En dan is dit jullie reactie “niet ons probleem, komt door de bezorger”. Ehhh jullie maken toch zelf gebruik van de postNL service en de inpakservice van “stay connected”? Beide falen. En de verantwoordelijkheid ligt bij jullie!
Hallo @Gelukkeling
Een andere bezorgingdienst die de telefoons levert is AMP. Bij deze koerier krijg je een mail om een afspraak te maken voor de bezorging, wanneer de koerier er is dan mag je deze ook alleen zelf aannemen (om te legitimeren).
Voorheen ging de levering alleen via AMP maar al sinds een tijdje is daar PostNL bijgekomen. Normaal wordt deze verzekerd opgestuurd en dient er ook getekend te worden voor ontvangst maar de bezorgers hebben vaak haast en doen dit zelf.