Skip to main content

Ik heb een nieuwe simkaart besteld, maar deze is niet aangekomen

Goedemiddag ​@Korol Yurii Wanneer heb je die simkaart besteld?

heb je in de Post.nl app gekeken of de kaart nog onderweg is?

Zie mijn onderschrift: Vul je profiel zo uitgebreid mogelijk in  dan kunnen de moderators je sneller verder helpen.

Ik heb 6 dagen geleden besteld en er zit helemaal geen bestelling in de post

Ik heb 6 dagen geleden besteld en er zit helemaal geen bestelling in de post

Kijk in je account van my-Odido de bestelling gelukt is! 
Ik ga hulp voor je zoeken. (Geen garantie maar doe mijn best)

Goedemorgen ​@Korol Yurii, van harte welkom op onze Community! Ik heb gelijk meegekeken en als ik je ordernummer erbij pak, zie ik dat het nummer ***0048 eraan gekoppeld is. Bij dat nummer zie ik inderdaad dat er 6 dagen geleden een nieuwe simkaart is aangevraagd. Echter, bij de adresgegevens zie ik wel als toevoeging dit erbij staan: geb.9. Kan dat kloppen? Wellicht dat dat voor verwarring zorgt en de simkaart niet juist geleverd wordt. Ik kan een nieuwe bestellen, maar ik ben bang dat het dan weer mis gaat. Is het mogelijk dat je langsgaat in één van onze winkels? Daar kunnen mijn collega's je direct voorzien van een nieuwe simkaart en helpen je dan ook gelijk met het activeren en koppelen! 

Ik hoor het graag van je! 

Ja, ik heb een nieuwe simkaart ontvangen, maar de oude werkt niet omdat ik dit nummer heb gebeld

De simkaart moet nog geregisterd/geactiveerd worden. Ga langs een shop! 
https://www.odido.nl/winkels

The SIM card still needs to be registered/activated. Go to a shop! Bring your ID with you

Reageer