Ik heb een nieuwe simkaart besteld, maar deze is niet aangekomen
Goedemiddag
heb je in de Post.nl app gekeken of de kaart nog onderweg is?
Zie mijn onderschrift: Vul je profiel zo uitgebreid mogelijk in dan kunnen de moderators je sneller verder helpen.
Ik heb 6 dagen geleden besteld en er zit helemaal geen bestelling in de post
Ik heb 6 dagen geleden besteld en er zit helemaal geen bestelling in de post
Kijk in je account van my-Odido de bestelling gelukt is!
Ik ga hulp voor je zoeken. (Geen garantie maar doe mijn best)
Goedemorgen
Ik hoor het graag van je!
Ja, ik heb een nieuwe simkaart ontvangen, maar de oude werkt niet omdat ik dit nummer heb gebeld
De simkaart moet nog geregisterd/geactiveerd worden. Ga langs een shop!
https://www.odido.nl/winkels
The SIM card still needs to be registered/activated. Go to a shop! Bring your ID with you
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.