Skip to main content
Beantwoord

Levering nieuw toestel in shop (gang van zaken)

Beste, 

Ik heb op vrijdag 11 april een toestel besteld via de website en kreeg op 12 april bericht dat ik het toestel kon ophalen: S24 FE 256 GB zwart. 

12 april bleek het verkeerde toestel geleverd. Nu is er gisteren, 17 april, door een zeer vriendelijke medewerker een nieuwe order geplaatst, omdat er dingen niet goed waren gegaan. Het toestel was immers direct leverbaar. Nu zie ik op de website weer dat de levertijd is gezet op 28 april. Nu snap ik het niet meer, is mijn toestel direct leverbaar of pas vanaf 28 april? 

Beste antwoord door Waqqas

Hallo ​@Berenjager 

Indien je begin volgende week niks hoort dat zal de leverdatum 28 april zijn. Weet je zeker dat je vorige bestelling is geannuleerd en is het goed gekomen met het toestel retourneren?

Bekijk origineel

3 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21019 reacties
  • Antwoord
  • 18 april 2025

Hallo ​@Berenjager 

Indien je begin volgende week niks hoort dat zal de leverdatum 28 april zijn. Weet je zeker dat je vorige bestelling is geannuleerd en is het goed gekomen met het toestel retourneren?

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 20 april 2025

Hallo,

Ik heb een soortgelijk probleem.

Op 7 april de samsung galaxy s24fe 256gb besteld. Op 11 april kreeg ik een bericht van de shop dat ik mijn toestel kon komen ophalen. Bleek dat ze het verkeerde toestel hadden, nl de 128 gb versie. Ik moest nog maar even geduld hebben voo de 256gb versie.

Op 16 en 17april stond zowel hier als op de Odido site dat mijn toestel direct leverbaar was. Dus ik verwachtte afgelopen vrijdag of zaterdag een berichtje van de shop. Maar niks gehoord dus. 

Nu staat er weer dat de leverdatum 28 april is. 

De telefonisch klantenservice heeft geen informatie en de shop is telefonisch niet bereikbaar.

Een beetje neer duidelijkheid zou wel fijn zijn. 

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 20 april 2025
Maickson schreef:

Hallo,

Ik heb een soortgelijk probleem.

Op 7 april de samsung galaxy s24fe 256gb besteld. Op 11 april kreeg ik een bericht van de shop dat ik mijn toestel kon komen ophalen. Bleek dat ze het verkeerde toestel hadden, nl de 128 gb versie. Ik moest nog maar even geduld hebben voo de 256gb versie.

Op 16 en 17april stond zowel hier als op de Odido site dat mijn toestel direct leverbaar was. Dus ik verwachtte afgelopen vrijdag of zaterdag een berichtje van de shop. Maar niks gehoord dus. 

Nu staat er weer dat de leverdatum 28 april is. 

De telefonisch klantenservice heeft geen informatie en de shop is telefonisch niet bereikbaar.

Een beetje neer duidelijkheid zou wel fijn zijn. 

Hi Maickson, toevallig heb ik het toestel afgelopen vrijdag kunnen afhalen. De medewerker wist zelf ook niet heel goed hoe dit kon, maar zei dat er nog vragen gesteld waren aan Odido hierover. Er bleken meer voorbeelden te zijn waarbij mensen geroepen werden naar de winkel en dat de 128gb geleverd was ipv de 256

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen