Skip to main content
Beantwoord

levering iphone 17 pro max

• October 8, 2025
  • 4 reacties
  • 219 Bekeken

Heb op 27 september een nieuwe telefoon besteld, een iPhone 17 pro Max, die zou op dat moment direct leverbaar zijn. Na een paar dagen kreeg ik een e-mail dat de levertijd was aangepast naar 17-20 oktober. Vandaag ontving ik een bericht dat de levertijd opnieuw was aangepast nu naar 20-26 november. Dat is twee maanden nadat ik ‘m, als direct leverbaar, besteld heb. Moest wel gelijk bij het bestellen €579,- afrekenen. Gaat Odido nog iets van een goedmaker bieden voor deze behoorlijke vertraging?

Beste antwoord door Pharwin van Odido

Hoi ​@fonzie2405 wat leuk dat je bij ons hebt gekozen voor de iPhone 17 Pro Max en ik snap heel goed dat je deze zo snel mogelijk geleverd wilt hebben! Echter, zijn we afhankelijk van Apple van een nieuwe voorraad en dat kan soms wat langer duren dan verwacht. Hier hebben we verder geen invloed op, sorry. Het zou best kunnen dat toen je zag dat deze direct leverbaar was, iemand je net voor was en daardoor de laatste toestel uit voorraad werd verstuurd naar iemand anders. Op dit moment is de levertijd van de iPhone 17 Pro Max 4 - 6 weken. Je kunt het beste dit topic in de gaten houden, daar updaten we elke dag de levertijden: 

4 reacties

Pharwin van Odido
Forum|alt.badge.img+9

Hoi ​@fonzie2405 wat leuk dat je bij ons hebt gekozen voor de iPhone 17 Pro Max en ik snap heel goed dat je deze zo snel mogelijk geleverd wilt hebben! Echter, zijn we afhankelijk van Apple van een nieuwe voorraad en dat kan soms wat langer duren dan verwacht. Hier hebben we verder geen invloed op, sorry. Het zou best kunnen dat toen je zag dat deze direct leverbaar was, iemand je net voor was en daardoor de laatste toestel uit voorraad werd verstuurd naar iemand anders. Op dit moment is de levertijd van de iPhone 17 Pro Max 4 - 6 weken. Je kunt het beste dit topic in de gaten houden, daar updaten we elke dag de levertijden: 

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • October 9, 2025

De vraag was wat Odido daar als goedmakertje tegenover gaat zetten.

Pharwin van Odido
Forum|alt.badge.img+9

Hi ​@fonzie2405 dat snap ik. Maar we kunnen hier niet zomaar een vergoeding voor gaan geven, sorry. Dat heeft te maken met dat we afhankelijk zijn van meerdere factoren, waar we geen invloed op hebben. Nogmaals, excuses!

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • October 10, 2025

Jullie zijn voor toch de partij waarmee ik zaken doe? Dat jullie problemen hebben met de levering door andere partijen, is voor mij niet belangrijk. Maar ik zal er rekening mee houden als mijn abonnement weer eindigt.