Skip to main content
Beantwoord

Levering iPhone 16 Pro Max

• 5 februari 2025
  • 3 reacties
  • 58 Bekeken

Kan iemand de status doorgeven van levering 228879802  Het is een winkel levering ik weet dat ik een sms moet ontvangen voor het ophalen alleen zie ik in andere topics voorbijkomen dat helaas niet altijd gebeurt 

Beste antwoord door Occaj

Hoi, 

Het kan soms even duren voordat het toestel geleverd wordt bij de winkel. Deze hebben ze niet op voorraad. Zodra je bestelling klaarligt kan je deze ophalen. 

Wil je anders even via deze pagina kijken? 

https://www.odido.nl/service/bestelling/mobiel/bestelstatus

Misschien vindt je hier meer informatie.

Bekijk origineel

3 reacties

Occaj
Super User
Forum|alt.badge.img+3
  • Odido Superuser
  • 236 reacties
  • Antwoord
  • 5 februari 2025

Hoi, 

Het kan soms even duren voordat het toestel geleverd wordt bij de winkel. Deze hebben ze niet op voorraad. Zodra je bestelling klaarligt kan je deze ophalen. 

Wil je anders even via deze pagina kijken? 

https://www.odido.nl/service/bestelling/mobiel/bestelstatus

Misschien vindt je hier meer informatie.

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Nick, gaaf dat je voor de iPhone 16 Pro Max bent gegaan! Goede keuze en ik snap volledig dat je met smart wacht op de SMS vanuit de shop. Wat ​@Occaj zegt klopt inderdaad. Om het iets specifieker te maken: het duurt gemiddeld 1-3 werkdagen. Ik heb je bestelling erbij gepakt en ik zie dat je op 4 februari je bestelling hebt gedaan, dus ik verwacht dat je héél binnenkort de SMS ontvangt. Laat je het ons weten als het zover is? Ik ben erg benieuwd en ik wens je alvast heel veel plezier met je (toekomstige) iPhone 16 Pro Max! 😄

Mocht je eind van de week nog niets hebben gehoord, zet dan je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN in je profiel. Dan kan ik straks direct met je meekijken.

Ps. ​@Occaj Goed je weer te zien! 🙌🏻

Occaj
Super User
Forum|alt.badge.img+3
  • Odido Superuser
  • 236 reacties
  • 6 februari 2025
Marciano van Odido schreef:

Hoi Nick, gaaf dat je voor de iPhone 16 Pro Max bent gegaan! Goede keuze en ik snap volledig dat je met smart wacht op de SMS vanuit de shop. Wat ​@Occaj zegt klopt inderdaad. Om het iets specifieker te maken: het duurt gemiddeld 1-3 werkdagen. Ik heb je bestelling erbij gepakt en ik zie dat je op 4 februari je bestelling hebt gedaan, dus ik verwacht dat je héél binnenkort de SMS ontvangt. Laat je het ons weten als het zover is? Ik ben erg benieuwd en ik wens je alvast heel veel plezier met je (toekomstige) iPhone 16 Pro Max! 😄

Mocht je eind van de week nog niets hebben gehoord, zet dan je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN in je profiel. Dan kan ik straks direct met je meekijken.

Ps. ​@Occaj Goed je weer te zien! 🙌🏻

Dankjewel Mars, jij bedankt voor je reactie! :)

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen