Skip to main content

Zou iemand mij kunnen vertellen wat nou precies de levertijd is van de iPhone 15 Pro? Op de site staat levering vanaf 20 september, maar dat was dus afgelopen vrijdag en van de klantenservice krijg ik tegenstrijdige antwoorden. ‘Hij wordt dinsdag geleverd maar dan moet je maandag voor 11:30 bericht hebben’ en ‘het is nog niet bekend wanneer de iPhones binnen komen in ons magazijn’. Erg vervelend. 

Hoi Talicious, ik zie nu dat je ook je eigen topic hebt gestart. Ik reageer hier direct op je reactie in het andere topic. Ik heb meteen gekeken naar de actuele levertijden in het systeem en ik zie dat de iPhone 15 Pro Black per 23 september in phase out is gegaan. Vandaar dat deze ook van de website is gehaald. Mijn excuses voor dit ongemak. Als je je ordernummer aan me doorgeeft kan ik je bestelling direct annuleren. Een andere optie is om mijn collega's van Telesals te bellen op 0800-0092. Zij kunnen je dan ook een voorstel doen voor een ander toestel. Ik hoor het graag van je!


Hi Marciano, bedankt voor de info. Ik heb inmiddels mijn bestelling geannuleerd en een iPhone 16 Pro besteld. Sinds dat ik 15 ben (sinds de lancering van de iPhone 4S) ben ik al non-stop klant van Tele2. Dat is inmiddels 13 jaar en verder altijd tevreden geweest tot nu toe eigenlijk, ik ben de afgelopen dagen enorm van t kastje naar de muur gestuurd via de sales lijn en ik heb dus twee weken gewacht op een telefoon die er nooit kwam. Erg jammer vind ik dat. Maar goed, nu maar wachten en hopen dat de 16 Pro snel binnen komt :)


Goedemiddag Talicious, geen dank. Wow, leuk om te lezen dat je al zo lang tevreden deel uitmaakt van onze Tele2/Odido familie! Dit was inderdaad geen fijne ervaring. Het is geen excuus, maar ik weet dat dat er zo rond een uitfasering onduidelijkheid is over de leverbaarheid van een toestel. Daarom ben ik nu wel blij dat de informatie voor mij wel duidelijk was en ik je dit kon doorgeven. Ik hoop met je mee dat je je gloednieuwe iPhone 16 Pro snel in handen hebt. Hij zal het wachten zeker waard zijn en mocht je in de toekomst toch nog vragen hebben, start dan gerust een nieuw topic. De Community en ik staan voor je klaar! 


Reageer