Skip to main content
Beantwoord

Levering Apple Watch ultra 3

• September 22, 2025
  • 11 reacties
  • 244 Bekeken

Hallo,

Afgelopen zaterdag heb ik een Apple Watch Ultra 3 besteld met levering naar de winkel (241569020). Kunnen jullie nagaan of de bestelling goed doorgekomen is en of deze al onderweg is naar de winkel?

Bedankt!

Groeten, Daniel

Beste antwoord door direct9898

Ik heb zojuist al gebeld met de klantenservice, de bestelling was in de shop toch niet op voorraad. Zojuist opnieuw besteld met levering thuis.

11 reacties

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • Antwoord
  • September 22, 2025

Ik heb zojuist al gebeld met de klantenservice, de bestelling was in de shop toch niet op voorraad. Zojuist opnieuw besteld met levering thuis.

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Daniel, tof dat je voor de Apple Watch Ultra 3 hebt gekozen! Mocht ik iets voor je kunnen nakijken, stuur me dan je ordernummer en zet dan je volledige naam, 06-nummer, geboortedatum, postcode, huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN in je profiel. Laat het me ook gerust weten als je ‘m in handen hebt. Ik wens je er alvast heel veel plezier mee! 😊

• is een Top Poster
  • September 29, 2025

Ultra 3 bestelt op 16 sep. maar nog geen sms gehad om op te halen.

Ik krijg ook geen duidelijkheid waarom het zo lang duurt, ik lees dat het op voorraad zou moeten zijn?

langs geweest in de winkel waar we ze beidde laten afgeven, mijn vriendin kon hem wel ophalen een serie 11 nieuw type.

ze vertelde mij dat het 4 tot 6 weken kon duren.

sorry maar daar ga ik niet op wachten.

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi ​@Boy1234, tof dat je voor de Apple Watch Ultra 3 gaat! Ben je voor de kleur Kleur - Zwart Titanium - Ocean-Band Zwart gegaan? Ik zie dat deze inderdaad een levertijd heeft van 4 tot 6 weken. Mocht je je bestelling willen annuleren, dan kan je contact opnemen met mijn collega's van Telesales op 0800-7123. Zij helpen je dit dan in orde te maken!

• is een Top Poster
  • September 30, 2025

Hallo, ik heb de titanium zwart met black ocean band besteld.

• is een Top Poster
  • September 30, 2025

Hallo, ik heb de titanium zwart met black ocean band besteld.

Order nummer is 241296240 hoop dat je wat meer info hebt.

Pharwin van Odido
Forum|alt.badge.img+9

Hoi ​@Boy1234 dank voor het delen van je ordernummer! Ik zie inderdaad dat je de Apple Watch Ultra 3 Titanium Case 49mm Zwart Titanium - Ocean-Band Zwart hebt besteld. Deze heeft momenteel een levertijd van 4 - 6 weken. We zijn namelijk afhankelijk van Apple voor een nieuwe voorraad, vandaar dat het even kan duren voordat we deze weer kunnen leveren. Sorry! Als je de bestelling liever wilt annuleren, neem dan telefonisch contact op met mijn collega's van Telesales door te bellen naar: 0800-7123. Zij helpen je hierbij graag verder! 

• is een Top Poster
  • October 1, 2025

Hallo bedankt voor uw reactie.

Is de rede dat deze niet op voorraad zijn vanwegen de zwarte oceaan band of is het ultra 3 titanium case?

met anderen woorden als ik deze zou canselen en een Ultra 3 bestel met een titanium band is die dan wel gelijk leverbaar?

Mvg Boy

Pharwin van Odido
Forum|alt.badge.img+9

Hoi ​@Boy1234 dat heeft te maken met de Ocean-Band Zwart. De Trail-Band Blauw, Zwart en de Alpine Band Blauw en Zwart zijn bijvoorbeeld wel direct leverbaar. Check het gerust op onze website. 

Als je nog andere vragen hebt, stel ze gerust. We zijn er voor je! 

• is een Top Poster
  • October 2, 2025

Hallo!

bedankt voor uw reactie.

ik heb de bestelling geannuleerd met de oceaan zwarte band.

en heb de trail black band bestel, nu zou ik hem binnen 3 dagen kunnen ophalen.

bedankt voor het helpen!

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Boy, graag gedaan namens Pharwin! Laat je het ons weten als je je nieuwe Apple Watch in handen hebt? We blijven graag op de hoogte en ik wens je er ook alvast heel veel plezier mee! 😊