Hallo @AlexandraGokova
Als de roze variant niet meer op de website staat dan betekent dat dat hij niet op voorraad is en ook nog onbekend is wanneer Odido hem weer op voorraad verwacht te hebben.
Hoi Alexandra, van harte welkom op de Community en gaaf dat je voor de Apple Watch S9 gaat! Wat @Waqqas aangeeft klopt helemaal. Ik wil er graag nog iets aan toevoegen: Dit product staat momenteel op tijdelijke phase out, net nadat je de bestelling had gedaan. Dit betekent dat de fabrikant niet kan aangeven of en wanneer het toestel geleverd kan worden. Wij weten dan niet of en wanneer we het toestel kunnen gaan leveren. Een optie is om te blijven wachten, echter kan het weken duren, dus dat lijkt me geen fijne optie. Ik kan je bestelling annuleren, zodat je wellicht voor een ander model kan gaan. Je kan ook altijd even bellen met mijn collega's van Telesales op 0800-0092 (optie 2) om te kijken welke andere Watch aan jouw wensen voldoet.
Mijn excuses voor het ongemak. Laat het me maar weten wat je wil doen!
@Marciano van Odido Oke, dus als ik het goed begrijp kan het dus ook zo zijn dat de Watch helemaal niet meer op voorraad komt?
Hoi Alexandra, dat klopt inderdaad. Op dit moment is het echt afwachten tot we van de fabrikant te horen krijgen of ze het product weer kunnen leveren en zo ja wanneer. Als dat wel weer blijkt te zijn dan komt 'ie weer beschikbaar op de website. Mocht er duidelijkheid komen dat het product helemaal niet beschikbaar komt, dan zie ik hem in het systeem veranderen van tijdelijke phase out naar phase out. Tot nu is het tijdelijk, dus nog niet te zeggen of deze terug komt.