Op 01-01-2023 Apple Watch 7 besteld en af laten leveren in winkel.Tot op heden niets vernomen heb wel sms gehad bestelling ontvangen maar niet voorradig.Volgens website direct leverbaar.Meerdere malen contact gehad met klantenservice en vertelde mij wordt begin volgende week geleverd dus niet.zou graag willen weten wanneer dit binnenkomt wacht nu al bijna 3 weken.Ook probeer ik er achter te komen waar t-mobile dit besteld zodat ik met hun even contact kan opnemen.Ook weten ze dit niet bij klantenservice.Ben dan eerlijk en zeg b.v. Het duurt nog zoveel weken maar je word aan het lijntje gehouden…..slechte zaak
Hi
Er waren wat technische problemen met het verwerken van bestellingen. Het kan zo zijn dat de levering van jouw bestelling daardoor ook is vertraagd. Zou je mij je ordernummer kunnen geven? Dan zet ik het intern door.
Excuses voor het ongemak!
Hi
Er waren wat technische problemen met het verwerken van bestellingen. Het kan zo zijn dat de levering van jouw bestelling daardoor ook is vertraagd. Zou je mij je ordernummer kunnen geven? Dan zet ik het intern door.
Excuses voor het ongemak!
Ordernummer 78900056
Order 78900056
Hoi heb 2 weken Apple Watch Ultra besteld kan je uitzoeken waarom hij nog niet kan worden op gehaald?
Ordernummer: 79094747
Mvg,
Charles
Hoi heb 2 weken Apple Watch Ultra besteld kan je uitzoeken waarom hij nog niet kan worden op gehaald?
Mvg,
Charles
Hi
Je ontvangt vanzelf een sms'je van mijn collega wanneer de Watch voor je klaarligt in de winkel waar je deze kunt ophalen. Het is voor nu nog even geduldig afwachten!
Groetjes,
Pharwin
Oke wacht ik even af maar is het nu een technisch probleem met bestellen of is het de voorraad in de winkels zoals ik verderop lees?Ik ga ervan uit uit dat eennartikel in de winkel afgeleverd wordt de klant het ook gelijk op komt halen
Oke wacht ik even af maar is het nu een technisch probleem met bestellen of is het de voorraad in de winkels zoals ik verderop lees?Ik ga ervan uit uit dat eennartikel in de winkel afgeleverd wordt de klant het ook gelijk op komt halen
Hi
Groetjes,
Pharwin
Mooi maar waarom kreeg ik dan deze vermelding
Er waren wat technische problemen met het verwerken van bestellingen. Het kan zo zijn dat de levering van jouw bestelling daardoor ook is vertraagd.
Vandaag besteld morgen geleverd? Dat is toch waar jullie naar werken. Nou ik wacht sinds 01-01-2023 op bestelling wordt een beetje van kastje naar de muur gestuurd ieder contact wordt er vermeld is doorgezet kan zsm een sms ontvangen om op te halen…dus niet het is nu 25 dagen later en nog niets
Waarom geen antwoord meer op mijn vragen???
Nogmaals excuses voor de vertraging!
Ik lees dat de problemen zijn opgelost maar wanneer kan ik mijn Apple Watch 7 verwachten besteld 01-01-2023 order 78900056?
Hi
Ik heb je bestelling doorgezet naar de destreffende T-Mobile shop. Ik verwacht dat je hier snel bericht van krijgt. Excuses voor de vertraging!
Vraag over bestelling ik krijg al voor de zoveelste maal antwoordt u bestelling hebben wij intern doorgezet naar de desbetreffende T-mobile shop en wordt zsm uitgeleverd maar tot op heden nog steeds niets ontvangen. Gaat dit snel opgelost worden of gaat dit nog maanden duren?
Wat is de status nu?
Hi
Ik heb ze zojuist gebeld en ze gaan deze week echt contact met je opnemen. Oprechte excuses voor de vertraging!
Ben benieuwd of ik deze week daadwerkelijk wat hoor
Deze week is weer voorbij en wederom niets gehoord is er nou echt niemand die mij kan vertellen wat er daadwerkelijk aan de hand is met T-mobile?je wordt gewoon aan het lijntje gehouden en van kastje naar de muur gestuurd. Ik plaats het n.l. Op Sociale Media misschien gaat dit wellicht werken.
Deze week is weer voorbij en wederom niets gehoord is er nou echt niemand die mij kan vertellen wat er daadwerkelijk aan de hand is met T-mobile?je wordt gewoon aan het lijntje gehouden en van kastje naar de muur gestuurd. Ik plaats het n.l. Op Sociale Media misschien gaat dit wellicht werken.
Dit forum is ook social media.. en tja , dit is heel vervelend voor je.
Tja das klote weer en hoe nu verder?
Waar ligt nu het werkelijk probleem????
Mvg,
Charles
Hoi Charles,
Heb jij de Apple Watch al ontvangen? Ik wacht nu ook al vanaf 01-01-23
mvg,
melmer
Doodse stilte bij T-mobile……..
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.