Hallo,
Is het mogelijk om te weten wanneer een bestelling (218583130 pixel 9) wordt geleverd? Het is de bedoeling dat deze naar een winkel wordt geleverd.
Dank u wel.
Hallo
Een bestelling die je in een winkel wilt ophalen kan je niet online volgen, als het toestel op voorraad is dan kan het enkele werkdagen duren voordat je bericht krijgt van de winkel medewerker om je bestelling op te komen halen.
goedemiddag weer.
Uiteindelijk bericht gekregen dat de bestelling in de winkel was afgeleverd en 7 dagen zou wachten. Het probleem is nu dat ik al op vakantie ben naar een ander land en het pas op 5 september kan ontvangen. Is het mogelijk om de opslag uit te breiden? en zo ja, hoe je dat moet doen.
Heel erg bedankt.
Ps. Sorry for google translate...
Hi coceds, geen probleem hoor. If English is easier for you, we can speak English too! Ik heb mijn collega's in de shop zojuist gemaild om aan te geven dat je je toestel op 5 september wil komen halen en ik eb gevraagd of ze jouw toestel dus nog iets langer kunnen bewaren. Zodra ik een reactie heb laat ik het je weten. Voor nu wens ik je nog heel veel plezier op vakantie!
Thank you!
Hello again=)
Finally got the new phone and a subscription.
But it seems there is an error: I ordered a subscription for one year (20 gb + 120min) - order number 218583130.
For some reason I got unlimited for 2 years.
How do I fix it now?
Thank you=)
Hello again=)
Finally got the new phone and a subscription.
But it seems there is an error: I ordered a subscription for one year (20 gb + 120min) - order number 218583130.
For some reason I got unlimited for 2 years.
How do I fix it now?
Thank you=)
please disregard the message, I went back and they fixed it for me.
Thank you.
Good morning coceds, great to see that you already went back and that my colleagues fixed this for you. Enjoy your new subscription and your phone and if you have any questions in the future, please feel free to start a new topic. The Community is here for you. For now, I wish you a great weekend!
Good morning coceds, great to see that you already went back and that my colleagues fixed this for you. Enjoy your new subscription and your phone and if you have any questions in the future, please feel free to start a new topic. The Community is here for you. For now, I wish you a great weekend!
Thank you!
I hope i won’t bother you again=)
Have a great weekend as well.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.