Beste,
Ik wil graag mijn ervaring delen over mijn recente pogingen om mijn contract te verlengen en de iPhone 14 Paars te verkrijgen bij jullie bedrijf. Afgelopen zondag heb ik mijn contract verlengd om de iPhone 14 Paars te ontvangen. Volgens de informatie die ik heb, is dit toestel nog steeds leverbaar. Echter, na het plaatsen van de bestelling heb ik geen bevestigingsmail ontvangen.
De volgende dag heb ik met jullie gebeld om de status van mijn bestelling te controleren. Helaas kon niemand mij helpen; ik kreeg te horen dat mijn contract niet kon worden verwerkt en dat het toestel momenteel niet leverbaar is. Ik werd beloofd dat er teruggebeld zou worden, maar dit is niet gebeurd.
Opnieuw heb ik de volgende dag gebeld, 's ochtends deze keer, en kreeg ik hetzelfde verhaal te horen: mijn contract kan niet worden verwerkt en er werd me beloofd dat ik om 14 uur teruggebeld zou worden. Opnieuw heb ik echter geen telefoontje ontvangen.
's Avonds heb ik nogmaals gebeld en na 35 minuten in de wacht te hebben gestaan, kreeg ik opnieuw te horen dat mijn contract niet kan worden verwerkt vanwege de onbeschikbaarheid van het toestel. Er werd me verteld dat er niets aan gedaan kan worden en dat ik gewoon moet wachten.
Echter, toen ik aangaf dat ik mijn contract wilde opzeggen vanwege deze situatie, werd mij verteld dat ik het toestel, dat ik overigens nog niet heb ontvangen, wel volledig moet betalen?!
Ik ben nu al 5 dagen zonder telefoon en het lijkt erop dat niemand bij jullie bedrijf in staat is om dit probleem op te lossen. Ik voel me in een lastige situatie, omdat ik geen service heb ontvangen voor iets wat ik al heb besteld en waarvoor ik nu in de problemen kom.
Ik hoop dat jullie deze kwestie serieus nemen en zo snel mogelijk een passende oplossing kunnen bieden, want momenteel voel ik me zeer gefrustreerd en in de steek gelaten als klant.