Skip to main content

de tabel verwachte levertijden bij de pro max is gelijk aan die van de pro. Aangezien de pro max geen 128 GB versie heeft kan dit niet kloppen

Hi Batar, welkom op de Community! Begrijp ik goed dat het hier over de nieuwe iPhone 16 modellen gaat? Het klopt inderdaad dat de Pro Max geen versie meer heeft met 128 GB. Deze vind je daarom ook niet terug in de levertijdentabel voor de iPhone 16 Pro Max. De gewone Pro heeft wel een versie met 128 GB. Die heeft ook een eigen levertijdentabel welke je hier kunt vinden. Ze staan dus echt los van elkaar. Mocht je nog andere vragen hebben voor nu, laat het mij dan gerust weten. Ik hoop dat je jouw nieuwe toestel snel in ontvangst mag nemen!

de tabel verwachte levertijden bij de pro max is gelijk aan die van de pro. Aangezien de pro max geen 128 GB versie heeft kan dit niet kloppen

:-) nee mijn opmerking was dat er 2 maal de tabel 16 pro stond en die van de 16 pro max ontbrak. ik zie dat dit inmiddels gecorrigeerd is.

Ah, excuses! Ik vermoed dat mijn collega een foutje gemaakt heeft bij het updaten van de tabel destijds. Hij klopt nu inderdaad weer. Bedankt voor het melden! 

Reageer