Hi!
Gisteravond heb ik mijn abonnement verlengd, waardoor ik hopelijk binnenkort mijn Iphone 13 kan inruilen voor een Iphone 16. De vraag is nu alleen even, wanneer? Ik heb aangegeven dat ik hem graag wil ophalen in de winkel en om die reden wacht ik nog een SMS’je.
Reikhalzend kijk ik uit naar de start van mijn vakantie aanstaande vrijdag: een volledige week in de sneeuw, in de zon, in de bergen, in de kroeg en op de piste. Op wintersport word ik verantwoordelijk gehouden voor het maken van de ski-kiekjes en het aanleggen van een collectief après ski geheugen. Een verantwoordelijkheid die ik dit jaar het liefst naar een nieuw niveau zou wil tillen.
In de bevestiging van de bestelling stond geen indicatie van de levertijd, dus probeer ik het even via deze manier. Enerzijds omdat ik ongeduldig ben (maar begrip heb voor het feit dat als ik iets bestel het niet direct in mijn handen wordt getoverd), anderzijds omdat ik graag mijn planning aanpas deze week voor een tripje naar de Odido shop.
Na deze lange intro dus de vraag: wat is een reguliere levertijd waar ik rekening mee kan houden?
Liefs,
TheHolyKril
Bestelnummer: 226905881