Ik heb een iphone 15 pro max besteld geen bevestiging ontvangen via odido app herkent de chatbot wel de bestelling maar ik zie ook geen ordernummer wat moet ik doen
Hallo
Volgens een andere topic komt dit door de vele bestellingen maar als de chatbox je order herkend dan moet het vast goedkomen. Was het toestel op voorraad en heb je gekozen voor afhalen of bezorgen?
Misschien kan een moderator zo ook even meekijken.
Je kan op de bestelstatus pagina je order controleren dmv je email.
https://www.odido.nl/service/bestelling/mobiel/bestelstatus
Levertijd kan nog wel ff duren als het goed is er staat er ging iets mis bij zoeken van mijn bestelling
Hoi Hatseflatser, allereerst van harte welkom op de Community en tof dat je de iPhone 15 Pro Max hebt besteld! Als je bestelling herkend is, dan moet het helemaal goed komen. Ik snap wel dat je graag de bevestiging wil ontvangen. Stuur je mij een privébericht met je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan ga ik direct aan de slag om je orderbevestiging te sturen!
Dat is het juist bij order zoeken krijg ik foutmelding kan niks vinden over me bestelling
Hallo! Ik heb ook bestelling geplaatst op 22-09, maar nog steeds geen bevestiging gekregen.
kunnen jullie me helpen ermee?
Hi
Hi
Hi Marciano,
Ik heb al mijn gegevens 5 dagen geleden in een privébericht geschreven. Maar ik heb geen antwoord ontvangen. Kan ik een reactie van jij verwachten?
Hi Sofia, ik heb zojuist gereageerd op je privébericht!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.