Hallo @BroodMo
De iPhone 15 is leverbaar volgens de website en community, wat zegt de bestelstatus?
https://www.odido.nl/service/bestelling/mobiel/bestelstatus
Goedemorgen Mo, gaaf dat je bij ons blijft met je verlenging en met een gloednieuwe iPhone 15! Minder fijn dat je je toestel nog niet hebt ontvangen en dat het niet bekend is waar die nu is. Heel apart ook dat je wel deze mail hebt ontvangen. Ik zie namelijk ook een Track & Trace code staan, terwijl deze inderdaad aangeeft dat PostNL het pakket nog niet heeft ontvangen of verwerkt. Daar gaat al iets niet helemaal lekker. Ik ga een onderzoek bij PostNL starten om jouw toestel te vinden. Ik kan je alleen niet op je e-mailadres vinden. Stuur je mij een privébericht met je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan start ik een case en ontvang je heel binnenkort per mail een toestemmingsformulier. Als je deze invult en terugstuurt, wordt het onderzoek gestart. Houd er rekening mee dat een onderzoek echt even kan duren, omdat we afhankelijk zijn van antwoorden vanuit PostNL en andere afdelingen, zoals Fraude gaan ook op zoek naar jouw toestel. Maar ik geef je graag tussentijds updates, mits deze er zijn.
Ik zie je bericht graag tegemoet en dan gaan we voor je aan de slag!
Hallo @BroodMo
De iPhone 15 is leverbaar volgens de website en community, wat zegt de bestelstatus?
https://www.odido.nl/service/bestelling/mobiel/bestelstatus
De bestelstatus zegt dat de bestelling naar de bezorgdienst is gestuurd, maar PostNL heeft niets ontvangen, wat een medewerker van Odido heeft bevestigd. Op maandag 15 april heeft hij het veranderd naar AMP in plaats van PostNL. Maar ik heb nog steeds geen e-mail van AMP ontvangen. Normaal gesproken zou ik die op dezelfde dag moeten krijgen volgens de Odido-website. Dus ik weet niet zeker of de iPhone überhaupt is verzonden of nog bij de bezorgdienst ligt.
Goedemorgen Mo, gaaf dat je bij ons blijft met je verlenging en met een gloednieuwe iPhone 15! Minder fijn dat je je toestel nog niet hebt ontvangen en dat het niet bekend is waar die nu is. Heel apart ook dat je wel deze mail hebt ontvangen. Ik zie namelijk ook een Track & Trace code staan, terwijl deze inderdaad aangeeft dat PostNL het pakket nog niet heeft ontvangen of verwerkt. Daar gaat al iets niet helemaal lekker. Ik ga een onderzoek bij PostNL starten om jouw toestel te vinden. Ik kan je alleen niet op je e-mailadres vinden. Stuur je mij een privébericht met je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan start ik een case en ontvang je heel binnenkort per mail een toestemmingsformulier. Als je deze invult en terugstuurt, wordt het onderzoek gestart. Houd er rekening mee dat een onderzoek echt even kan duren, omdat we afhankelijk zijn van antwoorden vanuit PostNL en andere afdelingen, zoals Fraude gaan ook op zoek naar jouw toestel. Maar ik geef je graag tussentijds updates, mits deze er zijn.
Ik zie je bericht graag tegemoet en dan gaan we voor je aan de slag!
Bedankt voor je bericht over het starten van het onderzoek bij PostNL. Echter, zowel PostNL als een medewerker van Odido hebben bevestigd dat het pakket nog niet is ontvangen. Daarom lijkt het me niet nodig om een onderzoek te starten bij PostNL.
Hi Mo, geen probleem! Wat een aparte situatie. Ik zie in het systeem inderdaad wel AMP als koerier staan, terwijl er ook een PostNL Track & Trace bij staat - dus daar gaat al iets niet helemaal lekker. Ik zie dat het wel om een zakelijk abonnement gaat, dus ik kan je ook maar beperkt helpen. Ik las wel dat mijn collega vroeg om contact op te nemen met AMP over de bezorgafspraak. Heb je ze inmiddels al gesproken en heb je al meer duidelijkheid? Zo niet, houd me dan gerust op de hoogte van je contact met mijn collega's van de zakelijke klantenservice. Ik blijf graag in de loop en ik help graag waar ik kan!
Hi Mo, geen probleem! Wat een aparte situatie. Ik zie in het systeem inderdaad wel AMP als koerier staan, terwijl er ook een PostNL Track & Trace bij staat - dus daar gaat al iets niet helemaal lekker. Ik zie dat het wel om een zakelijk abonnement gaat, dus ik kan je ook maar beperkt helpen. Ik las wel dat mijn collega vroeg om contact op te nemen met AMP over de bezorgafspraak. Heb je ze inmiddels al gesproken en heb je al meer duidelijkheid? Zo niet, houd me dan gerust op de hoogte van je contact met mijn collega's van de zakelijke klantenservice. Ik blijf graag in de loop en ik help graag waar ik kan!
Bedankt voor je begrip! Ik heb net met AMP gesproken, maar zij gaven aan dat mijn gegevens niet eens in hun systeem staan. Ik wacht nu al twee dagen op een e-mail van AMP, terwijl op de Odido-website staat dat deze normaal gesproken dezelfde dag wordt verzonden. Het is echt verwarrend en frustrerend.
Hi Mo, uiteraard! Ik ga een onderzoek starten, want je toestel had al lang bij een van de koeriers moeten liggen en ik wil je toestel natuurlijk gewoon zo snel mogelijk bij je krijgen. Ik spreek je even verder via privéberichten voor de verificatiegegevens!