Hallo,
In April 2021 had ik een totaalpakket afgesloten bij T-mobile voor internet,tv en mobiel. Hierbij de garantie dat je kan annuleren als oude contract nog doorloopt.
Het bleek dat mijn contract huidige internetprovider nog doorloopt tot december dus heb zoals het moet dit netjes aangeven bij T-mobile en binnen de gestelde tijd het abonnement geannuleerd.
Dit is via de chat van website gedaan, in juni ontvang ik opeens een sms dat mijn nummer overgezet ging worden. Ik dacht dat ik alles geannuleerd had maar blijkbaar moet je mobiel en tv/internet apart van elkaar annuleren terwijl je wel als 1 pakket afsluit. Dit is natuurlijk totaal niet handig want hiermee heb je geen product korting en vind het ook vreemd dat de medewerker van t-mobile mij niet hier op hebt geattendeerd bij het annuleren.
Mijn contract bij mijn tel provider is wel al opzegbaar en van mijn internet / tv bij december.
Ik heb toen afgesproken om de begindatum te verzetten naar december wanneer ik alles kan overzetten naar T-mobile. Echter vandaag ontvang ik weer een sms dat mijn nummer overgezet gaat worden.Ik heb weer contact opgenomen en nu krijg ik te horen dat 20-08 de uiterste datum is dat overgezet kan worden. Maar annuleren kan ook niet.
Dit houdt in dat nu dat ik zometeen mijn huidige productkorting verlies en ook niet krijg bij T-mobile, dus fors meer ga betalen. Dit lijkt mij toch niet helemaal netjes en ben benieuwd wat ik het beste kan doen om dit op te lossen.