Skip to main content

Let op: Dit topic is verouderd. De actuele levertijden vind je in het nieuwe algemene levertijden topic: 

 

 

 

In dit topic vind je alle informatie over de levertijden van de waanzinnige iPhone 12 Pro Max! 

 

Actuele levertijden

Deze levertijden zijn aangepast op 24 februari 2021 om 14:52

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

 

Voor de meestgestelde vragen kun je terecht in ons FAQ topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen!

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!

Zojuist afspraak gemaakt. Pro max 512GB grijs


iPhone pro Max 12 blauw vrijdag besteld 14:06. Nog geen bericht. 


iPhone pro Max 12 blauw vrijdag besteld 14:06. Nog geen bericht. 

128 GB?


Zojuist een afspraak gemaakt voor mijn iPhone 12 Pro Max 256 GB Graphite voor a.s. zondag! :)


Heb mijn iphone pro max 128 gb blauw. 06-11-2020 besteld om 14:22. Heb nog geen mail ontvangen of iets. Zie hier mensen die zondag hebben besteld en wel al een afspraak hebben gemaakt om het op te halen. Wel een beetje krom dan. 

Wat geeft de bestelstatus aan?

Check ook even je spam folder!


spam geeft hij niks aan. En heb gewoon ophalen in de shop gedaan. Dan gaat hij niet verder dan stap 2. Rest geldt niet voor mensen die het in de shop ophalen 


Inmiddels ook de mail gehad.

Afspraak gemaakt voor vrijdag 

Iphone 12 pro max 128 gb ocean blue

Echter bij mijn bestelling vloog de website eruit terwijl ik net betaald had en dat bedrag staat nu nog bij de bezorgkosten terwijl het wel is afgeschreven .. Dus check dat even goed want ik zal niet de enige zijn. Contact gehad met t-mobile en was een bekend probleem.

Heb hetzelfde probleem,  wat gaf t-mobile aan als oplossing?

Mail sturen naar zoekgeraaktebetaling@t-mobile.nl en de situatie uitleggen.


Zelfde bij mij. Wel het advies om de chat te gebruiken via de website! En dus niet via bovenstaand mailadres. Het probleem/storing is bij ze bekend en via de chat is sneller dan het regulier mailen. 

Bijzonder dat ze weer allerlei verschillende oplossingen aandragen. Sorry dat ik het zeg maar de klantenservice van t-mobile is na al die jaren nog steeds kut. Ik vind het ook vrij bijzonder dat anno 2020 je website er een uur uit ligt als er een groot aantal mensen een iPhone willen bestellen en dat dus nu je betaling is zoekgeraakt 

Ik heb hetzelfde probleem gehad en maandag 09-11 al een mail gestuurd naar zoekgeraaktebetaling@t-mobile.nl met een betalingsbewijs. Echter nog steeds geen reactie hierop ontvangen terwijl ik net een mail kreeg dat AMP de telefoon vrijdag komt bezorgen. Wat heb je gestuurd via de chat dan om het op te lossen??


iPhone pro Max 12 blauw vrijdag besteld 14:06. Nog geen bericht. 

128 GB?

256 GB


iPhone pro Max 12 blauw vrijdag besteld 14:06. Nog geen bericht. 

128 GB?

256 GB

hmm, valt echt geen peil op te trekken :-(


Mijn 256 gb blue wordt vrijdag geleverd. Orderbevestiging is van 14:04.

Ook gelijk betaald met creditcard, terugkoppeling naar T-Mobile site mislukte dus nu in de mail van AMP staat dan ik 1222,95 moet betalen, wat ik ook al via mijn CC heb betaald (is daar ook afgeschreven al). Irritant. AMP zal vast niet afleveren als ik niet ga pinnen bij ze maar dan moet ik nog maar zien dat ik mijn CC betaling weer terug krijg.

 

Vervelend dit.


Vrijdag 6 november mail bevestiging gehad om 15:08 (site lag plat, 3x moeten bestellen voordat hij door kwam) voor de iPhone 12 Pro Max 256GB Blauw. 
Net om 20:00 mail van AMP gehad voor bezorging as vrijdag :) 


nu al een mail voor bezorging vrijdag 256GB promax  blauw , geweldig t-mobile:):):)!


Inmiddels ook de mail gehad.

Afspraak gemaakt voor vrijdag 

Iphone 12 pro max 128 gb ocean blue

Echter bij mijn bestelling vloog de website eruit terwijl ik net betaald had en dat bedrag staat nu nog bij de bezorgkosten terwijl het wel is afgeschreven .. Dus check dat even goed want ik zal niet de enige zijn. Contact gehad met t-mobile en was een bekend probleem.

Heb hetzelfde probleem,  wat gaf t-mobile aan als oplossing?

Mail sturen naar zoekgeraaktebetaling@t-mobile.nl en de situatie uitleggen.


Zelfde bij mij. Wel het advies om de chat te gebruiken via de website! En dus niet via bovenstaand mailadres. Het probleem/storing is bij ze bekend en via de chat is sneller dan het regulier mailen. 

Bijzonder dat ze weer allerlei verschillende oplossingen aandragen. Sorry dat ik het zeg maar de klantenservice van t-mobile is na al die jaren nog steeds kut. Ik vind het ook vrij bijzonder dat anno 2020 je website er een uur uit ligt als er een groot aantal mensen een iPhone willen bestellen en dat dus nu je betaling is zoekgeraakt 

Ik heb hetzelfde probleem gehad en maandag 09-11 al een mail gestuurd naar zoekgeraaktebetaling@t-mobile.nl met een betalingsbewijs. Echter nog steeds geen reactie hierop ontvangen terwijl ik net een mail kreeg dat AMP de telefoon vrijdag komt bezorgen. Wat heb je gestuurd via de chat dan om het op te lossen??

Super irritant dit en het laat weer zien dat de klantenservice alles behalve klantenservice is. T-mobile raakt je betaling kwijt en een normale klantenservice zou er alles aan doen om de betaling voor de klant terug te vinden aangezien zij de fout hebben gemaakt.  Maar nee wat doet T-mobile die zet de klant zelf aan het werk en reageert vervolgens niet. Ik ga morgen direct weer bellen 


Inmiddels ook de mail gehad.

Afspraak gemaakt voor vrijdag 

Iphone 12 pro max 128 gb ocean blue

Echter bij mijn bestelling vloog de website eruit terwijl ik net betaald had en dat bedrag staat nu nog bij de bezorgkosten terwijl het wel is afgeschreven .. Dus check dat even goed want ik zal niet de enige zijn. Contact gehad met t-mobile en was een bekend probleem.

Heb hetzelfde probleem,  wat gaf t-mobile aan als oplossing?

Mail sturen naar zoekgeraaktebetaling@t-mobile.nl en de situatie uitleggen.


Zelfde bij mij. Wel het advies om de chat te gebruiken via de website! En dus niet via bovenstaand mailadres. Het probleem/storing is bij ze bekend en via de chat is sneller dan het regulier mailen. 

Bijzonder dat ze weer allerlei verschillende oplossingen aandragen. Sorry dat ik het zeg maar de klantenservice van t-mobile is na al die jaren nog steeds kut. Ik vind het ook vrij bijzonder dat anno 2020 je website er een uur uit ligt als er een groot aantal mensen een iPhone willen bestellen en dat dus nu je betaling is zoekgeraakt 

Zelfde probleem als de rest hierboven, is er iemand bij wie dit al is opgelost?


Vrijdag 6-11 om 14.33 er doorheen gekomen om te bestellen, nog altijd geen mail/sms…🤨

12 Pro Max Goud 512gb


Inmiddels ook de mail gehad.

Afspraak gemaakt voor vrijdag 

Iphone 12 pro max 128 gb ocean blue

Echter bij mijn bestelling vloog de website eruit terwijl ik net betaald had en dat bedrag staat nu nog bij de bezorgkosten terwijl het wel is afgeschreven .. Dus check dat even goed want ik zal niet de enige zijn. Contact gehad met t-mobile en was een bekend probleem.

Heb hetzelfde probleem,  wat gaf t-mobile aan als oplossing?

Mail sturen naar zoekgeraaktebetaling@t-mobile.nl en de situatie uitleggen.


Zelfde bij mij. Wel het advies om de chat te gebruiken via de website! En dus niet via bovenstaand mailadres. Het probleem/storing is bij ze bekend en via de chat is sneller dan het regulier mailen. 

Bijzonder dat ze weer allerlei verschillende oplossingen aandragen. Sorry dat ik het zeg maar de klantenservice van t-mobile is na al die jaren nog steeds kut. Ik vind het ook vrij bijzonder dat anno 2020 je website er een uur uit ligt als er een groot aantal mensen een iPhone willen bestellen en dat dus nu je betaling is zoekgeraakt 

Zelfde probleem als de rest hierboven, is er iemand bij wie dit al is opgelost?


 

Bij mij ook hetzelfde gezeur. En kom ook geen steek verder. Morgen nog 1 keer bellen en hopen dat iemand serieus wil helpen. Waarom hier eigenlijk geen reactie can klantenservice of is dit alleen maar bedoeld voor de leuk dat je verlengd welke kleur heb jij besteld berichten? 


Inmiddels ook de mail gehad.

Afspraak gemaakt voor vrijdag 

Iphone 12 pro max 128 gb ocean blue

Echter bij mijn bestelling vloog de website eruit terwijl ik net betaald had en dat bedrag staat nu nog bij de bezorgkosten terwijl het wel is afgeschreven .. Dus check dat even goed want ik zal niet de enige zijn. Contact gehad met t-mobile en was een bekend probleem.

Heb hetzelfde probleem,  wat gaf t-mobile aan als oplossing?

Mail sturen naar zoekgeraaktebetaling@t-mobile.nl en de situatie uitleggen.


Zelfde bij mij. Wel het advies om de chat te gebruiken via de website! En dus niet via bovenstaand mailadres. Het probleem/storing is bij ze bekend en via de chat is sneller dan het regulier mailen. 

Bijzonder dat ze weer allerlei verschillende oplossingen aandragen. Sorry dat ik het zeg maar de klantenservice van t-mobile is na al die jaren nog steeds kut. Ik vind het ook vrij bijzonder dat anno 2020 je website er een uur uit ligt als er een groot aantal mensen een iPhone willen bestellen en dat dus nu je betaling is zoekgeraakt 

Zelfde probleem als de rest hierboven, is er iemand bij wie dit al is opgelost?


 

Bij mij ook hetzelfde gezeur. En kom ook geen steek verder. Morgen nog 1 keer bellen en hopen dat iemand serieus wil helpen. Waarom hier eigenlijk geen reactie can klantenservice of is dit alleen maar bedoeld voor de leuk dat je verlengd welke kleur heb jij besteld berichten? 

Super irritant dit en het laat weer zien dat de klantenservice alles behalve klantenservice is. T-mobile raakt je betaling kwijt en een normale klantenservice zou er alles aan doen om de betaling voor de klant terug te vinden aangezien zij de fout hebben gemaakt.  Maar nee wat doet T-mobile die zet de klant zelf aan het werk en reageert vervolgens niet. Ik ga morgen direct weer bellen … Een duidelijke reactie van de klantenservice in deze topic zou ook fijn zijn.


Mijn 256 gb blue wordt vrijdag geleverd. Orderbevestiging is van 14:04.

Ook gelijk betaald met creditcard, terugkoppeling naar T-Mobile site mislukte dus nu in de mail van AMP staat dan ik 1222,95 moet betalen, wat ik ook al via mijn CC heb betaald (is daar ook afgeschreven al). Irritant. AMP zal vast niet afleveren als ik niet ga pinnen bij ze maar dan moet ik nog maar zien dat ik mijn CC betaling weer terug krijg.

 

Vervelend dit.

Helaas ook gelijk betaald en zag op de leverbevestiging ook staan dat ik ‘’nog’’ moest betalen...morgen maar bellen


Mijn 256 gb blue wordt vrijdag geleverd. Orderbevestiging is van 14:04.

Ook gelijk betaald met creditcard, terugkoppeling naar T-Mobile site mislukte dus nu in de mail van AMP staat dan ik 1222,95 moet betalen, wat ik ook al via mijn CC heb betaald (is daar ook afgeschreven al). Irritant. AMP zal vast niet afleveren als ik niet ga pinnen bij ze maar dan moet ik nog maar zien dat ik mijn CC betaling weer terug krijg.

 

Vervelend dit.

 

Ik betaal meer voor mijn iphone 12 pro max 256gb. Hoe kan dat nu weer?

Met wat voor abo is dat?


Inmiddels ook de mail gehad.

Afspraak gemaakt voor vrijdag 

Iphone 12 pro max 128 gb ocean blue

Echter bij mijn bestelling vloog de website eruit terwijl ik net betaald had en dat bedrag staat nu nog bij de bezorgkosten terwijl het wel is afgeschreven .. Dus check dat even goed want ik zal niet de enige zijn. Contact gehad met t-mobile en was een bekend probleem.

Heb hetzelfde probleem,  wat gaf t-mobile aan als oplossing?

Mail sturen naar zoekgeraaktebetaling@t-mobile.nl en de situatie uitleggen.


Zelfde bij mij. Wel het advies om de chat te gebruiken via de website! En dus niet via bovenstaand mailadres. Het probleem/storing is bij ze bekend en via de chat is sneller dan het regulier mailen. 

Bijzonder dat ze weer allerlei verschillende oplossingen aandragen. Sorry dat ik het zeg maar de klantenservice van t-mobile is na al die jaren nog steeds kut. Ik vind het ook vrij bijzonder dat anno 2020 je website er een uur uit ligt als er een groot aantal mensen een iPhone willen bestellen en dat dus nu je betaling is zoekgeraakt 

Zelfde probleem als de rest hierboven, is er iemand bij wie dit al is opgelost?


 

Bij mij ook hetzelfde gezeur. En kom ook geen steek verder. Morgen nog 1 keer bellen en hopen dat iemand serieus wil helpen. Waarom hier eigenlijk geen reactie can klantenservice of is dit alleen maar bedoeld voor de leuk dat je verlengd welke kleur heb jij besteld berichten? 

Super irritant dit en het laat weer zien dat de klantenservice alles behalve klantenservice is. T-mobile raakt je betaling kwijt en een normale klantenservice zou er alles aan doen om de betaling voor de klant terug te vinden aangezien zij de fout hebben gemaakt.  Maar nee wat doet T-mobile die zet de klant zelf aan het werk en reageert vervolgens niet. Ik ga morgen direct weer bellen … Een duidelijke reactie van de klantenservice in deze topic zou ook fijn zijn.

Dat zou zeker is netjes zijn dat iemand van T-mobile met een duidelijke reactie gaat komen want ik ga echt niet 2x het bedrag betalen. 


Mijn 256 gb blue wordt vrijdag geleverd. Orderbevestiging is van 14:04.

Ook gelijk betaald met creditcard, terugkoppeling naar T-Mobile site mislukte dus nu in de mail van AMP staat dan ik 1222,95 moet betalen, wat ik ook al via mijn CC heb betaald (is daar ook afgeschreven al). Irritant. AMP zal vast niet afleveren als ik niet ga pinnen bij ze maar dan moet ik nog maar zien dat ik mijn CC betaling weer terug krijg.

 

Vervelend dit.

 

Ik betaal meer voor mijn iphone 12 pro max 256gb. Hoe kan dat nu weer?

Met wat voor abo is dat?

De toestelprijs is altijd hetzelfde. Als jij ervoor kiest om minder te betalen  bij ingang van je abonnement zal je dat nadat deze afloopt moeten terugbetalen (of je toestel moeten terugverkopen) of je betaalt per maand iets meer  

Keuze is reuze denk ik 😊


Mijn 256 gb blue wordt vrijdag geleverd. Orderbevestiging is van 14:04.

Ook gelijk betaald met creditcard, terugkoppeling naar T-Mobile site mislukte dus nu in de mail van AMP staat dan ik 1222,95 moet betalen, wat ik ook al via mijn CC heb betaald (is daar ook afgeschreven al). Irritant. AMP zal vast niet afleveren als ik niet ga pinnen bij ze maar dan moet ik nog maar zien dat ik mijn CC betaling weer terug krijg.

 

Vervelend dit.

 

Ik betaal meer voor mijn iphone 12 pro max 256gb. Hoe kan dat nu weer?

Met wat voor abo is dat?

@work abo (zakelijk)


@dennisvandenbrul @JD8  @MaartenAV @mirella1810 @Mar10ni @liesie31 Zouden jullie via onze T-Mobile Webcare Twitter pagina dit kunnen vermelden zodat jullie via een privébericht een betaalbewijs kunnen sturen? Dan maken mijn collega’s het direct in orde! Via dit platform kun je geen bijlages sturen via een privébericht.


@dennisvandenbrul @JD8  @MaartenAV @mirella1810 @Mar10ni @liesie31 Zouden jullie via onze Facebook pagina of T-Mobile Webcare Twitter pagina dit kunnen vermelden zodat jullie via een privébericht een betaalbewijs kunnen sturen? Dan maken mijn collega’s het direct in orde! Via dit platform kun je geen bijlages sturen via een privébericht.

Maar ik heb gisteren al een mail gestuurd naar eerder genoemd e-mailadres.

Waarom kan het daar niet opgepakt worden en waarom krijgen we niet hetzelfde advies.

ik vind het heel bijzonder dat er geen duidelijke lijn is uitgestippeld 


@dennisvandenbrul 

Het gaat hier om een uitzonderingssituatie en daar is geen vaste procedure voor. Per e-mail is inderdaad een optie, maar via webcare wordt het sneller opgepakt dus als je vandaag nog een reactie zou willen dan zou ik Webcare aanraden.


Hoi, voor het “betalings”” probleem. Kijk even bij je status bij AMP. Bij mij was de betaling ook niet goed doorgekomen, maar dit is nu aangepast en staat het op € 0 👍🏻