Goedemorgen,
De levertijd van de iPhone 12 Pro Max Goud 256 GB is zojuist aangepast. De rest van de besteldata en levertijden blijven hetzelfde als voorheen.
Als er weer een update te delen is dan horen jullie het gelijk van ons!
Ik heb net een abonnement afgesloten met de iphone 12 pro max blauw 128 gb is deze op voorraad momenteel?
Hi allemaal,
De levertijd voor de iPhone 12 Pro Max 128GB Oceaanblauw is aangepast.
Hi allemaal,
De levertijden voor iPhone 12 pro Max Blauw 128 GB, iPhone 12 Pro Max Blauw256 GB, iPhone 12 Pro Max Goud 256 GB, iPhone 12 Pro Max Goud 512 GB, iPhone 12 Pro Max Zilver 512 GB zijn aangepast. De rest is hetzelfde gebleven.
Ik heb 2 december een iPhone 12 pro Max 512GB besteld. Nu heb ik nog steeds geen toestel dat onderweg is naar mijn huis. Wie kan mij helpen om duidelijkheid te scheppen over waar mijn toestel blijft?
Hi,
De levertijd van de iPhone 12 Pro Max Oceanblauw 256GB is aangepast.
Hi @BeardedLemell
Wat is jouw order nummer? Dan kijk ik graag met je mee!
Hoe kan dit nou? Al weken lang staat de levertijd van de 512 Pro Max op 2 tot 3 weken en nu is dat verstreken voor mij en staat de levertijd ineens op 6 tot 8 weken?
Hoe kan dit nou? Al weken lang staat de levertijd van de 512 Pro Max op 2 tot 3 weken en nu is dat verstreken voor mij en staat de levertijd ineens op 6 tot 8 weken?
En toen bleef het stil? Op deze manier verwacht ik natuurlijk over 3 weken de volgende aanpassing van 6-8 weken naar 12-14 weken...
@promaxio
De levertijden die we communiceren zijn altijd onder voorbehoud en een verwachting. Dit kan veranderen op basis van de leveringen die we vanuit Apple krijgen en dan is het soms nodig om de levertijden aan te passen. Ik snap dat het jammer is dat je langer moet wachten, maar iets anders kunnen we er niet jammer genoeg niet van maken. Hopelijk wordt deze verwachte levertijd wel gehaald, maar ook dat kunnen we vanuit onze kant nooit 100% garanderen.
Mochten er nog andere vragen zijn dan horen we het graag!
Hi allemaal,
De levertijd van de iPhone 12 Pro Max 128GB Zilver is aangepast.
Moet ik de levertijd rekenen vanaf het moment dat ik mijn bestelling geplaatst heb of de datum die jullie opgeven bij “besteldatum”?
Goedemorgen @Bobster,
De verwachte levertijden moet je rekenen vanaf jouw persoonlijke datum van bestellen.
Als er nog andere vragen zijn dan horen we het graag!
Leuk hoor, die levertijden op n rijtje. Maar jullie bezorger is het probleem: gisteren (4 jan 2021) een iPhone12 bij jullie besteld (“op voorraad”) maar de bezorger kan niet eerder dan 15 januari leveren…….
Zetten jullie dat svp bij de levertijden? Het gaat de klant niet om júllie interne voorraad, maar om de dag dat je mooie nieuwe mobiel bij jou wordt afgeleverd!
Trap er niet in, mensen. Zodra jouw telefoon op voorraad is duurt het nog 2 weken voordat de bezorgdienst een tijdvak vrij heeft om je bestelling daadwerkelijk te kunnen bezorgen. Dus houd de levertijden die hier gegeven worden aan en tel daar nog eens 2 weken bij op voordat je jouw nieuwe telefoon in huis hebt...
Goedemiddag,
De besteldatum van de iPhone 12 Pro Max Oceaanblauw 512 GB en Goud 128 GB zijn zojuist aangepast. Daarnaast zijn ook de levertijden aangepast van de Oceaanblauw 128 en 256 GB, Goud 256 GB en Zilver 128 GB. De rest van de informatie uit de levertijdentabel blijft hetzelfde.
Houd er rekening mee dat het, in verband met drukte bij de koeriersdienst, langer kan duren voor jouw bestelling kan worden geleverd wanneer je een afspraak kunt maken.
Wanneer er weer een nieuwe update is dan horen jullie het gelijk!
Ik zie dat je graag hoort wanneer er nog andere vragen zijn dus,
Ik lees dat de uitlevering via de bezorgdienst ook nog eens voor vertraging kan zorgen. Kan ik mijn bestelling laten uitleveren bij een T-mobile winkel?
@promaxio
Zeker, daar zijn we ook voor natuurlijk!
Nee, het is op dit moment niet mogelijk om een bestelling op te halen in de winkel. In verband met de regels omtrent de lockdown zijn onze winkels daarvoor gesloten. Je kunt jouw bestelling dus alleen via de koeriersdienst laten leveren op het moment.
Deze levertijden kloppen NIET! Er staat 2-3 weken, ik wacht toch echt al ruim 5 weken op het toestel. Terwijl ook toen 2-3 weken werd aangegeven. Zet gewoon bij het bestellen van de mobiel zelf de juiste levertijden. Pure misleiding om daar 2-3 weken te zetten, terwijl het eigenlijk 6-8 weken is.
@promaxio
Zeker, daar zijn we ook voor natuurlijk!
Nee, het is op dit moment niet mogelijk om een bestelling op te halen in de winkel. In verband met de regels omtrent de lockdown zijn onze winkels daarvoor gesloten. Je kunt jouw bestelling dus alleen via de koeriersdienst laten leveren op het moment.
Ok, bedankt voor je antwoord. Heb net bericht gekregen dat de telefoon er is en dat ik een afspraak kan maken. Helaas pas de 19e is de eerste mogelijkheid maar i.i.g. heb ik nu een datum.
Hi,
Ik heb afgelopen dinsdag 5 januari rond 11.00 ‘s ochtends de Apple iphone 12 Pro Max Blauw 128GB besteld. Er stond dat ik na 10 minuten een bevestigingsmail zou ontvangen, deze mail kreeg ik om 01.45 ‘s nachts pas! Nou goed, prima. Het duurt allemaal wat langer en het is overal drukker, dat begrijp ik. Nu zie ik dat er sinds gister de toestellen weer op voorraad zijn. ik lees ondertussen dat andere mensen wel al een afspraak kunnen plannen voor hetzelfde toestel, terwijl ze later hebben besteld!! Hoe kan het dat ik nog steeds geen mail heb mogen ontvangen over het inplannen van een afspraak met de koerier?
Ik hoor graag van jullie!
Met vriendelijke groet,
Chloè Palte
Kan een moderator mijn account verwijderen? Ik heb een melding geplaatst over ontvangst van de iPhone en krijg vervolgens telkens opnieuw een mail als iemand anders een probleem post. Daar hoef ik uiteraard geen mail over te ontvangen. Daarnaast moet ik zelf in staat kunnen zijn om mijn account te verwijderen. Graag dit account per direct verwijderen
Hallo T-mobile,
17-12-2020 een iphone 12 pro max grijs besteld met de levertijd van 2-3 weken.
nu 3 weken later nog geen email ontvangen over een eventuele verzending.
is de levertijd langer dan dat of is er misschien iets mis gegaan?
ordernummer 55659198
Donderdagavond de iPhone 12 pro Max 128 GB besteld en gelijk betaald. Deze is volgens jullie op voorraad. Ik zou binnen twee uur en email van de koerier krijgen om een aflevertijd af te spreken. Tot nu toe nog niets ontvangen. Klantenservice zegt dat hij dan waarschijnlijk toch niet op voorraad is. Een andere medewerker zegt dat het druk is bij de koerier.Vreemd verhaal. Maargoed nog steeds geen telefoon. Valse voorwendselen noem ik dat.
Goedemiddag allemaal,
De besteldatum van de iPhone 12 Pro Max Goud 128 GB en 512 GB en Zilver 512 GB zijn zojuist aangepast. Daarnaast zijn ook de levertijden van de iPhone 12 Pro Max Grafiet 128 en 512 GB aangepast.
Houd er rekening mee dat het, in verband met drukte bij de koeriersdienst, langer kan duren voor jouw bestelling kan worden geleverd wanneer je een afspraak kunt maken.
We laten het weer weten wanneer er een nieuwe update te delen is!