Mijn bestelling begint met 7531 dus ik hoop eigenlijk wel dat ik hem vandaag mag ophalen haha
Mijne ook, en ik heb ook een sms gekregen dat ik moet wachten … 14:30 paars 128 pro max
Vriend van mij bij KPN heeft zijn iphone net binnen, terwijl mijn bestelling niet eens aan postnl doorgegeven is. Aanbetaling voor de toestel doet ie ook pas bij zijn volgende factuur, ipv vooraf voor een toestel die je wss pas na weken ontvangt…
Good busy TMobile 🥲
Krijg net deze binnen. Zuur.
Beste klant, de levertijd voor jouw iPhone is gewijzigd. Voor de actuele levertijd (onder voorbehoud)zie t-mobile.nl/iph Groeten, T-Mobile
Hier hetzelfde
Wat gaf jouw orderstatus aan? Was hij al wel verzonden? Of ging je hem in de winkel ophalen?
Ophalen in de winkel.. zie weinig mensen die hier nog iets positiefs nieuws over hebben gekregen..
Ah oke.. ik laat hem bezorgen en mijn orderstatus staat sinds woensdag op meegegeven aan koerier, maar sindsdien niks meer vernomen helaas.
Ik merk dat het dit jaar beter verloopt met het verzenden van de toestellen dan het ophalen ervan
Ja daar lijkt het wel op.. al heb ik nog steeds geen zekerheid of hij nou echt verzonden is. Sprak net een medewerker via de chat en die zei dat hun systeem storing heeft? Dus dat ze niet weten of dat allemaal klopt.. gaan het meemaken
Ja daar lijkt het wel op.. al heb ik nog steeds geen zekerheid of hij nou echt verzonden is. Sprak net een medewerker via de chat en die zei dat hun systeem storing heeft? Dus dat ze niet weten of dat allemaal klopt.. gaan het meemaken
Wie weet staat PostNL straks ineens met een verassing voor de deur 🤪
Het is allemaal onzin! Ik was de eerste beller volgens de medewerker (bij hem om 14.00) en heb ook te horen gehad dat de levertijd 3-5weken is. Wel mijn abonnement aanpassen en al gaan betalen terwijl je geen toestel krijgt. Heel slecht. 14jaar klant en maak je dit mee!!! First in first out was het volgens de medewerker? Nou dacht het niet!
Heb je al wel een ordernummer? Zo ja, wat zijn je eerste 4 cijfers? Ben wel benieuwd namelijk wat het dan zou zijn als je echt als eerst zou zijn.
7536
Krijg net deze binnen. Zuur.
Beste klant, de levertijd voor jouw iPhone is gewijzigd. Voor de actuele levertijd (onder voorbehoud)zie t-mobile.nl/iph Groeten, T-Mobile
Hier hetzelfde
Wat gaf jouw orderstatus aan? Was hij al wel verzonden? Of ging je hem in de winkel ophalen?
Ophalen in de winkel.. zie weinig mensen die hier nog iets positiefs nieuws over hebben gekregen..
Ah oke.. ik laat hem bezorgen en mijn orderstatus staat sinds woensdag op meegegeven aan koerier, maar sindsdien niks meer vernomen helaas.
Ik merk dat het dit jaar beter verloopt met het verzenden van de toestellen dan het ophalen ervan
Ja daar lijkt het wel op.. al heb ik nog steeds geen zekerheid of hij nou echt verzonden is. Sprak net een medewerker via de chat en die zei dat hun systeem storing heeft? Dus dat ze niet weten of dat allemaal klopt.. gaan het meemaken
Zal eens niet dat er een storing is . Ik merk dat er heel veel storingen zijn laatste dagen haha. Wie weet hebben veel mensen ineens geluk OF wordt de status van “afgegeven aan koerier” ineens terug gedraaid.
Het is allemaal onzin! Ik was de eerste beller volgens de medewerker (bij hem om 14.00) en heb ook te horen gehad dat de levertijd 3-5weken is. Wel mijn abonnement aanpassen en al gaan betalen terwijl je geen toestel krijgt. Heel slecht. 14jaar klant en maak je dit mee!!! First in first out was het volgens de medewerker? Nou dacht het niet!
Heb je al wel een ordernummer? Zo ja, wat zijn je eerste 4 cijfers? Ben wel benieuwd namelijk wat het dan zou zijn als je echt als eerst zou zijn.
7536
Lijkt mij niet dat je dan als eerst ben.. ik zelf zit op 7532xxx en ik was zeker niet als eerst.
Ja daar lijkt het wel op.. al heb ik nog steeds geen zekerheid of hij nou echt verzonden is. Sprak net een medewerker via de chat en die zei dat hun systeem storing heeft? Dus dat ze niet weten of dat allemaal klopt.. gaan het meemaken
Wie weet staat PostNL straks ineens met een verassing voor de deur 🤪
Haha, dat zou een welkome verrassing zijn! Maar heb er toch een hard hoofd in..
Het is allemaal onzin! Ik was de eerste beller volgens de medewerker (bij hem om 14.00) en heb ook te horen gehad dat de levertijd 3-5weken is. Wel mijn abonnement aanpassen en al gaan betalen terwijl je geen toestel krijgt. Heel slecht. 14jaar klant en maak je dit mee!!! First in first out was het volgens de medewerker? Nou dacht het niet!
Heb je al wel een ordernummer? Zo ja, wat zijn je eerste 4 cijfers? Ben wel benieuwd namelijk wat het dan zou zijn als je echt als eerst zou zijn.
7536
Lijkt mij niet dat je dan als eerst ben.. ik zelf zit op 7532xxx en ik was zeker niet als eerst.
Onzin van tmobile dan. Ongelooflijk dit. Als je direct iemand aan de telefoon krijgt om 14.00 en dan moeten wachten heel slecht. 3 abonnementen worden vandaag nog geannuleerd.
Hebben jullie ook problemen met het checken van je bestel status? Ik krijg in mijn browser steeds de melding ‘kan antwoord niet parsen.’
Hebben jullie ook problemen met het checken van je bestel status? Ik krijg in mijn browser steeds de melding ‘kan antwoord niet parsen.’
Als je voor afhalen hebt gekozen kan dit niet worden ingezien, alleen met de bezorg optie
Ben toch ff langs geweest bij T-Mobile shop omdat ik ook een Watch in de bestelling heb.
Verkoper gaf aan dat hij gisteren iedereen een sms heeft verstuurd als zijn bestelling klaar stond.
Dus ook op de Watch mag ik langer wachten dan releasedag
Ben toch ff langs geweest bij T-Mobile shop omdat ik ook een Watch in de bestelling heb.
Verkoper gaf aan dat hij gisteren iedereen een sms heeft verstuurd als zijn bestelling klaar stond.
Dus ook op de Watch mag ik langer wachten dan releasedag
Dan vindt ik dat toch wel apart, mijn bestelling begint toch met 7531.. dan had ik hem wel vandaag verwacht
Rond 15:17 de iPhone 14 Pro Max zwart 256gb besteld en vanmorgen een sms gehad dat de levertijd veranderd is.. Hoop dat het een fout is en alles gewoon goed gaat gezien sommige die later waren hem wel kunnen ophalen..
Hmmm, ook ik zit te wachten op m’n iPhone 14 Pro Max 512GB Zwart. Teleurstellend sms'je. Hopelijk valt het allemaal mee. Ordernummer 7532**** online besteld op 09-09-2022 15:05 uur. Toen kwam ik er voor het eerst online doorheen Ik heb aangegeven dat ik hem wil ophalen bij de T-Mobile Shop omdat dat de snelste optie zou zijn.
Ben toch ff langs geweest bij T-Mobile shop omdat ik ook een Watch in de bestelling heb.
Verkoper gaf aan dat hij gisteren iedereen een sms heeft verstuurd als zijn bestelling klaar stond.
Dus ook op de Watch mag ik langer wachten dan releasedag
Dan vindt ik dat toch wel apart, mijn bestelling begint toch met 7531.. dan had ik hem wel vandaag verwacht
75383xxx die heb ik pas na 15:30 besteld of zo/
Dit jaar gaat het ook wel next level vreemd.. maar goed het is zoals altijd “afwachten”.
Hebben jullie ook problemen met het checken van je bestel status? Ik krijg in mijn browser steeds de melding ‘kan antwoord niet parsen.’
Als je voor afhalen hebt gekozen kan dit niet worden ingezien, alleen met de bezorg optie
Ik heb niet voor afhalen gekozen… het is gewoon de website die het niet doet. Super vreemd. Gisteren ook een paar keer, maar toen herstelde het ook weer.
Net gebeld naar de shop en daar werd aangegeven dat er nog geen enkele pro Max is binnen gekomen op dat filiaal. Dus we moeten nog even afwachten.
Net gebeld naar de shop en daar werd aangegeven dat er nog geen enkele pro Max is binnen gekomen op dat filiaal. Dus we moeten nog even afwachten.
Oei, hopelijk komen ze de komende dagen binnen . Las net iemand die bij KPN vanochtend ineens een bevestiging kreeg dat zijn iPhone op voorraad is, dus lijkt erop dat voorraad nu al wordt aangevuld her en der.
Ik heb net iemand gesproken via de chat.
Diegene zei dat mijn telefoon was afgeleverd aan PostNL!
Ik heb net iemand gesproken via de chat.
Diegene zei dat mijn telefoon was afgeleverd aan PostNL!
Nice! Welke kleur en hoeveelheid opslag had je besteld?
Ik heb net iemand gesproken via de chat.
Diegene zei dat mijn telefoon was afgeleverd aan PostNL!
Nice! Welke kleur en hoeveelheid opslag had je besteld?
Zwart, 128GB.
Besteld om 16:32
Ik heb 15 minuten geleden een mail gekregen dat het pakket morgen bezorgd wordt tussen 13:30 en 16:00.
Het is wel bijzonder dat de track & trace van PostNL aangeeft het pakket nog niet te hebben ontvangen terwijl T-mobile status als sinds woensdag op uitgeleverd Koerier staat.
Maar goed ik ben blij dat er nu duidelijkheid is.
Ik heb net iemand gesproken via de chat.
Diegene zei dat mijn telefoon was afgeleverd aan PostNL!
Nice! Welke kleur en hoeveelheid opslag had je besteld?
Zwart, 128GB.
Besteld om 16:32
Oh, apart! Ik heb nog voor jou besteld, zelfde kleur en opslag, en nog niks gehoord. Of had jij ook nog niks gehoord voordat je ging chatten?
wel leuk dat je hem snel krijgt!