Skip to main content

Welkom bij het levertijdentopic van de gloednieuwe iPhone 14 Pro Max! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe toestel. We werken de tabellen altijd meteen bij als er een update is. Hier zal je dus altijd de meest recente levertijden zien! 

 

Levertijden iPhone 14 Pro Max

De levertijden zijn beschikbaar op deze levertijden pagina. 

 

Veelgestelde vragen

 

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

 

Voor de meestgestelde vragen kun je terecht in ons FAQ topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen!

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!

Krijg net deze binnen. Zuur.

 

Beste klant, de levertijd voor jouw iPhone is gewijzigd. Voor de actuele levertijd (onder voorbehoud)zie t-mobile.nl/iph Groeten, T-Mobile 

Ik denk bijna iedereen deze heeft gehad. Denk dat het een geautomatiseerde berichtje is


Krijg net deze binnen. Zuur.

 

Beste klant, de levertijd voor jouw iPhone is gewijzigd. Voor de actuele levertijd (onder voorbehoud)zie t-mobile.nl/iph Groeten, T-Mobile 

Hier hetzelfde 😅


Nou jongens, heb hem de 9e besteld en de verwachte leverdatum is 4-5 weken, niet zo fraai dit.


Nou jongens, heb hem de 9e besteld en de verwachte leverdatum is 4-5 weken, niet zo fraai dit.

Dat is bij Apple zelf ook zo, die levertijden schoten ook naar 4-5 weken op de pre-order dag zelf. Maar wees gerust, ervaring leert dat dit de komende dagen echt wel naar beneden wordt bijgesteld! Er komt elke dag gewoon beetje bij beetje nieuwe iPhones binnen.


Nou jongens, heb hem de 9e besteld en de verwachte leverdatum is 4-5 weken, niet zo fraai dit.

Ze moeten voor de hele 9 september een verwachte leverdatum geven hè. Dus die 4-5 weken is ook voor diegene die om 23:59 nog heeft besteld. De leverdatum voor iemand die om 15:00 heeft besteld zal dus logischerwijs een stuk korter zijn.


Nou jongens, heb hem de 9e besteld en de verwachte leverdatum is 4-5 weken, niet zo fraai dit.

Ze moeten voor de hele 9 september een verwachte leverdatum geven hè. Dus die 4-5 weken is ook voor diegene die om 23:59 nog heeft besteld. De leverdatum voor iemand die om 15:00 heeft besteld zal dus logischerwijs een stuk korter zijn.

Bedankt voor de gerust stelling.


Hoi, beetje jammere berichtgeving over de levertijden van 4 tot 5 weken. Heeft het zin om door de dag heen een keer telefonisch contact op te nemen met de shop waar je het toestel oorspronkelijk zou ophalen?


Met dit soort service heb ik een gratis telefoonhoesje nodig of zoiets... Ik hoop dat Tmobile dit leest..


Hoi, beetje jammere berichtgeving over de levertijden van 4 tot 5 weken. Heeft het zin om door de dag heen een keer telefonisch contact op te nemen met de shop waar je het toestel oorspronkelijk zou ophalen?

Je zou het kunnen proberen, maar misschien zetten ze je alleen maar verder in de wachtrij 😉 haha. In principe is de regel: je ontvangt bericht als je telefoon er ligt. De winkel zelf regelt de voorraden niet, dus die kunnen je natuurlijk niet helpen.


Misschien handig om even te kijken wat er bij je eigen bestel status staat. Als daar staat uitgeleverd aan de koerier dan zou het een kwestie moeten zijn van enkele dagen ipv weken. 
Maar eerlijkheid gebied mij te zeggen dat ook daarin de communicatie schaars blijft


4/5 weken levertijd. Hier raak ik nu weer geirriteerd door he? Wat voor een nut heeft het dan om de pre orderen? Dan had ik ook wel de energie nota kunnen betalen 😆


Krijg net deze binnen. Zuur.

 

Beste klant, de levertijd voor jouw iPhone is gewijzigd. Voor de actuele levertijd (onder voorbehoud)zie t-mobile.nl/iph Groeten, T-Mobile 

Wat gaf jouw orderstatus aan? Was hij al wel verzonden? Of ging je hem in de winkel ophalen? 😊


Krijg net deze binnen. Zuur.

 

Beste klant, de levertijd voor jouw iPhone is gewijzigd. Voor de actuele levertijd (onder voorbehoud)zie t-mobile.nl/iph Groeten, T-Mobile 

Hier hetzelfde 😅

Wat gaf jouw orderstatus aan? Was hij al wel verzonden? Of ging je hem in de winkel ophalen? 😊


Misschien handig om even te kijken wat er bij je eigen bestel status staat. Als daar staat uitgeleverd aan de koerier dan zou het een kwestie moeten zijn van enkele dagen ipv weken. 
Maar eerlijkheid gebied mij te zeggen dat ook daarin de communicatie schaars blijft

Helaas is daarvoor een stabiele bestelstatus pagina nodig :^)


Helaas is daarvoor een stabiele bestelstatus pagina nodig :^)

Als je hebt gekozen voor afhalen kan je de bestelstatus pagina niet gebruiken! Want dat voegt weinig waarde toe.


Krijg net deze binnen. Zuur.

 

Beste klant, de levertijd voor jouw iPhone is gewijzigd. Voor de actuele levertijd (onder voorbehoud)zie t-mobile.nl/iph Groeten, T-Mobile 

Wat gaf jouw orderstatus aan? Was hij al wel verzonden? Of ging je hem in de winkel ophalen? 😊

Ophalen winkel.


Kreeg deze sms ook binnen…

heb tmobile zakelijk.. had hem verlengd voor de 14 pro max 256gb voor 1 jaar..

ik heb nog niet betaald or whatever, als ik 4/5 weken moet wachten, dan kan ik net zo goed los kopen volgende maand ergens..🤦🏽🤷🏽‍♂️

de hele pre-order systeem is kansloos..


Heel slim aangepakt!!! Op de dag van de pre-order was de leverdatum 19-9. Na de laatste dag dat je de betaling moest voldoen 16-9 is de levertijd ineens veranderd naar meerdere weken. Typisch!!


Krijg net deze binnen. Zuur.

 

Beste klant, de levertijd voor jouw iPhone is gewijzigd. Voor de actuele levertijd (onder voorbehoud)zie t-mobile.nl/iph Groeten, T-Mobile 

Hier hetzelfde 😅

Wat gaf jouw orderstatus aan? Was hij al wel verzonden? Of ging je hem in de winkel ophalen? 😊

Ophalen in de winkel.. zie weinig mensen die hier nog iets positiefs nieuws over hebben gekregen.. 


Kreeg deze sms ook binnen…

heb tmobile zakelijk.. had hem verlengd voor de 14 pro max 256gb voor 1 jaar..

ik heb nog niet betaald or whatever, als ik 4/5 weken moet wachten, dan kan ik net zo goed los kopen volgende maand ergens..🤦🏽🤷🏽‍♂️

de hele pre-order systeem is kansloos..

dat is wat ik zei... complete tijdverspilling


Mijn bestelling begint met 7531 dus ik hoop eigenlijk wel dat ik hem vandaag mag ophalen haha


Het is allemaal onzin! Ik was de eerste beller volgens de medewerker (bij hem om 14.00) en heb ook te horen gehad dat de levertijd 3-5weken is. Wel mijn abonnement aanpassen en al gaan betalen terwijl je geen toestel krijgt. Heel slecht. 14jaar klant en maak je dit mee!!! First in first out was het volgens de medewerker? Nou dacht het niet!


Krijg net deze binnen. Zuur.

 

Beste klant, de levertijd voor jouw iPhone is gewijzigd. Voor de actuele levertijd (onder voorbehoud)zie t-mobile.nl/iph Groeten, T-Mobile 

Hier hetzelfde 😅

Wat gaf jouw orderstatus aan? Was hij al wel verzonden? Of ging je hem in de winkel ophalen? 😊

Ophalen in de winkel.. zie weinig mensen die hier nog iets positiefs nieuws over hebben gekregen.. 

Ah oke.. ik laat hem bezorgen en mijn orderstatus staat sinds woensdag op meegegeven aan koerier, maar sindsdien niks meer vernomen helaas.


Het is allemaal onzin! Ik was de eerste beller volgens de medewerker (bij hem om 14.00) en heb ook te horen gehad dat de levertijd 3-5weken is. Wel mijn abonnement aanpassen en al gaan betalen terwijl je geen toestel krijgt. Heel slecht. 14jaar klant en maak je dit mee!!! First in first out was het volgens de medewerker? Nou dacht het niet!

Heb je al wel een ordernummer? Zo ja, wat zijn je eerste 4 cijfers? Ben wel benieuwd namelijk wat het dan zou zijn als je echt als eerst zou zijn. 


Krijg net deze binnen. Zuur.

 

Beste klant, de levertijd voor jouw iPhone is gewijzigd. Voor de actuele levertijd (onder voorbehoud)zie t-mobile.nl/iph Groeten, T-Mobile 

Hier hetzelfde 😅

Wat gaf jouw orderstatus aan? Was hij al wel verzonden? Of ging je hem in de winkel ophalen? 😊

Ophalen in de winkel.. zie weinig mensen die hier nog iets positiefs nieuws over hebben gekregen.. 

Ah oke.. ik laat hem bezorgen en mijn orderstatus staat sinds woensdag op meegegeven aan koerier, maar sindsdien niks meer vernomen helaas.

Ik merk dat het dit jaar beter verloopt met het verzenden van de toestellen dan het ophalen ervan 😝