Krijg net deze binnen. Zuur.
Beste klant, de levertijd voor jouw iPhone is gewijzigd. Voor de actuele levertijd (onder voorbehoud)zie t-mobile.nl/iph Groeten, T-Mobile
Ik denk bijna iedereen deze heeft gehad. Denk dat het een geautomatiseerde berichtje is
Krijg net deze binnen. Zuur.
Beste klant, de levertijd voor jouw iPhone is gewijzigd. Voor de actuele levertijd (onder voorbehoud)zie t-mobile.nl/iph Groeten, T-Mobile
Hier hetzelfde
Nou jongens, heb hem de 9e besteld en de verwachte leverdatum is 4-5 weken, niet zo fraai dit.
Nou jongens, heb hem de 9e besteld en de verwachte leverdatum is 4-5 weken, niet zo fraai dit.
Dat is bij Apple zelf ook zo, die levertijden schoten ook naar 4-5 weken op de pre-order dag zelf. Maar wees gerust, ervaring leert dat dit de komende dagen echt wel naar beneden wordt bijgesteld! Er komt elke dag gewoon beetje bij beetje nieuwe iPhones binnen.
Nou jongens, heb hem de 9e besteld en de verwachte leverdatum is 4-5 weken, niet zo fraai dit.
Ze moeten voor de hele 9 september een verwachte leverdatum geven hè. Dus die 4-5 weken is ook voor diegene die om 23:59 nog heeft besteld. De leverdatum voor iemand die om 15:00 heeft besteld zal dus logischerwijs een stuk korter zijn.
Nou jongens, heb hem de 9e besteld en de verwachte leverdatum is 4-5 weken, niet zo fraai dit.
Ze moeten voor de hele 9 september een verwachte leverdatum geven hè. Dus die 4-5 weken is ook voor diegene die om 23:59 nog heeft besteld. De leverdatum voor iemand die om 15:00 heeft besteld zal dus logischerwijs een stuk korter zijn.
Bedankt voor de gerust stelling.
Hoi, beetje jammere berichtgeving over de levertijden van 4 tot 5 weken. Heeft het zin om door de dag heen een keer telefonisch contact op te nemen met de shop waar je het toestel oorspronkelijk zou ophalen?
Met dit soort service heb ik een gratis telefoonhoesje nodig of zoiets... Ik hoop dat Tmobile dit leest..
Hoi, beetje jammere berichtgeving over de levertijden van 4 tot 5 weken. Heeft het zin om door de dag heen een keer telefonisch contact op te nemen met de shop waar je het toestel oorspronkelijk zou ophalen?
Je zou het kunnen proberen, maar misschien zetten ze je alleen maar verder in de wachtrij haha. In principe is de regel: je ontvangt bericht als je telefoon er ligt. De winkel zelf regelt de voorraden niet, dus die kunnen je natuurlijk niet helpen.
Misschien handig om even te kijken wat er bij je eigen bestel status staat. Als daar staat uitgeleverd aan de koerier dan zou het een kwestie moeten zijn van enkele dagen ipv weken.
Maar eerlijkheid gebied mij te zeggen dat ook daarin de communicatie schaars blijft
4/5 weken levertijd. Hier raak ik nu weer geirriteerd door he? Wat voor een nut heeft het dan om de pre orderen? Dan had ik ook wel de energie nota kunnen betalen
Krijg net deze binnen. Zuur.
Beste klant, de levertijd voor jouw iPhone is gewijzigd. Voor de actuele levertijd (onder voorbehoud)zie t-mobile.nl/iph Groeten, T-Mobile
Wat gaf jouw orderstatus aan? Was hij al wel verzonden? Of ging je hem in de winkel ophalen?
Krijg net deze binnen. Zuur.
Beste klant, de levertijd voor jouw iPhone is gewijzigd. Voor de actuele levertijd (onder voorbehoud)zie t-mobile.nl/iph Groeten, T-Mobile
Hier hetzelfde
Wat gaf jouw orderstatus aan? Was hij al wel verzonden? Of ging je hem in de winkel ophalen?
Misschien handig om even te kijken wat er bij je eigen bestel status staat. Als daar staat uitgeleverd aan de koerier dan zou het een kwestie moeten zijn van enkele dagen ipv weken.
Maar eerlijkheid gebied mij te zeggen dat ook daarin de communicatie schaars blijft
Helaas is daarvoor een stabiele bestelstatus pagina nodig :^)
Helaas is daarvoor een stabiele bestelstatus pagina nodig :^)
Als je hebt gekozen voor afhalen kan je de bestelstatus pagina niet gebruiken! Want dat voegt weinig waarde toe.
Krijg net deze binnen. Zuur.
Beste klant, de levertijd voor jouw iPhone is gewijzigd. Voor de actuele levertijd (onder voorbehoud)zie t-mobile.nl/iph Groeten, T-Mobile
Wat gaf jouw orderstatus aan? Was hij al wel verzonden? Of ging je hem in de winkel ophalen?
Ophalen winkel.
Kreeg deze sms ook binnen…
heb tmobile zakelijk.. had hem verlengd voor de 14 pro max 256gb voor 1 jaar..
ik heb nog niet betaald or whatever, als ik 4/5 weken moet wachten, dan kan ik net zo goed los kopen volgende maand ergens..♂️
de hele pre-order systeem is kansloos..
Heel slim aangepakt!!! Op de dag van de pre-order was de leverdatum 19-9. Na de laatste dag dat je de betaling moest voldoen 16-9 is de levertijd ineens veranderd naar meerdere weken. Typisch!!
Krijg net deze binnen. Zuur.
Beste klant, de levertijd voor jouw iPhone is gewijzigd. Voor de actuele levertijd (onder voorbehoud)zie t-mobile.nl/iph Groeten, T-Mobile
Hier hetzelfde
Wat gaf jouw orderstatus aan? Was hij al wel verzonden? Of ging je hem in de winkel ophalen?
Ophalen in de winkel.. zie weinig mensen die hier nog iets positiefs nieuws over hebben gekregen..
Kreeg deze sms ook binnen…
heb tmobile zakelijk.. had hem verlengd voor de 14 pro max 256gb voor 1 jaar..
ik heb nog niet betaald or whatever, als ik 4/5 weken moet wachten, dan kan ik net zo goed los kopen volgende maand ergens..♂️
de hele pre-order systeem is kansloos..
dat is wat ik zei... complete tijdverspilling
Mijn bestelling begint met 7531 dus ik hoop eigenlijk wel dat ik hem vandaag mag ophalen haha
Het is allemaal onzin! Ik was de eerste beller volgens de medewerker (bij hem om 14.00) en heb ook te horen gehad dat de levertijd 3-5weken is. Wel mijn abonnement aanpassen en al gaan betalen terwijl je geen toestel krijgt. Heel slecht. 14jaar klant en maak je dit mee!!! First in first out was het volgens de medewerker? Nou dacht het niet!
Krijg net deze binnen. Zuur.
Beste klant, de levertijd voor jouw iPhone is gewijzigd. Voor de actuele levertijd (onder voorbehoud)zie t-mobile.nl/iph Groeten, T-Mobile
Hier hetzelfde
Wat gaf jouw orderstatus aan? Was hij al wel verzonden? Of ging je hem in de winkel ophalen?
Ophalen in de winkel.. zie weinig mensen die hier nog iets positiefs nieuws over hebben gekregen..
Ah oke.. ik laat hem bezorgen en mijn orderstatus staat sinds woensdag op meegegeven aan koerier, maar sindsdien niks meer vernomen helaas.
Het is allemaal onzin! Ik was de eerste beller volgens de medewerker (bij hem om 14.00) en heb ook te horen gehad dat de levertijd 3-5weken is. Wel mijn abonnement aanpassen en al gaan betalen terwijl je geen toestel krijgt. Heel slecht. 14jaar klant en maak je dit mee!!! First in first out was het volgens de medewerker? Nou dacht het niet!
Heb je al wel een ordernummer? Zo ja, wat zijn je eerste 4 cijfers? Ben wel benieuwd namelijk wat het dan zou zijn als je echt als eerst zou zijn.
Krijg net deze binnen. Zuur.
Beste klant, de levertijd voor jouw iPhone is gewijzigd. Voor de actuele levertijd (onder voorbehoud)zie t-mobile.nl/iph Groeten, T-Mobile
Hier hetzelfde
Wat gaf jouw orderstatus aan? Was hij al wel verzonden? Of ging je hem in de winkel ophalen?
Ophalen in de winkel.. zie weinig mensen die hier nog iets positiefs nieuws over hebben gekregen..
Ah oke.. ik laat hem bezorgen en mijn orderstatus staat sinds woensdag op meegegeven aan koerier, maar sindsdien niks meer vernomen helaas.
Ik merk dat het dit jaar beter verloopt met het verzenden van de toestellen dan het ophalen ervan