Skip to main content

Welkom bij het levertijdentopic van de gloednieuwe iPhone 14 Pro Max! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe toestel. We werken de tabellen altijd meteen bij als er een update is. Hier zal je dus altijd de meest recente levertijden zien! 

 

Levertijden iPhone 14 Pro Max

De levertijden zijn beschikbaar op deze levertijden pagina. 

 

Veelgestelde vragen

 

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

 

Voor de meestgestelde vragen kun je terecht in ons FAQ topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen!

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!

hi , 

 

i ordered iphone 14 max last 4 weeks ago and since then i did not get call / email that my the phone has been arrived. 

Same here did you choose to pick it up in the store?

yah from store 

How many GB do you have 

256 GB 


Op 24-09 de iPhone 14 Pro Max zwart 128gb besteld. Gekozen voor ophalen in de winkel. Benieuwd hoe lang het nog gaat duren. Bestelnummer 7589xxxx.

Vandaag bericht ontvangen dat mijn iPhone klaar ligt in de winkel om opgehaald te worden. Precies 4 weken 👌🏽


Jammer had wat updates verwacht maar de lijst staat nog stil 


I ordered the iphone on October 20, i have to wait 4-6 weeks? 


I ordered the iphone on October 20, i have to wait 4-6 weeks? 

Probably…depends on what it says on the list


Goede updates dit keer…de besteldatums zijn al bijna allemaal in oktober 


I ordered the iPhone 14 Pro Max 256GB Purple on 11th Sep for store pickup at the T - Mobile Shop The Hague. Still no message to collect. It has been more than 6 weeks now. How long are the waiting times? 


Eergister een iphone besteld. Ben benieuwd of de wachttijden nog steeds 4-6 weken zijn 😅 je zou denken dat op den duur de levering op orde zou raken


Eergister een iphone besteld. Ben benieuwd of de wachttijden nog steeds 4-6 weken zijn 😅 je zou denken dat op den duur de levering op orde zou raken

afhankelijk van het model uiteraard, zit het er wel in dat het op zijn minst 4 weken gaat duren.

De levertijden lijst veranderd nauwelijks.


Op 13 september 2022 de iPhone Pro Max 128gb zwart besteld. Inmiddels zijn order die veel later dan de mijn zijn geplaatst al uitgeleverd. Afgelopen week drie keer contact gehad met de klantenservice. Mijn bestelling zou bevroren zijn, een fout aan de kant van T-Mobile. Je zou verwachten dat T-Mobile daar verantwoordelijkheid voor neemt en het probleem gelijk herstelt. Niet dus. Het ontdooien van de order kost minimaal 6 werkdagen. Ook na aandringen blijft de klantenservice onvermurwbaar, ik moet gewoon geduld hebben. 

 

Na meer dan 12 jaar en met meerdere abonnementen zakelijk klant te zijn geweest bij T-Mobile, is het moment gekomen om verder te kijken. Dit is echt geen manier om met klanten om te gaan. Veel succes, T-Mobile.


Begin echt te twijfelen om mijn bestelling te annuleren en dan bij belsimpel te bestellen, maarja ze zeggen dat het tot 14 dagen duurt om mijn aanbetaling terug te krijgen, dus daar schiet ik ook niet mee op


Op 13 september 2022 de iPhone Pro Max 128gb zwart besteld. Inmiddels zijn order die veel later dan de mijn zijn geplaatst al uitgeleverd. Afgelopen week drie keer contact gehad met de klantenservice. Mijn bestelling zou bevroren zijn, een fout aan de kant van T-Mobile. Je zou verwachten dat T-Mobile daar verantwoordelijkheid voor neemt en het probleem gelijk herstelt. Niet dus. Het ontdooien van de order kost minimaal 6 werkdagen. Ook na aandringen blijft de klantenservice onvermurwbaar, ik moet gewoon geduld hebben. 

 

Na meer dan 12 jaar en met meerdere abonnementen zakelijk klant te zijn geweest bij T-Mobile, is het moment gekomen om verder te kijken. Dit is echt geen manier om met klanten om te gaan. Veel succes, T-Mobile.

T-mobile als leverancier en T-mobile als provider zijn 2 verschillende dingen.


Op 13 september 2022 de iPhone Pro Max 128gb zwart besteld. Inmiddels zijn order die veel later dan de mijn zijn geplaatst al uitgeleverd. Afgelopen week drie keer contact gehad met de klantenservice. Mijn bestelling zou bevroren zijn, een fout aan de kant van T-Mobile. Je zou verwachten dat T-Mobile daar verantwoordelijkheid voor neemt en het probleem gelijk herstelt. Niet dus. Het ontdooien van de order kost minimaal 6 werkdagen. Ook na aandringen blijft de klantenservice onvermurwbaar, ik moet gewoon geduld hebben. 

 

Na meer dan 12 jaar en met meerdere abonnementen zakelijk klant te zijn geweest bij T-Mobile, is het moment gekomen om verder te kijken. Dit is echt geen manier om met klanten om te gaan. Veel succes, T-Mobile.

T-mobile als leverancier en T-mobile als provider zijn 2 verschillende dingen.

 

Klopt, daarom raad ik iedereen aan die geen aanbetaling heeft gedaan zijn bestelling te annuleren en te bestellen bij belsimpel met tmobile als provider. Ze hebben alles op voorraad , volgende dag je telefoon in huis. En je bespaart blijkbaar nog een 10tje


Hoi allemaal,

De levertijden zijn weer bijgewerkt. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit topic! Mochten er nog vragen zijn, dan hoor ik het graag! 


Ik ben inmiddels al meer dan 7 (ZEVEN) weken aan het wachten op mijn bestelling. Meerdere keren contact gehad met de klantenservice, maar zij weten eigenlijk ook niet wat er mis gaat met mijn bestelling en oplossen kunnen ze het schijnbaar niet. Ik begin zo langzamerhand het vertrouwen in T-mobile te verliezen. Ik ben al meer dan 20 jaar klant maar dit heb ik echt nog nooit meegemaakt. Als ze het deze week niet oplossen mogen ze van mij de verlenging van mijn contract verscheuren, dan zoek ik wel een andere provider..


Ik ben inmiddels al meer dan 7 (ZEVEN) weken aan het wachten op mijn bestelling. Meerdere keren contact gehad met de klantenservice, maar zij weten eigenlijk ook niet wat er mis gaat met mijn bestelling en oplossen kunnen ze het schijnbaar niet. Ik begin zo langzamerhand het vertrouwen in T-mobile te verliezen. Ik ben al meer dan 20 jaar klant maar dit heb ik echt nog nooit meegemaakt. Als ze het deze week niet oplossen mogen ze van mij de verlenging van mijn contract verscheuren, dan zoek ik wel een andere provider..

Rare situatie..je zou denken dat ze op zijn minst moeten kunnen zien waar je bestelling blijft hangen. Maar als je bestelling niet door komt misschien toch maar elders bestellen. Zonde van de wachttijd maar na 7 weken en de leverdatum op de lijst staat al op 07-10. Ik zit op 3 weken vanaf mijn nieuwe bestelling ( iets meer dan 6 weken vanaf mijn eerste bestelling) en ik zit er zwaar aan te denken om te annuleren. Niet als provider want ben blij met T mobile als provider maar als leverancier ben ik er wel klaar mee. Enige minpunt is ik las dat je je aanbetaling pas na 2 weken terug krijgt, dat weerhoud me ervan om het nu te doen.


Ik ben inmiddels al meer dan 7 (ZEVEN) weken aan het wachten op mijn bestelling. Meerdere keren contact gehad met de klantenservice, maar zij weten eigenlijk ook niet wat er mis gaat met mijn bestelling en oplossen kunnen ze het schijnbaar niet. Ik begin zo langzamerhand het vertrouwen in T-mobile te verliezen. Ik ben al meer dan 20 jaar klant maar dit heb ik echt nog nooit meegemaakt. Als ze het deze week niet oplossen mogen ze van mij de verlenging van mijn contract verscheuren, dan zoek ik wel een andere provider..

Rare situatie..je zou denken dat ze op zijn minst moeten kunnen zien waar je bestelling blijft hangen. Maar als je bestelling niet door komt misschien toch maar elders bestellen. Zonde van de wachttijd maar na 7 weken en de leverdatum op de lijst staat al op 07-10. Ik zit op 3 weken vanaf mijn nieuwe bestelling ( iets meer dan 6 weken vanaf mijn eerste bestelling) en ik zit er zwaar aan te denken om te annuleren. Niet als provider want ben blij met T mobile als provider maar als leverancier ben ik er wel klaar mee. Enige minpunt is ik las dat je je aanbetaling pas na 2 weken terug krijgt, dat weerhoud me ervan om het nu te doen.

Klopt, duurt inderdaad tot 14 dagen, maar ik denk serieus dat je dan nog sneller je telefoon in huis hebt. Belsimpel levert volgende werkdag.


Ik ben inmiddels al meer dan 7 (ZEVEN) weken aan het wachten op mijn bestelling. Meerdere keren contact gehad met de klantenservice, maar zij weten eigenlijk ook niet wat er mis gaat met mijn bestelling en oplossen kunnen ze het schijnbaar niet. Ik begin zo langzamerhand het vertrouwen in T-mobile te verliezen. Ik ben al meer dan 20 jaar klant maar dit heb ik echt nog nooit meegemaakt. Als ze het deze week niet oplossen mogen ze van mij de verlenging van mijn contract verscheuren, dan zoek ik wel een andere provider..

Rare situatie..je zou denken dat ze op zijn minst moeten kunnen zien waar je bestelling blijft hangen. Maar als je bestelling niet door komt misschien toch maar elders bestellen. Zonde van de wachttijd maar na 7 weken en de leverdatum op de lijst staat al op 07-10. Ik zit op 3 weken vanaf mijn nieuwe bestelling ( iets meer dan 6 weken vanaf mijn eerste bestelling) en ik zit er zwaar aan te denken om te annuleren. Niet als provider want ben blij met T mobile als provider maar als leverancier ben ik er wel klaar mee. Enige minpunt is ik las dat je je aanbetaling pas na 2 weken terug krijgt, dat weerhoud me ervan om het nu te doen.

Ik liep vandaag even bij de T-mobile shop naar binnen om te vragen of zij er iets van snappen, blijkt dat ze het toestel dat ik wil gewoon op voorraad hebben daar…. Alleen jammer dan mijn verlenging niet meteen geannuleerd kon worden, daarvoor moesten ze een ticket aanmaken. Als dat is verwerkt kan ik van de week het toestel in de winkel ophalen.


Ik ben inmiddels al meer dan 7 (ZEVEN) weken aan het wachten op mijn bestelling. Meerdere keren contact gehad met de klantenservice, maar zij weten eigenlijk ook niet wat er mis gaat met mijn bestelling en oplossen kunnen ze het schijnbaar niet. Ik begin zo langzamerhand het vertrouwen in T-mobile te verliezen. Ik ben al meer dan 20 jaar klant maar dit heb ik echt nog nooit meegemaakt. Als ze het deze week niet oplossen mogen ze van mij de verlenging van mijn contract verscheuren, dan zoek ik wel een andere provider..

Rare situatie..je zou denken dat ze op zijn minst moeten kunnen zien waar je bestelling blijft hangen. Maar als je bestelling niet door komt misschien toch maar elders bestellen. Zonde van de wachttijd maar na 7 weken en de leverdatum op de lijst staat al op 07-10. Ik zit op 3 weken vanaf mijn nieuwe bestelling ( iets meer dan 6 weken vanaf mijn eerste bestelling) en ik zit er zwaar aan te denken om te annuleren. Niet als provider want ben blij met T mobile als provider maar als leverancier ben ik er wel klaar mee. Enige minpunt is ik las dat je je aanbetaling pas na 2 weken terug krijgt, dat weerhoud me ervan om het nu te doen.

Ik liep vandaag even bij de T-mobile shop naar binnen om te vragen of zij er iets van snappen, blijkt dat ze het toestel dat ik wil gewoon op voorraad hebben daar…. Alleen jammer dan mijn verlenging niet meteen geannuleerd kon worden, daarvoor moesten ze een ticket aanmaken. Als dat is verwerkt kan ik van de week het toestel in de winkel ophalen.

Echt rare situatie 


Ik ben inmiddels al meer dan 7 (ZEVEN) weken aan het wachten op mijn bestelling. Meerdere keren contact gehad met de klantenservice, maar zij weten eigenlijk ook niet wat er mis gaat met mijn bestelling en oplossen kunnen ze het schijnbaar niet. Ik begin zo langzamerhand het vertrouwen in T-mobile te verliezen. Ik ben al meer dan 20 jaar klant maar dit heb ik echt nog nooit meegemaakt. Als ze het deze week niet oplossen mogen ze van mij de verlenging van mijn contract verscheuren, dan zoek ik wel een andere provider..

Rare situatie..je zou denken dat ze op zijn minst moeten kunnen zien waar je bestelling blijft hangen. Maar als je bestelling niet door komt misschien toch maar elders bestellen. Zonde van de wachttijd maar na 7 weken en de leverdatum op de lijst staat al op 07-10. Ik zit op 3 weken vanaf mijn nieuwe bestelling ( iets meer dan 6 weken vanaf mijn eerste bestelling) en ik zit er zwaar aan te denken om te annuleren. Niet als provider want ben blij met T mobile als provider maar als leverancier ben ik er wel klaar mee. Enige minpunt is ik las dat je je aanbetaling pas na 2 weken terug krijgt, dat weerhoud me ervan om het nu te doen.

Klopt, duurt inderdaad tot 14 dagen, maar ik denk serieus dat je dan nog sneller je telefoon in huis hebt. Belsimpel levert volgende werkdag.

Waarschijnlijk wel ik heb woensdag op de dag dat hij uitkwam een iPad Pro besteld volgende dag in huis 


Nog geen update? Het is alweer 5 dagen sinds de laatste update 


Ik ben inmiddels al meer dan 7 (ZEVEN) weken aan het wachten op mijn bestelling. Meerdere keren contact gehad met de klantenservice, maar zij weten eigenlijk ook niet wat er mis gaat met mijn bestelling en oplossen kunnen ze het schijnbaar niet. Ik begin zo langzamerhand het vertrouwen in T-mobile te verliezen. Ik ben al meer dan 20 jaar klant maar dit heb ik echt nog nooit meegemaakt. Als ze het deze week niet oplossen mogen ze van mij de verlenging van mijn contract verscheuren, dan zoek ik wel een andere provider..

Rare situatie..je zou denken dat ze op zijn minst moeten kunnen zien waar je bestelling blijft hangen. Maar als je bestelling niet door komt misschien toch maar elders bestellen. Zonde van de wachttijd maar na 7 weken en de leverdatum op de lijst staat al op 07-10. Ik zit op 3 weken vanaf mijn nieuwe bestelling ( iets meer dan 6 weken vanaf mijn eerste bestelling) en ik zit er zwaar aan te denken om te annuleren. Niet als provider want ben blij met T mobile als provider maar als leverancier ben ik er wel klaar mee. Enige minpunt is ik las dat je je aanbetaling pas na 2 weken terug krijgt, dat weerhoud me ervan om het nu te doen.

Ik liep vandaag even bij de T-mobile shop naar binnen om te vragen of zij er iets van snappen, blijkt dat ze het toestel dat ik wil gewoon op voorraad hebben daar…. Alleen jammer dan mijn verlenging niet meteen geannuleerd kon worden, daarvoor moesten ze een ticket aanmaken. Als dat is verwerkt kan ik van de week het toestel in de winkel ophalen.

Echt rare situatie 

Hoera, vandaag na 7,5 weken wachten heb ik mijn telefoon kunnen ophalen in de winkel. Online afgesloten abonnement is geannuleerd, in de winkel een nieuwe verlenging afgesloten en naar huis met het gewilde toestel. Ter compensatie voor het lange wachten en de missers van T-mobile kreeg ik een walletcase gratis, heel sjiek! Succes allemaal met het wachten en geduld betrachten, hopelijk hebben jullie je telefoon ook spoedig!


Echt rare situatie 

Hoera, vandaag na 7,5 weken wachten heb ik mijn telefoon kunnen ophalen in de winkel. Online afgesloten abonnement is geannuleerd, in de winkel een nieuwe verlenging afgesloten en naar huis met het gewilde toestel. Ter compensatie voor het lange wachten en de missers van T-mobile kreeg ik een walletcase gratis, heel sjiek! Succes allemaal met het wachten en geduld betrachten, hopelijk hebben jullie je telefoon ook spoedig!

Gefeliciteerd

jeetje dat was echt een lange zit maar veel plezier ermee ✌🏽


Hoi allemaal,

De levertijden zijn weer bijgewerkt. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit topic! Mochten er nog vragen zijn, dan hoor ik het graag! 


Ik vraag mij ondertussen af of er niks mis is gegaan met mijn order. 9-09 besteld, spacezwart, 128 gb, ophalen. Ik zit inmiddels in wachtweek 8. 

Op de site van t-mobile geeft hij aan dat ik kan verlengen, maar als ik op verder druk zegt hij dat het toch niet kan. Mijn nieuwe abbo staat nergens vernoemd bij my t-mobile. 

Mijn oude abbo loopt af over 3 weken en begin mijn nu wel zorgen te maken. Iemand advies of is het gewoon wachten?