Hoi @Patrix, geen zorgen! Ik check de status van je bestelling graag voor je na. Kun je mij een privébericht sturen met je telefoon- en ordernummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende IBAN rekeningnummer ter verificatie? Dan pak ik je order erbij en kom ik zo snel mogelijk bij je terug met meer duidelijkheid!
Groetjes,
Pharwin
Hi @Laidzas That's right. I can't say for sure, but I expect your phone to be delivered next week. If you have any other questions, just let me know!
Kind regards,
Pharwin
@jeremia01 Superfijn dat je je nieuwe pareltje hebt kunnen ophalen en ook je nieuwe Macbook, ik wens je veel plezier emee!
@xiaoming How nice that your ordered will be delivered tomorrow. I assume that everything is processed in good order. I hope you enjoy your new iPhone! 😄
Kind regards,
Pharwin
@Nectar het zal best een puinhoop zijn als je kijkt naar hoe druk en hoeveel mensen alleen al de nieuwe iPhones hebben besteld.
Ik wacht dit keer af als het goed is wordt ik morgen gebeld en kan ik een nieuwe bestelling plaatsen. Ik heb geen zin in dat het weer fout gaat dus blijf wel bij die ene medewerker die het zelf gaat afhandelen.
Ik heb geen haast
Hoop voor jou dat Belsimpel goed gaat
Ik had goede hoop na de verhalen hier gelezen te hebben. Er staat dat de iPhone icm abonnement 2-4 werkdagen levertijd heeft, maar lees veelal dat ie de volgende dag geleverd wordt. Bij mij staat bij de bestelling dat het toestel niet op voorraad is en moet wachten op de levering van de leverancier(s). Helaas ging de vlieger van de volgende dag niet op. Maar goed, het wordt denk ik wel eerder geleverd dan als ik via T-Mobile zelf opnieuw had verlengd.
Het wachten wordt zo langzamerhand wel vervelend zo zonder uitzicht op levering. Ik heb op vrijdag 9 september besteld en wacht dus al 4 weken. 75323xxx Iphone ProMax spacegrijs 256
@Nectar het zal best een puinhoop zijn als je kijkt naar hoe druk en hoeveel mensen alleen al de nieuwe iPhones hebben besteld.
Ik wacht dit keer af als het goed is wordt ik morgen gebeld en kan ik een nieuwe bestelling plaatsen. Ik heb geen zin in dat het weer fout gaat dus blijf wel bij die ene medewerker die het zelf gaat afhandelen.
Ik heb geen haast
Hoop voor jou dat Belsimpel goed gaat
Ik had goede hoop na de verhalen hier gelezen te hebben. Er staat dat de iPhone icm abonnement 2-4 werkdagen levertijd heeft, maar lees veelal dat ie de volgende dag geleverd wordt. Bij mij staat bij de bestelling dat het toestel niet op voorraad is en moet wachten op de levering van de leverancier(s). Helaas ging de vlieger van de volgende dag niet op. Maar goed, het wordt denk ik wel eerder geleverd dan als ik via T-Mobile zelf opnieuw had verlengd.
Ligt vaak aan welke je neemt
sommige zijn op voorraad of snel te krijgen andere niet.
Maar ik denk dat het wel snel zal gaan.
Ondertussen wacht ik nog op een telefoontje om een bestelling te plaatsen… zucht en mijn nieuwe Apple Watch koppelt niet met multisim want geeft hij aan ik moet eerst mijn abonnement verlengen dus fun times.
net m'n levering thuis gehad :-)
@Nectar het zal best een puinhoop zijn als je kijkt naar hoe druk en hoeveel mensen alleen al de nieuwe iPhones hebben besteld.
Ik wacht dit keer af als het goed is wordt ik morgen gebeld en kan ik een nieuwe bestelling plaatsen. Ik heb geen zin in dat het weer fout gaat dus blijf wel bij die ene medewerker die het zelf gaat afhandelen.
Ik heb geen haast
Hoop voor jou dat Belsimpel goed gaat
Ik had goede hoop na de verhalen hier gelezen te hebben. Er staat dat de iPhone icm abonnement 2-4 werkdagen levertijd heeft, maar lees veelal dat ie de volgende dag geleverd wordt. Bij mij staat bij de bestelling dat het toestel niet op voorraad is en moet wachten op de levering van de leverancier(s). Helaas ging de vlieger van de volgende dag niet op. Maar goed, het wordt denk ik wel eerder geleverd dan als ik via T-Mobile zelf opnieuw had verlengd.
Ligt vaak aan welke je neemt
sommige zijn op voorraad of snel te krijgen andere niet.
Maar ik denk dat het wel snel zal gaan.
Ondertussen wacht ik nog op een telefoontje om een bestelling te plaatsen… zucht en mijn nieuwe Apple Watch koppelt niet met multisim want geeft hij aan ik moet eerst mijn abonnement verlengen dus fun times.
Hopelijk heb jij hem ook snel :)
I received email from PostNL yesterday with estimated delivery today. But I don’t think PostNL have got the phone from T-Mobile yet. It hasn’t changed since yesterday
Pakket is nog niet door PostNL ontvangen of verwerkt
At least better than waiting for stock I guess. Not sure if I can receive it this weekend.
I received email from PostNL yesterday with estimated delivery today. But I don’t think PostNL have got the phone from T-Mobile yet. It hasn’t changed since yesterday
At least better than waiting for stock I guess. Not sure if I can receive it this weekend.
Same here, I received mail on Thursday that it would arrive yesterday but the delivery was cancelled due to the same reason:
Pakket is nog niet door PostNL ontvangen of verwerkt
It could also be that it has arrived at PostNL but not yet processed. But I worked there in the past and that rarely happens with the exception of Christmas/Black Friday.
Hoping for today but more likely early next week.
I received email from PostNL yesterday with estimated delivery today. But I don’t think PostNL have got the phone from T-Mobile yet. It hasn’t changed since yesterday
At least better than waiting for stock I guess. Not sure if I can receive it this weekend.
Ik begin nu best geirriteerd te raken en vooral ongeduldig.
Zoals al verteld ik had 2 abo's ( Tmobile en Tele2) ik wilde nummerbehoud naar Tmobile vanaf Tele2 en dus Tele2 afkopen. Eerste poging was mislukt en bestelling geannuleerd ( na 3 weken wachten!!). Volgende poging anders gedaan eerst nummerbehoud en afkoop ( dat is nu geregeld) en nu kan ik dus Tmobile verlengen. Maar degene die dit dus de 2de keer in gang heeft gezet ( heb geen naam) vroeg me niet te bellen en niet elders een abonnement af te sluiten om fouten te voorkomen. Hij wilde dit graag zelf afhandelen zodat het nu goed gaat.
Maar hij zou donderdag of vrijdag bellen afhankelijk hoe snel het nummerbehoud geregeld was. Dat was dus vrijdagochtend rond. Het is nu zaterdag en niks...Nu dus mijn dilemma wat is wijsheid
Afwachten en hopen dat hij na het weekend dan belt of toch zelf bellen. Het gaat zoiezo weer 2 a 3 weken wachten worden op mijn telefoon dus wil het nu toch wel geregeld hebben.
Ik begin nu best geirriteerd te raken en vooral ongeduldig.
Zoals al verteld ik had 2 abo's ( Tmobile en Tele2) ik wilde nummerbehoud naar Tmobile vanaf Tele2 en dus Tele2 afkopen. Eerste poging was mislukt en bestelling geannuleerd ( na 3 weken wachten!!). Volgende poging anders gedaan eerst nummerbehoud en afkoop ( dat is nu geregeld) en nu kan ik dus Tmobile verlengen. Maar degene die dit dus de 2de keer in gang heeft gezet ( heb geen naam) vroeg me niet te bellen en niet elders een abonnement af te sluiten om fouten te voorkomen. Hij wilde dit graag zelf afhandelen zodat het nu goed gaat.
Maar hij zou donderdag of vrijdag bellen afhankelijk hoe snel het nummerbehoud geregeld was. Dat was dus vrijdagochtend rond. Het is nu zaterdag en niks...Nu dus mijn dilemma wat is wijsheid
Afwachten en hopen dat hij na het weekend dan belt of toch zelf bellen. Het gaat zoiezo weer 2 a 3 weken wachten worden op mijn telefoon dus wil het nu toch wel geregeld hebben.
Morgen is klantenservice ook bereikbaar als ik me niet vergis.
Ze ‘loggen’ altijd het gesprek dus hun kunnen wel zien wie het is geweest als het goed is.
En anders maandag toch even bellen
Ik begin nu best geirriteerd te raken en vooral ongeduldig.
Zoals al verteld ik had 2 abo's ( Tmobile en Tele2) ik wilde nummerbehoud naar Tmobile vanaf Tele2 en dus Tele2 afkopen. Eerste poging was mislukt en bestelling geannuleerd ( na 3 weken wachten!!). Volgende poging anders gedaan eerst nummerbehoud en afkoop ( dat is nu geregeld) en nu kan ik dus Tmobile verlengen. Maar degene die dit dus de 2de keer in gang heeft gezet ( heb geen naam) vroeg me niet te bellen en niet elders een abonnement af te sluiten om fouten te voorkomen. Hij wilde dit graag zelf afhandelen zodat het nu goed gaat.
Maar hij zou donderdag of vrijdag bellen afhankelijk hoe snel het nummerbehoud geregeld was. Dat was dus vrijdagochtend rond. Het is nu zaterdag en niks...Nu dus mijn dilemma wat is wijsheid
Afwachten en hopen dat hij na het weekend dan belt of toch zelf bellen. Het gaat zoiezo weer 2 a 3 weken wachten worden op mijn telefoon dus wil het nu toch wel geregeld hebben.
Morgen is klantenservice ook bereikbaar als ik me niet vergis.
Ze ‘loggen’ altijd het gesprek dus hun kunnen wel zien wie het is geweest als het goed is.
En anders maandag toch even bellen
Nee zondag zijn ze gesloten dat heb ik al gecontroleerd. Ik wacht wel tot maandag dan bel ik zelf wel want moet echt verlengen. Zit nu met een sim only van 3 GB en daar heb ik niks aan.( tele2 had 22gb maar die is dus weg) En 3GB ben ik dit weekend waarschijnlijk al doorheen en GB verhogen wil ik niet omdat je dan teveel verschuivingen krijgt. Moest na al het gedoe wat ik zei ook nog eens multisim verwijderen en opnieuw activeren want hij werkte niet op mijn nieuwe watch. Het is dat ik mezelf heb voorgenomen om het verlengen dit keer via Tmobile zelf te doen want anders...pfff
iPhone 14 pro max paars 512gb.
Besteld op 13 sept. Om 07.42 met bestel nummer 75476… gister ontvangen via PostNL!
Nouw t-mobile ben benieuwd jullie roepen over de levertijd dat tie vorige week uiterlijk deze week binnen moet komen dus ben benieuwd of het jullie gaat lukken…
Nou drama ff compleet maken
Ik bel vandaag zelf naar de klantenservice na 20 min uitleg! eindelijk mijn verlenging opnieuw kunnen plaatsen.
Voor ik kon vertellen wat ik precies wilde was de order al geplaatst.
En annuleren lukte niet daar zou weer min 8 dgn en max 2 weken overheen gaan. En dus na max 2 weken zou ik dan weer opnieuw in de wachtrij komen. Dus de bestelling maar gelaten zoals het er stond, ik was er wel klaar mee. Op zich vriendelijk en goed geholpen uiteindelijk maar jeetje wat een bevalling was dit.
Hieronder het begin….
“”Ik begin nu best geirriteerd te raken en vooral ongeduldig.
Zoals al verteld ik had 2 abo's ( Tmobile en Tele2) ik wilde nummerbehoud naar Tmobile vanaf Tele2 en dus Tele2 afkopen. Eerste poging was mislukt en bestelling geannuleerd ( na 3 weken wachten!!). Volgende poging anders gedaan eerst nummerbehoud en afkoop ( dat is nu geregeld) en nu kan ik dus Tmobile verlengen. Maar degene die dit dus de 2de keer in gang heeft gezet ( heb geen naam) vroeg me niet te bellen en niet elders een abonnement af te sluiten om fouten te voorkomen. Hij wilde dit graag zelf afhandelen zodat het nu goed gaat.
Maar hij zou donderdag of vrijdag bellen afhankelijk hoe snel het nummerbehoud geregeld was. Dat was dus vrijdagochtend rond. Het is nu zaterdag en niks...Nu dus mijn dilemma wat is wijsheid
Afwachten en hopen dat hij na het weekend dan belt of toch zelf bellen. Het gaat zoiezo weer 2 a 3 weken wachten worden op mijn telefoon dus wil het nu toch wel geregeld hebben. “””
Hoi hoi,
Ook ik heb maar een account aangemaakt, gezien de klantenservice lijn je er automatisch uit gooit als je belt en ze in de winkel ook niet heel hulpvaardig zijn helaas.
Ik wacht nog steeds op een iPhone 14 Pro Max 256GB Zilver, besteld op 10 september met ordernr: 7539XXXX. Toen ik telefonisch deze bestelling deed, was verzenden niet eens een optie. Ik moest hem ophalen bij Haarlem Cronjestraat.
Er staat nu al sinds vorige week dat de levertijden tm 12-09 zijn bijgewerkt. Na het lezen van de comments hier besloot ik een aantal dagen te wachten, maar helaas tot op heden nog steeds geen sms.
Zijn er meer mensen met deze telefoon en besteldatum die nog steeds wachten? Week 5 is nu van start, dus begint nu wel echt heel erg lang te duren…
Nou, even m’n hart luchten, ook ik begin het nu redelijk zat te worden.
Iphone 14 Pro Max Zwart 512GB 09/09 rond 15:00 besteld om op te halen bij het filiaal in Leiden, mensen die hier ervaring hebben met het filiaal? Telefonisch niet bereikbaar.
Als ik 2 dagen later had besteld voor thuislevering dan had ik hem al lang gehad. Kan toch niet dit.
begin er zo moe van te worden, blijft afwachten of annuleren en ergens anders bestellen/klant worden zodra hij op voorraad is ergens.
Edit: oja, en de forum admins die nergens concreet antwoord op geven.
Nou, even m’n hart luchten, ook ik begin het nu redelijk zat te worden.
Iphone 14 Pro Max Zwart 512GB 09/09 rond 15:00 besteld om op te halen bij het filiaal in Leiden, mensen die hier ervaring hebben met het filiaal? Telefonisch niet bereikbaar.
Als ik 2 dagen later had besteld voor thuislevering dan had ik hem al lang gehad. Kan toch niet dit.
begin er zo moe van te worden, blijft afwachten of annuleren en ergens anders bestellen/klant worden zodra hij op voorraad is ergens.
Edit: oja, en de forum admins die nergens concreet antwoord op geven.
Welkom ja ik heb 9/9 besteld om 14:40 dus was net 40 minuten bestelbaar en wacht nogsteeds. Ik heb dan de 14 pro max 256gb paars maar hij zou deze week binnen moeten komen maar heb d’r hard hoofd in echt om te janken.
Fijn om te horen dat iemand hem eindelijk krijgt veel plezier met je telefoon sahar
Hi allemaal, de levertijden zijn zojuist weer bijgewerkt! In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit Topic. Mochten er nog vragen zijn, dan hoor ik het graag!
Hi allemaal, de levertijden zijn zojuist weer bijgewerkt! In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit Topic. Mochten er nog vragen zijn, dan hoor ik het graag!
@Pharwin date for 256gb purple its still 10.9 i ordered 11.9 and now its start 5 weeks for me and i dont think it will be this week.. and you put it still on this levertijden 4- tot 5 weeks than … can tell me .. if it will be this week! thx Lucas
Hi allemaal, de levertijden zijn zojuist weer bijgewerkt! In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit Topic. Mochten er nog vragen zijn, dan hoor ik het graag!
@Pharwin date for 256gb purple its still 10.9 i ordered 11.9 and now its start 5 weeks for me and i dont think it will be this week.. and you put it still on this levertijden 4- tot 5 weeks than … can tell me .. if it will be this week! thx Lucas
Hey pharwin ik heb jou vorige week gesproken maar deze week komt de telefoon toch binnen?