Skip to main content

Welkom bij het levertijdentopic van de gloednieuwe iPhone 14 Pro Max! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe toestel. We werken de tabellen altijd meteen bij als er een update is. Hier zal je dus altijd de meest recente levertijden zien! 

 

Levertijden iPhone 14 Pro Max

De levertijden zijn beschikbaar op deze levertijden pagina. 

 

Veelgestelde vragen

 

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

 

Voor de meestgestelde vragen kun je terecht in ons FAQ topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen!

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!

@chevv ja dat heb ik ook gezien. Ik weet niet waar het aan ligt ik weet wel als je bij sites zoals Belsimpel.nl besteld dat het vaak snel gaat want zij krijgen hun telefoons uit heel Europa. Tmobile alleen uit Nederland 


@chevv ja dat heb ik ook gezien. Ik weet niet waar het aan ligt ik weet wel als je bij sites zoals Belsimpel.nl besteld dat het vaak snel gaat want zij krijgen hun telefoons uit heel Europa. Tmobile alleen uit Nederland 

T-Mobile is volledig afhankelijk van Apple zelf aangezien zij zelf een Apple Reseller zijn en ook afspraken hebben met Apple die afhankelijk zijn van hun als provider.

Belsimpel is geen Apple Reseller en heeft in dit geval de volledige vrijheid om overal telefoons te bestellen waar hun klanten in dit geval profijt van hebben. 
Zaken zoals bijvoorbeeld consumentenrecht gaat meestal iets stroever bij zo’n partij omdat providers over het algemeen het consumentenrecht afkopen waardoor de consument niet zomaar zijn “2e jaar garantie” kan aanvragen bij een reparateur naar keuze.
Ook omdat deze toestellen uit het buitenland komen is dit vaak probleem omdat de meeste geautoriseerde reparateurs in Nederland geen rechten hebben om consumentenrecht claims te verwerken voor landen buiten de BeNeLux (of provider toestellen).
(edit: dit betekend niet dat belsimpel zijn afspraken m.b.t. consumentenrecht niet nakomt)

Houd er ook rekening mee dat een provider als T-Mobile groter is dan belsimpel en dus ook veel meer iPhones zal moeten uitleveren.

Op de korte termijn kan je dus best je voordeel doen maar denk ook na over de lange termijn, je weet als klant van T-Mobile waar je telefoon vandaan komt ook al moet je misschien iets langer wachten.


@chevv ja dat heb ik ook gezien. Ik weet niet waar het aan ligt ik weet wel als je bij sites zoals Belsimpel.nl besteld dat het vaak snel gaat want zij krijgen hun telefoons uit heel Europa. Tmobile alleen uit Nederland 

T-Mobile is volledig afhankelijk van Apple zelf aangezien zij zelf een Apple Reseller zijn en ook afspraken hebben met Apple die afhankelijk zijn van hun als provider.

Belsimpel is geen Apple Reseller en heeft in dit geval de volledige vrijheid om overal telefoons te bestellen waar hun klanten in dit geval profijt van hebben. 
Zaken zoals bijvoorbeeld consumentenrecht gaat meestal iets stroever bij zo’n partij omdat providers over het algemeen het consumentenrecht afkopen waardoor de consument niet zomaar zijn “2e jaar garantie” kan aanvragen bij een reparateur naar keuze.
Ook omdat deze toestellen uit het buitenland komen is dit vaak probleem omdat de meeste geautoriseerde reparateurs in Nederland geen rechten hebben om consumentenrecht claims te verwerken voor landen buiten de BeNeLux (of provider toestellen).

Houd er ook rekening mee dat een provider als T-Mobile groter is dan belsimpel en dus ook veel meer iPhones zal moeten uitleveren.

Op de korte termijn kan je dus best je voordeel doen maar denk ook na over de lange termijn, je weet als klant van T-Mobile waar je telefoon vandaan komt ook al moet je misschien iets langer wachten.

ok ik snap je 100 % maar van af de week van 19 had ik bij t-mobile gegaan en ze zegt tegen mij dat er was aleen 2 mensen voor mij en nu is dat 2 weken geleden en ik nog nix gehoord en mijn situatie is dat wel lastig omdat ik heb die telefoon nodig voor werk ik heb geduld maar het is geen leuke ervaring.


@chevv ja dat heb ik ook gezien. Ik weet niet waar het aan ligt ik weet wel als je bij sites zoals Belsimpel.nl besteld dat het vaak snel gaat want zij krijgen hun telefoons uit heel Europa. Tmobile alleen uit Nederland 

T-Mobile is volledig afhankelijk van Apple zelf aangezien zij zelf een Apple Reseller zijn en ook afspraken hebben met Apple die afhankelijk zijn van hun als provider.

Belsimpel is geen Apple Reseller en heeft in dit geval de volledige vrijheid om overal telefoons te bestellen waar hun klanten in dit geval profijt van hebben. 
Zaken zoals bijvoorbeeld consumentenrecht gaat meestal iets stroever bij zo’n partij omdat providers over het algemeen het consumentenrecht afkopen waardoor de consument niet zomaar zijn “2e jaar garantie” kan aanvragen bij een reparateur naar keuze.
Ook omdat deze toestellen uit het buitenland komen is dit vaak probleem omdat de meeste geautoriseerde reparateurs in Nederland geen rechten hebben om consumentenrecht claims te verwerken voor landen buiten de BeNeLux (of provider toestellen).

Houd er ook rekening mee dat een provider als T-Mobile groter is dan belsimpel en dus ook veel meer iPhones zal moeten uitleveren.

Op de korte termijn kan je dus best je voordeel doen maar denk ook na over de lange termijn, je weet als klant van T-Mobile waar je telefoon vandaan komt ook al moet je misschien iets langer wachten.

Ja klopt helemaal maar normaal gesproken bestel ik toch altijd via andere sites en vele met mij. Alleen dit keer moest ik het wel via Tmobile zelf doen en moet zeggen het is niet echt een leuke ervaring. Ik haat wachten. Maar goed mijn telefoon werkt nog perfect dus we wachten het af. 


Huh? Mijn bericht moet opeens goedgekeurd worden? Zo raar 

 

PS en deze komt wel gelijk…

anyway we wachten het af 


@chevv ja dat heb ik ook gezien. Ik weet niet waar het aan ligt ik weet wel als je bij sites zoals Belsimpel.nl besteld dat het vaak snel gaat want zij krijgen hun telefoons uit heel Europa. Tmobile alleen uit Nederland 

T-Mobile is volledig afhankelijk van Apple zelf aangezien zij zelf een Apple Reseller zijn en ook afspraken hebben met Apple die afhankelijk zijn van hun als provider.

Belsimpel is geen Apple Reseller en heeft in dit geval de volledige vrijheid om overal telefoons te bestellen waar hun klanten in dit geval profijt van hebben. 
Zaken zoals bijvoorbeeld consumentenrecht gaat meestal iets stroever bij zo’n partij omdat providers over het algemeen het consumentenrecht afkopen waardoor de consument niet zomaar zijn “2e jaar garantie” kan aanvragen bij een reparateur naar keuze.
Ook omdat deze toestellen uit het buitenland komen is dit vaak probleem omdat de meeste geautoriseerde reparateurs in Nederland geen rechten hebben om consumentenrecht claims te verwerken voor landen buiten de BeNeLux (of provider toestellen).

Houd er ook rekening mee dat een provider als T-Mobile groter is dan belsimpel en dus ook veel meer iPhones zal moeten uitleveren.

Op de korte termijn kan je dus best je voordeel doen maar denk ook na over de lange termijn, je weet als klant van T-Mobile waar je telefoon vandaan komt ook al moet je misschien iets langer wachten.

ok ik snap je 100 % maar van af de week van 19 had ik bij t-mobile gegaan en ze zegt tegen mij dat er was aleen 2 mensen voor mij en nu is dat 2 weken geleden en ik nog nix gehoord en mijn situatie is dat wel lastig omdat ik heb die telefoon nodig voor werk ik heb geduld maar het is geen leuke ervaring.

Ik begrijp je frustratie maar met alle respect, als je een telefoon nodig hebt voor werk waarom kies je dan voor een telefoon waarvan je weet dat de vraag hoog gaat zijn en de voorraad beperkt van zowel de verkoper als de leverancier?

Zorg dan op zn minst voor een back-up telefoon :)

En ik snap ook dat als je verteld wordt dat er maar 2 mensen nog voor jou zouden zijn dat dit een verwachting schept maar dit is waarschijnlijk ook iets wat de medewerkers jou helemaal niet hadden mogen vertellen.

Hoe dan ook denk ik wel dat je vrij snel aan de beurt zal zijn.


@chevv ja dat heb ik ook gezien. Ik weet niet waar het aan ligt ik weet wel als je bij sites zoals Belsimpel.nl besteld dat het vaak snel gaat want zij krijgen hun telefoons uit heel Europa. Tmobile alleen uit Nederland 

T-Mobile is volledig afhankelijk van Apple zelf aangezien zij zelf een Apple Reseller zijn en ook afspraken hebben met Apple die afhankelijk zijn van hun als provider.

Belsimpel is geen Apple Reseller en heeft in dit geval de volledige vrijheid om overal telefoons te bestellen waar hun klanten in dit geval profijt van hebben. 
Zaken zoals bijvoorbeeld consumentenrecht gaat meestal iets stroever bij zo’n partij omdat providers over het algemeen het consumentenrecht afkopen waardoor de consument niet zomaar zijn “2e jaar garantie” kan aanvragen bij een reparateur naar keuze.
Ook omdat deze toestellen uit het buitenland komen is dit vaak probleem omdat de meeste geautoriseerde reparateurs in Nederland geen rechten hebben om consumentenrecht claims te verwerken voor landen buiten de BeNeLux (of provider toestellen).

Houd er ook rekening mee dat een provider als T-Mobile groter is dan belsimpel en dus ook veel meer iPhones zal moeten uitleveren.

Op de korte termijn kan je dus best je voordeel doen maar denk ook na over de lange termijn, je weet als klant van T-Mobile waar je telefoon vandaan komt ook al moet je misschien iets langer wachten.

ok ik snap je 100 % maar van af de week van 19 had ik bij t-mobile gegaan en ze zegt tegen mij dat er was aleen 2 mensen voor mij en nu is dat 2 weken geleden en ik nog nix gehoord en mijn situatie is dat wel lastig omdat ik heb die telefoon nodig voor werk ik heb geduld maar het is geen leuke ervaring.

Ik begrijp je frustratie maar met alle respect, als je een telefoon nodig hebt voor werk waarom kies je dan voor een telefoon waarvan je weet dat de vraag hoog gaat zijn en de voorraad beperkt van zowel de verkoper als de leverancier?

Zorg dan op zn minst voor een back-up telefoon :)

En ik snap ook dat als je verteld wordt dat er maar 2 mensen nog voor jou zouden zijn dat dit een verwachting schept maar dit is waarschijnlijk ook iets wat de medewerkers jou helemaal niet hadden mogen vertellen.

Hoe dan ook denk ik wel dat je vrij snel aan de beurt zal zijn.

omdat op de dag die ik heb had besteld staat op de website dat de leverdatum was 16 september daarom had ik gekozen om tog te bestelen en op de 16de had k en sms gekrijgen dat de leverdatum was veranderd ik kan en back-up telefoon zwz kopen maar als iemend tegen mij zegt dat er 2 mensen voor je staat ga je zwz  geen geld uitgeven voor en telefoon voor aleen en paar dagen of missien 1 of 2 weken 


Levertijden zijn zo te zien aangepast om 16:30, maar zonder veel veranderingen volgens mij 


Levertijden zijn zo te zien aangepast om 16:30, maar zonder veel veranderingen volgens mij 

Alleen de besteldatums zijn wat verder nu van sommige modellen, maar jammer genoeg staat het toestel waar ik op wacht nog steeds op 10-09. 


@chevv ja dat heb ik ook gezien. Ik weet niet waar het aan ligt ik weet wel als je bij sites zoals Belsimpel.nl besteld dat het vaak snel gaat want zij krijgen hun telefoons uit heel Europa. Tmobile alleen uit Nederland 

T-Mobile is volledig afhankelijk van Apple zelf aangezien zij zelf een Apple Reseller zijn en ook afspraken hebben met Apple die afhankelijk zijn van hun als provider.

Belsimpel is geen Apple Reseller en heeft in dit geval de volledige vrijheid om overal telefoons te bestellen waar hun klanten in dit geval profijt van hebben. 
Zaken zoals bijvoorbeeld consumentenrecht gaat meestal iets stroever bij zo’n partij omdat providers over het algemeen het consumentenrecht afkopen waardoor de consument niet zomaar zijn “2e jaar garantie” kan aanvragen bij een reparateur naar keuze.
Ook omdat deze toestellen uit het buitenland komen is dit vaak probleem omdat de meeste geautoriseerde reparateurs in Nederland geen rechten hebben om consumentenrecht claims te verwerken voor landen buiten de BeNeLux (of provider toestellen).

Houd er ook rekening mee dat een provider als T-Mobile groter is dan belsimpel en dus ook veel meer iPhones zal moeten uitleveren.

Op de korte termijn kan je dus best je voordeel doen maar denk ook na over de lange termijn, je weet als klant van T-Mobile waar je telefoon vandaan komt ook al moet je misschien iets langer wachten.

ok ik snap je 100 % maar van af de week van 19 had ik bij t-mobile gegaan en ze zegt tegen mij dat er was aleen 2 mensen voor mij en nu is dat 2 weken geleden en ik nog nix gehoord en mijn situatie is dat wel lastig omdat ik heb die telefoon nodig voor werk ik heb geduld maar het is geen leuke ervaring.

Ik begrijp je frustratie maar met alle respect, als je een telefoon nodig hebt voor werk waarom kies je dan voor een telefoon waarvan je weet dat de vraag hoog gaat zijn en de voorraad beperkt van zowel de verkoper als de leverancier?

Zorg dan op zn minst voor een back-up telefoon :)

En ik snap ook dat als je verteld wordt dat er maar 2 mensen nog voor jou zouden zijn dat dit een verwachting schept maar dit is waarschijnlijk ook iets wat de medewerkers jou helemaal niet hadden mogen vertellen.

Hoe dan ook denk ik wel dat je vrij snel aan de beurt zal zijn.

omdat op de dag die ik heb had besteld staat op de website dat de leverdatum was 16 september daarom had ik gekozen om tog te bestelen en op de 16de had k en sms gekrijgen dat de leverdatum was veranderd ik kan en back-up telefoon zwz kopen maar als iemend tegen mij zegt dat er 2 mensen voor je staat ga je zwz  geen geld uitgeven voor en telefoon voor aleen en paar dagen of missien 1 of 2 weken 

Ik begrijp je punt, hoe dan ook, je kan de schuld hiervan niet volledig bij T-Mobile leggen hoe rommelig het ook is op dit moment.

Datums worden onder voorbehoud aangegeven, het is volgens mij zelfs zo dat je geen rechten kan ontlenen aan deze datum.
Zeker als het voor werk is gaat bereikbaarheid boven de nieuwste technische foefjes van de allerlaatste generatie die nog niet leverbaar was op dat moment.

En 2 mensen voor je, de context daarvan is lastig in te schatten, ik zou de waarde hiervan niet te hoog inschatten ook al was het waarschijnlijk goed bedoeld door de medewerker die je dit vertelde.
Het kan bijvoorbeeld zo zijn dat jij misschien wel bij die specifieke winkel de 3e telefoon krijgt die binnenkomt maar houd er rekening mee dat er 120+ T-Mobile shops zijn in Nederland en als je daar ook nog eens de webshop bij op zou tellen dan zit je tussen duizenden mensen die dat specifieke toestel ook hebben besteld waarna de 2 mensen voor je bij deze winkel eigenlijk heel insignificant is aangezien er geleverd zou moeten worden (Als we T-Mobile mogen geloven) op basis van ordernummer.
 


Ik woon in Den haag en deze week is mijn 4de week die ik op mijn iphone 14 pro max 256 GB zilver wacht ik heb nu geen telefoon en het is moelijk voor mijn om mijn werk te doen zonder telefoon ik had al 2x bij de winkel gegaan om te kijken hoe ver ze zijn met mijn besteling want ik had vanaf 10-9-2022 gebesteld ze  zegt dat er was 2 mensen voor mij maar tot nu had ik niks ervan gehoord 

9-9 iphone 14 pro max 128GB paars besteld, ophalen in Den Haag, zit helaas ook nog te wachten. Klantenservice geeft aan dat ik nog “even” geduld moet hebben (:


Levertijden zijn zo te zien aangepast om 16:30, maar zonder veel veranderingen volgens mij 

Alleen de besteldatums zijn wat verder nu van sommige modellen, maar jammer genoeg staat het toestel waar ik op wacht nog steeds op 10-09. 

De mijne ook helaas :( 


Levertijden zijn zo te zien aangepast om 16:30, maar zonder veel veranderingen volgens mij 

Inderdaad! Dieppaars 128gb is aangepast van 10/09 naar 12/09. Alles voor 12/09 is nu dus verwerkt / op voorraad. De rest van de telefoons zijn niet aangepast.


Heyy mensen weet iemand of d’r al een iPhone 14 pro max 256gb paars uit is gegaan met order datum 9/9 ?


Heyy mensen weet iemand of d’r al een iPhone 14 pro max 256gb paars uit is gegaan met order datum 9/9 ?

Ja die zijn hier voorbij gekomen ordernrs 7532 zoiets 


Levertijden zijn zo te zien aangepast om 16:30, maar zonder veel veranderingen volgens mij 

Inderdaad! Dieppaars 128gb is aangepast van 10/09 naar 12/09. Alles voor 12/09 is nu dus verwerkt / op voorraad. De rest van de telefoons zijn niet aangepast.

Ik heb 09/09 besteld en nog niets vernomen 🤣😂


Levertijden zijn zo te zien aangepast om 16:30, maar zonder veel veranderingen volgens mij 

Inderdaad! Dieppaars 128gb is aangepast van 10/09 naar 12/09. Alles voor 12/09 is nu dus verwerkt / op voorraad. De rest van de telefoons zijn niet aangepast.

Ik heb 09/09 besteld en nog niets vernomen 🤣😂

Al vaker voor gekomen, het is een logistiek proces. Kan enkele dagen overheen gaan, dus moet je gewoon de tijd geven. Vorige week kregen vele 1 of 2 dagen later een bericht. Afhalen in een filiaal kan sowieso langer duren, dus dat is vervelend als je daar van afhankelijk ben. Hoop dat je snel iets hoort.


Heyy mensen weet iemand of d’r al een iPhone 14 pro max 256gb paars uit is gegaan met order datum 9/9 ?

Ja die zijn hier voorbij gekomen ordernrs 7532 zoiets 

Hmm ik heb ook dat nummer ma nog niks vernomen🥲


Heyy mensen weet iemand of d’r al een iPhone 14 pro max 256gb paars uit is gegaan met order datum 9/9 ?

Ja die zijn hier voorbij gekomen ordernrs 7532 zoiets 

Hmm ik heb ook dat nummer ma nog niks vernomen🥲

Ik neem aan dat hij daarom nog op 10-09 staat. Omdat nog niet iedereen van 09-09 een paarse 256gb toestel heeft. Zilver blijft ook achter. Ik had die 512gb moeten nemen, misschien was het dan minder lang wachten. 


128gb pro max paars om 11/9 besteld en krijg hem al deze zaterdag door amp bij mij thuis geleverd.. sterke medelijden met de pre-order menigte


Ook eindelijk afgegeven aan koerier 🥳🥳 ordernummer 7532 


Veel plezier ermee 

nu hopen dat de 256gb eindelijk vooruit komt 


Weet dat op de shops ook nu weer duidelijk symbolen /afbeeldingen staan dat ze geen iPhone op voorraad hebben. 
Waarschijnlijk duurt het daardoor ook langer, wat binnen is word dezelfde dag nog opgehaald en ja dat is dus echt minimaal. 


Weet dat op de shops ook nu weer duidelijk symbolen /afbeeldingen staan dat ze geen iPhone op voorraad hebben. 
Waarschijnlijk duurt het daardoor ook langer, wat binnen is word dezelfde dag nog opgehaald en ja dat is dus echt minimaal. 

Die afbeeldingen staan er al sinds vorig jaar op of wanneer het ook alweer was dat er zoveel overvallen op telefoonshops waren. 
Dat zal ongetwijfeld meespelen maar ik denk niet heel veel. Het probleem wat ik nu overal lees is dat Apple gewoon te langzaam/ niet genoeg levert. 


Weet dat op de shops ook nu weer duidelijk symbolen /afbeeldingen staan dat ze geen iPhone op voorraad hebben. 
Waarschijnlijk duurt het daardoor ook langer, wat binnen is word dezelfde dag nog opgehaald en ja dat is dus echt minimaal. 

Die afbeeldingen staan er al sinds vorig jaar op of wanneer het ook alweer was dat er zoveel overvallen op telefoonshops waren. 
Dat zal ongetwijfeld meespelen maar ik denk niet heel veel. Het probleem wat ik nu overal lees is dat Apple gewoon te langzaam/ niet genoeg levert. 

Klopt ook Apple levert niet alle opslagruimtes en kleur en modellen af dat klopt. Eerste periode kreeg me vriend niet eens max toestellen alleen maar de pro versie