Skip to main content

Welkom bij het levertijdentopic van de gloednieuwe iPhone 14 Pro Max! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe toestel. We werken de tabellen altijd meteen bij als er een update is. Hier zal je dus altijd de meest recente levertijden zien! 

 

Levertijden iPhone 14 Pro Max

De levertijden zijn beschikbaar op deze levertijden pagina. 

 

Veelgestelde vragen

 

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

 

Voor de meestgestelde vragen kun je terecht in ons FAQ topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen!

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!

Hey allemaal! 
Ik kom hier even mijn uitgebreide verhaal delen over mijn bestelling van mijn iPhone 14 pro max, en de slechte en teleurstellende service van T-mobile.

Ik heb op 10/9 de paarse iPhone besteld. Een dag later dan de release want ik had verongelijk op 9/9 de verkeerde kleur besteld. Hierbij had ik gekozen voor afhalen in de winkel. Na wat vele hier genoemde frustraties van weinig communicatie kreeg ik gister een SMS dat ik hem op kon halen. Hartstikke lieve dame had mij geholpen en had hem mee genomen naar de Amac om meteen een screenprotector erop te zetten.

Daar had ik nog met de verkoopster erover dat ik de paarse had genomen. Mits zit de screenprotector erop en ze zegt tegen mij: ‘’HUH? je had toch de paarse?’’ waarom wij beide kijken naar de telefoon en het blijkt de zwarte te zijn. Gelijk terug naar de T-mobile shop en dit aangegeven en hier hebben ze alles onderzocht. Wat het rare aan het verhaal is, is dat op mijn contract paars staat, op de telefoon bestelling ook. Zelfs het IMEI nummer op de doos is van de paarse iPhone, maar er zat een zwarte in.
Ik moest naar het andere filiaal waar de manager aanwezig was en werd alles nog eens nagekeken. Hij snapte er ook niks van en kon weinig doen, en hij zou het distributiekantoor bellen om te regelen dat er toch een paarse aan zou komen, hier zou ik later deze week een belletje van krijgen.

Dit belletje kwam vandaag binnen. Hij vertelde mij dat er geen mogelijkheid was om mij een paarse te geven en heeft mijn bestelling geannuleerd. Hierbij gaf hij aan dat hij een nieuwe bestelling heeft gedaan, wat betekend dat ik helemaal achteraan de wachtrij sta!! Dit heb ik aangegeven dat ik hiermee niet eens was, en het enige wat ik kreeg was: ik kan het niet mooier maken met een niet empathische ondertoon. Ik moest deze middag maar even langskomen om mijn ‘’oude 14 pro max’’ voor retour aan te melden. Ik dus naar de winkel waar het allemaal heel nonchalant en kil werd afgehandeld. 

Het verhaal kort: 
T-Mobile/apple levert een verkeerde telefoon. Vervolgens moet ik zelf achter de gehele retourprocedure aan. Kom ik achteraan de wachtrij te staan en kan ik nu weken gaan wachten door een fout vanuit hen. Alles wordt kil afgehandeld, en het mooie nog, niks ter compensatie, niks om te helpen. Ik sta gewoon weer helemaal achteraan door een fout van hen en het wordt afgehandeld als: zoek het maar uit. Ondertussen is mijn ordernummer: 7584xxx

 

Ronduit schandalig dit!


Het verhaal heeft nog een kleine vervolg. Ik moet mijn oude telefoon terug sturen (retour) en deze kosten zijn ook nog voor mij! Dus omdat zij een fout maken, kan ik gaan dokken


Hey allemaal! 
Ik kom hier even mijn uitgebreide verhaal delen over mijn bestelling van mijn iPhone 14 pro max, en de slechte en teleurstellende service van T-mobile.

Ik heb op 10/9 de paarse iPhone besteld. Een dag later dan de release want ik had verongelijk op 9/9 de verkeerde kleur besteld. Hierbij had ik gekozen voor afhalen in de winkel. Na wat vele hier genoemde frustraties van weinig communicatie kreeg ik gister een SMS dat ik hem op kon halen. Hartstikke lieve dame had mij geholpen en had hem mee genomen naar de Amac om meteen een screenprotector erop te zetten.

Daar had ik nog met de verkoopster erover dat ik de paarse had genomen. Mits zit de screenprotector erop en ze zegt tegen mij: ‘’HUH? je had toch de paarse?’’ waarom wij beide kijken naar de telefoon en het blijkt de zwarte te zijn. Gelijk terug naar de T-mobile shop en dit aangegeven en hier hebben ze alles onderzocht. Wat het rare aan het verhaal is, is dat op mijn contract paars staat, op de telefoon bestelling ook. Zelfs het IMEI nummer op de doos is van de paarse iPhone, maar er zat een zwarte in.
Ik moest naar het andere filiaal waar de manager aanwezig was en werd alles nog eens nagekeken. Hij snapte er ook niks van en kon weinig doen, en hij zou het distributiekantoor bellen om te regelen dat er toch een paarse aan zou komen, hier zou ik later deze week een belletje van krijgen.

Dit belletje kwam vandaag binnen. Hij vertelde mij dat er geen mogelijkheid was om mij een paarse te geven en heeft mijn bestelling geannuleerd. Hierbij gaf hij aan dat hij een nieuwe bestelling heeft gedaan, wat betekend dat ik helemaal achteraan de wachtrij sta!! Dit heb ik aangegeven dat ik hiermee niet eens was, en het enige wat ik kreeg was: ik kan het niet mooier maken met een niet empathische ondertoon. Ik moest deze middag maar even langskomen om mijn ‘’oude 14 pro max’’ voor retour aan te melden. Ik dus naar de winkel waar het allemaal heel nonchalant en kil werd afgehandeld. 

Het verhaal kort: 
T-Mobile/apple levert een verkeerde telefoon. Vervolgens moet ik zelf achter de gehele retourprocedure aan. Kom ik achteraan de wachtrij te staan en kan ik nu weken gaan wachten door een fout vanuit hen. Alles wordt kil afgehandeld, en het mooie nog, niks ter compensatie, niks om te helpen. Ik sta gewoon weer helemaal achteraan door een fout van hen en het wordt afgehandeld als: zoek het maar uit. Ondertussen is mijn ordernummer: 7584xxx

 

Ronduit schandalig dit!


Het verhaal heeft nog een kleine vervolg. Ik moet mijn oude telefoon terug sturen (retour) en deze kosten zijn ook nog voor mij! Dus omdat zij een fout maken, kan ik gaan dokken

Ik zou even met de klantenservice bellen, omdat er dus een verkeerde kleur in het doosje zat is dit buiten jou om. Kan goed dat ze je nog gaan compenseren. Maar ergens loopt er dan iets niet helemaal lekker. 
Misschien dat de shop je tegemoet kan komen als iemand geannuleerd heeft of ze jou dan kunnen bellen ipv dat je achteraan weer moet wachten. 


Het is aardig stil hier… En ik maar wachten🥲🥲🥲

 

iPhone 14 Pro Max, 128GB, silver

Ophalen in Rijswijk, besteld 09.09 14:37 

Bestelnr: 7532XXXXX

 

Met jou meerdere😞 wacht ook al 2,5 week… paar dagen minder dan jou, maar denk dat na 47 pagina’s alles zo’n beetje gezegd is. Nu is het afwachten en hopen 


Het is aardig stil hier… En ik maar wachten🥲🥲🥲

 

iPhone 14 Pro Max, 128GB, silver

Ophalen in Rijswijk, besteld 09.09 14:37 

Bestelnr: 7532XXXXX

 

Met jou meerdere😞 wacht ook al 2,5 week… paar dagen minder dan jou, maar denk dat na 47 pagina’s alles zo’n beetje gezegd is. Nu is het afwachten en hopen 

same 🥲 nu alweer bijna 4 weken verder 


same 🥲 nu alweer bijna 4 weken verder 

🧐 zitten pas op 3 weken en 2 dagen, om correct te zijn. Kan begrijpen dat het misschien langer voelt. Meeste toestellen zijn 4-5 weken levertijd, dus het einde is gelukkig voor vele in zicht. Volgende week zal echt wel een sprint gaan nemen.


same 🥲 nu alweer bijna 4 weken verder 

🧐 zitten pas op 3 weken en 2 dagen, om correct te zijn. Kan begrijpen dat het misschien langer voelt. Meeste toestellen zijn 4-5 weken levertijd, dus het einde is gelukkig voor vele in zicht. Volgende week zal echt wel een sprint gaan nemen.

Precies dit ik denk echt wel dat het nu opgang begint te komen. 


same 🥲 nu alweer bijna 4 weken verder 

🧐 zitten pas op 3 weken en 2 dagen, om correct te zijn. Kan begrijpen dat het misschien langer voelt. Meeste toestellen zijn 4-5 weken levertijd, dus het einde is gelukkig voor vele in zicht. Volgende week zal echt wel een sprint gaan nemen.

haha ja ik bedoel dat 4e week eraan komt 🫣😂 


ik ben zojuist gebeld, mag mijn bestelling ophalen in de shop jeej 🥳


ik ben zojuist gebeld, mag mijn bestelling ophalen in de shop jeej 🥳

Fijnn voor je😁 welke had je?


ik ben zojuist gebeld, mag mijn bestelling ophalen in de shop jeej 🥳

Fijnn voor je😁 welke had je?

iPhone 14 pro max 128gb paars 🥹


Het is aardig stil hier… En ik maar wachten🥲🥲🥲

 

iPhone 14 Pro Max, 128GB, silver

Ophalen in Rijswijk, besteld 09.09 14:37 

Bestelnr: 7532XXXXX

 

Hier wacht ik ook nog op, ook een order met 7532 en ook besteld op 9/9 rond 15:00 


Damn, ik zit hier op 7596XXXXX
Die 4-5 weken die werd aangegeven bij het bestellen gaat dus beduidend meer zijn.


ik ben zojuist gebeld, mag mijn bestelling ophalen in de shop jeej 🥳

Fijnn voor je😁 welke had je?

iPhone 14 pro max 128gb paars 🥹

Fijn veel plezier met je telefoon😁


ik ben zojuist gebeld, mag mijn bestelling ophalen in de shop jeej 🥳

Fijnn voor je😁 welke had je?

iPhone 14 pro max 128gb paars 🥹

Fijn veel plezier met je telefoon😁

dankjewel 😊😊


Damn, ik zit hier op 7596XXXXX
Die 4-5 weken die werd aangegeven bij het bestellen gaat dus beduidend meer zijn.

@Jonathan_g wanneer bestelling geplaatst?


Damn, ik zit hier op 7596XXXXX
Die 4-5 weken die werd aangegeven bij het bestellen gaat dus beduidend meer zijn.

@Jonathan_g wanneer bestelling geplaatst?

27 Sept om 10 uur in de ochtend :)


Damn, ik zit hier op 7596XXXXX
Die 4-5 weken die werd aangegeven bij het bestellen gaat dus beduidend meer zijn.

@Jonathan_g wanneer bestelling geplaatst?

27 Sept om 10 uur in de ochtend :)

@Jonathan_g dat is nog best recent! Zo ver ik het altijd heb begrepen moet je de levertijd berekenen vanaf het moment dat je jouw bestelling hebt geplaatst. Dus ik hoop voor je dat het een stuk vlotter gaat! Sowieso komt het veel meer op gang nu.


Damn, ik zit hier op 7596XXXXX
Die 4-5 weken die werd aangegeven bij het bestellen gaat dus beduidend meer zijn.

@Jonathan_g wanneer bestelling geplaatst?

27 Sept om 10 uur in de ochtend :)

@Jonathan_g dat is nog best recent! Zo ver ik het altijd heb begrepen moet je de levertijd berekenen vanaf het moment dat je jouw bestelling hebt geplaatst. Dus ik hoop voor je dat het een stuk vlotter gaat! Sowieso komt het veel meer op gang nu.

Klopt, ik had eerst een bestelling staan voor een iPhone 14 Pro maar nadat ik ze beiden had vast gehad begon ik te twijfelen.
Heb uiteindelijk mn bestelling geannuleerd en deze opnieuw geplaatst met een Pro Max :)

Nou ben ik verder vrij geduldig en hoop ik inderdaad ook dat minder lang duurt dan dat ik verwacht maar het is een goed idee om niet al te hoge verwachtingen te hebben.
 


Damn, ik zit hier op 7596XXXXX
Die 4-5 weken die werd aangegeven bij het bestellen gaat dus beduidend meer zijn.

Ik zit op 7555xxxx 🙂 en ik ben waarschijnlijk volgende week pas aan de beurt. 


Ik woon in Den haag en deze week is mijn 4de week die ik op mijn iphone 14 pro max 256 GB zilver wacht ik heb nu geen telefoon en het is moelijk voor mijn om mijn werk te doen zonder telefoon ik had al 2x bij de winkel gegaan om te kijken hoe ver ze zijn met mijn besteling want ik had vanaf 10-9-2022 gebesteld ze  zegt dat er was 2 mensen voor mij maar tot nu had ik niks ervan gehoord 


Ik woon in Den haag en deze week is mijn 4de week die ik op mijn iphone 14 pro max 256 GB zilver wacht ik heb nu geen telefoon en het is moelijk voor mijn om mijn werk te doen zonder telefoon ik had al 2x bij de winkel gegaan om te kijken hoe ver ze zijn met mijn besteling want ik had vanaf 10-9-2022 gebesteld ze  zegt dat er was 2 mensen voor mij maar tot nu had ik niks ervan gehoord 

Misschien is er vandaag iets binnengekomen en krijg je nog een sms’je of belletje. Ik denk met twee voor je zoiezo wel snel.


Eindelijkkkk een mailtje gekregen vandaaaagggg yeeeeyyyy ik had de bestelnummer 75317… heel vroeg maar echt spijtig dat ik het zo laat binnen krijg ze moeten echt hier wat aan doen


Ik woon in Den haag en deze week is mijn 4de week die ik op mijn iphone 14 pro max 256 GB zilver wacht ik heb nu geen telefoon en het is moelijk voor mijn om mijn werk te doen zonder telefoon ik had al 2x bij de winkel gegaan om te kijken hoe ver ze zijn met mijn besteling want ik had vanaf 10-9-2022 gebesteld ze  zegt dat er was 2 mensen voor mij maar tot nu had ik niks ervan gehoord 

Misschien is er vandaag iets binnengekomen en krijg je nog een sms’je of belletje. Ik denk met twee voor je zoiezo wel snel.

ik hoop het , dit is mijn eerste ervaring met t-mobile en het is niet en goede ervaring ik zie zoveel mensen klachten voor de zelfde probleem en niemand doet nix om aan en oplosing te komen  


Ik woon in Den haag en deze week is mijn 4de week die ik op mijn iphone 14 pro max 256 GB zilver wacht ik heb nu geen telefoon en het is moelijk voor mijn om mijn werk te doen zonder telefoon ik had al 2x bij de winkel gegaan om te kijken hoe ver ze zijn met mijn besteling want ik had vanaf 10-9-2022 gebesteld ze  zegt dat er was 2 mensen voor mij maar tot nu had ik niks ervan gehoord 

Misschien is er vandaag iets binnengekomen en krijg je nog een sms’je of belletje. Ik denk met twee voor je zoiezo wel snel.

ik hoop het , dit is mijn eerste ervaring met t-mobile en het is niet en goede ervaring ik zie zoveel mensen klachten voor de zelfde probleem en niemand doet nix om aan en oplosing te komen  

Dit is ook mijn eerste ervaring bij T-mobile voor een nieuwe telefoon en moet zeggen het is echt een ervaring. Doen we niet zo snel meer. 
Daarbij moet ik wel zeggen dat het een beetje bekend was dat de levering dit jaar vanuit Apple langzamer zou gaan. 


Ik woon in Den haag en deze week is mijn 4de week die ik op mijn iphone 14 pro max 256 GB zilver wacht ik heb nu geen telefoon en het is moelijk voor mijn om mijn werk te doen zonder telefoon ik had al 2x bij de winkel gegaan om te kijken hoe ver ze zijn met mijn besteling want ik had vanaf 10-9-2022 gebesteld ze  zegt dat er was 2 mensen voor mij maar tot nu had ik niks ervan gehoord 

Misschien is er vandaag iets binnengekomen en krijg je nog een sms’je of belletje. Ik denk met twee voor je zoiezo wel snel.

ik hoop het , dit is mijn eerste ervaring met t-mobile en het is niet en goede ervaring ik zie zoveel mensen klachten voor de zelfde probleem en niemand doet nix om aan en oplosing te komen  

Dit is ook mijn eerste ervaring bij T-mobile voor een nieuwe telefoon en moet zeggen het is echt een ervaring. Doen we niet zo snel meer. 
Daarbij moet ik wel zeggen dat het een beetje bekend was dat de levering dit jaar vanuit Apple langzamer zou gaan. 

ja maar ik zie veel mensen die bij andere bedrijven hun telefoon bestelde en had ze well vroeg gekrijgt ik mensen die na mij hun telefoon had besteled