10-9 besteld rond 14:30, vandaag ineens bericht gekregen van T-Mobile dat ik het mocht komen ophalen iPhone 14 pro Max 128 gb zwart 🥳
Fijnn ik heb 9/9 besteld de 14 pro max 256gb paars en nogsteeds niks echt om te janken wordt echt steeds verdrietiger
maar veel plezier met je telefoon toch iemand die hem krijgt
Het lijkt net of er in de 256gb paars geen beweging zit. Ik heb die nauwelijks voorbij zien komen als ontvangen.
Mijn 256GB Pro Max Paars wordt morgen bezorgd!
Hopelijk mogen we morgen of van het weekend ook! Geen sms nog…
Oh er zit een beetje beweging in de paarse
veel plezier ermee @AjArvind @TalithaS ik kan niet wachten! Maar ze zitten nog steeds bij de lage ordernummers
10-9 besteld rond 14:30, vandaag ineens bericht gekregen van T-Mobile dat ik het mocht komen ophalen iPhone 14 pro Max 128 gb zwart 🥳
Fijnn ik heb 9/9 besteld de 14 pro max 256gb paars en nogsteeds niks echt om te janken wordt echt steeds verdrietiger
maar veel plezier met je telefoon toch iemand die hem krijgt
Het lijkt net of er in de 256gb paars geen beweging zit. Ik heb die nauwelijks voorbij zien komen als ontvangen.
Ja ik heb ze nog 0x voorbij zien komen je zou bijna zeggen dat ze gewoon niet gemaakt worden
10-9 besteld rond 14:30, vandaag ineens bericht gekregen van T-Mobile dat ik het mocht komen ophalen iPhone 14 pro Max 128 gb zwart 🥳
Fijnn ik heb 9/9 besteld de 14 pro max 256gb paars en nogsteeds niks echt om te janken wordt echt steeds verdrietiger
maar veel plezier met je telefoon toch iemand die hem krijgt
Het lijkt net of er in de 256gb paars geen beweging zit. Ik heb die nauwelijks voorbij zien komen als ontvangen.
Ja ik heb ze nog 0x voorbij zien komen je zou bijna zeggen dat ze gewoon niet gemaakt worden
Ze zijn wel langs geweest maar heel weinig 2x uit mijn hoofd
Heeft iemand al de de paarse 1tb mogen ophalen ik zie nog niemand in de comments die het over dat model heeft btw heb hem 9-9 14.02 besteld 75318xxx en nog niks gehoord wordt er moe van pffff
Nou heb hem net gehaald hoor! Ik vind die paarse wel echt gaaf zeg. Had weer die fijne behulpzame medewerker, echter super dus!
Even wat informatie voor de ophalers. Je iPhone wordt echt voor jou persoonlijk geleverd bij T-Mobile. Mijn nieuwe iPhone zat dus in een zak met mijn naam erop en is zo afgeleverd bij de shop, dat bevestigde de medewerker ook. In die winkel stoppen ze hem nog in extra beveiliging. Dus die twee voorraden enzo die ze hanteren is echt stom. Het is niet zo dat ze bij de winkel 10 stuks geleverd krijgen en dat ze die zelf moeten toewijzen. Wel krijgen ze vaak de leveringen op naam en wat vrije voorraad voor op de plank.
@TalithaS, fijn te lezen dat je je iPhone hebt. Dat je telefoon op naam staat maakt het verhaal eigenlijk alleen maar gekker. Want als je telefoon op naam zou staan, dan zou T-Mobile ook gewoon voor de winkel bestellingen FiFo kunnen hanteren. Jou bestelnummer lag behoorlijk voor op dat van mij en ik loop er al bijna 2 weken mee rond. Dan hadden ze op mijn iPhone ook makkelijk jou naam kunnen zetten (en dat hadden ze dan ook eigenlijk moeten doen volgens FiFo) en naar jou shop kunnen sturen.
Nou heb hem net gehaald hoor! Ik vind die paarse wel echt gaaf zeg. Had weer die fijne behulpzame medewerker, echter super dus!
Even wat informatie voor de ophalers. Je iPhone wordt echt voor jou persoonlijk geleverd bij T-Mobile. Mijn nieuwe iPhone zat dus in een zak met mijn naam erop en is zo afgeleverd bij de shop, dat bevestigde de medewerker ook. In die winkel stoppen ze hem nog in extra beveiliging. Dus die twee voorraden enzo die ze hanteren is echt stom. Het is niet zo dat ze bij de winkel 10 stuks geleverd krijgen en dat ze die zelf moeten toewijzen. Wel krijgen ze vaak de leveringen op naam en wat vrije voorraad voor op de plank.
@TalithaS, fijn te lezen dat je je iPhone hebt. Dat je telefoon op naam staat maakt het verhaal eigenlijk alleen maar gekker. Want als je telefoon op naam zou staan, dan zou T-Mobile ook gewoon voor de winkel bestellingen FiFo kunnen hanteren. Jou bestelnummer lag behoorlijk voor op dat van mij en ik loop er al bijna 2 weken mee rond. Dan hadden ze op mijn iPhone ook makkelijk jou naam kunnen zetten (en dat hadden ze dan ook eigenlijk moeten doen volgens FiFo) en naar jou shop kunnen sturen.
Het klopt wel wat ze zegt. Nog een additionele bijkomst is dat de winkel blijkbaar maar zoveel voorraad per keer mag hebben. Dat zal het proces ook niet versnellen, dit zal in verband met de overvallen van vorig jaar zijn (dit bracht @rddvries onder mijn aandacht). Ze zei dat ze maximaal maar een aantal telefoons per keer in de winkel mogen hebben.
Maar can confirm: in een plastic doosje, in een dichte zak waar mijn naam op stond. Dus naar mijn idee had op die manier idd fifo gekund. Gewoon op volgorde uitsturen maar winkels van de algemene voorraad ofzo. Hoe het echt zit we zullen het nooit weten ben ik bang.
Nou heb hem net gehaald hoor! Ik vind die paarse wel echt gaaf zeg. Had weer die fijne behulpzame medewerker, echter super dus!
Even wat informatie voor de ophalers. Je iPhone wordt echt voor jou persoonlijk geleverd bij T-Mobile. Mijn nieuwe iPhone zat dus in een zak met mijn naam erop en is zo afgeleverd bij de shop, dat bevestigde de medewerker ook. In die winkel stoppen ze hem nog in extra beveiliging. Dus die twee voorraden enzo die ze hanteren is echt stom. Het is niet zo dat ze bij de winkel 10 stuks geleverd krijgen en dat ze die zelf moeten toewijzen. Wel krijgen ze vaak de leveringen op naam en wat vrije voorraad voor op de plank.
@TalithaS, fijn te lezen dat je je iPhone hebt. Dat je telefoon op naam staat maakt het verhaal eigenlijk alleen maar gekker. Want als je telefoon op naam zou staan, dan zou T-Mobile ook gewoon voor de winkel bestellingen FiFo kunnen hanteren. Jou bestelnummer lag behoorlijk voor op dat van mij en ik loop er al bijna 2 weken mee rond. Dan hadden ze op mijn iPhone ook makkelijk jou naam kunnen zetten (en dat hadden ze dan ook eigenlijk moeten doen volgens FiFo) en naar jou shop kunnen sturen.
Ja gek hè! Maar heb echt zelf gezien hoe het geleverd is en 2 jaar geleden was het ook precies zo geleverd. Dus er gaat echt nog wat mis in het proces bij T-Mobile. Zou fijn zijn als ze hieraan gaan werken. Je zou toch denken dat na zo’n project een evaluatie plaatsvindt…
Evalueren is 1 ding, veranderen iets compleet anders.
Evalueren is 1 ding, veranderen iets compleet anders.
Daar heb je gelijk in haha
Nou heb hem net gehaald hoor! Ik vind die paarse wel echt gaaf zeg. Had weer die fijne behulpzame medewerker, echter super dus!
Even wat informatie voor de ophalers. Je iPhone wordt echt voor jou persoonlijk geleverd bij T-Mobile. Mijn nieuwe iPhone zat dus in een zak met mijn naam erop en is zo afgeleverd bij de shop, dat bevestigde de medewerker ook. In die winkel stoppen ze hem nog in extra beveiliging. Dus die twee voorraden enzo die ze hanteren is echt stom. Het is niet zo dat ze bij de winkel 10 stuks geleverd krijgen en dat ze die zelf moeten toewijzen. Wel krijgen ze vaak de leveringen op naam en wat vrije voorraad voor op de plank.
@TalithaS, fijn te lezen dat je je iPhone hebt. Dat je telefoon op naam staat maakt het verhaal eigenlijk alleen maar gekker. Want als je telefoon op naam zou staan, dan zou T-Mobile ook gewoon voor de winkel bestellingen FiFo kunnen hanteren. Jou bestelnummer lag behoorlijk voor op dat van mij en ik loop er al bijna 2 weken mee rond. Dan hadden ze op mijn iPhone ook makkelijk jou naam kunnen zetten (en dat hadden ze dan ook eigenlijk moeten doen volgens FiFo) en naar jou shop kunnen sturen.
Ja gek hè! Maar heb echt zelf gezien hoe het geleverd is en 2 jaar geleden was het ook precies zo geleverd. Dus er gaat echt nog wat mis in het proces bij T-Mobile. Zou fijn zijn als ze hieraan gaan werken. Je zou toch denken dat na zo’n project een evaluatie plaatsvindt…
Jij hebt tenminste nog een behulpzame medewerker, de mijne was passief - had geen zin - geen interesse in verkoop - enthousiasme ver te zoeken. Gwn niet gezellig maken voor je klant. Ik wacht nog op een andere iphone, hopende op een andere medewerker die het enigszins goed kan maken, als dat ook belabberd is, dan bye bye t-mobile.
Had ik maar een saaie medewerker die gewoon zei hier kan je pinnen doei. #jaloers
Zojuist een SMS gekregen, ophalen in Harderwijk.
iPhone 14 Pro Max 512GB Spacezwart
Besteld op za 10/9 rond 14:00, bestelnummer 7538xxxx
Zojuist een SMS gekregen, ophalen in Harderwijk.
iPhone 14 Pro Max 512GB Spacezwart
Besteld op za 10/9 rond 14:00, bestelnummer 7538xxxx
@DieJanDJ woehoe! Heel veel plezier met ophalen en je toestel 🥳
Is er iemand die zijn toestel heeft mogen ophalen in Den Haag?
Zojuist een SMS gekregen, ophalen in Harderwijk.
iPhone 14 Pro Max 512GB Spacezwart
Besteld op za 10/9 rond 14:00, bestelnummer 7538xxxx
Veel plezier ermee!
de ordernummers klimmen
Zojuist een SMS gekregen, ophalen in Harderwijk.
iPhone 14 Pro Max 512GB Spacezwart
Besteld op za 10/9 rond 14:00, bestelnummer 7538xxxx
Veel plezier ermee!
de ordernummers klimmen
Ja, hopelijk breken we vandaag de grens van 753xxxxx naar 754xxxxx
Zojuist een SMS gekregen, ophalen in Harderwijk.
iPhone 14 Pro Max 512GB Spacezwart
Besteld op za 10/9 rond 14:00, bestelnummer 7538xxxx
Veel plezier ermee!
de ordernummers klimmen
Ja, hopelijk breken we vandaag de grens van 753xxxxx naar 754xxxxx
Ja precies!
Net medewerker gesproken over mijn iPhone 14 pro max 256gb paars. Ik vraag wanneer ik mijn telefoon kan verwachten aangezien ik hem 9/9 om 14:40 besteld heb. Binnen par seconde het antwoorden ja 5/6 weken dus ik geef aan van ik heb hem de 9/9 besteld en op jullie levertijd staat dat 10/9 aan de beurt zijn krijg ik het antwoord ja emh dat komt doordat Apple niet genoeg levert en laat me 12 minuten wachten op dat antwoord echt wat een slechte service. Om te janken
Is er iemand die zijn toestel heeft mogen ophalen in Den Haag?
Ik gisteren, leidschenhage
Net medewerker gesproken over mijn iPhone 14 pro max 256gb paars. Ik vraag wanneer ik mijn telefoon kan verwachten aangezien ik hem 9/9 om 14:40 besteld heb. Binnen par seconde het antwoorden ja 5/6 weken dus ik geef aan van ik heb hem de 9/9 besteld en op jullie levertijd staat dat 10/9 aan de beurt zijn krijg ik het antwoord ja emh dat komt doordat Apple niet genoeg levert en laat me 12 minuten wachten op dat antwoord echt wat een slechte service. Om te janken
Ik heb ook nog eens contact gehad met webcare. Ik stelde 3 concrete vragen waarvan er maar 1 werd beantwoord. Deze hele gang van zaken is echt triest. Ik zit in dezelfde categorie: mijn configuratie staat nu op besteldatum vanaf 10/9 en ik heb 9/9 om 14:10 besteld. Ik weet van dit forum dat dezelfde configuratie met een hoger ordernummer al een week geleden opgehaald is door iemand anders, maar daar gaan ze niet op in. Moderators hier geven ook nergens antwoord op.
Net medewerker gesproken over mijn iPhone 14 pro max 256gb paars. Ik vraag wanneer ik mijn telefoon kan verwachten aangezien ik hem 9/9 om 14:40 besteld heb. Binnen par seconde het antwoorden ja 5/6 weken dus ik geef aan van ik heb hem de 9/9 besteld en op jullie levertijd staat dat 10/9 aan de beurt zijn krijg ik het antwoord ja emh dat komt doordat Apple niet genoeg levert en laat me 12 minuten wachten op dat antwoord echt wat een slechte service. Om te janken
Ik heb ook nog eens contact gehad met webcare. Ik stelde 3 concrete vragen waarvan er maar 1 werd beantwoord. Deze hele gang van zaken is echt triest. Ik zit in dezelfde categorie: mijn configuratie staat nu op besteldatum vanaf 10/9 en ik heb 9/9 om 14:10 besteld. Ik weet van dit forum dat dezelfde configuratie met een hoger ordernummer al een week geleden opgehaald is door iemand anders, maar daar gaan ze niet op in. Moderators hier geven ook nergens antwoord op.
Me het is echt een zooitje het is gewoon slecht geen ander woord voor
Net medewerker gesproken over mijn iPhone 14 pro max 256gb paars. Ik vraag wanneer ik mijn telefoon kan verwachten aangezien ik hem 9/9 om 14:40 besteld heb. Binnen par seconde het antwoorden ja 5/6 weken dus ik geef aan van ik heb hem de 9/9 besteld en op jullie levertijd staat dat 10/9 aan de beurt zijn krijg ik het antwoord ja emh dat komt doordat Apple niet genoeg levert en laat me 12 minuten wachten op dat antwoord echt wat een slechte service. Om te janken
Ik denk dat alle medewerkers maar wat zeggen om te kunnen antwoorden. Als je de berichten terug leest van wat medewerkers zeggen is het allemaal bs en zeggen ze allemaal wat anders. Het enige wat overeenkomt is Apple moet leveren en doet dit niet of nauwelijks en iedereen krijgt random ( volgens hun fifo) zijn telefoon. Net wanneer je denkt we gaan de 753… uit komt er ineens weer eentje tevoorschijn die zijn tel nog niet heeft. Het is verschrikkelijk frustrerend en sta echt op het punt mijn order te annuleren. Wachten ok…was verwacht, maar bij elke stap naar voren ga je weer 5 terug!
Net medewerker gesproken over mijn iPhone 14 pro max 256gb paars. Ik vraag wanneer ik mijn telefoon kan verwachten aangezien ik hem 9/9 om 14:40 besteld heb. Binnen par seconde het antwoorden ja 5/6 weken dus ik geef aan van ik heb hem de 9/9 besteld en op jullie levertijd staat dat 10/9 aan de beurt zijn krijg ik het antwoord ja emh dat komt doordat Apple niet genoeg levert en laat me 12 minuten wachten op dat antwoord echt wat een slechte service. Om te janken
Ik denk dat alle medewerkers maar wat zeggen om te kunnen antwoorden. Als je de berichten terug leest van wat medewerkers zeggen is het allemaal bs en zeggen ze allemaal wat anders. Het enige wat overeenkomt is Apple moet leveren en doet dit niet of nauwelijks en iedereen krijgt random ( volgens hun fifo) zijn telefoon. Net wanneer je denkt we gaan de 753… uit komt er ineens weer eentje tevoorschijn die zijn tel nog niet heeft. Het is verschrikkelijk frustrerend en sta echt op het punt mijn order te annuleren. Wachten ok…was verwacht, maar bij elke stap naar voren ga je weer 5 terug!
Ja bij belsimpel heb je hem de volgende dag dus ligt niet aan Apple maar bij hun