Skip to main content

Welkom bij het levertijdentopic van de gloednieuwe iPhone 14 Pro Max! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe toestel. We werken de tabellen altijd meteen bij als er een update is. Hier zal je dus altijd de meest recente levertijden zien! 

 

Levertijden iPhone 14 Pro Max

De levertijden zijn beschikbaar op deze levertijden pagina. 

 

Veelgestelde vragen

 

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

 

Voor de meestgestelde vragen kun je terecht in ons FAQ topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen!

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!

Same, Deventer


Heb nog steeds geen ophaal bericht mogen ontvangen hier in Enschede.. 7531

Koeriers rijden in deze regio meestal in de middag. Dus denk dat we op z’n vroegst pas eind van de middag bericht ontvangen of morgenochtend, als het vandaag geleverd wordt.

En uiteraard afhankelijk van je gekozen toestel, @MinhoS heeft de paars 128gb, toch? Die staat nog 09/09, dus dat is sowieso een trage 🤷🏻‍♂️. @Calvin21 welk toestel heb jij gekozen?


Same, Deventer

@ib03tz heb in de wandelgangen gehoord dat ze de 14 overslaan in Deventer ;)


Heb nog steeds geen ophaal bericht mogen ontvangen hier in Enschede.. 7531

Koeriers rijden in deze regio meestal in de middag. Dus denk dat we op z’n vroegst pas eind van de middag bericht ontvangen of morgenochtend, als het vandaag geleverd wordt.

En uiteraard afhankelijk van je gekozen toestel, @MinhoS heeft de paars 128gb, toch? Die staat nog 09/09, dus dat is sowieso een trage 🤷🏻‍♂️. @Calvin21 welk toestel heb jij gekozen?

Yep.. 


Heb nog steeds geen ophaal bericht mogen ontvangen hier in Enschede.. 7531

Koeriers rijden in deze regio meestal in de middag. Dus denk dat we op z’n vroegst pas eind van de middag bericht ontvangen of morgenochtend, als het vandaag geleverd wordt.

En uiteraard afhankelijk van je gekozen toestel, @MinhoS heeft de paars 128gb, toch? Die staat nog 09/09, dus dat is sowieso een trage 🤷🏻‍♂️. @Calvin21 welk toestel heb jij gekozen?

Yep..

Zwart 128gb

 


Same, Deventer

@ib03tz heb in de wandelgangen gehoord dat ze de 14 overslaan in Deventer ;)

Hahahaha ja ik denk het ook! 😂


Same, Deventer

@ib03tz heb in de wandelgangen gehoord dat ze de 14 overslaan in Deventer ;)

Denk Ridderkerk dan ook 😝


Same, Deventer

@ib03tz heb in de wandelgangen gehoord dat ze de 14 overslaan in Deventer ;)

Denk Ridderkerk dan ook 😝

Amsterdam al helemaal niet😂


Same, Deventer

@ib03tz heb in de wandelgangen gehoord dat ze de 14 overslaan in Deventer ;)

Denk Ridderkerk dan ook 😝

Amsterdam al helemaal niet😂

En tiel ook al niet😂


Ik wacht al sinds 10 sep op de apple watch ultra en deze slechte service van tmobile maakt mij helemaal gek ik kan niet eens de status van mijn bestelling vinden en daarbij elke keer als ik klantenservice bel krijg ik iedere keer een ander antwoord de 1 zegt dat ik hem deze week krijg de ander zegt dat ik nog 4-6 weken moet wachten kortom had ik hem maar bij apple gehaald daar kan ik hem gelijk ophalen in de winkel


De watch ultra komt pas vanaf 7 okt. Dus logisch, ik heb dezelfde besteld bij Apple zelf.


Goedendag. Is er zo'n telefoon Iphone 14 pro max 256 gb of 128 gb paars beschikbaar? Zo ja, waar kan ik het vinden? Alvast bedankt.


Goedendag. Is er zo'n telefoon Iphone 14 pro max 256 gb of 128 gb paars beschikbaar? Zo ja, waar kan ik het vinden? Alvast bedankt.

Via deze site misschien in November maar via Belsimpel.nl of mobiel.nl waarschijnlijk in oktober als je geluk hebt 


De watch ultra komt pas vanaf 7 okt. Dus logisch, ik heb dezelfde besteld bij Apple zelf.

Weet jij toevallig wat een release date betekent ?

de release date was 23 september dus hij is nu al 4 dagen officieel uit 


Same, Deventer

@ib03tz heb in de wandelgangen gehoord dat ze de 14 overslaan in Deventer ;)

Denk Ridderkerk dan ook 😝

Amsterdam al helemaal niet😂

En tiel ook al niet😂

Denhaag ook een probleem 😅


Volgens mij is T-Mobile gewoon de probleem :)


Volgens mij is T-Mobile gewoon de probleem :)

Wanneer was T-Mobile niet het probleem 


De watch ultra komt pas vanaf 7 okt. Dus logisch, ik heb dezelfde besteld bij Apple zelf.

Weet jij toevallig wat een release date betekent ?

de release date was 23 september dus hij is nu al 4 dagen officieel uit 

De betekenis van release date in dit opzicht is “vanaf dan is hij te bestellen bij winkel x”. Want hij is nergens op voorraad volgens mij. Ik lees op internet dat hij dan in Apple stores ligt, daarom heb 'k hem maar bij Apple zelf besteld dat gaat doorgaans wel goed.


@Swennl

Verlengingen via de webshop of T-Mobile Shop worden geleverd via PostNL. Nieuwe aansluitingen via de webshop of T-Mobile Shop worden geleverd door AMP. Bestellingen via Telesales worden ook geleverd door AMP. Bij AMP krijg je een e-mail om een bezorgdatum te selecteren. Bij PostNL een e-mail met de bezorgdatum. 

Ik hoop dat het nu wat duidelijker is.

Kan de leverdatum bij PostNL verzet worden? De iPhone wordt geleverd op kantoor, het kan zijn dat ik niet aanwezig ben (alhoewel er wel een receptioniste is). Het gaat om een verlenging via de webshop. Overigens nog lang niet aan de beurt (7539xxxx / Space Black 256GB) 🙂.


Misschien een domme vraag, maar toch vraag ik het. 

Ik heb op 09-09 de 14PM zilver 128gb besteld. Daar staat dat je vanaf 10-09 4-5 weken moet wachten. Prima, maar wat betekent dat voor mij? Ik heb namelijk 09-09 besteld. Het is mij niet echt duidelijk namelijk. 


Misschien een domme vraag, maar toch vraag ik het. 

Ik heb op 09-09 de 14PM zilver 128gb besteld. Daar staat dat je vanaf 10-09 4-5 weken moet wachten. Prima, maar wat betekent dat voor mij? Ik heb namelijk 09-09 besteld. Het is mij niet echt duidelijk namelijk. 

Ik verwacht dan eigenlijk dat deze week nog je order is afgehandeld door T-Mobile.


Apologies for writing in English, my Dutch is rubbish!

 

Thought it would be good for others to know this too, I just spoke to my local T-Mobile shop for an update (I ordered the 128gb in Purple, order 7533xxxx). He didn't receive it in their delivery today, but thinks he probably will soon and that I'll get a text tomorrow or the day after.

 

He couldn't make any promises of course and was careful not to, saying could be Friday still for example and that he can't be sure. But he signed off by saying 'See you later this week' so appeared fairly confident 🤷

Anyway, fingers crossed things are starting to move a bit quicker and we'll all be getting our phones soon-ish 🤞


Finally received SMS from AMP to make an appointment ( earliest 29 September ) Both Order number start with 7535xxx.

We ordered 14 pro max gold 1 TB and 14 pro max black 128 GB with Early renewal at 9 September around 15:30 and confirmed around 18:30 via email.


@Swennl

Verlengingen via de webshop of T-Mobile Shop worden geleverd via PostNL. Nieuwe aansluitingen via de webshop of T-Mobile Shop worden geleverd door AMP. Bestellingen via Telesales worden ook geleverd door AMP. Bij AMP krijg je een e-mail om een bezorgdatum te selecteren. Bij PostNL een e-mail met de bezorgdatum. 

Ik hoop dat het nu wat duidelijker is.

Kan de leverdatum bij PostNL verzet worden? De iPhone wordt geleverd op kantoor, het kan zijn dat ik niet aanwezig ben (alhoewel er wel een receptioniste is). Het gaat om een verlenging via de webshop. Overigens nog lang niet aan de beurt (7539xxxx / Space Black 256GB) 🙂.

Meestal kan dat wel, moet je opletten in de app. Ik zeg meestal omdat ik soms pakjes krijg en dan moet er eerst 1 poging tot bezorgen zijn geweest voor je het kan wijzigen.


Hi allemaal,

De levertijden zijn zojuist bijgewerkt. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit topic! Mochten er nog vragen zijn, dan hoor ik het graag!