Skip to main content

[Info] Levertijden Apple iPhone 14 Pro Max


Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

1716 reacties

Patrix
  • is een Master Poster
  • 28 reacties
  • 26 september 2022

@Pharwin Verkeerde afbeelding bij levertijden geupload!


Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+7

@Patrix Excuus, heel scherp van je! Dank voor het doorgeven!

 

Groetjes, 

Pharwin 


  • is een Top Poster
  • 234 reacties
  • 26 september 2022

@Pharwin klopt het dat er aan de datums niks gewijzigd is, enkel een nieuwe lettertype 👀?


  • is een Top Poster
  • 17 reacties
  • 26 september 2022
rddvries schreef:

@Pharwin klopt het dat er aan de datums niks gewijzigd is, enkel een nieuwe lettertype 👀?

Ik denk dat dat het ook niet is. 


  • is een Master Poster
  • 42 reacties
  • 26 september 2022

Dankje voor de update. Helaas heb ik mijn bestelling met ordernummer 7531 nog steeds niet kunnen ophalen..


  • is een Top Poster
  • 74 reacties
  • 26 september 2022

Ik sla de levertijdenafbeelding tekens op en helaas geen wijziging te vinden, behalve de grootte van het lettertype. 😂🙈


  • is een Top Poster
  • 16 reacties
  • 26 september 2022
MinhoS schreef:

Dankje voor de update. Helaas heb ik mijn bestelling met ordernummer 7531 nog steeds niet kunnen ophalen..

Jaa ik ook welke filiaal? 


  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 26 september 2022

Zojuist mijn iPhone 14 pro max geannuleerd. Heb hem afgelopen vrijdag bij Apple zelf opgehaald. 
 

tip hou daar elke dag rond de middag de website in de gaten het kan dan zijn dat hij weer ineens op voorraad is, dan kan je hem vaak dezelfde of de andere dag ophalen. 
 

succes allemaal met wachten


RicardoPunnjo
  • is een Top Poster
  • 8 reacties
  • 26 september 2022

7536xxxx. "Pro max 256gb Zwart” zakelijk..

Ophalen in heerlen,   ook nog steeds niks..😖


  • is een Top Poster
  • 22 reacties
  • 26 september 2022
Pharwin schreef:

Hi allemaal,

 

Wij hebben zojuist de levertijden bijgewerkt. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit topic!

Is weer niks veranderd?


  • is een Top Poster
  • 17 reacties
  • 26 september 2022
ties-s schreef:
Pharwin schreef:

Hi allemaal,

 

Wij hebben zojuist de levertijden bijgewerkt. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit topic!

Is weer niks veranderd?

Jawel nieuwe lettertype grote 


  • Debutant
  • 2 reacties
  • 26 september 2022

Wat een aanfluiting..


  • Doet lekker mee
  • 174 reacties
  • 26 september 2022

Weer niks verandert. Vorige keer een fout met de tekst, nu een fout met de afbeelding maar opnieuw geen verandering 😂. Gaan zo te zien wel meer dingen mis dan de leveringen 😝


  • is een Master Poster
  • 42 reacties
  • 26 september 2022
Kubrraaxx schreef:
MinhoS schreef:

Dankje voor de update. Helaas heb ik mijn bestelling met ordernummer 7531 nog steeds niet kunnen ophalen..

Jaa ik ook welke filiaal? 

T-mobile in Enschede 


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 26 september 2022

Moet zeggen heb niet heel snel het gevoel van onvrede en geduld heb ik zeker maar wat maken ze er een zooi van zeg bij T-Mobile.

 

Ik heb een zakelijke bestelling lopen. 14:00 tot 15:00 gewoon niet te bereiken op hun normale nummer de hoorn werd er gewoon opgegooid. Via een ander nummer dan wel. Kon ik eindelijk bestellen lag het systeem eruit. Om half 12 in de avond kreeg ik de bevestiging pas met andere woorden sta je lekker achteraan de rij. 

 

Nu is dat bijgewerkte plaatje echt gebakken lucht. Vanaf 09-09 is het nog steeds 4 tot 5 weken terwijl we weer een week verder zijn? Is de verwachting dan niet nu 3 tot 4 weken of ben ik dan gek? 

 

Achja we blijven maar weer wachten.. 


  • Doet lekker mee
  • 174 reacties
  • 26 september 2022
Sdow343 schreef:

Moet zeggen heb niet heel snel het gevoel van onvrede en geduld heb ik zeker maar wat maken ze er een zooi van zeg bij T-Mobile.

 

Ik heb een zakelijke bestelling lopen. 14:00 tot 15:00 gewoon niet te bereiken op hun normale nummer de hoorn werd er gewoon opgegooid. Via een ander nummer dan wel. Kon ik eindelijk bestellen lag het systeem eruit. Om half 12 in de avond kreeg ik de bevestiging pas met andere woorden sta je lekker achteraan de rij. 

 

Nu is dat bijgewerkte plaatje echt gebakken lucht. Vanaf 09-09 is het nog steeds 4 tot 5 weken terwijl we weer een week verder zijn? Is de verwachting dan niet nu 3 tot 4 weken of ben ik dan gek? 

 

Achja we blijven maar weer wachten.. 

Helaas wel.. Zelf kreeg ik de bevestiging wel al wat sneller en ben ik ook bij een van de lagere ordernummers. Echter heb ik zelf ook nog niks gehoord. En staat er nu na de bewerking nog steeds 4-5 weken terwijl we inderdaad al een week wachten. Mag hopen dat we het in maximaal die 4-5 weken moeten wachten in totaal… Al helemaal nadat andere mensen die gekozen hebben voor verzenden wel veel sneller geholpen zijn :)


ib03tz
  • is een Top Poster
  • 79 reacties
  • 26 september 2022

T-Mobile verprutst het volledig met deze orders en neemt geen enkele verantwoordelijkheid voor wat ze gedaan hebben. Ik ben al zo lang klant (10+ jaar?) bij ze, dit voelt echt als stank voor dank.

Volgend jaar maar eens bij een andere provider kijken die de shit wel op orde heeft.


  • is een Top Poster
  • 78 reacties
  • 26 september 2022
ib03tz schreef:

Het is in dit topic meermaals besproken: fifo werkt enkel voor de thuisbezorgers. Voor de winkel afnemers is het elke avond op je knieën en bidden dat je een berichtje krijgt.

Ook geen fifo per filiaal; ik weet uit ervaring dat de eerste telefoons lekker naar bekenden en vrienden gaan die ook besteld hebben en dan pas naar klanten.

Ook in dit topic is de fifo per filiaal al onderuit gehaald door mensen die later besteld hebben en eerder gekregen hebben.

Nou me vriend werkt er en ik heb toch ook echt besteld maar ik moet ook gewoon wachten. Dus wat je over bekenden en vrienden zegt klopt ook niet helemaal. 


ib03tz
  • is een Top Poster
  • 79 reacties
  • 26 september 2022
Hnniii schreef:
ib03tz schreef:

Het is in dit topic meermaals besproken: fifo werkt enkel voor de thuisbezorgers. Voor de winkel afnemers is het elke avond op je knieën en bidden dat je een berichtje krijgt.

Ook geen fifo per filiaal; ik weet uit ervaring dat de eerste telefoons lekker naar bekenden en vrienden gaan die ook besteld hebben en dan pas naar klanten.

Ook in dit topic is de fifo per filiaal al onderuit gehaald door mensen die later besteld hebben en eerder gekregen hebben.

Nou me vriend werkt er en ik heb toch ook echt besteld maar ik moet ook gewoon wachten. Dus wat je over bekenden en vrienden zegt klopt ook niet helemaal. 

Misschien daar niet...maar in 2 winkels heb 'k het persoonlijk mee gemaakt (ik was één van de bekenden ;) bij 1)


  • is een Top Poster
  • 78 reacties
  • 26 september 2022
ib03tz schreef:
Hnniii schreef:
ib03tz schreef:

Het is in dit topic meermaals besproken: fifo werkt enkel voor de thuisbezorgers. Voor de winkel afnemers is het elke avond op je knieën en bidden dat je een berichtje krijgt.

Ook geen fifo per filiaal; ik weet uit ervaring dat de eerste telefoons lekker naar bekenden en vrienden gaan die ook besteld hebben en dan pas naar klanten.

Ook in dit topic is de fifo per filiaal al onderuit gehaald door mensen die later besteld hebben en eerder gekregen hebben.

Nou me vriend werkt er en ik heb toch ook echt besteld maar ik moet ook gewoon wachten. Dus wat je over bekenden en vrienden zegt klopt ook niet helemaal. 

Misschien daar niet...maar in 2 winkels heb 'k het persoonlijk mee gemaakt (ik was één van de bekenden ;) bij 1)

Heel bijzonder, 

zelf in de winkels horen ze aan de hand wat ze krijgen op volgorde van order uit te leveren. Dit zou ook ‘gecontroleerd’ worden want mensen kunnen er namelijk klachten over maken. 
Dan heb je echt geluk gehad 


  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 26 september 2022

Wordt de levertijd gerekend vanaf de besteldatum, of vanaf het moment dat de levertijd is aangepast?


  • is een Top Poster
  • 234 reacties
  • 26 september 2022
dyma schreef:

Wordt de levertijd gerekend vanaf de besteldatum, of vanaf het moment dat de levertijd is aangepast?

Vanaf de besteldatum!


ib03tz
  • is een Top Poster
  • 79 reacties
  • 26 september 2022
Hnniii schreef:

Heel bijzonder, 

zelf in de winkels horen ze aan de hand wat ze krijgen op volgorde van order uit te leveren. Dit zou ook ‘gecontroleerd’ worden want mensen kunnen er namelijk klachten over maken. 
Dan heb je echt geluk gehad 

Het is in dit topic al bewezen dat dat niet zo is.


  • is een Top Poster
  • 78 reacties
  • 26 september 2022
ib03tz schreef:
Hnniii schreef:

Heel bijzonder, 

zelf in de winkels horen ze aan de hand wat ze krijgen op volgorde van order uit te leveren. Dit zou ook ‘gecontroleerd’ worden want mensen kunnen er namelijk klachten over maken. 
Dan heb je echt geluk gehad 

Het is in dit topic al bewezen dat dat niet zo is.

Niet helemaal waar, elke winkel krijgt een x aantal iPhones die leveren ze wel op volgorde uit maar wat jij bedoeld snap ik wel winkel A krijgt andere toestellen als bijv een winkel B dus kan zomaar zijn dat in winkel A toestel niet heeft en B wel of andersom en dat dat nog niet op orders van fifo word uitgeleverd. 
 

 


  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 26 september 2022
rddvries schreef:
dyma schreef:

Wordt de levertijd gerekend vanaf de besteldatum, of vanaf het moment dat de levertijd is aangepast?

Vanaf de besteldatum!

top! 4-5 weken vanaf 9-9, dus nog 2-3 weken wachten in mijn geval 🤙


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen