Skip to main content

Welkom bij het levertijdentopic van de gloednieuwe iPhone 14 Pro Max! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe toestel. We werken de tabellen altijd meteen bij als er een update is. Hier zal je dus altijd de meest recente levertijden zien! 

 

Levertijden iPhone 14 Pro Max

De levertijden zijn beschikbaar op deze levertijden pagina. 

 

Veelgestelde vragen

 

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

 

Voor de meestgestelde vragen kun je terecht in ons FAQ topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen!

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!

@Pharwin Verkeerde afbeelding bij levertijden geupload!


@Patrix Excuus, heel scherp van je! Dank voor het doorgeven!

 

Groetjes, 

Pharwin 


@Pharwin klopt het dat er aan de datums niks gewijzigd is, enkel een nieuwe lettertype 👀?


@Pharwin klopt het dat er aan de datums niks gewijzigd is, enkel een nieuwe lettertype 👀?

Ik denk dat dat het ook niet is. 


Dankje voor de update. Helaas heb ik mijn bestelling met ordernummer 7531 nog steeds niet kunnen ophalen..


Ik sla de levertijdenafbeelding tekens op en helaas geen wijziging te vinden, behalve de grootte van het lettertype. 😂🙈


Dankje voor de update. Helaas heb ik mijn bestelling met ordernummer 7531 nog steeds niet kunnen ophalen..

Jaa ik ook welke filiaal? 


Zojuist mijn iPhone 14 pro max geannuleerd. Heb hem afgelopen vrijdag bij Apple zelf opgehaald. 
 

tip hou daar elke dag rond de middag de website in de gaten het kan dan zijn dat hij weer ineens op voorraad is, dan kan je hem vaak dezelfde of de andere dag ophalen. 
 

succes allemaal met wachten


7536xxxx. "Pro max 256gb Zwart” zakelijk..

Ophalen in heerlen,   ook nog steeds niks..😖


Hi allemaal,

 

Wij hebben zojuist de levertijden bijgewerkt. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit topic!

Is weer niks veranderd?


Hi allemaal,

 

Wij hebben zojuist de levertijden bijgewerkt. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit topic!

Is weer niks veranderd?

Jawel nieuwe lettertype grote 


Wat een aanfluiting..


Weer niks verandert. Vorige keer een fout met de tekst, nu een fout met de afbeelding maar opnieuw geen verandering 😂. Gaan zo te zien wel meer dingen mis dan de leveringen 😝


Dankje voor de update. Helaas heb ik mijn bestelling met ordernummer 7531 nog steeds niet kunnen ophalen..

Jaa ik ook welke filiaal? 

T-mobile in Enschede 


Moet zeggen heb niet heel snel het gevoel van onvrede en geduld heb ik zeker maar wat maken ze er een zooi van zeg bij T-Mobile.

 

Ik heb een zakelijke bestelling lopen. 14:00 tot 15:00 gewoon niet te bereiken op hun normale nummer de hoorn werd er gewoon opgegooid. Via een ander nummer dan wel. Kon ik eindelijk bestellen lag het systeem eruit. Om half 12 in de avond kreeg ik de bevestiging pas met andere woorden sta je lekker achteraan de rij. 

 

Nu is dat bijgewerkte plaatje echt gebakken lucht. Vanaf 09-09 is het nog steeds 4 tot 5 weken terwijl we weer een week verder zijn? Is de verwachting dan niet nu 3 tot 4 weken of ben ik dan gek? 

 

Achja we blijven maar weer wachten.. 


Moet zeggen heb niet heel snel het gevoel van onvrede en geduld heb ik zeker maar wat maken ze er een zooi van zeg bij T-Mobile.

 

Ik heb een zakelijke bestelling lopen. 14:00 tot 15:00 gewoon niet te bereiken op hun normale nummer de hoorn werd er gewoon opgegooid. Via een ander nummer dan wel. Kon ik eindelijk bestellen lag het systeem eruit. Om half 12 in de avond kreeg ik de bevestiging pas met andere woorden sta je lekker achteraan de rij. 

 

Nu is dat bijgewerkte plaatje echt gebakken lucht. Vanaf 09-09 is het nog steeds 4 tot 5 weken terwijl we weer een week verder zijn? Is de verwachting dan niet nu 3 tot 4 weken of ben ik dan gek? 

 

Achja we blijven maar weer wachten.. 

Helaas wel.. Zelf kreeg ik de bevestiging wel al wat sneller en ben ik ook bij een van de lagere ordernummers. Echter heb ik zelf ook nog niks gehoord. En staat er nu na de bewerking nog steeds 4-5 weken terwijl we inderdaad al een week wachten. Mag hopen dat we het in maximaal die 4-5 weken moeten wachten in totaal… Al helemaal nadat andere mensen die gekozen hebben voor verzenden wel veel sneller geholpen zijn :)


T-Mobile verprutst het volledig met deze orders en neemt geen enkele verantwoordelijkheid voor wat ze gedaan hebben. Ik ben al zo lang klant (10+ jaar?) bij ze, dit voelt echt als stank voor dank.

Volgend jaar maar eens bij een andere provider kijken die de shit wel op orde heeft.


Het is in dit topic meermaals besproken: fifo werkt enkel voor de thuisbezorgers. Voor de winkel afnemers is het elke avond op je knieën en bidden dat je een berichtje krijgt.

Ook geen fifo per filiaal; ik weet uit ervaring dat de eerste telefoons lekker naar bekenden en vrienden gaan die ook besteld hebben en dan pas naar klanten.

Ook in dit topic is de fifo per filiaal al onderuit gehaald door mensen die later besteld hebben en eerder gekregen hebben.

Nou me vriend werkt er en ik heb toch ook echt besteld maar ik moet ook gewoon wachten. Dus wat je over bekenden en vrienden zegt klopt ook niet helemaal. 


Het is in dit topic meermaals besproken: fifo werkt enkel voor de thuisbezorgers. Voor de winkel afnemers is het elke avond op je knieën en bidden dat je een berichtje krijgt.

Ook geen fifo per filiaal; ik weet uit ervaring dat de eerste telefoons lekker naar bekenden en vrienden gaan die ook besteld hebben en dan pas naar klanten.

Ook in dit topic is de fifo per filiaal al onderuit gehaald door mensen die later besteld hebben en eerder gekregen hebben.

Nou me vriend werkt er en ik heb toch ook echt besteld maar ik moet ook gewoon wachten. Dus wat je over bekenden en vrienden zegt klopt ook niet helemaal. 

Misschien daar niet...maar in 2 winkels heb 'k het persoonlijk mee gemaakt (ik was één van de bekenden 😉 bij 1)


Het is in dit topic meermaals besproken: fifo werkt enkel voor de thuisbezorgers. Voor de winkel afnemers is het elke avond op je knieën en bidden dat je een berichtje krijgt.

Ook geen fifo per filiaal; ik weet uit ervaring dat de eerste telefoons lekker naar bekenden en vrienden gaan die ook besteld hebben en dan pas naar klanten.

Ook in dit topic is de fifo per filiaal al onderuit gehaald door mensen die later besteld hebben en eerder gekregen hebben.

Nou me vriend werkt er en ik heb toch ook echt besteld maar ik moet ook gewoon wachten. Dus wat je over bekenden en vrienden zegt klopt ook niet helemaal. 

Misschien daar niet...maar in 2 winkels heb 'k het persoonlijk mee gemaakt (ik was één van de bekenden 😉 bij 1)

Heel bijzonder, 

zelf in de winkels horen ze aan de hand wat ze krijgen op volgorde van order uit te leveren. Dit zou ook ‘gecontroleerd’ worden want mensen kunnen er namelijk klachten over maken. 
Dan heb je echt geluk gehad 


Wordt de levertijd gerekend vanaf de besteldatum, of vanaf het moment dat de levertijd is aangepast?


Wordt de levertijd gerekend vanaf de besteldatum, of vanaf het moment dat de levertijd is aangepast?

Vanaf de besteldatum!


Heel bijzonder, 

zelf in de winkels horen ze aan de hand wat ze krijgen op volgorde van order uit te leveren. Dit zou ook ‘gecontroleerd’ worden want mensen kunnen er namelijk klachten over maken. 
Dan heb je echt geluk gehad 

Het is in dit topic al bewezen dat dat niet zo is.


Heel bijzonder, 

zelf in de winkels horen ze aan de hand wat ze krijgen op volgorde van order uit te leveren. Dit zou ook ‘gecontroleerd’ worden want mensen kunnen er namelijk klachten over maken. 
Dan heb je echt geluk gehad 

Het is in dit topic al bewezen dat dat niet zo is.

Niet helemaal waar, elke winkel krijgt een x aantal iPhones die leveren ze wel op volgorde uit maar wat jij bedoeld snap ik wel winkel A krijgt andere toestellen als bijv een winkel B dus kan zomaar zijn dat in winkel A toestel niet heeft en B wel of andersom en dat dat nog niet op orders van fifo word uitgeleverd. 
 

 


Wordt de levertijd gerekend vanaf de besteldatum, of vanaf het moment dat de levertijd is aangepast?

Vanaf de besteldatum!

top! 4-5 weken vanaf 9-9, dus nog 2-3 weken wachten in mijn geval 🤙