Het is hier lekker rustig geworden , had trouwens nog een fun tip van mijn T-Mobile filiaal (Hilversum). Zij gaven aan dat ze door de weeks bestellingen binnenkrijgen, in het weekend dus niet. Wel kan het natuurlijk zo zijn dat zij vrijdag een levering hebben ontvangen en deze pas zaterdag ‘verwerken’.
Vanmiddag nog even de stad in. Dan meteen even langs Tmobile om te zien of ze een update voor me hebben. Ben benieuwd of ik een plekje omhoog geschoven ben haha
Hier ook nog aan het wachten
Ik heb ook exact dezelfde setup in bestelling, thuis bezorgen, 09-09 besteld en bevestigd, ordernummer 7533XXXX, maar ik zie veel mensen die deze setup ook nog niet binnen hebben. Het lijkt erop alsof we de minst leverbare setup hebben besteld.
Je hebt zeker een populaire kleur gekozen! En denk dat veel mensen ook voor de 256GB zijn gegaan omdat je dan geen limitaties hebt in je camera software. Hop dat er snel een nieuwe batch beschikbaar komt!
Het is hier lekker rustig geworden , had trouwens nog een fun tip van mijn T-Mobile filiaal (Hilversum). Zij gaven aan dat ze door de weeks bestellingen binnenkrijgen, in het weekend dus niet. Wel kan het natuurlijk zo zijn dat zij vrijdag een levering hebben ontvangen en deze pas zaterdag ‘verwerken’.
Ik mis de tip in dit verhaal.
Het is hier lekker rustig geworden , had trouwens nog een fun tip van mijn T-Mobile filiaal (Hilversum). Zij gaven aan dat ze door de weeks bestellingen binnenkrijgen, in het weekend dus niet. Wel kan het natuurlijk zo zijn dat zij vrijdag een levering hebben ontvangen en deze pas zaterdag ‘verwerken’.
Ik mis de tip in dit verhaal.
🧐 wellicht beter een fact te noemen dan.
Hi allemaal, de levertijden zijn zojuist bijgewerkt. Check snel of de wijzigingen ook invloed hebben op jouw toestel! Mochten er nog vragen zijn, hoor ik het natuurlijk graag.
Hi allemaal, de levertijden zijn zojuist bijgewerkt. Check snel of de wijzigingen ook invloed hebben op jouw toestel! Mochten er nog vragen zijn, hoor ik het natuurlijk graag.
Ik zie nog precies dezelfde tabel
@Johrick thanks voor de update, tabel ziet er alleen nog hetzelfde uit. Kan het zijn dat deze nog niet is bijgewerkt?
Ik zie inderdaad ook nog hetzelfde tabel.
Hi allemaal, de levertijden zijn zojuist bijgewerkt. Check snel of de wijzigingen ook invloed hebben op jouw toestel! Mochten er nog vragen zijn, hoor ik het natuurlijk graag.
Ik zie hetzelfde tafel als gisteren?
Hi @TalithaS, @rddvries & @Steeffeh, voor de iPhone 14 Pro Max was er dit keer geen update. Ik had perongeluk mijn reactie hier ook geplaatst. Hopelijk is er de komende update wel een update voor de iPhone 14 Pro Max!
Het is hier lekker rustig geworden , had trouwens nog een fun tip van mijn T-Mobile filiaal (Hilversum). Zij gaven aan dat ze door de weeks bestellingen binnenkrijgen, in het weekend dus niet. Wel kan het natuurlijk zo zijn dat zij vrijdag een levering hebben ontvangen en deze pas zaterdag ‘verwerken’.
Fingers crossed dus dat ik vandaag of morgen een berichtje ontvang
Helaas deze keer een totaal andere medewerker bij de winkel. Wilde niks zeggen of nakijken. Moest gewoon maar afwachten. Echt een wereld van verschil met het vorige bezoek helaas. Dus heb nu geen idee of er überhaupt al wat binnen is gekomen en of ik een plekje omhoog ben geschoven. Erg jammer…
Ik heb om 15:42 een sms gehad dat ik mijn telefoon mocht komen ophalen!
Order nummer: 75326xxx
Filiaal: Waalwijk
Toestel: iPhone 14 Pro Max zwart 256gb
Besteltijd: 15:17 9/9/2022
Zit er dan vooruitgang in ? Veel plezier met je phone.. Wederom eenzelfde, ikzelf 15:18 besteld en 15:20 een bestelbevestiging…. 75326xxx
We gaan het meemaken
iig veel plezier van uw toestel !
Dankjewel! Ik heb het gevoel dat het nu idd soepeler en sneller verloopt. Hopelijk kunnen jij en natuurlijk de rest snel genieten van jullie nieuwe telefoon!
En het blijft voor de thuisbezorgers nog steeds stil, want dat was weer een verschil.. Gevoel van ‘had ik maar (ook vlakbij waalwijk) …. Lijkt wel een loterij momenteel … wel / niet … ach.
Helaas deze keer een totaal andere medewerker bij de winkel. Wilde niks zeggen of nakijken. Moest gewoon maar afwachten. Echt een wereld van verschil met het vorige bezoek helaas. Dus heb nu geen idee of er überhaupt al wat binnen is gekomen en of ik een plekje omhoog ben geschoven. Erg jammer…
@TalithaS ah dat is jammer zeg, inderdaad vervelend dat de ene medewerker er wel coulanter mee omgaat dan de ander.
Helaas deze keer een totaal andere medewerker bij de winkel. Wilde niks zeggen of nakijken. Moest gewoon maar afwachten. Echt een wereld van verschil met het vorige bezoek helaas. Dus heb nu geen idee of er überhaupt al wat binnen is gekomen en of ik een plekje omhoog ben geschoven. Erg jammer…
@TalithaS ah dat is jammer zeg, inderdaad vervelend dat de ene medewerker er wel coulanter mee omgaat dan de ander.
Anderzijds snap ik de reactie van deze verkoper ook weer wel.
Helaas deze keer een totaal andere medewerker bij de winkel. Wilde niks zeggen of nakijken. Moest gewoon maar afwachten. Echt een wereld van verschil met het vorige bezoek helaas. Dus heb nu geen idee of er überhaupt al wat binnen is gekomen en of ik een plekje omhoog ben geschoven. Erg jammer…
@TalithaS ah dat is jammer zeg, inderdaad vervelend dat de ene medewerker er wel coulanter mee omgaat dan de ander.
Anderzijds snap ik de reactie van deze verkoper ook weer wel.
Ligt er wel aan hoe iemand het brengt… en vindt het verschil in service wel groot. Ze had ook kunnen zeggen van joh we krijgen deze vraag zo vaak op een dag en we kunnen het daarom niet voor iedereen uitzoeken. Nu zei ze eigenlijk dat ze er niks over kon zeggen, terwijl dat bij de andere medewerker wel mogelijk was. En nee die heeft geen beloftes gedaan of wat dan ook en daar heb ik ook niet om gevraagd.
Ik ben vandaag langs geweest naar de T-shop in Rijswijk voor de iPhone 14 Pro max, 128GB in silver. Helaas konden ze niets voor mij betekenen. Hij verwachtte het binnen 2-3 weken… :(
Besteld: 09/09/2022 | 14:37 uur.
Ik ben vandaag langs geweest naar de T-shop in Rijswijk voor de iPhone 14 Pro max, 128GB in silver. Helaas konden ze niets voor mij betekenen. Hij verwachtte het binnen 2-3 weken… :(
Besteld: 09/09/2022 | 14:37 uur.
Volgens mij heeft bijna nog niemand de 128 gb pro Max ontvangen dus ik denk dat het nog wel even gaat duren
Hey allemaal!
Ik kom hier even mijn uitgebreide verhaal delen over mijn bestelling van mijn iPhone 14 pro max, en de slechte en teleurstellende service van T-mobile.
Ik heb op 10/9 de paarse iPhone besteld. Een dag later dan de release want ik had verongelijk op 9/9 de verkeerde kleur besteld. Hierbij had ik gekozen voor afhalen in de winkel. Na wat vele hier genoemde frustraties van weinig communicatie kreeg ik gister een SMS dat ik hem op kon halen. Hartstikke lieve dame had mij geholpen en had hem mee genomen naar de Amac om meteen een screenprotector erop te zetten.
Daar had ik nog met de verkoopster erover dat ik de paarse had genomen. Mits zit de screenprotector erop en ze zegt tegen mij: ‘’HUH? je had toch de paarse?’’ waarom wij beide kijken naar de telefoon en het blijkt de zwarte te zijn. Gelijk terug naar de T-mobile shop en dit aangegeven en hier hebben ze alles onderzocht. Wat het rare aan het verhaal is, is dat op mijn contract paars staat, op de telefoon bestelling ook. Zelfs het IMEI nummer op de doos is van de paarse iPhone, maar er zat een zwarte in.
Ik moest naar het andere filiaal waar de manager aanwezig was en werd alles nog eens nagekeken. Hij snapte er ook niks van en kon weinig doen, en hij zou het distributiekantoor bellen om te regelen dat er toch een paarse aan zou komen, hier zou ik later deze week een belletje van krijgen.
Dit belletje kwam vandaag binnen. Hij vertelde mij dat er geen mogelijkheid was om mij een paarse te geven en heeft mijn bestelling geannuleerd. Hierbij gaf hij aan dat hij een nieuwe bestelling heeft gedaan, wat betekend dat ik helemaal achteraan de wachtrij sta!! Dit heb ik aangegeven dat ik hiermee niet eens was, en het enige wat ik kreeg was: ik kan het niet mooier maken met een niet empathische ondertoon. Ik moest deze middag maar even langskomen om mijn ‘’oude 14 pro max’’ voor retour aan te melden. Ik dus naar de winkel waar het allemaal heel nonchalant en kil werd afgehandeld.
Het verhaal kort:
T-Mobile/apple levert een verkeerde telefoon. Vervolgens moet ik zelf achter de gehele retourprocedure aan. Kom ik achteraan de wachtrij te staan en kan ik nu weken gaan wachten door een fout vanuit hen. Alles wordt kil afgehandeld, en het mooie nog, niks ter compensatie, niks om te helpen. Ik sta gewoon weer helemaal achteraan door een fout van hen en het wordt afgehandeld als: zoek het maar uit. Ondertussen is mijn ordernummer: 7584xxx
Ronduit schandalig dit!
Heb nog geen sms mogen ontvangen. iPhone 14 PM 128GB met ordernummer 7531xx in Enschede
Hier ook nog niks gehoord. Maar als ik het zo hoor mag ik hopen dat ik een paarse ga krijgen ivm zwart, niet dat dat ook nog eens fout gaat.
heb zelf ordernummer 7532xxx dus ben benieuwd.
Hey allemaal!
Ik kom hier even mijn uitgebreide verhaal delen over mijn bestelling van mijn iPhone 14 pro max, en de slechte en teleurstellende service van T-mobile.
Ik heb op 10/9 de paarse iPhone besteld. Een dag later dan de release want ik had verongelijk op 9/9 de verkeerde kleur besteld. Hierbij had ik gekozen voor afhalen in de winkel. Na wat vele hier genoemde frustraties van weinig communicatie kreeg ik gister een SMS dat ik hem op kon halen. Hartstikke lieve dame had mij geholpen en had hem mee genomen naar de Amac om meteen een screenprotector erop te zetten.
Daar had ik nog met de verkoopster erover dat ik de paarse had genomen. Mits zit de screenprotector erop en ze zegt tegen mij: ‘’HUH? je had toch de paarse?’’ waarom wij beide kijken naar de telefoon en het blijkt de zwarte te zijn. Gelijk terug naar de T-mobile shop en dit aangegeven en hier hebben ze alles onderzocht. Wat het rare aan het verhaal is, is dat op mijn contract paars staat, op de telefoon bestelling ook. Zelfs het IMEI nummer op de doos is van de paarse iPhone, maar er zat een zwarte in.
Ik moest naar het andere filiaal waar de manager aanwezig was en werd alles nog eens nagekeken. Hij snapte er ook niks van en kon weinig doen, en hij zou het distributiekantoor bellen om te regelen dat er toch een paarse aan zou komen, hier zou ik later deze week een belletje van krijgen.
Dit belletje kwam vandaag binnen. Hij vertelde mij dat er geen mogelijkheid was om mij een paarse te geven en heeft mijn bestelling geannuleerd. Hierbij gaf hij aan dat hij een nieuwe bestelling heeft gedaan, wat betekend dat ik helemaal achteraan de wachtrij sta!! Dit heb ik aangegeven dat ik hiermee niet eens was, en het enige wat ik kreeg was: ik kan het niet mooier maken met een niet empathische ondertoon. Ik moest deze middag maar even langskomen om mijn ‘’oude 14 pro max’’ voor retour aan te melden. Ik dus naar de winkel waar het allemaal heel nonchalant en kil werd afgehandeld.
Het verhaal kort:
T-Mobile/apple levert een verkeerde telefoon. Vervolgens moet ik zelf achter de gehele retourprocedure aan. Kom ik achteraan de wachtrij te staan en kan ik nu weken gaan wachten door een fout vanuit hen. Alles wordt kil afgehandeld, en het mooie nog, niks ter compensatie, niks om te helpen. Ik sta gewoon weer helemaal achteraan door een fout van hen en het wordt afgehandeld als: zoek het maar uit. Ondertussen is mijn ordernummer: 7584xxx
Ronduit schandalig dit!
Vervelende ervaring helaas, opschalen binnen de organisatie van t-mobile, aanhouder wint. (kosten van medewerkers bezig houden kost ook wat … En de managers boven de managers tijd is kostbaarder dan menige denken …
Wat betreft je Phone. Snap niet dat deze reuzen geen backup voorraad hanteren voor dit soort casussen… Mits terecht en aangetoond, niks mis mee. We hebben het niet over een fles allesreiniger … en zelfs dan is de service gewoon te verwachten…. Er spelen meer dingen zo te zien, kan ook verklaren waarom zaken zo lopen op dit moment.
Hey allemaal!
Het verhaal kort:
T-Mobile/apple levert een verkeerde telefoon. Vervolgens moet ik zelf achter de gehele retourprocedure aan. Kom ik achteraan de wachtrij te staan en kan ik nu weken gaan wachten door een fout vanuit hen. Alles wordt kil afgehandeld, en het mooie nog, niks ter compensatie, niks om te helpen. Ik sta gewoon weer helemaal achteraan door een fout van hen en het wordt afgehandeld als: zoek het maar uit. Ondertussen is mijn ordernummer: 7584xxx
Ronduit schandalig dit!
Dit lijkt me meer een probleem van Apple ( verkeerde tel) dan T-mobile, hoop dat het niet vaker gaat voorkomen. Vraag me af of Tmobile zomaar de telefoons kan omruilen zonder een nieuwe bestelling te plaatsen. Maar ze hadden je wel beter/ aardiger/ meer meelevend kunnen helpen. Dit is echt een vervelende situatie vooral omdat je eindelijk aan de beurt was en nu weken moet wachten.
Hopen dat het allemaal sneller gaat dan verwacht. Ik begin ook al ongeduldig te worden ook al was bij mij de wachttijd verwacht. Dit duurt allemaal langer dan gehoopt.
Vanmiddag een SMS gekregen dat ik mijn Iphone 14 Pro Max 256 gb zwart kon ophalen in de winkel in Den Haag! Bestelnummer 7532****
Ik hoop dat iedereen zsm zijn telefoon heeft….
Waar in DenHaag?
T mobile fred