Skip to main content

Welkom bij het levertijdentopic van de gloednieuwe iPhone 14 Pro Max! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe toestel. We werken de tabellen altijd meteen bij als er een update is. Hier zal je dus altijd de meest recente levertijden zien! 

 

Levertijden iPhone 14 Pro Max

De levertijden zijn beschikbaar op deze levertijden pagina. 

 

Veelgestelde vragen

 

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

 

Voor de meestgestelde vragen kun je terecht in ons FAQ topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen!

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!

Hi allemaal, de levertijden zijn zojuist bijgewerkt! Kijk snel of de wijzigingen invloed hebben op jouw toestel. Mochten er nog vragen zijn, dan hoor ik het graag!

Bij de 256GB in zilver staat besteldatum 10 september. Betekent dit dat alle orders van 9 september verwerkt zijn?

Heb 9 sept besteld, maar nog niks te horen gekregen, en heb de 14 pro max zilver 256gb :(


9-9-22 de 128gb pro max zwart besteld (14:30) met ordernummer 75324xxx. Tot op heden nog geen bevestiging van verzending ontvangen. Ben benieuwd wanneer die binnenkomt als ik de reacties lees…

Ik heb ook op 09-09-22 besteld, zelfde toestel, order 75325XXX, en die van mij komt vandaag binnen 😵


Heb 9 sept besteld, maar nog niks te horen gekregen, en heb de 14 pro max zilver 256gb :(

@Rihc0 hier zelfde toestel en ook 9de bestelling geplaatst. Heb bij de klantenservice nagevraagd of tabel voor ons geldt of niet (mits jij ook hebt gekozen voor afhalen). Maar dit gaan ze navragen bij de specialisten, dus krijg ik later een antwoord op terug.


9-9-22 de 128gb pro max zwart besteld (14:30) met ordernummer 75324xxx. Tot op heden nog geen bevestiging van verzending ontvangen. Ben benieuwd wanneer die binnenkomt als ik de reacties lees…

Ik heb ook op 09-09-22 besteld, zelfde toestel, order 75325XXX, en die van mij komt vandaag binnen 😵

die van mij is 75324*** en nog wachten op voorraad. als status, iets klopt hier niet en gaat nogal mis. altijd fijn ;) 


Heb 9 sept besteld, maar nog niks te horen gekregen, en heb de 14 pro max zilver 256gb :(

@Rihc0 hier zelfde toestel en ook 9de bestelling geplaatst. Heb bij de klantenservice nagevraagd of tabel voor ons geldt of niet (mits jij ook hebt gekozen voor afhalen). Maar dit gaan ze navragen bij de specialisten, dus krijg ik later een antwoord op terug.

heb wel gekozen voor bezorging dat wel.


Heb 9 sept besteld, maar nog niks te horen gekregen, en heb de 14 pro max zilver 256gb :(

@Rihc0 hier zelfde toestel en ook 9de bestelling geplaatst. Heb bij de klantenservice nagevraagd of tabel voor ons geldt of niet (mits jij ook hebt gekozen voor afhalen). Maar dit gaan ze navragen bij de specialisten, dus krijg ik later een antwoord op terug.

heb wel gekozen voor bezorging dat wel.

Oke oke, nou dat zou je theoretisch zeggen dat je snel je toestel ontvangt. Als ik jou was zou ik de bestelstatus lekker in de gaten houden!


Als ik de winkel bel krijg ik geen gehoor...en vervolgens het bericht: “U kunt geen voicemail achterlaten want de berichtenbox is vol”. Haha, I guess that makes sense...


@vavergnes Zodra een bestelling is geplaatst, is het niet meer mogelijk om deze te wijzigen. Ook niet om '’afhalen in de winkel'’ te laten wijzigen naar thuisbezorging. Het is in principe mogelijk, maar dan dien je een hele nieuwe order te plaatsen en dan te kiezen voor thuisbezorging. Echter kom je dan wel weer achteraan in de rij te staan en dat willen we uiteraard voorkomen! Als je niet al te lang wilt wachten, raad ik je aan de order zo te laten staan en geduldig af te wachten totdat je een sms'je van mijn collega van de T-Shop ontvangt om je nieuwe iPhone op te halen! 


@Pharwin nu je er toch bent 😇, weet jij wellicht iets meer over levertijd tabel?

  • is dit thuisleveringen + afhalen, of worden hier 2 aparte voorraden voor aangehouden en is tabel dus enkel voor thuisleveringen?
  • als iPhone van 09/09 naar 10/09 is gegaan en je hebt 09/09 besteld, kan je er dan vanuit gaan dat jouw bestelling is/wordt verwerkt en je binnenkort je toestel in ontvangst kan nemen?

@Pharwin nu je er toch bent 😇, weet jij wellicht iets meer over levertijd tabel?

  • is dit thuisleveringen + afhalen, of worden hier 2 aparte voorraden voor aangehouden en is tabel dus enkel voor thuisleveringen?
  • als iPhone van 09/09 naar 10/09 is gegaan en je hebt 09/09 besteld, kan je er dan vanuit gaan dat jouw bestelling is/wordt verwerkt en je binnenkort je toestel in ontvangst kan nemen?

waar kan je zien of je iphone naar 10/09 is gegaan?



Mijn iPhone 14 Pro Max 512GB Gold staat klaar.

Beste Tartarus

De bestelling die je hebt geplaatst, ligt voor je klaar! Denk je eraan je legitimatiebewijs en bankpas mee te nemen waarmee je de bestelling hebt aangevraagd.

Betalen met contant geld is momenteel niet mogelijk. We zien je graag binnen 7 dagen bij ons in de winkel.

Met vriendelijke groet,

T-Mobile T-Mobile Shop Haarlem - Grote Houtstraat

Grote Houtstraat 118

2011 ST Haarlem

http://maps.google.com/?q=Grote%20Houtstraat%20118%2C%202011%20ST%20Haarlem%20T-Mobile



Mijn iPhone 14 Pro Max 512GB Gold staat klaar.

 

Wooeeeh, eindelijk! 🥳 geniet van je iPhone als je hem hebt opgehaald!



Mijn iPhone 14 Pro Max 512GB Gold staat klaar.

Beste Tartarus

De bestelling die je hebt geplaatst, ligt voor je klaar! Denk je eraan je legitimatiebewijs en bankpas mee te nemen waarmee je de bestelling hebt aangevraagd.

Betalen met contant geld is momenteel niet mogelijk. We zien je graag binnen 7 dagen bij ons in de winkel.

Met vriendelijke groet,

T-Mobile T-Mobile Shop Haarlem - Grote Houtstraat

Grote Houtstraat 118

2011 ST Haarlem

http://maps.google.com/?q=Grote%20Houtstraat%20118%2C%202011%20ST%20Haarlem%20T-Mobile

Wat fijn! Ik moet ook in dezelfde shop afhalen. Mag ik vragen wanneer en hoelaat je had besteld?


@Pharwin nu je er toch bent 😇, weet jij wellicht iets meer over levertijd tabel?

  • is dit thuisleveringen + afhalen, of worden hier 2 aparte voorraden voor aangehouden en is tabel dus enkel voor thuisleveringen?
  • als iPhone van 09/09 naar 10/09 is gegaan en je hebt 09/09 besteld, kan je er dan vanuit gaan dat jouw bestelling is/wordt verwerkt en je binnenkort je toestel in ontvangst kan nemen?

waar kan je zien of je iphone naar 10/09 is gegaan?

In het hoofdbericht staat een tabel, die levertijden zijn gisteren aangepast.



Mijn iPhone 14 Pro Max 512GB Gold staat klaar.

Beste Tartarus

De bestelling die je hebt geplaatst, ligt voor je klaar! Denk je eraan je legitimatiebewijs en bankpas mee te nemen waarmee je de bestelling hebt aangevraagd.

Betalen met contant geld is momenteel niet mogelijk. We zien je graag binnen 7 dagen bij ons in de winkel.

Met vriendelijke groet,

T-Mobile T-Mobile Shop Haarlem - Grote Houtstraat

Grote Houtstraat 118

2011 ST Haarlem

http://maps.google.com/?q=Grote%20Houtstraat%20118%2C%202011%20ST%20Haarlem%20T-Mobile

Heeel nice!!


@rddvries Ik geef je er graag meer duidelijkheid over! De tabel is voor zowel thuisafleveringen als afhalen. Het kan wel eens voorkomen dat er verschil in levertijd zit, maar dat heeft te maken met de voorraad die geleverd is bij de T-Shop. Er is een verschil in voorraad voor de orders die thuisbezorgd worden en de orders die afgehaald worden in de T-Shop. Voor de orders die worden thuisbezorgd is er een algemene voorraad. Iedere T-Shop krijgt een eigen voorraad geleverd. Soms kan het dus zijn dat er te weinig voorraad is in de T-Shop van een betreffend iPhone model en je daarom moet wachten op de volgende levering vanuit Apple. We proberen uiteraard beide leveringen zo snel mogelijk in orde te maken, zodat iedereen zo snel mogelijk kan genieten van zijn/haar nieuwe iPhone!

Om nog even terug te komen op je andere vraag: er wordt bij zowel 09/09 als 10/09 dezelfde levertijden gehanteerd. Vandaar dat wij hier één lijn in trekken. Mocht je nog andere vragen hebben, laat het dan gerust weten!

 

Groetjes, 

Pharwin 


 

Om nog even terug te komen op je andere vraag: er wordt bij zowel 09/09 als 10/09 dezelfde levertijden gehanteerd. Vandaar dat wij hier één lijn in trekken. Mocht je nog andere vragen hebben, laat het dan gerust weten!

 

Groetjes, 

Pharwin 

@Pharwin bedankt voor je reactie, eerste deel is volkomen duidelijk! Over tweede deel, heb ik nog 1 vraagje:

iPhone Pro Max Zilver 256gb staat nu besteldatum op 10/09, 4-5 weken levertijd. Maar mijn besteldatum is van 09/09. Voor bestellingen van 09/09 met dit type toestel, daar is eigenlijk geen levertijd meer voor? Dus die bestellingen van 09/09 zijn theoretisch gezien nu verwerkt en in het proces om uitgeleverd te worden?


Mijn iPhone 14 Pro Max 256GB Space Black is hier zojuist thuis afgeleverd. Ge-preorderd op 9 september om 17:41. Ordernummer 7534XXXX.

@Pharwin 👆🏼 this is what I was talking about. I ordered before 14:30 on 9 Sept, the same device, also PostNL, order number 75318xxx, still Wachten op voorraad. Could you please check if the order/fifo went well?


LoL I ordered before 15:00 on 9 sept, same device as well...such BS 😁



Mijn iPhone 14 Pro Max 512GB Gold staat klaar.

Beste Tartarus

De bestelling die je hebt geplaatst, ligt voor je klaar! Denk je eraan je legitimatiebewijs en bankpas mee te nemen waarmee je de bestelling hebt aangevraagd.

Betalen met contant geld is momenteel niet mogelijk. We zien je graag binnen 7 dagen bij ons in de winkel.

Met vriendelijke groet,

T-Mobile T-Mobile Shop Haarlem - Grote Houtstraat

Grote Houtstraat 118

2011 ST Haarlem

http://maps.google.com/?q=Grote%20Houtstraat%20118%2C%202011%20ST%20Haarlem%20T-Mobile

Wat fijn! Ik moet ook in dezelfde shop afhalen. Mag ik vragen wanneer en hoelaat je had besteld?

Tussen 14-15 uur op vrijdag 9-9


@rddvries Ik geef je er graag meer duidelijkheid over! De tabel is voor zowel thuisafleveringen als afhalen. Het kan wel eens voorkomen dat er verschil in levertijd zit, maar dat heeft te maken met de voorraad die geleverd is bij de T-Shop. Er is een verschil in voorraad voor de orders die thuisbezorgd worden en de orders die afgehaald worden in de T-Shop. Voor de orders die worden thuisbezorgd is er een algemene voorraad. Iedere T-Shop krijgt een eigen voorraad geleverd. Soms kan het dus zijn dat er te weinig voorraad is in de T-Shop van een betreffend iPhone model en je daarom moet wachten op de volgende levering vanuit Apple. We proberen uiteraard beide leveringen zo snel mogelijk in orde te maken, zodat iedereen zo snel mogelijk kan genieten van zijn/haar nieuwe iPhone!

Om nog even terug te komen op je andere vraag: er wordt bij zowel 09/09 als 10/09 dezelfde levertijden gehanteerd. Vandaar dat wij hier één lijn in trekken. Mocht je nog andere vragen hebben, laat het dan gerust weten!

 

Groetjes, 

Pharwin 

Sorry maar WAT? Waarom werd er dan op de website, tijdens het bestellen, snelste keuze via ophalen t-shop gezegd? Als ik had geweten dat er 2 soorten voorraad is dan had ik nooit gekozen voor ophalen. Nu kan ik weken wachten ipv dat ‘ie afgelopen week thuis werd gestuurd. 


@rddvries Ik geef je er graag meer duidelijkheid over! De tabel is voor zowel thuisafleveringen als afhalen. Het kan wel eens voorkomen dat er verschil in levertijd zit, maar dat heeft te maken met de voorraad die geleverd is bij de T-Shop. Er is een verschil in voorraad voor de orders die thuisbezorgd worden en de orders die afgehaald worden in de T-Shop. Voor de orders die worden thuisbezorgd is er een algemene voorraad. Iedere T-Shop krijgt een eigen voorraad geleverd. Soms kan het dus zijn dat er te weinig voorraad is in de T-Shop van een betreffend iPhone model en je daarom moet wachten op de volgende levering vanuit Apple. We proberen uiteraard beide leveringen zo snel mogelijk in orde te maken, zodat iedereen zo snel mogelijk kan genieten van zijn/haar nieuwe iPhone!

Om nog even terug te komen op je andere vraag: er wordt bij zowel 09/09 als 10/09 dezelfde levertijden gehanteerd. Vandaar dat wij hier één lijn in trekken. Mocht je nog andere vragen hebben, laat het dan gerust weten!

 

Groetjes, 

Pharwin 

Sorry maar WAT? Waarom werd er dan op de website, tijdens het bestellen, snelste keuze via ophalen t-shop gezegd? Als ik had geweten dat er 2 soorten voorraad is dan had ik nooit gekozen voor ophalen. Nu kan ik weken wachten ipv dat ‘ie afgelopen week thuis werd gestuurd. 

Zelfde hier.. Het is ook totaal niet duidelijk hoeveel toestellen er naar elk filiaal gaan, volgens mij worden kleine filialen niet eens zo veel bevoorraad.. 


Mijn iPhone 14 Pro Max 256GB Space Black is hier zojuist thuis afgeleverd. Ge-preorderd op 9 september om 17:41. Ordernummer 7534XXXX.

@Pharwin 👆🏼 this is what I was talking about. I ordered before 14:30 on 9 Sept, the same device, also PostNL, order number 75318xxx, still Wachten op voorraad. Could you please check if the order/fifo went well?

Same for me


It's obvious the FiFo doesn't go well. They don't need to check; it's messed up.


Mijn iPhone 14 Pro Max 256GB Space Black is hier zojuist thuis afgeleverd. Ge-preorderd op 9 september om 17:41. Ordernummer 7534XXXX.

Veel plezier, Maar #t-mobile #fifo My Ass