Welkom bij het levertijdentopic van de gloednieuwe iPhone 14 Pro Max! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe toestel. We werken de tabellen altijd meteen bij als er een update is. Hier zal je dus altijd de meest recente levertijden zien!
We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.
Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?
Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.
Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?
Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!
Voor de meestgestelde vragen kun je terecht in ons FAQ topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen!
Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!
Bladzijde 2 / 69
Iemand toevallig al een mail van AMP groep ontvangen voor een bezorg afspraak?
Did you receive an email from AMP already?
Nope
2 stuks, beiden zaterdagochtend. Maar van beiden is de bestelstatus op de status pagina anders en ook de ordernummers liggen aardig ver uit mekaar… terwijl de orders direct na mekaar zijn aangemaakt. Ordernummer zegt dus niet zoveel imo.
Beter even je ordernummers onleesbaar maken :)
2 stuks, beiden zaterdagochtend. Maar van beiden is de bestelstatus op de status pagina anders en ook de ordernummers liggen aardig ver uit mekaar… terwijl de orders direct na mekaar zijn aangemaakt. Ordernummer zegt dus niet zoveel imo.
Zodra ik mijn bestelling opzoek staat er geen bestellingen gevonden. Dit terwijl ik wel een mail heb gekregen met dat de bestelling is ontvangen en ik heb een ordernummer. Ik heb tevens gekozen voor ophalen in de winkel. Bij dit punt staat hij ook net als vorig jaar dat ik een SMS krijg zodra die klaar ligt. Of mijn bestelling is toch niet goed gedaan.. Of de bestelpagina werkt nog steeds niet lekker.
2 stuks, beiden zaterdagochtend. Maar van beiden is de bestelstatus op de status pagina anders en ook de ordernummers liggen aardig ver uit mekaar… terwijl de orders direct na mekaar zijn aangemaakt. Ordernummer zegt dus niet zoveel imo.
Aaar vind je dit? Miss is t ene toestel meer geliefd dan de ander? Geen idee haha
2 stuks, beiden zaterdagochtend. Maar van beiden is de bestelstatus op de status pagina anders en ook de ordernummers liggen aardig ver uit mekaar… terwijl de orders direct na mekaar zijn aangemaakt. Ordernummer zegt dus niet zoveel imo.
Zodra ik mijn bestelling opzoek staat er geen bestellingen gevonden. Dit terwijl ik wel een mail heb gekregen met dat de bestelling is ontvangen en ik heb een ordernummer. Ik heb tevens gekozen voor ophalen in de winkel. Bij dit punt staat hij ook net als vorig jaar dat ik een SMS krijg zodra die klaar ligt. Of mijn bestelling is toch niet goed gedaan.. Of de bestelpagina werkt nog steeds niet lekker.
Ben benieuwd
Tot nu toe zit ik met bestelnummer onder de gene die ik hier allemaal zie. Alleen kan ik nog steeds niks zien op de bestelpagina...
Tot nu toe zit ik met bestelnummer onder de gene die ik hier allemaal zie. Alleen kan ik nog steeds niks zien op de bestelpagina...
Hoe kan je die status vinden?
Tot nu toe zit ik met bestelnummer onder de gene die ik hier allemaal zie. Alleen kan ik nog steeds niks zien op de bestelpagina...
Hoe kan je die status vinden?
Is op de t-mobile bestelstatus waar je dan een emailadres of ordernummer kan invoeren gevolgd door je postcode en huisnummer en dan zou je de status kunnen vinden. Echter is dit bij mij niet het geval.
Tot nu toe zit ik met bestelnummer onder de gene die ik hier allemaal zie. Alleen kan ik nog steeds niks zien op de bestelpagina...
Tot nu toe zit ik met bestelnummer onder de gene die ik hier allemaal zie. Alleen kan ik nog steeds niks zien op de bestelpagina...
Hoe kan je die status vinden?
Is op de t-mobile bestelstatus waar je dan een emailadres of ordernummer kan invoeren gevolgd door je postcode en huisnummer en dan zou je de status kunnen vinden. Echter is dit bij mij niet het geval.
Thnx bij mij staat er wachten op voorraad
Ben benieuwd
Your phone is low on battery. Please charge it
Ben benieuwd
Your phone is low on battery. Please charge it
Tot nu toe zit ik met bestelnummer onder de gene die ik hier allemaal zie. Alleen kan ik nog steeds niks zien op de bestelpagina...
Hoe kan je die status vinden?
Is op de t-mobile bestelstatus waar je dan een emailadres of ordernummer kan invoeren gevolgd door je postcode en huisnummer en dan zou je de status kunnen vinden. Echter is dit bij mij niet het geval.
Thnx bij mij staat er wachten op voorraad
Dan kan ik er denk vanuit gaan dat mijn bestelling niet is doorgekomen
Tot nu toe zit ik met bestelnummer onder de gene die ik hier allemaal zie. Alleen kan ik nog steeds niks zien op de bestelpagina...
Hoe kan je die status vinden?
Is op de t-mobile bestelstatus waar je dan een emailadres of ordernummer kan invoeren gevolgd door je postcode en huisnummer en dan zou je de status kunnen vinden. Echter is dit bij mij niet het geval.
Thnx bij mij staat er wachten op voorraad
Dan kan ik er denk vanuit gaan dat mijn bestelling niet is doorgekomen
Mmm even contact opnemen! Geen bevestiging gehad?
Tot nu toe zit ik met bestelnummer onder de gene die ik hier allemaal zie. Alleen kan ik nog steeds niks zien op de bestelpagina...
Hoe kan je die status vinden?
Is op de t-mobile bestelstatus waar je dan een emailadres of ordernummer kan invoeren gevolgd door je postcode en huisnummer en dan zou je de status kunnen vinden. Echter is dit bij mij niet het geval.
Thnx bij mij staat er wachten op voorraad
Dan kan ik er denk vanuit gaan dat mijn bestelling niet is doorgekomen
Mmm even contact opnemen! Geen bevestiging gehad?
Ja juist wel, ik heb ook een order nummer dat is juist het 2e mailtje. Alleen wanneer ik naar bestelstatus kijk dan krijg ik de melding: Geen bestellingen gevonden. Maar wanneer ik weer inlog in T-mobile staat er dat ik kan verlengen en als ik daarop klik staat er dat ik niet kan verlengen (wat logisch zou moeten zijn).
Tot nu toe zit ik met bestelnummer onder de gene die ik hier allemaal zie. Alleen kan ik nog steeds niks zien op de bestelpagina...
Hoe kan je die status vinden?
Is op de t-mobile bestelstatus waar je dan een emailadres of ordernummer kan invoeren gevolgd door je postcode en huisnummer en dan zou je de status kunnen vinden. Echter is dit bij mij niet het geval.
Thnx bij mij staat er wachten op voorraad
Dan kan ik er denk vanuit gaan dat mijn bestelling niet is doorgekomen
Mmm even contact opnemen! Geen bevestiging gehad?
Ja juist wel, ik heb ook een order nummer dat is juist het 2e mailtje. Alleen wanneer ik naar bestelstatus kijk dan krijg ik de melding: Geen bestellingen gevonden. Maar wanneer ik weer inlog in T-mobile staat er dat ik kan verlengen en als ik daarop klik staat er dat ik niet kan verlengen (wat logisch zou moeten zijn).
Gekozen voor afhalen? Want dan werkt die pagina niet, beetje onhandig maar geen reden tot stress dan.
Iemand toevallig al een mail van AMP groep ontvangen voor een bezorg afspraak?
Nope
Tot nu toe zit ik met bestelnummer onder de gene die ik hier allemaal zie. Alleen kan ik nog steeds niks zien op de bestelpagina...
Hoe kan je die status vinden?
Is op de t-mobile bestelstatus waar je dan een emailadres of ordernummer kan invoeren gevolgd door je postcode en huisnummer en dan zou je de status kunnen vinden. Echter is dit bij mij niet het geval.
Thnx bij mij staat er wachten op voorraad
Dan kan ik er denk vanuit gaan dat mijn bestelling niet is doorgekomen
Mmm even contact opnemen! Geen bevestiging gehad?
Ja juist wel, ik heb ook een order nummer dat is juist het 2e mailtje. Alleen wanneer ik naar bestelstatus kijk dan krijg ik de melding: Geen bestellingen gevonden. Maar wanneer ik weer inlog in T-mobile staat er dat ik kan verlengen en als ik daarop klik staat er dat ik niet kan verlengen (wat logisch zou moeten zijn).
Gekozen voor afhalen? Want dan werkt die pagina niet, beetje onhandig maar geen reden tot stress dan.
Toevallig heb ik daar wel voor gekozen ja!
Met de aanname dat de levering gaat zoals voorgaande jaren, verwacht ik vanavond de mailtjes van AMP voor de levering.
Ik heb begrepen dat T-mobile niet meer met ANP werkt en dat het tegenwoordig gewoon met PostNL wordt bezorgd.
@Lucaswasbezet Wij leveren zowel via AMP als PostNL.
Bezorging via AMP:
Zodra het toestel op voorraad is ontvang je automatisch een e-mail om een bezorgafspraak te maken. Via www.mijnorderstatus.nl kun je vervolgens zelf een bezorgdag kiezen. We informeren je hierover zowel vóór als ná je bestelling.
Bezorging via PostNL: Je ontvangt een e-mail met daarin de bezorgdatum. Via de PostNL app kun je eventueel een andere datum kiezen.
@Lucaswasbezet Wij leveren zowel via AMP als PostNL.
Bezorging via AMP:
Zodra het toestel op voorraad is ontvang je automatisch een e-mail om een bezorgafspraak te maken. Via www.mijnorderstatus.nl kun je vervolgens zelf een bezorgdag kiezen. We informeren je hierover zowel vóór als ná je bestelling.
Bezorging via PostNL: Je ontvangt een e-mail met daarin de bezorgdatum. Via de PostNL app kun je eventueel een andere datum kiezen.
Op basis waarvan wordt besloten of er met AMP of met PostNL gaat worden geleverd?
@Lucaswasbezet Wij leveren zowel via AMP als PostNL.
Bezorging via AMP:
Zodra het toestel op voorraad is ontvang je automatisch een e-mail om een bezorgafspraak te maken. Via www.mijnorderstatus.nl kun je vervolgens zelf een bezorgdag kiezen. We informeren je hierover zowel vóór als ná je bestelling.
Bezorging via PostNL: Je ontvangt een e-mail met daarin de bezorgdatum. Via de PostNL app kun je eventueel een andere datum kiezen.
Op basis waarvan wordt besloten of er met AMP of met PostNL gaat worden geleverd?
Hier ben ik ook heel benieuwd naar. PostNL strooit alles altijd gewoon in de portiek van de flat neer ♂️
@Swennl
Verlengingen via de webshop of T-Mobile Shop worden geleverd via PostNL. Nieuwe aansluitingen via de webshop of T-Mobile Shop worden geleverd door AMP. Bestellingen via Telesales worden ook geleverd door AMP. Bij AMP krijg je een e-mail om een bezorgdatum te selecteren. Bij PostNL een e-mail met de bezorgdatum.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.