Welkom bij het levertijdentopic van de gloednieuwe iPhone 14 Pro Max! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe toestel. We werken de tabellen altijd meteen bij als er een update is. Hier zal je dus altijd de meest recente levertijden zien!
We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.
Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?
Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.
Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?
Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!
Voor de meestgestelde vragen kun je terecht in ons FAQ topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen!
Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!
Bladzijde 17 / 69
Kreeg jij voordat je deze sms kreeg, ook een sms waarin stond dat de levertijd is gewijzigd? Of is dit de eerste sms die je ontvangt?
Eerste SMS die ik ontvang.
Weg hoop
Inderdaad, weg hoop haha
Leveringsproblemen bij *Apple*. Zelf fout zijn en dan zeggen dat het aan Apple ligt. Wat triest dit
Je kan dan het beste annuleren en elders bestellen. We hebben gezien dat meerdere dat hebben gedaan en letterlijk de volgende dag in huis hadden
Zijn er nog andere aanbieders met mooie deals en snelle levering?
Nadeel is dat ik een Sim only contract en die kan ik moeilijk opzeggen
Leveringsproblemen bij *Apple*. Zelf fout zijn en dan zeggen dat het aan Apple ligt. Wat triest dit
Interessant.. deze heb ik dan weer niet gekregen order 7532xxxx
Kreeg jij voordat je deze sms kreeg, ook een sms waarin stond dat de levertijd is gewijzigd? Of is dit de eerste sms die je ontvangt?
Eerste SMS die ik ontvang.
Weg hoop
Inderdaad, weg hoop haha
Leveringsproblemen bij *Apple*. Zelf fout zijn en dan zeggen dat het aan Apple ligt. Wat triest dit
Je kan dan het beste annuleren en elders bestellen. We hebben gezien dat meerdere dat hebben gedaan en letterlijk de volgende dag in huis hadden
Zijn er nog andere aanbieders met mooie deals en snelle levering?
Ik zag vooral Bol.com en belsimpel tevoorschijn komen. Mijn zus heeft gisteren bij belsimpel besteld, had hem vandaag gewoon in huis. Ongelofelijk mazzel
Ik heb ook 9/9 telefonisch besteld 14:03 iemand aan de lijn die mij heeft geholpen te verlengen.
Ik had om 14:23 eerste bevestigingsmailtje binnen. En de volgende dag de mail met de specificaties van mn bestelling. iPhone Pro 128GB zwart
Ik heb ook gekozen voor afhalen in de shop.
bestelnummer: 7531XXXX
ik hoop dat we snel iets horen.
p.s. Voorwat pre-orderen we dan eigenlijk? Voor saus want mensen die dagen later bestellen krijgen eerder hun toestel.
Ik heb ook 9/9 telefonisch besteld 14:03 iemand aan de lijn die mij heeft geholpen te verlengen.
Ik had om 14:23 eerste bevestigingsmailtje binnen. En de volgende dag de mail met de specificaties van mn bestelling. iPhone Pro 128GB zwart
Ik heb ook gekozen voor afhalen in de shop.
bestelnummer: 7531XXXX
ik hoop dat we snel iets horen.
Welkom bij de club afhaaldankertjes! Hopelijk hoor je snel iets meer :)
@rddvries Volgens mij gaan jullie nooit meer iets afhalen in de toekomst
@rddvries Volgens mij gaan jullie nooit meer iets afhalen in de toekomst
Volgend jaar sla ik over, dan kan ik mooi meekijken hoe het hier er aan toe ga! Dan kan ik mijn keuze maken voor het jaar erna
@rddvries Volgens mij gaan jullie nooit meer iets afhalen in de toekomst
Het is dat ik vlakbij de T-Mobile Shop aan het werk was deze week. Daarom was afhalen in de winkel veel handiger voor mij in plaats van een dagdeel vrij nemen en hopen dat het er aan komt.
Is er al iemand die de Pro Max heeft mogen ophalen in Waalwijk?
Ik heb ook 9/9 telefonisch besteld 14:03 iemand aan de lijn die mij heeft geholpen te verlengen.
Ik had om 14:23 eerste bevestigingsmailtje binnen. En de volgende dag de mail met de specificaties van mn bestelling. iPhone Pro 128GB zwart
Ik heb ook gekozen voor afhalen in de shop.
bestelnummer: 7531XXXX
ik hoop dat we snel iets horen.
Welkom bij de club afhaaldankertjes! Hopelijk hoor je snel iets meer :)
Ik heb exact hetzelfde toestel besteld en gekozen voor bezorging. Ik heb ook nog niks gehoord. Het gaat echt op pure willekeur lijkt het. Wanneer gaan de admins hier duidelijkheid over geven?
Vanochtend heb ik mn iPhone 14 Pro Max Spacezwart 128GB ontvangen via PostNL. Vrijdag 9/9 besteld om 15:25, ordernummer 75326XXX
Super chill voor jou! Hoop dat je er veel plezier aan hebt :)
Maar ik baal wel zeg! 75325XXX voor mij, zelfde toestel en niks gehoord. Jij bent al nummer 4 die ik voorbij heb zien komen die later besteld heeft.
Net gebeld met mn T-Mobile Shop. Ze hadden nog helemaal geen Pro’s ontvangen. Alleen maar de reguliere iPhone 14’s. Ze konden - uiteraard - niets zeggen over wanneer de Pro’s wel binnen gaan komen.
Wellicht handig voor de rest: welke shop?
Verder terugkomend geluid: dat de pro’s en vooral Max moeilijk zijn.
Arnhem Noord
Vanochtend heb ik mn iPhone 14 Pro Max Spacezwart 128GB ontvangen via PostNL. Vrijdag 9/9 besteld om 15:25, ordernummer 75326XXX
Super chill voor jou! Hoop dat je er veel plezier aan hebt :)
Maar ik baal wel zeg! 75325XXX voor mij, zelfde toestel en niks gehoord. Jij bent al nummer 4 die ik voorbij heb zien komen die later besteld heeft.
Jaa begrijpelijk. Heb je afhalen gekozen? Vooral daar lijkt het mis te gaan.
Hopelijk heb je je toestel zsm thuis
Vanochtend heb ik mn iPhone 14 Pro Max Spacezwart 128GB ontvangen via PostNL. Vrijdag 9/9 besteld om 15:25, ordernummer 75326XXX
Super chill voor jou! Hoop dat je er veel plezier aan hebt :)
Maar ik baal wel zeg! 75325XXX voor mij, zelfde toestel en niks gehoord. Jij bent al nummer 4 die ik voorbij heb zien komen die later besteld heeft.
Jaa begrijpelijk. Heb je afhalen gekozen? Vooral daar lijkt het mis te gaan.
Hopelijk heb je je toestel zsm thuis
Thanks. Nee ik heb ook bezorgen gekozen (PostNL). Ik vraag me af of het probleem zich echt voornamelijk voordoet bij afhalen, of dat er gewoon weinig mensen op dit forum voor bezorgen hebben gekozen.
Net gebeld met mn T-Mobile Shop. Ze hadden nog helemaal geen Pro’s ontvangen. Alleen maar de reguliere iPhone 14’s. Ze konden - uiteraard - niets zeggen over wanneer de Pro’s wel binnen gaan komen.
Nog steeds niet joh, bij mij ook niet.
Vanochtend heb ik mn iPhone 14 Pro Max Spacezwart 128GB ontvangen via PostNL. Vrijdag 9/9 besteld om 15:25, ordernummer 75326XXX
Super chill voor jou! Hoop dat je er veel plezier aan hebt :)
Maar ik baal wel zeg! 75325XXX voor mij, zelfde toestel en niks gehoord. Jij bent al nummer 4 die ik voorbij heb zien komen die later besteld heeft.
Jaa begrijpelijk. Heb je afhalen gekozen? Vooral daar lijkt het mis te gaan.
Hopelijk heb je je toestel zsm thuis
Thanks. Nee ik heb ook bezorgen gekozen (PostNL). Ik vraag me af of het probleem zich echt voornamelijk voordoet bij afhalen, of dat er gewoon weinig mensen op dit forum voor bezorgen hebben gekozen.
De mensen die voor bezorgen hebben gekozen hebben weinig te zeuren. Die zitten al lang en breed van hun toestel te genieten en zijn allang vergeten dat dit draadje bestaat. Daarom zal je hier eerder ‘afhalen’ zien.
Vanochtend heb ik mn iPhone 14 Pro Max Spacezwart 128GB ontvangen via PostNL. Vrijdag 9/9 besteld om 15:25, ordernummer 75326XXX
Super chill voor jou! Hoop dat je er veel plezier aan hebt :)
Maar ik baal wel zeg! 75325XXX voor mij, zelfde toestel en niks gehoord. Jij bent al nummer 4 die ik voorbij heb zien komen die later besteld heeft.
Jaa begrijpelijk. Heb je afhalen gekozen? Vooral daar lijkt het mis te gaan.
Hopelijk heb je je toestel zsm thuis
Thanks. Nee ik heb ook bezorgen gekozen (PostNL). Ik vraag me af of het probleem zich echt voornamelijk voordoet bij afhalen, of dat er gewoon weinig mensen op dit forum voor bezorgen hebben gekozen.
De mensen die voor bezorgen hebben gekozen hebben weinig te zeuren. Die zitten al lang en breed van hun toestel te genieten en zijn allang vergeten dat dit draadje bestaat. Daarom zal je hier eerder ‘afhalen’ zien.
Ja .. @Lucaswasbezet weet je 100% dat jouw order correct is doorgekomen? Want qua bezorgen ben jij de eerste die ik zie, over alle fora’s die ik check atm
Vanochtend heb ik mn iPhone 14 Pro Max Spacezwart 128GB ontvangen via PostNL. Vrijdag 9/9 besteld om 15:25, ordernummer 75326XXX
Super chill voor jou! Hoop dat je er veel plezier aan hebt :)
Maar ik baal wel zeg! 75325XXX voor mij, zelfde toestel en niks gehoord. Jij bent al nummer 4 die ik voorbij heb zien komen die later besteld heeft.
Jaa begrijpelijk. Heb je afhalen gekozen? Vooral daar lijkt het mis te gaan.
Hopelijk heb je je toestel zsm thuis
Thanks. Nee ik heb ook bezorgen gekozen (PostNL). Ik vraag me af of het probleem zich echt voornamelijk voordoet bij afhalen, of dat er gewoon weinig mensen op dit forum voor bezorgen hebben gekozen.
Ik twijfel er niet meer aan dat het een zooitje is. Dus ik denk zowel afhaal als bezorging is het een chaos. Maar meer bij afhaal omdat ze t daar niet direct naar je toe sturen maar via een filiaal.
Vanochtend heb ik mn iPhone 14 Pro Max Spacezwart 128GB ontvangen via PostNL. Vrijdag 9/9 besteld om 15:25, ordernummer 75326XXX
Super chill voor jou! Hoop dat je er veel plezier aan hebt :)
Maar ik baal wel zeg! 75325XXX voor mij, zelfde toestel en niks gehoord. Jij bent al nummer 4 die ik voorbij heb zien komen die later besteld heeft.
Jaa begrijpelijk. Heb je afhalen gekozen? Vooral daar lijkt het mis te gaan.
Hopelijk heb je je toestel zsm thuis
Thanks. Nee ik heb ook bezorgen gekozen (PostNL). Ik vraag me af of het probleem zich echt voornamelijk voordoet bij afhalen, of dat er gewoon weinig mensen op dit forum voor bezorgen hebben gekozen.
De mensen die voor bezorgen hebben gekozen hebben weinig te zeuren. Die zitten al lang en breed van hun toestel te genieten en zijn allang vergeten dat dit draadje bestaat. Daarom zal je hier eerder ‘afhalen’ zien.
Dat is zekker niet waar ik heb ook voor bezorging en ook niks ontvangen of gehoord ook de eerst dag bestelt
Vanochtend heb ik mn iPhone 14 Pro Max Spacezwart 128GB ontvangen via PostNL. Vrijdag 9/9 besteld om 15:25, ordernummer 75326XXX
Super chill voor jou! Hoop dat je er veel plezier aan hebt :)
Maar ik baal wel zeg! 75325XXX voor mij, zelfde toestel en niks gehoord. Jij bent al nummer 4 die ik voorbij heb zien komen die later besteld heeft.
Jaa begrijpelijk. Heb je afhalen gekozen? Vooral daar lijkt het mis te gaan.
Hopelijk heb je je toestel zsm thuis
Thanks. Nee ik heb ook bezorgen gekozen (PostNL). Ik vraag me af of het probleem zich echt voornamelijk voordoet bij afhalen, of dat er gewoon weinig mensen op dit forum voor bezorgen hebben gekozen.
De mensen die voor bezorgen hebben gekozen hebben weinig te zeuren. Die zitten al lang en breed van hun toestel te genieten en zijn allang vergeten dat dit draadje bestaat. Daarom zal je hier eerder ‘afhalen’ zien.
Dat is zekker niet waar ik heb ook voor bezorging en ook niks ontvangen of gehoord ook de eerst dag bestelt
Oké, ik had het wat genuanceerder kunnen brengen. Maar het neemt nog steeds niet weg dat er meer is bezorgd dan afgehaald. Althans, dat is mijn observatie in dit draadje.
Oké, ik had het wat genuanceerder kunnen brengen. Maar het neemt nog steeds niet weg dat er meer is bezorgd dan afgehaald. Althans, dat is mijn observatie in dit draadje.
Het is vooral dat orders 7531/7532 (echt eerste paar minuten van bestellen) met afhaal inderdaad nog rond slingeren in het systeem. Dus daardoor zie je zeker dat met afhaal vanaf begin al goed fout is gegaan. Met bezorgen zijn er flink wat de deur uit gegaan dus dat kan dan ook gewoon simpelweg een voorraad zijn die op is voor dat type toestel.
Vanochtend heb ik mn iPhone 14 Pro Max Spacezwart 128GB ontvangen via PostNL. Vrijdag 9/9 besteld om 15:25, ordernummer 75326XXX
Super chill voor jou! Hoop dat je er veel plezier aan hebt :)
Maar ik baal wel zeg! 75325XXX voor mij, zelfde toestel en niks gehoord. Jij bent al nummer 4 die ik voorbij heb zien komen die later besteld heeft.
Jaa begrijpelijk. Heb je afhalen gekozen? Vooral daar lijkt het mis te gaan.
Hopelijk heb je je toestel zsm thuis
Thanks. Nee ik heb ook bezorgen gekozen (PostNL). Ik vraag me af of het probleem zich echt voornamelijk voordoet bij afhalen, of dat er gewoon weinig mensen op dit forum voor bezorgen hebben gekozen.
De mensen die voor bezorgen hebben gekozen hebben weinig te zeuren. Die zitten al lang en breed van hun toestel te genieten en zijn allang vergeten dat dit draadje bestaat. Daarom zal je hier eerder ‘afhalen’ zien.
Dat is zekker niet waar ik heb ook voor bezorging en ook niks ontvangen of gehoord ook de eerst dag bestelt
Oké, ik had het wat genuanceerder kunnen brengen. Maar het neemt nog steeds niet weg dat er meer is bezorgd dan afgehaald. Althans, dat is mijn observatie in dit draadje.
Dat klopt bij afhalen moet je wel langer wachten merk ik uit de berichten die hier worden geplaats het is gewoon weer een zooitje bij t mobiel was 2 jaar gelden ook al
Oké, ik had het wat genuanceerder kunnen brengen. Maar het neemt nog steeds niet weg dat er meer is bezorgd dan afgehaald. Althans, dat is mijn observatie in dit draadje.
Het is vooral dat orders 7531/7532 (echt eerste paar minuten van bestellen) met afhaal inderdaad nog rond slingeren in het systeem. Dus daardoor zie je zeker dat met afhaal vanaf begin al goed fout is gegaan. Met bezorgen zijn er flink wat de deur uit gegaan dus dat kan dan ook gewoon simpelweg een voorraad zijn die op is voor dat type toestel.
Je kan altijd beter voor bezorging kiezen ik heb 2 jaar gelden ook voor de iPhone 12 voor ophalen gekozen was toe ook een drama nu weer het zelfde probleem ze zegen dat je beter voor afhalen kan kiezen maar dat is gewoon misleiding
Oké, ik had het wat genuanceerder kunnen brengen. Maar het neemt nog steeds niet weg dat er meer is bezorgd dan afgehaald. Althans, dat is mijn observatie in dit draadje.
Het is vooral dat orders 7531/7532 (echt eerste paar minuten van bestellen) met afhaal inderdaad nog rond slingeren in het systeem. Dus daardoor zie je zeker dat met afhaal vanaf begin al goed fout is gegaan. Met bezorgen zijn er flink wat de deur uit gegaan dus dat kan dan ook gewoon simpelweg een voorraad zijn die op is voor dat type toestel.
Je kan altijd beter voor bezorging kiezen ik heb 2 jaar gelden ook voor de iPhone 12 voor ophalen gekozen was toe ook een drama nu weer het zelfde probleem ze zegen dat je beter voor afhalen kan kiezen maar dat is gewoon misleiding
Les voor de volgende keer dus
Vanochtend heb ik mn iPhone 14 Pro Max Spacezwart 128GB ontvangen via PostNL. Vrijdag 9/9 besteld om 15:25, ordernummer 75326XXX
Super chill voor jou! Hoop dat je er veel plezier aan hebt :)
Maar ik baal wel zeg! 75325XXX voor mij, zelfde toestel en niks gehoord. Jij bent al nummer 4 die ik voorbij heb zien komen die later besteld heeft.
Jaa begrijpelijk. Heb je afhalen gekozen? Vooral daar lijkt het mis te gaan.
Hopelijk heb je je toestel zsm thuis
Thanks. Nee ik heb ook bezorgen gekozen (PostNL). Ik vraag me af of het probleem zich echt voornamelijk voordoet bij afhalen, of dat er gewoon weinig mensen op dit forum voor bezorgen hebben gekozen.
De mensen die voor bezorgen hebben gekozen hebben weinig te zeuren. Die zitten al lang en breed van hun toestel te genieten en zijn allang vergeten dat dit draadje bestaat. Daarom zal je hier eerder ‘afhalen’ zien.
Ja .. @Lucaswasbezet weet je 100% dat jouw order correct is doorgekomen? Want qua bezorgen ben jij de eerste die ik zie, over alle fora’s die ik check atm
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.