Welkom bij het levertijdentopic van de gloednieuwe iPhone 14 Pro Max! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe toestel. We werken de tabellen altijd meteen bij als er een update is. Hier zal je dus altijd de meest recente levertijden zien!
We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.
Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?
Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.
Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?
Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!
Voor de meestgestelde vragen kun je terecht in ons FAQ topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen!
Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!
Bladzijde 16 / 69
Net gebeld met mn T-Mobile Shop. Ze hadden nog helemaal geen Pro’s ontvangen. Alleen maar de reguliere iPhone 14’s. Ze konden - uiteraard - niets zeggen over wanneer de Pro’s wel binnen gaan komen.
Laten we hopen dat de Pro en Pro Max toestellen morgen of overmorgen komen en die wel goed geleverd worden volgens de FIFO methode
Morgen zal het wel niet worden
En sorry dat ik het vraag. Waarom niet.
Ik denk niet dat er op Zondag telefoon worden geleverd maar ik kan het ook mis hebben
Net gebeld met mn T-Mobile Shop. Ze hadden nog helemaal geen Pro’s ontvangen. Alleen maar de reguliere iPhone 14’s. Ze konden - uiteraard - niets zeggen over wanneer de Pro’s wel binnen gaan komen.
Laten we hopen dat de Pro en Pro Max toestellen morgen of overmorgen komen en die wel goed geleverd worden volgens de FIFO methode
Morgen zal het wel niet worden
En sorry dat ik het vraag. Waarom niet.
Ik denk niet dat er op Zondag telefoon worden geleverd maar ik kan het ook mis hebben
Hier hadden ze het in het filiaal erover dat zondag ook een optie was. Plus als straks een uur voor sluitingstijd een zending binnenkomt, dan is de kans aanwezig dat ze pas morgen contact met je opnemen.
Hier hadden ze het in het filiaal erover dat zondag ook een optie was. Plus als straks een uur voor sluitingstijd een zending binnenkomt, dan is de kans aanwezig dat ze pas morgen contact met je opnemen.
Ligt er natuurlijk aan of filiaal op zondag geopend is of niet. Maar inderdaad, als ze vandaag nog een zending binnen krijgen kan het best zijn dat ze die morgen verwerken.
Ook omdat filiaal bij mij (Hilversum) vandaag druk had met klanten, kan het zelfs zijn dat ze geen tijd hebben om de binnenkomende iPhones te verwerken.
Hier hadden ze het in het filiaal erover dat zondag ook een optie was. Plus als straks een uur voor sluitingstijd een zending binnenkomt, dan is de kans aanwezig dat ze pas morgen contact met je opnemen.
Ligt er natuurlijk aan of filiaal op zondag geopend is of niet. Maar inderdaad, als ze vandaag nog een zending binnen krijgen kan het best zijn dat ze die morgen verwerken.
Ook omdat filiaal bij mij (Hilversum) vandaag druk had met klanten, kan het zelfs zijn dat ze geen tijd hebben om de binnenkomende iPhones te verwerken.
Is ook wat, mensen wachten op hun telefoon en het filiaal heeft het te druk om ze te verwerken
Vanochtend heb ik mn iPhone 14 Pro Max Spacezwart 128GB ontvangen via PostNL. Vrijdag 9/9 besteld om 15:25, ordernummer 75326XXX
Is ook wat, mensen wachten op hun telefoon en het filiaal heeft het te druk om ze te verwerken
Ja vind dat filiaal er zelf natuurlijk niks aan kan doen , die moeten ook gewoon omzet doelen behalen etc. Die krijgen heus geen vrijstelling om elke dag 2 uur te besteden aan iPhone orders haha
Vanochtend heb ik mn iPhone 14 Pro Max Spacezwart 128GB ontvangen via PostNL. Vrijdag 9/9 besteld om 15:25, ordernummer 75326XXX
Geniet er van!
En dan krijg ik zojuist, 17:20uur, een SMS dat mijn telefoon klaar ligt in de T-mobile shop.
Da's fijn, alleen jammer dat dat wel 20min na sluitingstijd is. Maandag vanaf 13:00uur ben ik weer welkom. Nuja, ik bekijk het maar positief, maandag avond wat te doen dus
Bestelde iPhone is een 256GB Pro Max Paars. Ordernummer is 75327xxx.
En dan krijg ik zojuist, 17:20uur, een SMS dat mijn telefoon klaar ligt in de T-mobile shop.
Da's fijn, alleen jammer dat dat wel 20min na sluitingstijd is. Maandag vanaf 13:00uur ben ik weer welkom. Nuja, ik bekijk het maar positief, maandag avond wat te doen dus
Bestelde iPhone is een 256GB Pro Max Paars. Ordernummer is 75327xxx.
Dit geeft hoop. Ik zit op een iPhone 14 Pro Max 512GB Gold te wachten met order nummer 75326xxx.
En dan krijg ik zojuist, 17:20uur, een SMS dat mijn telefoon klaar ligt in de T-mobile shop.
Da's fijn, alleen jammer dat dat wel 20min na sluitingstijd is. Maandag vanaf 13:00uur ben ik weer welkom. Nuja, ik bekijk het maar positief, maandag avond wat te doen dus
Bestelde iPhone is een 256GB Pro Max Paars. Ordernummer is 75327xxx.
Dit geeft hoop. Ik zit op een iPhone 14 Pro Max 512GB Gold te wachten met order nummer 75326xxx.
Ik een 14 pro Max 128 paars met ordernummer 75319
En dan krijg ik zojuist, 17:20uur, een SMS dat mijn telefoon klaar ligt in de T-mobile shop.
Da's fijn, alleen jammer dat dat wel 20min na sluitingstijd is. Maandag vanaf 13:00uur ben ik weer welkom. Nuja, ik bekijk het maar positief, maandag avond wat te doen dus
Bestelde iPhone is een 256GB Pro Max Paars. Ordernummer is 75327xxx.
@Dolphin Wat fijn om te horen! En maandag wordt een feestje voor jou 🥳. Welke winkel (stad) is het?
En dan krijg ik zojuist, 17:20uur, een SMS dat mijn telefoon klaar ligt in de T-mobile shop.
Da's fijn, alleen jammer dat dat wel 20min na sluitingstijd is. Maandag vanaf 13:00uur ben ik weer welkom. Nuja, ik bekijk het maar positief, maandag avond wat te doen dus
Bestelde iPhone is een 256GB Pro Max Paars. Ordernummer is 75327xxx.
Kreeg jij voordat je deze sms kreeg, ook een sms waarin stond dat de levertijd is gewijzigd? Of is dit de eerste sms die je ontvangt?
Kreeg jij voordat je deze sms kreeg, ook een sms waarin stond dat de levertijd is gewijzigd? Of is dit de eerste sms die je ontvangt?
Eerste SMS die ik ontvang.
Kreeg jij voordat je deze sms kreeg, ook een sms waarin stond dat de levertijd is gewijzigd? Of is dit de eerste sms die je ontvangt?
Eerste SMS die ik ontvang.
Weg hoop
Kreeg jij voordat je deze sms kreeg, ook een sms waarin stond dat de levertijd is gewijzigd? Of is dit de eerste sms die je ontvangt?
Eerste SMS die ik ontvang.
En nu is mijn hoop weer vervlogen.
Met mij hebben honderden anderen namelijk wel een sms ontvangen dat er vertraging is opgetreden.
Kreeg jij voordat je deze sms kreeg, ook een sms waarin stond dat de levertijd is gewijzigd? Of is dit de eerste sms die je ontvangt?
Eerste SMS die ik ontvang.
En nu is mijn hoop weer vervlogen.
Met mij hebben honderden anderen namelijk wel een sms ontvangen dat er vertraging is opgetreden.
Ja, dan zegt het toch weinig in dit geval. Dan zou je haast denken dat de iPhone al vrijdag richting het filiaal was maar ze er gewoon nog geen tijd voor hadden genomen.
Onze orders zitten toch dieper in de pijplijn waar iets fout mee is gegaan dan.
Kreeg jij voordat je deze sms kreeg, ook een sms waarin stond dat de levertijd is gewijzigd? Of is dit de eerste sms die je ontvangt?
Eerste SMS die ik ontvang.
Weg hoop
Inderdaad, weg hoop haha
Vanochtend heb ik mn iPhone 14 Pro Max Spacezwart 128GB ontvangen via PostNL. Vrijdag 9/9 besteld om 15:25, ordernummer 75326XXX
@Hajar@Johrick zelfde toestel, bestelnummer 75324xxx, nog steeds geen bericht van de shop. Hoe zit dit?
Vanochtend heb ik mn iPhone 14 Pro Max Spacezwart 128GB ontvangen via PostNL. Vrijdag 9/9 besteld om 15:25, ordernummer 75326XXX
@Hajar@Johrick zelfde toestel, bestelnummer 75324xxx, nog steeds geen bericht van de shop. Hoe zit dit?
Het lijkt erop alsof ze weekend aan het vieren zijn haha. Kreeg ook al geen antwoord op m’n vraag gisteren.
Vanochtend heb ik mn iPhone 14 Pro Max Spacezwart 128GB ontvangen via PostNL. Vrijdag 9/9 besteld om 15:25, ordernummer 75326XXX
@Hajar@Johrick zelfde toestel, bestelnummer 75324xxx, nog steeds geen bericht van de shop. Hoe zit dit?
Het lijkt erop alsof ze weekend aan het vieren zijn haha. Kreeg ook al geen antwoord op m’n vraag gisteren.
Me dunkt dat ze alleen maar op kantooruren werken.
Te weten van 09:00 t/m 16:59.
Vanochtend heb ik mn iPhone 14 Pro Max Spacezwart 128GB ontvangen via PostNL. Vrijdag 9/9 besteld om 15:25, ordernummer 75326XXX
@Hajar@Johrick zelfde toestel, bestelnummer 75324xxx, nog steeds geen bericht van de shop. Hoe zit dit?
@ties-s jij gaat ons voorbeeld zijn! Hup, mooi 2 orders met zelfde iPhone voor een intern onderzoek waarom dit fout gaat.
Vanochtend heb ik mn iPhone 14 Pro Max Spacezwart 128GB ontvangen via PostNL. Vrijdag 9/9 besteld om 15:25, ordernummer 75326XXX
@Hajar@Johrick zelfde toestel, bestelnummer 75324xxx, nog steeds geen bericht van de shop. Hoe zit dit?
Het lijkt erop alsof ze weekend aan het vieren zijn haha. Kreeg ook al geen antwoord op m’n vraag gisteren.
Die hebben waarschijnlijk hun nieuwe toestel al binnen
Kreeg jij voordat je deze sms kreeg, ook een sms waarin stond dat de levertijd is gewijzigd? Of is dit de eerste sms die je ontvangt?
Eerste SMS die ik ontvang.
Weg hoop
Inderdaad, weg hoop haha
Leveringsproblemen bij *Apple*. Zelf fout zijn en dan zeggen dat het aan Apple ligt. Wat triest dit
Kreeg jij voordat je deze sms kreeg, ook een sms waarin stond dat de levertijd is gewijzigd? Of is dit de eerste sms die je ontvangt?
Eerste SMS die ik ontvang.
Weg hoop
Inderdaad, weg hoop haha
Leveringsproblemen bij *Apple*. Zelf fout zijn en dan zeggen dat het aan Apple ligt. Wat triest dit
Je kan dan het beste annuleren en elders bestellen. We hebben gezien dat meerdere dat hebben gedaan en letterlijk de volgende dag in huis hadden
Kreeg jij voordat je deze sms kreeg, ook een sms waarin stond dat de levertijd is gewijzigd? Of is dit de eerste sms die je ontvangt?
Eerste SMS die ik ontvang.
Weg hoop
Inderdaad, weg hoop haha
Leveringsproblemen bij *Apple*. Zelf fout zijn en dan zeggen dat het aan Apple ligt. Wat triest dit
Je kan dan het beste annuleren en elders bestellen. We hebben gezien dat meerdere dat hebben gedaan en letterlijk de volgende dag in huis hadden
Zijn er nog andere aanbieders met mooie deals en snelle levering?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.