Skip to main content

Welkom bij het levertijdentopic van de gloednieuwe iPhone 14 Pro Max! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe toestel. We werken de tabellen altijd meteen bij als er een update is. Hier zal je dus altijd de meest recente levertijden zien! 

 

Levertijden iPhone 14 Pro Max

De levertijden zijn beschikbaar op deze levertijden pagina. 

 

Veelgestelde vragen

 

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

 

Voor de meestgestelde vragen kun je terecht in ons FAQ topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen!

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!

ik heb bestelnummer 7534 had 9 sept om 17:20 besteld en heb hem nu net binnen de iphone 14 pro max 128 gb dieppaars🥳

Zelfde model, bestel nummer 7531 en nog niks… lol

Zelfde model maar dan 7532 en ook nog niks binnen.. 😅


ik heb bestelnummer 7534 had 9 sept om 17:20 besteld en heb hem nu net binnen de iphone 14 pro max 128 gb dieppaars🥳

Zelfde model, bestel nummer 7531 en nog niks… lol

Zelfde model maar dan 7532 en ook nog niks binnen.. 😅

Misschien omgekeerde first in first out 🥸


ik heb bestelnummer 7534 had 9 sept om 17:20 besteld en heb hem nu net binnen de iphone 14 pro max 128 gb dieppaars🥳

Zelfde model, bestel nummer 7531 en nog niks… lol

Zelfde model maar dan 7532 en ook nog niks binnen.. 😅

Misschien omgekeerde first in first out 🥸

First in Last out => FILO 🤣


Had ik net zo goed niet kunnen verlengen en liever naar een andere provider kunnen gaan met hoe tmobile de chaos probeert aan te pakken. En met we kunnen niks zeggen van wanneer er een batch komt vind ik ook wel raar want in hun database staat er alles van aantal stuks die ze hebben tot wanneer er nieuwe komen en hoe veel er zijn verkocht. 


ik heb bestelnummer 7534 had 9 sept om 17:20 besteld en heb hem nu net binnen de iphone 14 pro max 128 gb dieppaars🥳

Zelfde model, bestel nummer 7531 en nog niks… lol

Zelfde model maar dan 7532 en ook nog niks binnen.. 😅

Misschien omgekeerde first in first out 🥸

First in Last out => FILO 🤣

Ik heb nummer 7533 iPhone pro Max 128 gb goud ik je. Voor bezorging gekozen maar ook niks gehoord 


Ik heb hem ontvangen! Vrijdag 09-09 besteld rond 15u, bestelnummer 7532xxxx iPhone 14 pro Max 256 GB zwart, thuis laten bezorgen. Succes voor alle anderen! 


Ik heb hem ontvangen! Vrijdag 09-09 besteld rond 15u, bestelnummer 7532xxxx iPhone 14 pro Max 256 GB zwart, thuis laten bezorgen. Succes voor alle anderen! 

Veel plezier ermee!


Ik heb verlengd en optie winkel ophalen gekozen, denken jullie dat ik het echt pas over 4-5 weken krijg.


Ik heb verlengd en optie winkel ophalen gekozen, denken jullie dat ik het echt pas over 4-5 weken krijg.

Je bent niet de enige die op dit moment zo denkt 


Had ik net zo goed niet kunnen verlengen en liever naar een andere provider kunnen gaan met hoe tmobile de chaos probeert aan te pakken. En met we kunnen niks zeggen van wanneer er een batch komt vind ik ook wel raar want in hun database staat er alles van aantal stuks die ze hebben tot wanneer er nieuwe komen en hoe veel er zijn verkocht. 

Nee niet helemaal ze krijgen soms dag van te voren pas door hoeveel er geleverd word en welke. Maar er komen nog niet elke dag nieuwe binnen 


Had ik net zo goed niet kunnen verlengen en liever naar een andere provider kunnen gaan met hoe tmobile de chaos probeert aan te pakken. En met we kunnen niks zeggen van wanneer er een batch komt vind ik ook wel raar want in hun database staat er alles van aantal stuks die ze hebben tot wanneer er nieuwe komen en hoe veel er zijn verkocht. 

Nee niet helemaal ze krijgen soms dag van te voren pas door hoeveel er geleverd word en welke. Maar er komen nog niet elke dag nieuwe binnen 

Sommige winkels krijgen er gewoon geen binnen :)


Had ik net zo goed niet kunnen verlengen en liever naar een andere provider kunnen gaan met hoe tmobile de chaos probeert aan te pakken. En met we kunnen niks zeggen van wanneer er een batch komt vind ik ook wel raar want in hun database staat er alles van aantal stuks die ze hebben tot wanneer er nieuwe komen en hoe veel er zijn verkocht. 

Nee niet helemaal ze krijgen soms dag van te voren pas door hoeveel er geleverd word en welke. Maar er komen nog niet elke dag nieuwe binnen 

Sommige winkels krijgen er gewoon geen binnen :)

Lekker slim


Ik heb hem ontvangen! Vrijdag 09-09 besteld rond 15u, bestelnummer 7532xxxx iPhone 14 pro Max 256 GB zwart, thuis laten bezorgen. Succes voor alle anderen! 

I ordered the exact same phone (14 pm black 256) on 09-09 before 14:30, order number 75318xxx, it’s still ‘waiting for stock’

I’m renewing an old subscription. The email says it’s gonna be a PostNL delivery. 
Are you sure it’s first come first served?


Ik heb hem ontvangen! Vrijdag 09-09 besteld rond 15u, bestelnummer 7532xxxx iPhone 14 pro Max 256 GB zwart, thuis laten bezorgen. Succes voor alle anderen! 

I ordered the exact same phone (14 pm black 256) on 09-09 before 14:30, order number 75318xxx, it’s still ‘waiting for stock’

I’m renewing an old subscription. The email says it’s gonna be a PostNL delivery. 
Are you sure it’s first come first served?

Another case of first come first serve done wrong..


Had ik net zo goed niet kunnen verlengen en liever naar een andere provider kunnen gaan met hoe tmobile de chaos probeert aan te pakken. En met we kunnen niks zeggen van wanneer er een batch komt vind ik ook wel raar want in hun database staat er alles van aantal stuks die ze hebben tot wanneer er nieuwe komen en hoe veel er zijn verkocht. 

Nee niet helemaal ze krijgen soms dag van te voren pas door hoeveel er geleverd word en welke. Maar er komen nog niet elke dag nieuwe binnen 

Sommige winkels krijgen er gewoon geen binnen :)

Lekker slim

Ja dat werd mij verteld toen ik gister de shop belde dat ze niks binnen hebben gekregen dus hij is fijn.


Komen er ook op zaterdag leveringen? Een vriend van mij heeft afgelopen woensdag gepre-orderd en vandaag mogen ophalen in T-Shop, ikzelf vrijdagmiddag om 14.00 direct geprobeerd om 15.05 besteld (toen kwam ik er pas doorheen). Ik heb niets gehoord alleen de standaard sms over gewijzigde levertijd. Is er iemand met bestelnr. 7532xxxx die wél al zijn bestelling heeft kunnen ophalen? 

Ik heb ook een bestelnr: 7532. Verlenging besteld 9/9 om 14:47 en bevestging pas 10/9 om 09:59.

Ook een SMS dat levering is vertraagd !!!

Die vriend was dat een verlenging of een nieuw abbonnement?

 


Heeft er vandaag nog iemand een SMS gehad?


Had ik net zo goed niet kunnen verlengen en liever naar een andere provider kunnen gaan met hoe tmobile de chaos probeert aan te pakken. En met we kunnen niks zeggen van wanneer er een batch komt vind ik ook wel raar want in hun database staat er alles van aantal stuks die ze hebben tot wanneer er nieuwe komen en hoe veel er zijn verkocht. 

Nee niet helemaal ze krijgen soms dag van te voren pas door hoeveel er geleverd word en welke. Maar er komen nog niet elke dag nieuwe binnen 

Sommige winkels krijgen er gewoon geen binnen :)

Klopt er zijn ook winkels bij geweest die nog niks binnen hebben gehad 


Heeft er vandaag nog iemand een SMS gehad?

Nope ben bang dat we gewoon zolang moeten gaan wachten...


Had ik net zo goed niet kunnen verlengen en liever naar een andere provider kunnen gaan met hoe tmobile de chaos probeert aan te pakken. En met we kunnen niks zeggen van wanneer er een batch komt vind ik ook wel raar want in hun database staat er alles van aantal stuks die ze hebben tot wanneer er nieuwe komen en hoe veel er zijn verkocht. 

Nee niet helemaal ze krijgen soms dag van te voren pas door hoeveel er geleverd word en welke. Maar er komen nog niet elke dag nieuwe binnen 

Sommige winkels krijgen er gewoon geen binnen :)

Klopt er zijn ook winkels bij geweest die nog niks binnen hebben gehad 

Schandalig. Eerste keer dat dit gebeurd… 


Net gebeld met mn T-Mobile Shop. Ze hadden nog helemaal geen Pro’s ontvangen. Alleen maar de reguliere iPhone 14’s. Ze konden - uiteraard - niets zeggen over wanneer de Pro’s wel binnen gaan komen.


Net gebeld met mn T-Mobile Shop. Ze hadden nog helemaal geen Pro’s ontvangen. Alleen maar de reguliere iPhone 14’s. Ze konden - uiteraard - niets zeggen over wanneer de Pro’s wel binnen gaan komen.

Wellicht handig voor de rest: welke shop? 😄

 

Verder terugkomend geluid: dat de pro’s en vooral Max moeilijk zijn.


Net gebeld met mn T-Mobile Shop. Ze hadden nog helemaal geen Pro’s ontvangen. Alleen maar de reguliere iPhone 14’s. Ze konden - uiteraard - niets zeggen over wanneer de Pro’s wel binnen gaan komen.

Laten we hopen dat de Pro en Pro Max toestellen morgen of overmorgen komen en die wel goed geleverd worden volgens de FIFO methode 🤞🏼


Net gebeld met mn T-Mobile Shop. Ze hadden nog helemaal geen Pro’s ontvangen. Alleen maar de reguliere iPhone 14’s. Ze konden - uiteraard - niets zeggen over wanneer de Pro’s wel binnen gaan komen.

Laten we hopen dat de Pro en Pro Max toestellen morgen of overmorgen komen en die wel goed geleverd worden volgens de FIFO methode 🤞🏼

Morgen zal het wel niet worden 


Net gebeld met mn T-Mobile Shop. Ze hadden nog helemaal geen Pro’s ontvangen. Alleen maar de reguliere iPhone 14’s. Ze konden - uiteraard - niets zeggen over wanneer de Pro’s wel binnen gaan komen.

Laten we hopen dat de Pro en Pro Max toestellen morgen of overmorgen komen en die wel goed geleverd worden volgens de FIFO methode 🤞🏼

Morgen zal het wel niet worden 

En sorry dat ik het vraag. Waarom niet.