Welkom bij het levertijdentopic van de gloednieuwe iPhone 14 Pro Max! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe toestel. We werken de tabellen altijd meteen bij als er een update is. Hier zal je dus altijd de meest recente levertijden zien!
We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.
Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?
Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.
Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?
Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!
Voor de meestgestelde vragen kun je terecht in ons FAQ topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen!
Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!
Bladzijde 10 / 69
Nogmaals, via AMP en PostNL gaat het dit jaar veel beter dan het ophalen van de winkel
Inderdaad, hopen dat de winkels iets meer gunfactor krijgen met de 2de batch leveringen
Iets meer? Ik mag hopen dat hier de 1e batch nog binnenkomt want er is niks binnengekomen nog haha.
Hi allemaal, ik snap dat er heel veel vragen zijn! Ik geef jullie dan ook graag nog meer uitleg over de levering. Mocht je het toestel hebben besteld, ontvang je automatisch van ons een mailtje als het toestel eenmaal onderweg is. Mochten er alsnog onduidelijkheden zijn, tag mij vandaag nog even in je bericht, dan kan ik je vraag beantwoorden! Weet dat we wel alles lezen, maar het soms bijna onmogelijk is om iedereen individeel aan te vliegen.
Zodra er een update beschikbaar is, delen we die natuurlijk meteen!
Groetjes, Johrick
Hi Johrick,
Ik had de Iphone 14 pro max Deep purple besteld op 09-09 en kreeg vrij snel een bevestiging met ordernummer. Tot op heden niets gehoord via PostNL of AMP. Je geeft aan dat jullie werken met first in first out. Naar mijn mening ben ik nog vrij snel geweest, maar krijg nu te zien dat ik 4 tot 5 weken moet wachten. Via de klantenservice konden ze me nergens mee helpen. Kan jij kijken wat de status is?
ik heb wel een bericht van post NL van stay connected postbus 33 1160AA zwanenburg voor morgen aflevering geen idee of dit uberhaupt mijn telefoon zou zijn maar had gelezen dag tmobile ook via dat verzend?
Nogmaals, via AMP en PostNL gaat het dit jaar veel beter dan het ophalen van de winkel
Inderdaad, hopen dat de winkels iets meer gunfactor krijgen met de 2de batch leveringen
Iets meer? Ik mag hopen dat hier de 1e batch nog binnenkomt want er is niks binnengekomen nog haha.
Haha, klein denken zodat de teleurstelling niet te groot zijn ;p, maar had wel gelezen in andere topic dat mensen zijn gebeld door hun winkel. Dus het is echt wel winkel afhankelijk wat ik merk. Wellicht dat ze vandaag iets krijgen (laten we ‘t maar hopen!)
Nogmaals, via AMP en PostNL gaat het dit jaar veel beter dan het ophalen van de winkel
Inderdaad, hopen dat de winkels iets meer gunfactor krijgen met de 2de batch leveringen
Of gewoon een van deze dagen al.. Er zijn winkels die morgen nog kunnen leveren als je nu besteld..
Hi allemaal, ik snap dat er heel veel vragen zijn! Ik geef jullie dan ook graag nog meer uitleg over de levering. Mocht je het toestel hebben besteld, ontvang je automatisch van ons een mailtje als het toestel eenmaal onderweg is. Mochten er alsnog onduidelijkheden zijn, tag mij vandaag nog even in je bericht, dan kan ik je vraag beantwoorden! Weet dat we wel alles lezen, maar het soms bijna onmogelijk is om iedereen individeel aan te vliegen.
Zodra er een update beschikbaar is, delen we die natuurlijk meteen!
Groetjes, Johrick
Hi Johrick,
Ik had de Iphone 14 pro max Deep purple besteld op 09-09 en kreeg vrij snel een bevestiging met ordernummer. Tot op heden niets gehoord via PostNL of AMP. Je geeft aan dat jullie werken met first in first out. Naar mijn mening ben ik nog vrij snel geweest, maar krijg nu te zien dat ik 4 tot 5 weken moet wachten. Via de klantenservice konden ze me nergens mee helpen. Kan jij kijken wat de status is?
Ik heb zelf een ordernummer met 7531 als begin. Dus ik vrees dat de “first in first out” niet helemaal klopt
ik heb wel een bericht van post NL van stay connected postbus 33 1160AA zwanenburg voor morgen aflevering geen idee of dit uberhaupt mijn telefoon zou zijn maar had gelezen dag tmobile ook via dat verzend?
Dat is T-Mobile die via PostNL verzend inderdaad.
Nogmaals, via AMP en PostNL gaat het dit jaar veel beter dan het ophalen van de winkel
Inderdaad, hopen dat de winkels iets meer gunfactor krijgen met de 2de batch leveringen
Of gewoon een van deze dagen al.. Er zijn winkels die morgen nog kunnen leveren als je nu besteld..
Die winkels zijn inmiddels ook door hun voorraad heen (wat ik net ergens anders las). Maar 2de batch, dat kan zeker vandaag zijn. Apple Store krijgt ook elke dag gewoon kleine aantallen binnen, dus dat zullen providers/webshops ook heus wel krijgen. Die band in China draait vast en zeker hard genoeg voor de rest van de wereld.
ik heb wel een bericht van post NL van stay connected postbus 33 1160AA zwanenburg voor morgen aflevering geen idee of dit uberhaupt mijn telefoon zou zijn maar had gelezen dag tmobile ook via dat verzend?
Dat is T-Mobile die via PostNL verzend inderdaad.
heel nice, mijn bestelnummer is 7534 dus ben zeker niet de eerste die heeft besteld, had pas besteld om 17:20 dus redelijk laat en krijg hem morgen al binnen
Nogmaals, via AMP en PostNL gaat het dit jaar veel beter dan het ophalen van de winkel
Inderdaad, hopen dat de winkels iets meer gunfactor krijgen met de 2de batch leveringen
Of gewoon een van deze dagen al.. Er zijn winkels die morgen nog kunnen leveren als je nu besteld..
Die winkels zijn inmiddels ook door hun voorraad heen (wat ik net ergens anders las). Maar 2de batch, dat kan zeker vandaag zijn. Apple Store krijgt ook elke dag gewoon kleine aantallen binnen, dus dat zullen providers/webshops ook heus wel krijgen. Die band in China draait vast en zeker hard genoeg voor de rest van de wereld.
Ah dus er is een mogelijkheid dat er morgen weer een lading binnen komt bij de winkels?
Nogmaals, via AMP en PostNL gaat het dit jaar veel beter dan het ophalen van de winkel
Inderdaad, hopen dat de winkels iets meer gunfactor krijgen met de 2de batch leveringen
Iets meer? Ik mag hopen dat hier de 1e batch nog binnenkomt want er is niks binnengekomen nog haha.
Haha, klein denken zodat de teleurstelling niet te groot zijn ;p, maar had wel gelezen in andere topic dat mensen zijn gebeld door hun winkel. Dus het is echt wel winkel afhankelijk wat ik merk. Wellicht dat ze vandaag iets krijgen (laten we ‘t maar hopen!)
Hahaha echt he, we hopen het maar!
ik heb wel een bericht van post NL van stay connected postbus 33 1160AA zwanenburg voor morgen aflevering geen idee of dit uberhaupt mijn telefoon zou zijn maar had gelezen dag tmobile ook via dat verzend?
Dat is T-Mobile die via PostNL verzend inderdaad.
heel nice, mijn bestelnummer is 7534 dus ben zeker niet de eerste die heeft besteld, had pas besteld om 17:20 dus redelijk laat en krijg hem morgen al binnen
Welk toestel had je besteld? Zelf zit ik in de 7532 reeks
mijn pakket komt morgen binnen met bestelnummer 7534 echter moet ik dan werken helaas. word deze dan bij een postnl punt bezorgd of bij de buren zodat ik m kan afhalen?
Ah dus er is een mogelijkheid dat er morgen weer een lading binnen komt bij de winkels?
Als ik logisch zou moeten redeneren, zou ik ja zeggen. Zou het logistiek gek vinden als andere winkels & Apple Store zelf wel elke dag iets binnenkrijgen maar providers niet. En het lijkt er verder ook echt op dat nog lang niet alle winkels zijn voorzien van hun voorraad. Mensen die laten bezorgen en later hebben besteld krijgen inmiddels PostNL notificaties, dus hopelijk is er nu nog e.e.a. onderweg naar de winkels.
ik heb wel een bericht van post NL van stay connected postbus 33 1160AA zwanenburg voor morgen aflevering geen idee of dit uberhaupt mijn telefoon zou zijn maar had gelezen dag tmobile ook via dat verzend?
Dat is T-Mobile die via PostNL verzend inderdaad.
heel nice, mijn bestelnummer is 7534 dus ben zeker niet de eerste die heeft besteld, had pas besteld om 17:20 dus redelijk laat en krijg hem morgen al binnen
Welk toestel had je besteld? Zelf zit ik in de 7532 reeks
ik heb het toestel iphone14 pro max 128gb dieppaars besteld
ik heb wel een bericht van post NL van stay connected postbus 33 1160AA zwanenburg voor morgen aflevering geen idee of dit uberhaupt mijn telefoon zou zijn maar had gelezen dag tmobile ook via dat verzend?
Dat is T-Mobile die via PostNL verzend inderdaad.
heel nice, mijn bestelnummer is 7534 dus ben zeker niet de eerste die heeft besteld, had pas besteld om 17:20 dus redelijk laat en krijg hem morgen al binnen
Welk toestel had je besteld? Zelf zit ik in de 7532 reeks
ik heb het toestel iphone14 pro max 128gb dieppaars besteld
Ik heb dat model ook en ik had 7531…
mijn pakket komt morgen binnen met bestelnummer 7534 echter moet ik dan werken helaas. word deze dan bij een postnl punt bezorgd of bij de buren zodat ik m kan afhalen?
Je moet er persoonlijk voor tekenen.
Waarom heb ik niet de mogelijkheid tot bezorging gekregen in mijn gesprek met klantenservice op 9-9? Enige wat ik te horen kreeg is dat ik em op kon halen bij lokale shop als hij binnen was. En hier lees ik dat mensen hem ook thuis bezorgt krijgen.. hoe kan dat?
ik heb wel een bericht van post NL van stay connected postbus 33 1160AA zwanenburg voor morgen aflevering geen idee of dit uberhaupt mijn telefoon zou zijn maar had gelezen dag tmobile ook via dat verzend?
Dat is T-Mobile die via PostNL verzend inderdaad.
heel nice, mijn bestelnummer is 7534 dus ben zeker niet de eerste die heeft besteld, had pas besteld om 17:20 dus redelijk laat en krijg hem morgen al binnen
Welk toestel had je besteld? Zelf zit ik in de 7532 reeks
ik heb het toestel iphone14 pro max 128gb dieppaars besteld
Ik heb dat model ook en ik had 7531…
apart het lijkt dan wel alsof ze niet werken met eerste die besteld eerste die het krijgt taktiek… en dat ze gewoon random orders versturen hoelaat je ook besteld
ik heb wel een bericht van post NL van stay connected postbus 33 1160AA zwanenburg voor morgen aflevering geen idee of dit uberhaupt mijn telefoon zou zijn maar had gelezen dag tmobile ook via dat verzend?
Dat is T-Mobile die via PostNL verzend inderdaad.
heel nice, mijn bestelnummer is 7534 dus ben zeker niet de eerste die heeft besteld, had pas besteld om 17:20 dus redelijk laat en krijg hem morgen al binnen
Welk toestel had je besteld? Zelf zit ik in de 7532 reeks
ik heb het toestel iphone14 pro max 128gb dieppaars besteld
Ik heb dat model ook en ik had 7531…
apart het lijkt dan wel alsof ze niet werken met eerste die besteld eerste die het krijgt taktiek… en dat ze gewoon random orders versturen hoelaat je ook besteld
Ja die first in first out klopt geen bal van helaas
mijn pakket komt morgen binnen met bestelnummer 7534 echter moet ik dan werken helaas. word deze dan bij een postnl punt bezorgd of bij de buren zodat ik m kan afhalen?
Je moet er persoonlijk voor tekenen.
kunje het tijdstip niet wijzigen bij de bezorgdienst ?
Hi @RicardoPunnjo, ik kijk graag met je mee wat er precies aan de hand is! Wil jij je (mobiele) klantnummer toevoegen aan de T-Mobile Thuis klantnummer sectie van je profiel? Dan kan ik meteen met je meekijken! Geef mij even een seintje als je dit hebt gedaan.
Hi @xsaydin, we werken inderdaad met de FiFo methode. Soms kan het zo zijn dat een toestel besteld die erg populair is en je dus iets langer moet wachten, dit heeft ook te maken met bijvoorbeeld hoeveelheid opslag op de telefoon. Ik kijk natuurlijk graag met je mee wat de status is, wil net zo als Ricardo je (mobiele) klantnummer toevoegen aan je account? Dan zal ik een kijkje nemen. Geef mij wel even een seintje, dan weet ik dat je het hebt toegevoegd.
Hi @RicardoPunnjo, ik kijk graag met je mee wat er precies aan de hand is! Wil jij je (mobiele) klantnummer toevoegen aan de T-Mobile Thuis klantnummer sectie van je profiel? Dan kan ik meteen met je meekijken! Geef mij even een seintje als je dit hebt gedaan.
@Johrick ik heb als het goed is, nu toegevoegd! Thanks!
ik heb wel een bericht van post NL van stay connected postbus 33 1160AA zwanenburg voor morgen aflevering geen idee of dit uberhaupt mijn telefoon zou zijn maar had gelezen dag tmobile ook via dat verzend?
Dat is T-Mobile die via PostNL verzend inderdaad.
heel nice, mijn bestelnummer is 7534 dus ben zeker niet de eerste die heeft besteld, had pas besteld om 17:20 dus redelijk laat en krijg hem morgen al binnen
Welk toestel had je besteld? Zelf zit ik in de 7532 reeks
ik heb het toestel iphone14 pro max 128gb dieppaars besteld
Ik heb dat model ook en ik had 7531…
Ik heb ook dat model
@Johrick betekent dit dat het helemaal niet mogelijk is om een iPhone af te halen? Of wel als die van te voren is besteld?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.