[Info] Levertijden Apple iPhone 14 Pro



Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

369 reacties

Reputatie 3

@zachary17

Zodra wij een nieuwe update hebben, delen wij die direct in dit topic. Als je bestelling via PostNL gaat, dan ontvang je een e-mail met de bezorgdatum zodra je toestel leverbaar is. Nog even geduld dus en dan kan je genieten van je nieuwe iPhone!

 

Hey Hajar. Wanneer wordt je toestel dan met PostNL geleverd? Verlengingen? Want die kwamen voorheen ook met AMP toch?

Reputatie 2

@zachary17

Zodra wij een nieuwe update hebben, delen wij die direct in dit topic. Als je bestelling via PostNL gaat, dan ontvang je een e-mail met de bezorgdatum zodra je toestel leverbaar is. Nog even geduld dus en dan kan je genieten van je nieuwe iPhone!

 

Bedankt. Geen update dus? Had begrepen bij Apple dat alle providers nu wel de aantallen binnen zouden hebben en dus de levertijd ge-update zou worden vandaag. Maargoed even wachten dan. 

Reputatie 2

Heeft iemand van vorige jaar toevallig ervaring met de levering via PostNL? Ipv AMP

Reputatie 7
Badge +9

@Timmeehhh Verlengingen via de webshop of T-Mobile Shop worden geleverd via PostNL. Nieuwe aansluitingen via de webshop of T-Mobile Shop worden geleverd door AMP. Bestellingen via Telesales worden ook geleverd door AMP. Bij AMP krijg je een e-mail om een bezorgdatum te selecteren. Bij PostNL een e-mail met de bezorgdatum. 

Ik hoop dat het nu wat duidelijker is. 

Reputatie 3

@Timmeehhh Verlengingen via de webshop of T-Mobile Shop worden geleverd via PostNL. Nieuwe aansluitingen via de webshop of T-Mobile Shop worden geleverd door AMP. Bestellingen via Telesales worden ook geleverd door AMP. Bij AMP krijg je een e-mail om een bezorgdatum te selecteren. Bij PostNL een e-mail met de bezorgdatum. 

Ik hoop dat het nu wat duidelijker is. 

Thanks! Dan wordt het voor het eerst PostNL in al die jaren verlengingen 😉. Al enig idee wanneer er meer info is? Alle andere providers hebben inmiddels een update kunnen geven. Of wordt het echt morgenavond laat voor we PostNL mailtjes gaan zien voor degenen die bij de eerste levering zit?

Reputatie 2

@Timmeehhh Verlengingen via de webshop of T-Mobile Shop worden geleverd via PostNL. Nieuwe aansluitingen via de webshop of T-Mobile Shop worden geleverd door AMP. Bestellingen via Telesales worden ook geleverd door AMP. Bij AMP krijg je een e-mail om een bezorgdatum te selecteren. Bij PostNL een e-mail met de bezorgdatum. 

Ik hoop dat het nu wat duidelijker is. 

Thanks! Dan wordt het voor het eerst PostNL in al die jaren verlengingen 😉. Al enig idee wanneer er meer info is? Alle andere providers hebben inmiddels een update kunnen geven. Of wordt het echt morgenavond laat voor we PostNL mailtjes gaan zien voor degenen die bij de eerste levering zit?

Haha ja tis wel een loterij. Ik geloof niet zo dat ie vrijdag komt maar als ie komt wil ik wel thuis zijn en niet op werk :’). Enige richting is wel echt handig. Kan me niet voorstellen dat jullie nog niet weten hoeveel stuks je mag verwachten toch? 

Reputatie 2

@Timmeehhh Verlengingen via de webshop of T-Mobile Shop worden geleverd via PostNL. Nieuwe aansluitingen via de webshop of T-Mobile Shop worden geleverd door AMP. Bestellingen via Telesales worden ook geleverd door AMP. Bij AMP krijg je een e-mail om een bezorgdatum te selecteren. Bij PostNL een e-mail met de bezorgdatum. 

Ik hoop dat het nu wat duidelijker is. 

Thanks! Dan wordt het voor het eerst PostNL in al die jaren verlengingen 😉. Al enig idee wanneer er meer info is? Alle andere providers hebben inmiddels een update kunnen geven. Of wordt het echt morgenavond laat voor we PostNL mailtjes gaan zien voor degenen die bij de eerste levering zit?

Haha ja tis wel een loterij. Ik geloof niet zo dat ie vrijdag komt maar als ie komt wil ik wel thuis zijn en niet op werk :’). Enige richting is wel echt handig. Kan me niet voorstellen dat jullie nog niet weten hoeveel stuks je mag verwachten toch? 

Niet verkeerd bedoeld, maar je had hem ook kunnen ophalen in de winkel voor een moment dat jou zeker uitkomt. Snap de frustratie (want heb die zelf ook), maar er mag wel wat meer geduld bij komen kijken

Hey, had deze maandag opnieuw de iPhone 14 pro besteld, omdat ik bij de pre order dag verzenden had geselecteerd maar wilde toch ophalen.

Dus de bestelling gecanceld en opnieuw geplaatst. Vraag me nu af wanneer ik hem ongeveer kan verwachten in de winkel.

Reputatie 6

Hey, had deze maandag opnieuw de iPhone 14 pro besteld, omdat ik bij de pre order dag verzenden had geselecteerd maar wilde toch ophalen.

Dus de bestelling gecanceld en opnieuw geplaatst. Vraag me nu af wanneer ik hem ongeveer kan verwachten in de winkel.

Vanaf vrijdag 16 september, maar dat ligt aan jouw gekozen toestel, aan de voorraden en de vraag van andere abonnees! Oftewel, niemand weet wanneer je die zal krijgen, daarin zal je nooit een duidelijk antwoord krijgen. Zullen vanaf vrijdag of begin volgende week vast en zeker meer te horen krijgen over de nieuwe ‘verwachte’ levertijden. Maar in mijn ervaring zal dit dan schattingen zijn zoals: 2-4, 4-6 weken.

Reputatie 2

@Timmeehhh Verlengingen via de webshop of T-Mobile Shop worden geleverd via PostNL. Nieuwe aansluitingen via de webshop of T-Mobile Shop worden geleverd door AMP. Bestellingen via Telesales worden ook geleverd door AMP. Bij AMP krijg je een e-mail om een bezorgdatum te selecteren. Bij PostNL een e-mail met de bezorgdatum. 

Ik hoop dat het nu wat duidelijker is. 

Thanks! Dan wordt het voor het eerst PostNL in al die jaren verlengingen 😉. Al enig idee wanneer er meer info is? Alle andere providers hebben inmiddels een update kunnen geven. Of wordt het echt morgenavond laat voor we PostNL mailtjes gaan zien voor degenen die bij de eerste levering zit?

Haha ja tis wel een loterij. Ik geloof niet zo dat ie vrijdag komt maar als ie komt wil ik wel thuis zijn en niet op werk :’). Enige richting is wel echt handig. Kan me niet voorstellen dat jullie nog niet weten hoeveel stuks je mag verwachten toch? 

Niet verkeerd bedoeld, maar je had hem ook kunnen ophalen in de winkel voor een moment dat jou zeker uitkomt. Snap de frustratie (want heb die zelf ook), maar er mag wel wat meer geduld bij komen kijken

Nou precies daarom wilde ik het dus ook ophalen in de winkel alleen daar kreeg ik alleen maar fouten op. Dacht ik doe het eens met bezorgen…. En ja hoor, lukt het in 1x :’). Om hem nou te annuleren vond ik ook wat ver gaan. 

Reputatie 1

Ik heb zojuist een sms en e-mail gekregen van AMP! Vrijdagochtend 16 september tussen 8:00 en 11:00 uur krijg ik mijn nieuwe iPhone 14 Pro… Yes!

Reputatie 3

Ik heb zojuist een sms en e-mail gekregen van AMP! Vrijdagochtend 16 september tussen 8:00 en 11:00 uur krijg ik mijn nieuwe iPhone 14 Pro… Yes!

Wat is jouw ordernummer ongeveer dan weten we waar ze zijn qua uitlevering 🥲

Reputatie 1

Ik heb zojuist een sms en e-mail gekregen van AMP! Vrijdagochtend 16 september tussen 8:00 en 11:00 uur krijg ik mijn nieuwe iPhone 14 Pro… Yes!

Wat is jouw ordernummer ongeveer dan weten we waar ze zijn qua uitlevering 🥲

Mijn bestellingsbevestiging is van vrijdag 9 september - 16:53!

Heeft iemand enig idee hoe lang vantevoren we bericht krijgen van een eventuele levering op 16 september?

Reputatie 6

Heeft iemand enig idee hoe lang vantevoren we bericht krijgen van een eventuele levering op 16 september?

Ligt aan je keuze, afhalen in de winkel is meestal pas vandaag (of morgen) dat je hem kan ophalen. Laten bezorgen kan je zelf controleren qua status: https://www.t-mobile.nl/klantenservice/bestelling-en-abonnement/alles-over-je-bestelling/bestelstatus, in principe zou je sinds gister een statusupdate moeten hebben. Maar vandaag kan er natuurlijk ook nog van alles gebeuren!

@Timmeehhh Verlengingen via de webshop of T-Mobile Shop worden geleverd via PostNL. Nieuwe aansluitingen via de webshop of T-Mobile Shop worden geleverd door AMP. Bestellingen via Telesales worden ook geleverd door AMP. Bij AMP krijg je een e-mail om een bezorgdatum te selecteren. Bij PostNL een e-mail met de bezorgdatum. 

Ik hoop dat het nu wat duidelijker is. 

Hoe werkt dat precies? Ik wil niet dat mijn nieuwe iPhone naar de beuren gaat, als ik niet thuis ben😅 Moeten wij ook bij de levering een nieuwe contract handtekenen? 

@Timmeehhh Verlengingen via de webshop of T-Mobile Shop worden geleverd via PostNL. Nieuwe aansluitingen via de webshop of T-Mobile Shop worden geleverd door AMP. Bestellingen via Telesales worden ook geleverd door AMP. Bij AMP krijg je een e-mail om een bezorgdatum te selecteren. Bij PostNL een e-mail met de bezorgdatum. 

Ik hoop dat het nu wat duidelijker is. 

Hoe werkt dat precies? Ik wil niet dat mijn nieuwe iPhone naar de beuren gaat, als ik niet thuis ben😅 Moeten wij ook bij de levering een nieuwe contract handtekenen? 

Bedoel levering via PostNL 

Reputatie 6

@Timmeehhh Verlengingen via de webshop of T-Mobile Shop worden geleverd via PostNL. Nieuwe aansluitingen via de webshop of T-Mobile Shop worden geleverd door AMP. Bestellingen via Telesales worden ook geleverd door AMP. Bij AMP krijg je een e-mail om een bezorgdatum te selecteren. Bij PostNL een e-mail met de bezorgdatum. 

Ik hoop dat het nu wat duidelijker is. 

Hoe werkt dat precies? Ik wil niet dat mijn nieuwe iPhone naar de beuren gaat, als ik niet thuis ben😅 Moeten wij ook bij de levering een nieuwe contract handtekenen? 

Bedoel levering via PostNL 

Denk dat de bezorgers hem verloten onder je buurtbewoners! Nee joh: dit soort pakketten zullen een melding hebben dat enkel door bewoner in ontvangst genomen mag worden, dus maak je geen zorgen.

Is er al wat meer bekend wanneer de iPhone in de winkel geleverd wordt? Ik heb namelijk aangevinkt dat ik hem in de winkel op wil halen (wel al besteld).

 

Reputatie 2

Goedemorgen. 

Als ik nu bestel (verlenging iPhone 14 Pro 128GB zwart) is er dan een mogelijkheid dat er morgen alsnog wordt geleverd? Dit gezien het feit via Social Media (DM) wordt aangegeven dat jullie verwachten alles wat in pre-order wordt besteld te kunnen leveren. Dank! 😀

Reputatie 6

Is er al wat meer bekend wanneer de iPhone in de winkel geleverd wordt? Ik heb namelijk aangevinkt dat ik hem in de winkel op wil halen (wel al besteld).

 

Uurtje geleden al zelfde bericht geplaatst: afhalen hoor je vandaag/morgen iets van de winkel. Mits jouw telefoon in de eerste batch geleverd kan worden.

Reputatie 6

Goedemorgen. 

Als ik nu bestel (verlenging iPhone 14 Pro 128GB zwart) is er dan een mogelijkheid dat er morgen alsnog wordt geleverd? Dit gezien het feit via Social Media (DM) wordt aangegeven dat jullie verwachten alles wat in pre-order wordt besteld te kunnen leveren. Dank! 😀

Dat zou wel positief nieuws zijn, dat ze alles kunnen leveren binnen de pre-orders. Echter als ik om mij heen kijk zie ik mensen die nog steeds geen statusupdate hebben gekregen, dus dat betwijfel ik wel een beetje. Maar het ligt enorm aan jouw toestel keuze en de vraag daar naar. Als je nu besteld ben je in ieder geval eerder aan de beurt dan wachten 😄

Is er al wat meer bekend wanneer de iPhone in de winkel geleverd wordt? Ik heb namelijk aangevinkt dat ik hem in de winkel op wil halen (wel al besteld).

 

Uurtje geleden al zelfde bericht geplaatst: afhalen hoor je vandaag/morgen iets van de winkel. Mits jouw telefoon in de eerste batch geleverd kan worden.

Sorry niet gezien!! Bedankt voor je reactie😊

Reputatie 6

Is er al wat meer bekend wanneer de iPhone in de winkel geleverd wordt? Ik heb namelijk aangevinkt dat ik hem in de winkel op wil halen (wel al besteld).

 

Uurtje geleden al zelfde bericht geplaatst: afhalen hoor je vandaag/morgen iets van de winkel. Mits jouw telefoon in de eerste batch geleverd kan worden.

Sorry niet gezien!! Bedankt voor je reactie😊

Hehe geen probleem! Hopelijk krijg je snel een berichtje 😄, wel laten weten als je iets hoort hé!

Na mijn bestelling en betaling geen enkele update gehad. Terwijl ik vrijdag al besteld heb om 15:00. Typisch dat T-mobile er weer een bende van maakt. Maakt ook niet uit. Zijn maar telefoons van 1250 euro joh.