Welkom bij het levertijdentopic van de gloednieuwe iPhone 14 Pro! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe toestel. We werken de tabellen altijd meteen bij als er een update is. Hier zal je dus altijd de meest recente levertijden zien!
We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.
Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?
Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.
Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?
Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!
Voor de meestgestelde vragen kun je terecht in ons FAQ topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen!
Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!
Bladzijde 14 / 15
@065335xxxx Ben je een nieuwe klant of gaat het om een verlenging? Zou je je ordernummer kunnen doorgeven dan kijken we graag met je mee.
Gaat om verlenging, bestelnummer 77628753
Ik zie het dus gebeuren dat ik gewoon 2 maand betaald voor toestelhuur terwijl ik m nog niet krijg. Aan het eind van de termijn lever ik m weer in. Dan zou ik dus 2 x toestelhuur betaal zonder toestel in handen te hebben ?
Hi, @065335xxxx bedankt voor het sturen van je ordernummer. Ik heb je order erbij gepakt en ik zie dat je hebt gekozen voor de Apple iPhone 14 Pro 256 GB in het zwart. Je hebt de bestelling bij ons geplaatst op 18/11/22, dus je kunt vanaf deze datum de huidige levertijd van 4 - 6 weken aanhouden. We proberen alle bestellingen zo snel mogelijk te leveren, maar we zijn nu afhankelijk van Apple voor een nieuwe voorraad. Zodra er een update is, laten we het direct aan jullie weten in dit topic. Uiteraard zal je niet betalen voor een toestel dat je nog niet in handen hebt. Ik heb gelijk voor je gekeken en ik zie dat je verlenging nog niet van start is gegaan. Deze zal van start gaan, zodra je het nieuwe toestel in handen hebt. Dat kun je vervolgens ook terugzien in je My T-Mobile account: https://www.t-mobile.nl/my/abonnement-en-instellingen.
Hopelijk geeft dit meer duidelijkheid. Als je nog andere vragen hebt, laat het dan gerust weten!
Groetjes,
Pharwin
Pharwin: Top !
Gewoon een duidelijk antwoord op een simpele vraag. Dank !
Hi allemaal,
De levertijden zijn zojuist geüpdatet. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit topic! Mochten er nog vragen zijn, dan hoor ik het graag!
Goedemorgen,
Ik heb mijn telefoon 26-11 besteld, Ook email ontvangen met 'Je verlenging gaat in op 26-11-2022' Alleen telefoon nog niet gekregen. Betaal ik al voor of pas bij ontvangst?
Ook zie ik bij Iphone ' Goud' besteld 15-11, Moet ik vanaf dit moment 8-10 weken rekenen? En wat is de tegemoetkoming hierin? Ik heb namelijk deze iPhone genomen omdat hier 1-2 weken levering stond. Er is al langer bekend dat apple levering problemen hebben, In principe geen probleem maar waarom loze beloftes doen als er dondersgoed bekend was dat dit levertijd uitwerd gesteld?
Wat als nou alle kopers besluiten in eens 8-10 weken later te betalen?
Goedemorgen,
Ik heb mijn telefoon 26-11 besteld, Ook email ontvangen met 'Je verlenging gaat in op 26-11-2022' Alleen telefoon nog niet gekregen. Betaal ik al voor of pas bij ontvangst?
Ook zie ik bij Iphone ' Goud' besteld 15-11, Moet ik vanaf dit moment 8-10 weken rekenen? En wat is de tegemoetkoming hierin? Ik heb namelijk deze iPhone genomen omdat hier 1-2 weken levering stond. Er is al langer bekend dat apple levering problemen hebben, In principe geen probleem maar waarom loze beloftes doen als er dondersgoed bekend was dat dit levertijd uitwerd gesteld?
Wat als nou alle kopers besluiten in eens 8-10 weken later te betalen?
Je stelt precies dezelfde vraag over betaling de betaling als die ik stelde en die is nb in de reply boven jouw vraag beantwoord. Soms moet je ook gewoon even lezen.
En je zegt zelf….”er is al langer bekend dat Apple leveringsproblemen heeft”. Als je dan toch besteld weet je dus dat je met vertraging rekening zult moeten houden.
Hi allemaal,
De levertijden zijn zojuist geüpdatet. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit topic! Mochten er nog vragen zijn, dan hoor ik het graag!
Hoi! Excuus voor mijn bijdehante vraag zonder te kijken naar de 14 bladzijdes aan comments alvast!
Als ik mijn iPhone 14 pro zwart 128gb heb besteld op 4 december, betekent dat dat ik deze in de batch van 30-10 krijg die 6-8 weken duurt vanaf die datum? Of is het 6-8 weken vanaf 4 december? Dank!
hi, ik heb 6-11-2022 een iphone 14pro 128GB spacezwart besteld en toen was de levertijd 4-6 weken maar nu staat er 6 tot 8 weken, welke moet ik dan aanhouden? mijn ordernummer is: 77308143
Ik heb exact dezelfde vraag als @stefan_hartevelt_ ook op 6-11-2022 de iphone pro 128gb spacezwart besteld en toen was de levertijd 4-6 weken. Betekent dit nu dat we nog 2 weken extra moeten wachten op de levering?
Welkom bij het levertijdentopic van de gloednieuwe iPhone 14 Pro! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe toestel. We werken de tabellen altijd meteen bij als er een update is. Hier zal je dus altijd de meest recente levertijden zien!
Levertijden iPhone 14 Pro
Deze levertijden zijn aangepast op 8 december om 13:50 uur.
NB. De data onder 'Besteldatum' zijn vanaf-data
Veelgestelde vragen
Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?
We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.
Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?
Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.
Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?
Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!
Voor de meestgestelde vragen kun je terecht in ons FAQ topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen!
Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!
ARE YOU GETTING STOCK FROM APPLE?????
because it doesn't make sense all the time to change the date. who orders 1-2 weeks becomes 4-6 and then 8-10 you do not pass confidence to the customer. It seems that you haven't received the iPhones for a long time and you keep stalling customers with these dates. I felt super frustrated, I paid more for the iphone pro 14 gold 256 gb because it was dated 1-2 weeks ago now I have to wait 4-6 I have anxiety and that makes me really bad.
Goedemorgen,
Ik heb mijn telefoon 26-11 besteld, Ook email ontvangen met 'Je verlenging gaat in op 26-11-2022' Alleen telefoon nog niet gekregen. Betaal ik al voor of pas bij ontvangst?
Ook zie ik bij Iphone ' Goud' besteld 15-11, Moet ik vanaf dit moment 8-10 weken rekenen? En wat is de tegemoetkoming hierin? Ik heb namelijk deze iPhone genomen omdat hier 1-2 weken levering stond. Er is al langer bekend dat apple levering problemen hebben, In principe geen probleem maar waarom loze beloftes doen als er dondersgoed bekend was dat dit levertijd uitwerd gesteld?
Wat als nou alle kopers besluiten in eens 8-10 weken later te betalen?
Je stelt precies dezelfde vraag over betaling de betaling als die ik stelde en die is nb in de reply boven jouw vraag beantwoord. Soms moet je ook gewoon even lezen.
En je zegt zelf….”er is al langer bekend dat Apple leveringsproblemen heeft”. Als je dan toch besteld weet je dus dat je met vertraging rekening zult moeten houden.
Soms moet jij gewoon lezen , mijn reactie gaf ik aan dat de levertijd eerst op1-2 weken stond. En mijn punt die ik wilde maken is dat een organisatie /bedrijf niet pas 1 week van te voren te horen krijgt of een hele voorraad vertraagd word met 8-10 weken. Hierover kon T - mobile van mij part best transparant in zijn.
Welkom bij het levertijdentopic van de gloednieuwe iPhone 14 Pro! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe toestel. We werken de tabellen altijd meteen bij als er een update is. Hier zal je dus altijd de meest recente levertijden zien!
Levertijden iPhone 14 Pro
Deze levertijden zijn aangepast op 8 december om 13:50 uur.
NB. De data onder 'Besteldatum' zijn vanaf-data
Veelgestelde vragen
Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?
We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.
Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?
Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.
Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?
Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!
Voor de meestgestelde vragen kun je terecht in ons FAQ topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen!
Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!
ARE YOU GETTING STOCK FROM APPLE?????
because it doesn't make sense all the time to change the date. who orders 1-2 weeks becomes 4-6 and then 8-10 you do not pass confidence to the customer. It seems that you haven't received the iPhones for a long time and you keep stalling customers with these dates. I felt super frustrated, I paid more for the iphone pro 14 gold 256 gb because it was dated 1-2 weeks ago now I have to wait 4-6 I have anxiety and that makes me really bad.
Imagine getting anxious from waiting for a phone. Are you sure it's anxiety, or do I sense some form of FOMO to get your hands on the latest tech and be part of the group again?
Hi allemaal,
De levertijden zijn zojuist weer bijgewerkt. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit topic! Mochten er nog vragen zijn, dan hoor ik het graag!
Hi allemaal,
De levertijden zijn zojuist weer bijgewerkt. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit topic! Mochten er nog vragen zijn, dan hoor ik het graag!
Ehmm. Dit zijn de 13 pro’s
Hi allemaal,
De levertijden zijn zojuist weer bijgewerkt. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit topic! Mochten er nog vragen zijn, dan hoor ik het graag!
Ehmm. Dit zijn de 13 pro’s
Dit zag ik ook! . ben benieuwd of de levertijden nu weer verkort zijn aangezien vorige week 6 tot 8 weken stond.
besteld op 11 november.
Hi allemaal,
De levertijden zijn zojuist weer bijgewerkt. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit topic! Mochten er nog vragen zijn, dan hoor ik het graag!
Ehmm. Dit zijn de 13 pro’s
Dit zag ik ook! . ben benieuwd of de levertijden nu weer verkort zijn aangezien vorige week 6 tot 8 weken stond.
besteld op 11 november.
Jaa ben ook benieuwd. Mijn telefoon kan als het goed is vanaf woensdag elk moment komen.
Hi allemaal,
De levertijden zijn zojuist weer bijgewerkt. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit topic! Mochten er nog vragen zijn, dan hoor ik het graag!
Hi allemaal,
De levertijden zijn zojuist weer bijgewerkt. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit topic! Mochten er nog vragen zijn, dan hoor ik het graag!
hi, wat houdt het in voor mensen die na 5 november de iPhone 14 pro zwart 128gb hebben besteld? ook een levertijd van 6-8 weken vanaf dan?
Hi allemaal,
De levertijden zijn zojuist weer bijgewerkt. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit topic! Mochten er nog vragen zijn, dan hoor ik het graag!
hi, wat houdt het in voor mensen die na 5 november de iPhone 14 pro zwart 128gb hebben besteld? ook een levertijd van 6-8 weken vanaf dan?
Ja de levertijd die er staat is de vanaf die datum die er staat. Dus alles wat na 5 november is besteld gaat ook met een levertijd van 6-8 weken
Hi allemaal,
De levertijden zijn zojuist weer bijgewerkt. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit topic! Mochten er nog vragen zijn, dan hoor ik het graag!
I placed my order on 07.11.2022. 14Pro 256 Purple and according to the update it should be available but I didn't receive a message it's ready to be collected.
Hi allemaal,
De levertijden zijn zojuist weer bijgewerkt. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit topic! Mochten er nog vragen zijn, dan hoor ik het graag!
Hi allemaal,
De levertijden zijn zojuist weer bijgewerkt. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit topic! Mochten er nog vragen zijn, dan hoor ik het graag!
Hi allemaal, de levertijden zijn zojuist geüpdatet. Als er een update is, laten we het direct weten in dit Topic. Mochten er nog vragen zijn, dan hoor ik het graag!
Hi allemaal,
De levertijden zijn zojuist weer bijgewerkt. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit topic! Mochten er nog vragen zijn, dan hoor ik het graag!
Is hier iemand die besteld heeft met een levertijd van 4-6 weken die hem eerder heeft ontvangen dan 6 weken? Ik zit inmiddels op 4,5 week… (besteld met een levertijd van 1-2 weken die daarna ineens is gewijzigd naar 4-6 weken ;()
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.