Skip to main content

Welkom bij het levertijdentopic van de gloednieuwe iPhone 13 Pro Max! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe toestel. We werken de tabellen altijd meteen bij als er een update is. Hier zal je dus altijd de meest recente levertijden zien! 

 

Levertijden iPhone 13 Pro Max

Deze levertijden zijn aangepast op 9 maart 2022 om 9:56

NB. De data onder 'Besteldatum' zijn vanaf-data.

 

Veelgestelde vragen

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

 

Voor de meestgestelde vragen kun je terecht in ons FAQ topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen!

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!

Ik vind het eerlijk gezegd nu meer verwarrend dan eerst...

Ja ik ook daarom mijn vraag ook🤣 @David 

zou handig zijn als ze bij de statusorder ook je plek in de wachtrij zouden kunnen aangeven, ik had dat tijdens de Nvidia launch en het kan je een indicatie geven wanneer je aan de beurt zou kunnen zijn. Maarja tmobile wilt niet dat mensen afschrikken van een hoog getal en dan annuleren

Dat zou idd al een hoop schele ja en dat is tenminste duidelijk

Dat zou een hoop schelen maar 

zodra mensen hun plaats zien gaan ze zeker annuleren… en dat zijn waarschijnlijk een hoop mensen als ik het hier zo lees… 

ik baal er ook van had zaterdag een dag daarna besteld… helaas te laat nu 3-4 weken wachten 

de mensen met een slechte telefoon rip… 

Ja ik helaas ook zit nu nog 2 weken met een kut samsung uit 2006😭

Oejj dat is klote ja… mien vriendin had m zaterdag al binnen ik was zo chagrijnig haha 😂 dat ik hem niet had… 


Ik vind het eerlijk gezegd nu meer verwarrend dan eerst...

Ja ik ook daarom mijn vraag ook🤣 @David 

zou handig zijn als ze bij de statusorder ook je plek in de wachtrij zouden kunnen aangeven, ik had dat tijdens de Nvidia launch en het kan je een indicatie geven wanneer je aan de beurt zou kunnen zijn. Maarja tmobile wilt niet dat mensen afschrikken van een hoog getal en dan annuleren

Dat zou idd al een hoop schele ja en dat is tenminste duidelijk

Dat zou een hoop schelen maar 

zodra mensen hun plaats zien gaan ze zeker annuleren… en dat zijn waarschijnlijk een hoop mensen als ik het hier zo lees… 

ik baal er ook van had zaterdag een dag daarna besteld… helaas te laat nu 3-4 weken wachten 

de mensen met een slechte telefoon rip… 

Ja ik helaas ook zit nu nog 2 weken met een kut samsung uit 2006😭

Oejj dat is klote ja… mien vriendin had m zaterdag al binnen ik was zo chagrijnig haha 😂 dat ik hem niet had… 

Ja dat kan ik heel goed begrijpen ja hoop voor je dat je m snel heb🤣


Ik vind het eerlijk gezegd nu meer verwarrend dan eerst...

Ja ik ook daarom mijn vraag ook🤣 @David 

zou handig zijn als ze bij de statusorder ook je plek in de wachtrij zouden kunnen aangeven, ik had dat tijdens de Nvidia launch en het kan je een indicatie geven wanneer je aan de beurt zou kunnen zijn. Maarja tmobile wilt niet dat mensen afschrikken van een hoog getal en dan annuleren

Dat zou idd al een hoop schele ja en dat is tenminste duidelijk

Dat zou een hoop schelen maar 

zodra mensen hun plaats zien gaan ze zeker annuleren… en dat zijn waarschijnlijk een hoop mensen als ik het hier zo lees… 

ik baal er ook van had zaterdag een dag daarna besteld… helaas te laat nu 3-4 weken wachten 

de mensen met een slechte telefoon rip… 

Ja ik helaas ook zit nu nog 2 weken met een kut samsung uit 2006😭

Oejj dat is klote ja… mien vriendin had m zaterdag al binnen ik was zo chagrijnig haha 😂 dat ik hem niet had… 

Ja dat kan ik heel goed begrijpen ja hoop voor je dat je m snel heb🤣

 Ja gewoon afwachten soms vergeet ik ook dat ik

De iphone besteld heb aangezien het zo lang duurt xD ik wacht gewoon het berichtje af… 😂😉


Ik vind het eerlijk gezegd nu meer verwarrend dan eerst...

Ja ik ook daarom mijn vraag ook🤣 @David 

zou handig zijn als ze bij de statusorder ook je plek in de wachtrij zouden kunnen aangeven, ik had dat tijdens de Nvidia launch en het kan je een indicatie geven wanneer je aan de beurt zou kunnen zijn. Maarja tmobile wilt niet dat mensen afschrikken van een hoog getal en dan annuleren

Dat zou idd al een hoop schele ja en dat is tenminste duidelijk

Dat zou een hoop schelen maar 

zodra mensen hun plaats zien gaan ze zeker annuleren… en dat zijn waarschijnlijk een hoop mensen als ik het hier zo lees… 

ik baal er ook van had zaterdag een dag daarna besteld… helaas te laat nu 3-4 weken wachten 

de mensen met een slechte telefoon rip… 

Ja ik helaas ook zit nu nog 2 weken met een kut samsung uit 2006😭

Oejj dat is klote ja… mien vriendin had m zaterdag al binnen ik was zo chagrijnig haha 😂 dat ik hem niet had… 

Ja dat kan ik heel goed begrijpen ja hoop voor je dat je m snel heb🤣

 Ja gewoon afwachten soms vergeet ik ook dat ik

De iphone besteld heb aangezien het zo lang duurt xD ik wacht gewoon het berichtje af… 😂😉

Ja als ik me oude iphone nog had dan maakte t niet zoveel uit maar nu ik met die samsung loop vergeet ik het niet jammer genoeg🤣🤣🤣


Ik vind het eerlijk gezegd nu meer verwarrend dan eerst...

Ja ik ook daarom mijn vraag ook🤣 @David 

zou handig zijn als ze bij de statusorder ook je plek in de wachtrij zouden kunnen aangeven, ik had dat tijdens de Nvidia launch en het kan je een indicatie geven wanneer je aan de beurt zou kunnen zijn. Maarja tmobile wilt niet dat mensen afschrikken van een hoog getal en dan annuleren

Dat zou idd al een hoop schele ja en dat is tenminste duidelijk

Dat zou een hoop schelen maar 

zodra mensen hun plaats zien gaan ze zeker annuleren… en dat zijn waarschijnlijk een hoop mensen als ik het hier zo lees… 

ik baal er ook van had zaterdag een dag daarna besteld… helaas te laat nu 3-4 weken wachten 

de mensen met een slechte telefoon rip… 

Ja ik helaas ook zit nu nog 2 weken met een kut samsung uit 2006😭

Oejj dat is klote ja… mien vriendin had m zaterdag al binnen ik was zo chagrijnig haha 😂 dat ik hem niet had… 

Ja dat kan ik heel goed begrijpen ja hoop voor je dat je m snel heb🤣

 Ja gewoon afwachten soms vergeet ik ook dat ik

De iphone besteld heb aangezien het zo lang duurt xD ik wacht gewoon het berichtje af… 😂😉

Ja als ik me oude iphone nog had dan maakte t niet zoveel uit maar nu ik met die samsung loop vergeet ik het niet jammer genoeg🤣🤣🤣

 Ah ja begrijpelijk 🥲 dus zodra je een bericht krijg ga je het vieren? 🤪


Vanmorgen mijn 13 pro Max 128Gb antraciet opgehaald. 
 

zo zie je maar dat BelSimpel binnen 6 dagen inclusief een weekend wel kan leveren. 
 

opzeggen is makkelijk, belletje naar T-Mobile, in een split second heb je een mail met de bevestiging dat je verlenging/bestelling geannuleerd is en dan ga je naar de BelSimpel app en verlengt en besteld en binnen 6 dagen heb je het in huis. 
 

easy does it 


Ik vind het eerlijk gezegd nu meer verwarrend dan eerst...

Ja ik ook daarom mijn vraag ook🤣 @David 

zou handig zijn als ze bij de statusorder ook je plek in de wachtrij zouden kunnen aangeven, ik had dat tijdens de Nvidia launch en het kan je een indicatie geven wanneer je aan de beurt zou kunnen zijn. Maarja tmobile wilt niet dat mensen afschrikken van een hoog getal en dan annuleren

Dat zou idd al een hoop schele ja en dat is tenminste duidelijk

Dat zou een hoop schelen maar 

zodra mensen hun plaats zien gaan ze zeker annuleren… en dat zijn waarschijnlijk een hoop mensen als ik het hier zo lees… 

ik baal er ook van had zaterdag een dag daarna besteld… helaas te laat nu 3-4 weken wachten 

de mensen met een slechte telefoon rip… 

Ja ik helaas ook zit nu nog 2 weken met een kut samsung uit 2006😭

Oejj dat is klote ja… mien vriendin had m zaterdag al binnen ik was zo chagrijnig haha 😂 dat ik hem niet had… 

Ja dat kan ik heel goed begrijpen ja hoop voor je dat je m snel heb🤣

 Ja gewoon afwachten soms vergeet ik ook dat ik

De iphone besteld heb aangezien het zo lang duurt xD ik wacht gewoon het berichtje af… 😂😉

Ja als ik me oude iphone nog had dan maakte t niet zoveel uit maar nu ik met die samsung loop vergeet ik het niet jammer genoeg🤣🤣🤣

 Ah ja begrijpelijk 🥲 dus zodra je een bericht krijg ga je het vieren? 🤪

Dat zeker ja🎉😂


De tip overwogen om via Belsimpel de Iphone 13 Pro max Gold 128 GB te bestellen. 
naar verwachting 2-4 dagen leveren. 

er is daar in ieder geval een hoop meer duidelijk qua wat ze in huis hebben en hoe de bestellingen verdeeld worden. 

Klopt maar zoals ik net ook zei kunnen ze geen garantie geven dus kan maarzo netzolang duren als bij t mobile ik weet niet of ik t daarop ga gokken dat ik straks nog langer kan wachten

doordat er duidelijk verteld werd wat ze in huis hebben en wat er binnen zou komen en hoe groot de kans was. heb ik dus morgen mn iphone 13 pro max gold.  zojuist de track en trace gekregen !  ik ben normaal gesproken niet snel te overtuigen met dit soort acties maar het werkt oprecht !
succes allen  met het wachten.

 


Goedemiddag allemaal,

Zojuist zijn de levertijden van de iPhone 13 Pro Max Zilver 128 en 256 GB aangepast en de levertijden van de Pro Max Grijs 128 GB en 1 TB ook. De andere levertijden blijven hetzelfde als voorheen.

Wanneer er weer een nieuwe update te delen is dan horen jullie het weer!


Goedemiddag allemaal,

Zojuist zijn de levertijden van de iPhone 13 Pro Max Zilver 128 en 256 GB aangepast en de levertijden van de Pro Max Grijs 128 GB en 1 TB ook. De andere levertijden blijven hetzelfde als voorheen.

Wanneer er weer een nieuwe update te delen is dan horen jullie het weer!

Wat betekent dit voor de mensen die het de vorige week hebben besteld?

Wel goed van jullie dat het elke keer up to date wordt gehouden maar het zou wel fijn zijn om te weten wat het nou daadwerkelijk betekent.


Hi @2honest2myself,

Voor de mensen die vorige week hebben besteld gelden ook gewoon de levertijden uit deze tabel. Als jij bijvoorbeeld op 20 september een iPhone 13 Pro Max Zilver 128 GB hebt besteld dan staat daar 2 tot 3 weken levertijd voor. Bestel jij diezelfde telefoon vandaag, dan staat daar ook 2 tot 3 weken voor en ontvang je de telefoon dus op een later moment dan de persoon die hem op 20 september al heeft besteld.

Houd er wel rekening mee dat de levertijden altijd een indicatie zijn van wat we verwachten en dat deze altijd kunnen wijzigen.


Goedemiddag allemaal,

Zojuist zijn de levertijden van de iPhone 13 Pro Max Zilver 128 en 256 GB aangepast en de levertijden van de Pro Max Grijs 128 GB en 1 TB ook. De andere levertijden blijven hetzelfde als voorheen.

Wanneer er weer een nieuwe update te delen is dan horen jullie het weer!

Betekent dat dat de mensen die hem van 128 GB Grijs op vrijdag de 17e hebben verwerkt zijn? aangezien hij nu op de 18e staat.


Net contact gehad met de klantenservice, die zeiden dat inderdaad de bestellingen van de 17e verwerkt zijn, alleen ik heb nog niks gehoord. Meer die dit ook hebben?


ik bel net de klantenservice. aangegeven dat ik de 22ste besteld heb.

mevrouw geeft aan aan de telefoon dat vanaf 18-09 de 3 tot 4weken ingaan.  dus ik zal hem maximaal voor 16 oktober moeten hebben..

volgens mij weet zelfs het personeel niet wat ze moeten zeggen als ik hier de berichten mee lees


ik bel net de klantenservice. aangegeven dat ik de 22ste besteld heb.

mevrouw geeft aan aan de telefoon dat vanaf 18-09 de 3 tot 4weken ingaan.  dus ik zal hem maximaal voor 16 oktober moeten hebben..

volgens mij weet zelfs het personeel niet wat ze moeten zeggen als ik hier de berichten mee lees

De 3-4 weken gaan pas in vanaf het moment dat jij hebt besteld dus ongeveer tussen de 13e en 20e kan je m verwachten


Ik zit al een week te wachten op mijn iPhone en belsimpel heeft het doodleuk WEL beschikbaar van T-Mobile notabene!

 

@David Denk dat ik wel een antwoord verdien!


Ik heb ook mijn bestelling bij T-Mobile geannuleerd omdat ik het heel vervelen vond dat er geen duidelijkheid erbij was. 
Ik heb gisteren via BelSimpel mijn contract verlengd en nieuwe iPhone besteld (13 pro max 512GB blauw) en ik heb hem vandaag binnen. Geweldige service bij BelSimpel. 
2 tips: 1- controleren of de telefoon bij Belsimpel op voorraad is (kan ze altijd bellen)
2- Even met Belsimpel checken of je je abonnement via Belsimpel kan verlengen, voordat je het bij T-Mobile annuleert. Dat kan ook gewoon bij hen vragen. 
Veel plezier allemaal !


Ik zit al een week te wachten op mijn iPhone en belsimpel heeft het doodleuk WEL beschikbaar van T-Mobile notabene!

 

@David Denk dat ik wel een antwoord verdien!

Dat is idd raar ja? @David 


Ik zit al een week te wachten op mijn iPhone en belsimpel heeft het doodleuk WEL beschikbaar van T-Mobile notabene!

 

@David Denk dat ik wel een antwoord verdien!

Dat is idd raar ja? @David 

ik had dinsdag opgezegd bij t mobile .. ze gaven netjes aan wat ze in huis hebben. er verwacht zou worden.. .en of ik deze week de iphone zou hebben… all met all zo geregeld. ik kan hem vanmiddag ophalen.  zou hier oprecht geen energie meer insteken. je bent aan het hopen voor saus. 
ik zou de overstap wagen ( nadat je wel even gebeld hebt natuurlijk ) 


Hi @Joeystef en @AltVas en andere lezers,

Wij hebben geen inzicht in de leveringen, voorraad en andere informatie van Belsimpel, dus ik kan niet zeggen waarom zij deze levertijden kunnen hanteren.

Als je daar meer informatie over wilt hebben dan kun je het beste direct contact met Belsimpel opnemen.

Als er vragen zijn voor ons, dan horen we het natuurlijk graag!


@David als je hem de 22tigste heb besteld. de grijze pro max 128g wanneer kan je hem dan omgeveer verwachten?


@David als je hem de 22tigste heb besteld. de grijze pro max 128g wanneer kan je hem dan omgeveer verwachten?

3 tot 4 weken later


Een uur geleden toch maar geannuleerd en besteld bij belsimpel levertijd stond op vandaag besteld morgen in huis dus kijken wat het daar word


Een uur geleden toch maar geannuleerd en besteld bij belsimpel levertijd stond op vandaag besteld morgen in huis dus kijken wat het daar word

Ik ook


Een uur geleden toch maar geannuleerd en besteld bij belsimpel levertijd stond op vandaag besteld morgen in huis dus kijken wat het daar word

Ik ook

Welke heb jij besteld?