Skip to main content

Welkom bij het levertijdentopic van de gloednieuwe iPhone 13! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe toestel. We werken de tabellen altijd meteen bij als er een update is. Hier zal je dus altijd de meest recente levertijden zien! 

 

Levertijden iPhone 13 

Deze levertijden zijn aangepast op 7 maart 2022 om 12:01

NB. De data onder 'Besteldatum' zijn vanaf-data

 

Veelgestelde vragen

 

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

 

Voor de meestgestelde vragen kun je terecht in ons FAQ topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen!

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!

Hi,

De levertijden in de tabel zijn zojuist weer aangepast. Zodra er een nieuwe update van de levertijden is delen we die direct!


Goedemiddag,

De levertijd van de iPhone 13 Blauw 128 GB is zojuist aangepast. De andere levertijden blijven hetzelfde als voor deze update.


Hi,

De levertijd van de iPhone 13 Zwart 128 GB is zojuist aangepast. De andere levertijden blijven hetzelfde.


Hi,

De levertijd van de iPhone 13 Roze en Blauw 128 GB is zojuist aangepast. De andere levertijden blijven hetzelfde


Hoi,

ik zie dat de verwachte levertijd van de iPhone 13 128 gb roze is verandert van 2-3 weken naar direct leverbaar. Houdt dit dan ook in dat ik hem eerder geleverd krijg? 


Hi,

De levertijd van de iPhone 13 Roze en Blauw 128 GB is zojuist aangepast. De andere levertijden blijven hetzelfde

Hi Hajar,

toen ik mijn bestelling deed een aantal dagen geleden stond er nog levertijd 2-3 weken. Worden de toestellen nu ook eerder verzonden of moet ik die 2-3 weken aanhouden?


Als een telefoon direct leverbaar is binnen hoeveel dagen kan ik hem dan verwachten ?


@xkelski & @Gab007,

Als de telefoons vanuit ons direct leverbaar zijn kan het nog wel even duren voor je een afspraak kunt maken bij de koerier. Zij hebben het op het moment erg druk, dus dit kan even duren. Je ontvangt vanzelf bericht van ze om een afspraak in te plannen!


@xkelski & @Gab007,

Als de telefoons vanuit ons direct leverbaar zijn kan het nog wel even duren voor je een afspraak kunt maken bij de koerier. Zij hebben het op het moment erg druk, dus dit kan even duren. Je ontvangt vanzelf bericht van ze om een afspraak in te plannen!

Hoi David,

bedankt voor je snelle antwoord. Die van mij komt met PostNL, niet met de koerier. 


Hi,

De levertijd van de iPhone 13 Wit 128 GB is zojuist aangepast. De andere levertijden blijven hetzelfde


Hi,

De levertijden in de tabel zijn zojuist weer aangepast. Zodra er een nieuwe update van de levertijden is delen we die direct!


Hi,

De levertijd van de iPhone 13 Blauw 128 GB is zojuist aangepast. De andere levertijden blijven hetzelfde


Hi,

De levertijden in de tabel zijn zojuist weer aangepast. Zodra er een nieuwe update van de levertijden is delen we die direct!


Hi,

De levertijden in de tabel zijn zojuist weer aangepast. Zodra er een nieuwe update van de levertijden is delen we die direct!


Hi,

De levertijden in de tabel zijn zojuist weer aangepast. Zodra er een nieuwe update van de levertijden is delen we die direct!

Dank voor de update. Er staat direct leverbaar, maar hoorde van je collega dat het probleem met name zit bij jullie koerier. Misschien goed als je die er ook bij zet hoelang het bij hen duurt, zit zelf een week te wachten en lees hier dat velen nog veel langer wachten. Uiteindelijk wil de klant zsm z’n telefoon en wil die weten waar die aan toe is. 


Hi,

De levertijden in de tabel zijn zojuist weer aangepast. Zodra er een nieuwe update van de levertijden is delen we die direct!

Dank voor de update. Er staat direct leverbaar, maar hoorde van je collega dat het probleem met name zit bij jullie koerier. Misschien goed als je die er ook bij zet hoelang het bij hen duurt, zit zelf een week te wachten en lees hier dat velen nog veel langer wachten. Uiteindelijk wil de klant zsm z’n telefoon en wil die weten waar die aan toe is. 


Bij mij stond ook ‘ direct leverbaar ‘ ik heb besteld op 14 december. Kreeg gelijk een mail van AMP voor een afspraak. Eerst volgende was 12 januari. Had op de naam van mijn moeder gedaan. Ze was niet thuis dus ik stond klaar met haar ID  in haar huis. Nou kreeg de telefoon echt niet. Hij ging weer weg met de telefoon waar ik 4 weken op heb gewacht. Ik keek voor een nieuwe afspraak de eerste volgende was pas 27 januari. Dan kon mijn moeder ook niet en zou het pas 7 feb worden! Heb de bestelling geannuleerd.. ga opnieuw een bestelling telefonisch doen. En kijken of het met postnl kan. Want dit slaat echt nergens op

 

 

 


Erg jammer dat jullie in deze tijden het niet voor elkaar krijgen om een telefoon binnen een week bij een klant te krijgen vind het erg lang duren allemaal. Is een logistieke tekortkoming van t-mobile. En een lever tijd van 1tot 2 weken is informatie waar je echt niks aan hebt. 


Misschien gaan na denken over ander vervoersbedrijf 1 die de drukte wel aan kan deze wachttijd is niet acceptabel.


En geef je klanten als het vervoersbedrijf het laat afweten de optie om hem voor mij part in Groningen te halen. Dat doe ik liever dan op een mailtje wachten 3 tot 4 weken lang. Zou de bestelling bijna willen annuleren. Er is dalijk al een nieuwe serie uit voor dat de telefoon geleverd word. 


En geef je klanten als het vervoersbedrijf het laat afweten de optie om hem voor mij part in Groningen te halen. Dat doe ik liever dan op een mailtje wachten 3 tot 4 weken lang. Zou de bestelling bijna willen annuleren. Er is dalijk al een nieuwe serie uit voor dat de telefoon geleverd word. 

Ik heb mijn bestelling bij AMP geannuleerd, en 2 dagen later opnieuw mijn bestelling via t-mobile  gedaan. De medewerker zei dat het het snelste ophalen in de winkel nu is. Nu dat de winkels weer open zijn. Ik heb wel de rose genomen die is direct leverbaar. Als het goed is kan ik hem deze week in de winkel ophalen. 
 

AMP is echt waardeloos! Bezorgafspraak was al 4 weken. Voor een telefoon die op ‘ direct leverbaar ‘ stond. 


Hi,

De levertijd van de iPhone 13 Rood 128 GB is zojuist aangepast. De andere levertijden blijven hetzelfde


Goedemiddag,

De levertijden van de iPhone 13 Blauw 128 GB en Rood 128 GB zijn zojuist aangepast. De andere levertijden blijven hetzelfde als voorheen.

Bij een nieuwe update melden we ons weer!


Hi,

Zojuist zijn er levertijden in de levertijdentabel aangepast. Je kunt dus in het eerste bericht de meest actuele levertijden van de iPhone 13 vinden.


Hi,

Zojuist zijn er levertijden in de levertijdentabel aangepast. Je kunt dus in het eerste bericht de meest actuele levertijden van de iPhone 13 vinden.


Hi,

De levertijd van de iPhone 13 Blauw en Zwart 128 GB is zojuist aangepast. De andere levertijden blijven hetzelfde.