Hi,
De levertijden in de tabel zijn zojuist weer aangepast. Zodra er een nieuwe update van de levertijden is delen we die direct!
Goedemiddag,
De levertijd van de iPhone 13 Blauw 128 GB is zojuist aangepast. De andere levertijden blijven hetzelfde als voor deze update.
Hi,
De levertijd van de iPhone 13 Zwart 128 GB is zojuist aangepast. De andere levertijden blijven hetzelfde.
Hi,
De levertijd van de iPhone 13 Roze en Blauw 128 GB is zojuist aangepast. De andere levertijden blijven hetzelfde
Hoi,
ik zie dat de verwachte levertijd van de iPhone 13 128 gb roze is verandert van 2-3 weken naar direct leverbaar. Houdt dit dan ook in dat ik hem eerder geleverd krijg?
Hi,
De levertijd van de iPhone 13 Roze en Blauw 128 GB is zojuist aangepast. De andere levertijden blijven hetzelfde
Hi Hajar,
toen ik mijn bestelling deed een aantal dagen geleden stond er nog levertijd 2-3 weken. Worden de toestellen nu ook eerder verzonden of moet ik die 2-3 weken aanhouden?
Als een telefoon direct leverbaar is binnen hoeveel dagen kan ik hem dan verwachten ?
@xkelski & @Gab007,
Als de telefoons vanuit ons direct leverbaar zijn kan het nog wel even duren voor je een afspraak kunt maken bij de koerier. Zij hebben het op het moment erg druk, dus dit kan even duren. Je ontvangt vanzelf bericht van ze om een afspraak in te plannen!
@xkelski & @Gab007,
Als de telefoons vanuit ons direct leverbaar zijn kan het nog wel even duren voor je een afspraak kunt maken bij de koerier. Zij hebben het op het moment erg druk, dus dit kan even duren. Je ontvangt vanzelf bericht van ze om een afspraak in te plannen!
Hoi David,
bedankt voor je snelle antwoord. Die van mij komt met PostNL, niet met de koerier.
Hi,
De levertijd van de iPhone 13 Wit 128 GB is zojuist aangepast. De andere levertijden blijven hetzelfde
Hi,
De levertijden in de tabel zijn zojuist weer aangepast. Zodra er een nieuwe update van de levertijden is delen we die direct!
Hi,
De levertijd van de iPhone 13 Blauw 128 GB is zojuist aangepast. De andere levertijden blijven hetzelfde
Hi,
De levertijden in de tabel zijn zojuist weer aangepast. Zodra er een nieuwe update van de levertijden is delen we die direct!
Hi,
De levertijden in de tabel zijn zojuist weer aangepast. Zodra er een nieuwe update van de levertijden is delen we die direct!
Hi,
De levertijden in de tabel zijn zojuist weer aangepast. Zodra er een nieuwe update van de levertijden is delen we die direct!
Dank voor de update. Er staat direct leverbaar, maar hoorde van je collega dat het probleem met name zit bij jullie koerier. Misschien goed als je die er ook bij zet hoelang het bij hen duurt, zit zelf een week te wachten en lees hier dat velen nog veel langer wachten. Uiteindelijk wil de klant zsm z’n telefoon en wil die weten waar die aan toe is.
Hi,
De levertijden in de tabel zijn zojuist weer aangepast. Zodra er een nieuwe update van de levertijden is delen we die direct!
Dank voor de update. Er staat direct leverbaar, maar hoorde van je collega dat het probleem met name zit bij jullie koerier. Misschien goed als je die er ook bij zet hoelang het bij hen duurt, zit zelf een week te wachten en lees hier dat velen nog veel langer wachten. Uiteindelijk wil de klant zsm z’n telefoon en wil die weten waar die aan toe is.
Bij mij stond ook ‘ direct leverbaar ‘ ik heb besteld op 14 december. Kreeg gelijk een mail van AMP voor een afspraak. Eerst volgende was 12 januari. Had op de naam van mijn moeder gedaan. Ze was niet thuis dus ik stond klaar met haar ID in haar huis. Nou kreeg de telefoon echt niet. Hij ging weer weg met de telefoon waar ik 4 weken op heb gewacht. Ik keek voor een nieuwe afspraak de eerste volgende was pas 27 januari. Dan kon mijn moeder ook niet en zou het pas 7 feb worden! Heb de bestelling geannuleerd.. ga opnieuw een bestelling telefonisch doen. En kijken of het met postnl kan. Want dit slaat echt nergens op
Erg jammer dat jullie in deze tijden het niet voor elkaar krijgen om een telefoon binnen een week bij een klant te krijgen vind het erg lang duren allemaal. Is een logistieke tekortkoming van t-mobile. En een lever tijd van 1tot 2 weken is informatie waar je echt niks aan hebt.
Misschien gaan na denken over ander vervoersbedrijf 1 die de drukte wel aan kan deze wachttijd is niet acceptabel.
En geef je klanten als het vervoersbedrijf het laat afweten de optie om hem voor mij part in Groningen te halen. Dat doe ik liever dan op een mailtje wachten 3 tot 4 weken lang. Zou de bestelling bijna willen annuleren. Er is dalijk al een nieuwe serie uit voor dat de telefoon geleverd word.
En geef je klanten als het vervoersbedrijf het laat afweten de optie om hem voor mij part in Groningen te halen. Dat doe ik liever dan op een mailtje wachten 3 tot 4 weken lang. Zou de bestelling bijna willen annuleren. Er is dalijk al een nieuwe serie uit voor dat de telefoon geleverd word.
Ik heb mijn bestelling bij AMP geannuleerd, en 2 dagen later opnieuw mijn bestelling via t-mobile gedaan. De medewerker zei dat het het snelste ophalen in de winkel nu is. Nu dat de winkels weer open zijn. Ik heb wel de rose genomen die is direct leverbaar. Als het goed is kan ik hem deze week in de winkel ophalen.
AMP is echt waardeloos! Bezorgafspraak was al 4 weken. Voor een telefoon die op ‘ direct leverbaar ‘ stond.
Hi,
De levertijd van de iPhone 13 Rood 128 GB is zojuist aangepast. De andere levertijden blijven hetzelfde
Goedemiddag,
De levertijden van de iPhone 13 Blauw 128 GB en Rood 128 GB zijn zojuist aangepast. De andere levertijden blijven hetzelfde als voorheen.
Bij een nieuwe update melden we ons weer!
Hi,
Zojuist zijn er levertijden in de levertijdentabel aangepast. Je kunt dus in het eerste bericht de meest actuele levertijden van de iPhone 13 vinden.
Hi,
Zojuist zijn er levertijden in de levertijdentabel aangepast. Je kunt dus in het eerste bericht de meest actuele levertijden van de iPhone 13 vinden.
Hi,
De levertijd van de iPhone 13 Blauw en Zwart 128 GB is zojuist aangepast. De andere levertijden blijven hetzelfde.