Skip to main content

Welkom bij het levertijdentopic van de gloednieuwe iPhone 13! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe toestel. We werken de tabellen altijd meteen bij als er een update is. Hier zal je dus altijd de meest recente levertijden zien! 

 

Levertijden iPhone 13 

Deze levertijden zijn aangepast op 7 maart 2022 om 12:01

NB. De data onder 'Besteldatum' zijn vanaf-data

 

Veelgestelde vragen

 

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

 

Voor de meestgestelde vragen kun je terecht in ons FAQ topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen!

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!

Goedemorgen,

Zojuist zijn er levertijden in de levertijdentabel aangepast. Je kunt dus in het eerste bericht de meest actuele levertijden van de iPhone 13 vinden.

Wanneer er een nieuwe update te delen is dan laten we het gelijk weer weten!


Hi allemaal,

Zojuist zijn er levertijden in de levertijdentabel aangepast. Wanneer er een nieuwe update te delen is dan laten we het gelijk weer weten!


Goedemiddag allemaal,

Zojuist zijn er levertijden in de levertijdentabel aangepast. 

Wanneer er een nieuwe update te delen is dan laten we het gelijk weer weten!


Willen jullie de iPhone 13 ook updaten? Nu staan de gegevens van de iPhone 13 mini er, dank! 


Willen jullie de iPhone 13 ook updaten? Nu staan de gegevens van de iPhone 13 mini er, dank! 

Nou idd blij voor niks, tot ik ‘mini’ zag staan😪


Hi,

Heel scherp! Ik heb het direct aangepast. Hierboven zie je nu de meest actuele levertijden voor de iPhone 13.


Kunnen jullie misschien de lever tijd van de iPhone 13, de zwarte aanpassen ?


Volgens mij klopt het tabel niet, als je op de rose iphone drukt, staat het dat die leverbaar is. En in jullie tabel niet. 


Hi,

Zojuist zijn er levertijden in de levertijdentabel aangepast. Wanneer er een nieuwe update te delen is dan laten we het gelijk weer weten!


Toch maar de Rose iphone besteld omdat die leverbaar was. Met AMP eerst volgende afspraak is op 12 januari om te janken😢


Er staat levertijd 2/3 weken voor de 13 128gb wit. 
de drie weken zijn zo goed als voorbij maar heb nog geen track en trace code. Kloppen die termijnen wel?


Hi allemaal,

Zojuist is de tabel van de levertijden weer aangepast. Wanneer er weer een nieuwe update te delen is dan laten we dat natuurlijk weer direct weten!


Goedemiddag,

De levertijdentabel is zojuist alweer aangepast. De actuele info vind je dus weer in de tabel. 

Bij een nieuwe update zien jullie ons weer verschijnen. Fijne avond!


Ik heb mijn iPhone 13 wit 128GB op 24 november besteld. De levertijd is 2 a 3 weken, dus ik had hem gisteren moeten ontvangen. Nu krijg ik gisteren een sms voor een afleverafspraak en kan de telefoon pas 20 januari 2022 geleverd worden. Dan heb ik een levertijd van 7 weken, dat is niet wat aangegeven staat. Waarom is dit verschil zo groot? 


Ik heb mijn iPhone 13 wit 128GB op 24 november besteld. De levertijd is 2 a 3 weken, dus ik had hem gisteren moeten ontvangen. Nu krijg ik gisteren een sms voor een afleverafspraak en kan de telefoon pas 20 januari 2022 geleverd worden. Dan heb ik een levertijd van 7 weken, dat is niet wat aangegeven staat. Waarom is dit verschil zo groot? 

Willen jullie hier nog op reageren? Bedankt!


Ik heb mijn iPhone 13 wit 128GB op 24 november besteld. De levertijd is 2 a 3 weken, dus ik had hem gisteren moeten ontvangen. Nu krijg ik gisteren een sms voor een afleverafspraak en kan de telefoon pas 20 januari 2022 geleverd worden. Dan heb ik een levertijd van 7 weken, dat is niet wat aangegeven staat. Waarom is dit verschil zo groot? 

Willen jullie hier nog op reageren? Bedankt!


Ik heb mijn rose Iphone 128GB 14 december besteld. Het stond op direct leverbaar maar toen ik een half uur later de mail kreeg voor de bezorging afspraak kon dat pas op 12 januari. 
 

De telefoons zijn uit alle winkels gehaald door overvallen. Nu moeten alle telefoons bezorgd worden. En is er drukte doordat ze bij iedereen moeten leveren. En ze het eigenlijk niet aankunnen. Super zuur is dat, mijn telefoon was direct leverbaar maar uit eindelijk alsnog 4 weken wachten. En voor jou is het zelfs nog langer. 


Ook ik ben vandaag in de "direct leverbaar” leugen getrapt. T-Mobile weigert hier duidelijk, transparant en eerlijk te zijn tegen haar klanten. Aangezien alle grote(re) webwinkels binnen een paar dagen kunnen leveren (druk, want feestdagen) dook ik vol overgave en vertrouwen het bestelproces in op de website. Eerst hier in het forum de beschikbaarheid gecheckt. Mooi! De iPhone van mijn keuze staat op “direct leverbaar”. Binnen een paar minuten krijg ik een mailtje en een SMS dat ik een bezorgdatum kan inplannen. 15 JANUARI? Dat is niet “direct leverbaar”. En dan moet ik nog 9,95 extra betalen? Want anders wordt het pas 19 januari! DAT IS DUS EEN LEVERTIJD VAN EEN MAAND T-MOBILE! Na gebeld te hebben met een duidelijk vermoeide, maar verder keurige medewerker (Ik krijg al twee weken lang alleen maar dit soort telefoontjes meneer, werkelijk waar niets anders, echt) werd mij duidelijk dat T-mobile hier al langer van op de hoogte is. Het koeriersbedrijf in kwestie levert namelijk ook medische goederen en die krijgen per definitie voorrang op alle andere verkeer. Ergens wel logisch, maar dus ook duidelijk een verkeerde keus voor transport partner. Tel daar bij op dat de telefoons uit de winkels zijn gehaald omdat die eikels het nodig vinden om de winkels te overvallen, en dat dus ALLE nieuwe telefoons via een koerier geleverd moeten worden. En tenslotte nog de drukte van de feestdagen, plus eindelijk de op gang gekomen leveringen van de toestellen. Kortom, het recept voor een stuwmeer aan bestellingen is compleet. Let wel, ik heb alle begrip voor vertraging om deze redenen. MAAR WEES DAAR DAN OOK EERLIJK OVER! Ja als je daar eerlijk over bent, loop je orders mis. Maar nu loop je orders mis EN heb je boze klanten. T-Mobile en ook de moderators op dit forum (al handelen die waarschijnlijk uit opdracht, wat ook weer te begrijpen is) geven dus gewoon een dikke middelvinger naar iedereen die via T-mobile een toestel wil bestellen. Ja, het geld is binnen, je wacht maar lekker. Inmiddels mijn toestel elders besteld, overmorgen komt deze binnen (is de planning). Weet je, al is het volgende week, ook goed. De kerstdagen kom ik wel door zonder telefoon. Maar kom op T-mobile, WEES GEWOON EERLIJK EN GEEF TOE DAT HET EEN GROTE PUINBAK IS BIJ DIE KOERIERS!


Ook ik ben vandaag in de "direct leverbaar” leugen getrapt. T-Mobile weigert hier duidelijk, transparant en eerlijk te zijn tegen haar klanten. Aangezien alle grote(re) webwinkels binnen een paar dagen kunnen leveren (druk, want feestdagen) dook ik vol overgave en vertrouwen het bestelproces in op de website. Eerst hier in het forum de beschikbaarheid gecheckt. Mooi! De iPhone van mijn keuze staat op “direct leverbaar”. Binnen een paar minuten krijg ik een mailtje en een SMS dat ik een bezorgdatum kan inplannen. 15 JANUARI? Dat is niet “direct leverbaar”. En dan moet ik nog 9,95 extra betalen? Want anders wordt het pas 19 januari! DAT IS DUS EEN LEVERTIJD VAN EEN MAAND T-MOBILE! Na gebeld te hebben met een duidelijk vermoeide, maar verder keurige medewerker (Ik krijg al twee weken lang alleen maar dit soort telefoontjes meneer, werkelijk waar niets anders, echt) werd mij duidelijk dat T-mobile hier al langer van op de hoogte is. Het koeriersbedrijf in kwestie levert namelijk ook medische goederen en die krijgen per definitie voorrang op alle andere verkeer. Ergens wel logisch, maar dus ook duidelijk een verkeerde keus voor transport partner. Tel daar bij op dat de telefoons uit de winkels zijn gehaald omdat die eikels het nodig vinden om de winkels te overvallen, en dat dus ALLE nieuwe telefoons via een koerier geleverd moeten worden. En tenslotte nog de drukte van de feestdagen, plus eindelijk de op gang gekomen leveringen van de toestellen. Kortom, het recept voor een stuwmeer aan bestellingen is compleet. Let wel, ik heb alle begrip voor vertraging om deze redenen. MAAR WEES DAAR DAN OOK EERLIJK OVER! Ja als je daar eerlijk over bent, loop je orders mis. Maar nu loop je orders mis EN heb je boze klanten. T-Mobile en ook de moderators op dit forum (al handelen die waarschijnlijk uit opdracht, wat ook weer te begrijpen is) geven dus gewoon een dikke middelvinger naar iedereen die via T-mobile een toestel wil bestellen. Ja, het geld is binnen, je wacht maar lekker. Inmiddels mijn toestel elders besteld, overmorgen komt deze binnen (is de planning). Weet je, al is het volgende week, ook goed. De kerstdagen kom ik wel door zonder telefoon. Maar kom op T-mobile, WEES GEWOON EERLIJK EN GEEF TOE DAT HET EEN GROTE PUINBAK IS BIJ DIE KOERIERS!

hetzelfde bij mij stond direct leverbaar. De bezorgingsdienst ook pas 12 jan. En dat van in het weekend €9,95 betalen vind ik ook echt belachelijk! Vooral al omdat ze zo laat leveren echt schoften. Ik snap niet dat ze niet gewoon met post.nl ofso leveren dan hadden we het allang gehad

 


Goedemorgen allemaal,

De levertijdentabel is zojuist weer geüpdatet. Wanneer er weer een nieuwe update te delen is, dan laten we dat wederom zo spoedig mogelijk weten!


Goedemiddag allemaal,

Zojuist zijn de levertijden weer aangepast in de tabel, dus je vindt er weer de meest actuele informatie.

Zodra er een nieuwe update van de levertijden is delen we die natuurlijk, zoals altijd, weer direct!


Goedemiddag lezers,

De levertijden in de tabel zijn zojuist weer aangepast.

Voor nu alvast een fijne avond! 


Hi,

De levertijd voor de iPhone 13 Roze 512GB is aangepast. 


Hi,

De levertijden in de tabel zijn zojuist weer aangepast.


Goedemiddag,

De levertijden in de tabel zijn zojuist weer aangepast. Zodra er een nieuwe update van de levertijden is delen we die direct!


Goedemorgen,

De levertijden in de tabel zijn zojuist weer aangepast. Zodra er een nieuwe update van de levertijden is delen we die direct!