[Info] Levertijden Apple iPhone 13

  • 17 September 2021
  • 183 reacties
  • 68804 Bekeken
[Info] Levertijden Apple iPhone 13

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

183 reacties

Goedemiddag,

Ik heb mijn Iphone 13 zwart 128gb 28 september besteld. Heb een bevestigingsmail gekregen. Wanner kan ik hem verwachten?

Goedemiddag,

Ik heb mijn Iphone 13 zwart 128gb 28 september besteld. Heb een bevestigingsmail gekregen. Wanner kan ik hem verwachten?

 

denk dan tussen 12 en 19 oktober

Beste, @Hajar @David

Ik heb de 21ste van September de iPhone 13 128 gb roze besteld, tot op heden geen mail ontvangen van de koerier. 

Hoe zit dat? 

Reputatie 7

Goedemorgen,

De levertijden van de iPhone 13 128 GB Zwart en Rood zijn zojuist aangepast. De andere levertijden blijven hetzelfde.

 

@Imnee, voor dit toestel staat een verwachte levertijd van 2 tot 3 weken, dus het kan nog even duren voor je bericht ontvangt.

Hi , weten jullie al of dat de iphone rood 128gb deze week nog komt of niet ?? 

Reputatie 7
Badge +9

Goedemiddag,

Zojuist zijn de levertijden in de levertijdentabel aangepast. Voor de meest actuele levertijden van de verschillende varianten iPhone kun je dus weer terecht in het eerste bericht van dit topic. 

Wanneer er een nieuwe update voor handen is dan laten we dit weer direct weten!

Hi,

27-9-21 Apple iPhone 13 128gb roze besteld, wanneer kan ik deze verwachten? 
 

zijn ondertussen 2 weken verder..

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Ebru2801 

Wat leuk dat je voor de iPhone roze bent gegaan. Prachtige kleur! Zoals je hierboven in de levertijdentabel kunt zien is de levertijd vanaf besteldatum 2 tot 3 weken. Ik verwacht dat je ergens deze of volgende week bericht krijgt over de levering. Ik wens je alvast veel plezier met je toestel!

Goedemiddag,

 

Op 23 september heb ik de Iphone 13 roze 128 GB besteld. Ik heb dit met een nieuw abonnement besteld, duurt de levertijd dan langer? Inmiddels zijn we bijna 3 weken verder en ik zou iets van een persoonlijke update wel fijn vinden i.p.v. dat ik steeds overal moet zoeken voor actuele levertijden en updates.

Hi! Even een praktisch vraagje! Morgen verstrijkt de periode van 3 weken en ik heb nog niks gehoord! Hoe zit dat precies! 

Hi! Even een praktisch vraagje! Morgen verstrijkt de periode van 3 weken en ik heb nog niks gehoord! Hoe zit dat precies! 

ik heb dus precies hetzelfde, morgen zijn de 3 weken voorbij en nog niks gehoord….

Hi allemaal,

Wij hebben zojuist de levertijden bijgewerkt. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit topic!

Ik heb hem 26 september besteld, betekent het dan dat ik deze week mijn toestel moet krijgen want dan zijn er al 3 weken voorbij

Reputatie 7
Badge +9

Hi,

De levertijden gelden vanaf je besteldatum. Ik verwacht dat je direct een bericht krijgt van AMP of de Shop zodra je toestel leverbaar is. 

Reputatie 7
Badge +9

Hi allemaal,

Zojuist zijn de levertijden in de levertijdentabel aangepast. Voor de meest actuele levertijden van de verschillende varianten iPhone kun je dus weer terecht in het eerste bericht van dit topic. 

Wanneer er een nieuwe update voor handen is dan laten we dit weer direct weten!

Hi allemaal,

Zojuist zijn de levertijden in de levertijdentabel aangepast. Voor de meest actuele levertijden van de verschillende varianten iPhone kun je dus weer terecht in het eerste bericht van dit topic. 

Wanneer er een nieuwe update voor handen is dan laten we dit weer direct weten!

Ik heb 26 sept mijn order geplaatst Iphone roze 128 gb en dacht een 3 weken te moeten wachten. Zie ik dat de levertijden zijn aangepast😔

Houd dit in dat ik nog eens een 2,5 week moet wachten? Of in het ergste geval nog langer als net daarvoor nog een keer de levertijden aangepast worden?

Ik overweeg serieus om mijn bestelling te annuleren want het is maar allesbehalve zeker wanneer ik mijn telefoon zal ontvangen..

Mocht ik annuleren en een nieuwe bestelling plaatsen dan moet ik opnieuw eerst het toestel betalen alvorens ik het geld van het eerste toestel terugkrijg wat op zich wel logisch is maar hoelang duurt het verwerken daarvan?

Hi allemaal,

Wij hebben zojuist de levertijden bijgewerkt. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit topic!

Ik heb hem 26 september besteld, betekent het dan dat ik deze week mijn toestel moet krijgen want dan zijn er al 3 weken voorbij

Ik heb zojuist bericht gekregen dat ik het toestel, besteld op 26 september, op kan komen halen. Gaat om een zwarte 128GB versie. Ruim binnen de 3 weken dus. 

Hi ik had 30 september iphone rood 128gb besteld kan ik hem morgen verwachten want dan is het precies 2 weken ?! 

Hi allemaal,

Wij hebben zojuist de levertijden bijgewerkt. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit topic!

Ik heb hem 26 september besteld, betekent het dan dat ik deze week mijn toestel moet krijgen want dan zijn er al 3 weken voorbij

Ik heb zojuist bericht gekregen dat ik het toestel, besteld op 26 september, op kan komen halen. Gaat om een zwarte 128GB versie. Ruim binnen de 3 weken dus. 

Voor een zwarte is dat prima maar bij de roze staat nu een levertijd van wel 4-5 weken. Is dat alleen voor nieuwe bestellingen of ook voor bestaande bestellingen?

Hi allemaal,

Wij hebben zojuist de levertijden bijgewerkt. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit topic!

Ik heb hem 26 september besteld, betekent het dan dat ik deze week mijn toestel moet krijgen want dan zijn er al 3 weken voorbij

Ik heb zojuist bericht gekregen dat ik het toestel, besteld op 26 september, op kan komen halen. Gaat om een zwarte 128GB versie. Ruim binnen de 3 weken dus. 

Voor een zwarte is dat prima maar bij de roze staat nu een levertijd van wel 4-5 weken. Is dat alleen voor nieuwe bestellingen of ook voor bestaande bestellingen?

Voor zover ik weet geldt dat voor alle bestellingen op en na de datum onder "Besteldatum”

Reputatie 7
Badge +9

Goedemorgen,

Zojuist zijn de levertijden in de levertijdentabel aangepast. Voor de meest actuele levertijden van de verschillende varianten iPhone kun je dus weer terecht in het eerste bericht van dit topic. 

Wanneer er een nieuwe update voor handen is dan laten we dit weer direct weten!

beste @Hajar @David

op 22-09-2021 heb ik een iphone 13 128GB blauw bij de winkel in Den Haag (Supistraat 19) besteld.

tot nu heb ik niex gehoord.:pensive::pensive:

zouden jullie heir mijn kunnen helpen.

 

 

beste @Hajar @David

op 22-09-2021 heb ik een iphone 13 128GB blauw bij de winkel in Den Haag (Supistraat 19) besteld.

tot nu heb ik niex gehoord.:pensive::pensive:

zouden jullie heir mijn kunnen helpen.

 

 

 

Reputatie 7

Hi @SamerAlyusef,

Zodra jouw bestelling opgestuurd en verwerkt is in de winkel zul je automatisch bericht ontvangen, via SMS of telefonisch.

Het is in dit geval nog even wachten op jouw bestelling. Je hoeft overigens niet te bumpen in een topic, ofwel je bericht te herhalen. Als er een vraag is waar we op kunnen reageren, dan zullen we dat zeker doen.

Als er weer een update te delen is over de levertijden dan laten we het weten!

Beste,

Ik heb op 27 sept een roze 128 gb besteld, moet ik dan 4 tot 5 weken vanaf de bestel datum wachten of niet? 

Beste,

Ik heb op 27 sept een roze 128 gb besteld, moet ik dan 4 tot 5 weken vanaf de bestel datum wachten of niet? 

Iphone besteld na 21 sept 4 a 5 weken helaas. Ik heb de mijne de 26ste besteld en moet ook ineens 2 weken langer wachten en met een beetje pech passen ze de levertijden nog een keer aan en als dan de besteldatum 25 sept wordt of in jouw geval 26 sept kan je opnieuw wachten.